AMB BTT PER LA SERRALADA LITORAL I VOLTANS

AMB BTT PER LA SERRALADA LITORAL I VOLTANS

06 Ago 2009 20:18 - 29 Ago 2009 12:14 #1 per jcros (Associat/da)
Bones a tots, aquest fil vol contactar a tots els corredors i ames BIkers que volten per la serralada litoral, el fi es coneix-se'ns i també obtenir informació de llocs i camins per poder ampliar rutes, comencem dons

Jo mateix surto de Vilassar de Dalt i fa un parell de cops que em quedo tallat per que no conec el cami, voldria anar de la creu de Sant Salvador a Vilassar de Dalt fins al riu Bessos, concretament em perdo a un Gr que hi ha darrera la fundacio Pere Tarres a la carretera de la correria, sabeu el cami o una ruta millor, el objectiu es anar fins al Bessos i tornar per el litoral o al inreves
Josep   

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 20:44 #2 per solteron (Associat/da)
Editorial alpina tiene un mapa de la zona

www.editorialalpina.com/botiga.asp?cat=4&menusuperior=botiga

Sort  :great:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 20:49 #3 per Xeix (Associat/da)
jcros,

A Wikiloc tinc el track de:

Poblenou - Santa Coloma de Gramanet - Monestir de Sant Jeroni de la Murtra - El diposit - La Conreria - ... fins el Castell de Burriac i tornar per la costa.

Te'l pots adaptar al revés  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 22:26 #4 per tonivet (Associat/da)
jcros ací tens unes quantes rutes:

www.saltamarges.com/rutes.htm

Que vagi be!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2009 08:53 #5 per (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2009 21:22 - 08 Ago 2009 05:35 #6 per jcros (Associat/da)
Avui a les 11 del mati amb un sol de justícia he fet una volta fàcil pro que pot ser intensa si vols.
Sortint de Vilassar de Dalt  anem a buscar el passeig litoral i fins la carretera d'Alella, pujar font de cera fins el desviament del cami de marina, Can Gurgui, mirador d'Alella i baixar de nou a  Vilassar de Dalt per la variant de Cabrils, 24 km pelats i un temps de 1h15' :great: es una volta combinada que te asfalt, pujada i un descens prou rapit

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2009 10:45 #7 per quimg (Associat/da)
jcros, demà marxo uns 10/12 dies, però quan torni a veure si reprenem aquest fil i ens veiem un dia per la serralada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 19:50 #8 per (Visitant)
tonivet1
Disculpa la ignorància.
Què es el TRACK?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2009 16:32 #9 per jcros (Associat/da)
Aquesta tarda lliuro, sortire a les 18h Cabrils, mútua, Orrius, Sant Bartomeu, Alella, passeig marítim, Vilassar de Dalt..............venssssssssss

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2009 17:14 #10 per tonivet (Associat/da)

tonivet1
Disculpa la ignorància.
Què es el TRACK?

JMR EL TRACK ÉS PER SI ET VOLS DESCARREGAR LA RUTA EN UN gps PER A BICI, FUNCIONA COM ELS DEL COTXE; ET VA DIENT A L'ESQUERRA, A LA DRETA,ETC. tÈ EL TAMANY D'UN MÒBIL I ES POT COL.LOCAR FÀCILMENT AL MANILLAR. dE TOTES MANERES SI ESTAS ACOSTUMAT A LLEGIR MAPES I ET CONEIXES LA ZONA no et cladran els tracks

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2009 08:49 #11 per jcros (Associat/da)

Aquesta tarda lliuro, sortire a les 18h Cabrils, mútua, Orrius, Sant Bartomeu, Alella, passeig marítim, Vilassar de Dalt..............venssssssssss

39 km 2h05' :sleep:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 21:46 #12 per quimg (Associat/da)
Ahir vaig tornar de vacances i avui ja he començat la temporada btt. He fet Teià, hermita de Sant Mateu, roca d'en toni i fins un desviament amb un rètol que diu Coll d'en Porc i Argentona, això i tornar.

Per cert, aquest fil s'hauria de canviar de lloc, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 23:28 #13 per jcros (Associat/da)

Ahir vaig tornar de vacances i avui ja he començat la temporada btt. He fet Teià, hermita de Sant Mateu, roca d'en toni i fins un desviament amb un rètol que diu Coll d'en Porc i Argentona, això i tornar.

Per cert, aquest fil s'hauria de canviar de lloc, no?

on el posarias? :neutral:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2009 11:29 #14 per jcros (Associat/da)
avui rodar, V.Dalt, passeig maritim, Riu Bessos, Montcada, Ctra Vallesana, Montgat, NII fins V.Dalt 54km 2h10'

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2009 17:47 #15 per quimg (Associat/da)

Ahir vaig tornar de vacances i avui ja he començat la temporada btt. He fet Teià, hermita de Sant Mateu, roca d'en toni i fins un desviament amb un rètol que diu Coll d'en Porc i Argentona, això i tornar.

Per cert, aquest fil s'hauria de canviar de lloc, no?

on el posarias? :neutral:

Ostres, no en tinc ni idea, potser off topic, no sé.

Segurament sortiré demà dimarts a la tarda, cap a quarts de set. No sé el recorregut perque aniré amb altra gent i improvitzarem, només ho dic per si estas per la zona vagis amb un ull a la pista, l'altre controlant al personal i el dit preparat 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2009 13:42 #16 per jcros (Associat/da)
Quimg, ho vaig posar al fil Duatló per que la btt forma part de Duatló i triatló, pero no tinc cap problema a posar-lo on sigui, avui 35 km 2h explorant camins nous direcció Vallromanes, he acabat fins els collons de trobar camins tancats per propietats privades, no he tingut mes remei que envair la propietat privada
salut i pedals

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2009 08:46 #17 per quimg (Associat/da)
Encantat de saludar-te ahir, Josep. Vaig arribar allà dalt asfixiat, però veure una cara coneguda em va sentar d'alló més be i encara vaig poder fer aquells ultims metres fent la xerradeta.
Fins la pròxima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2009 18:31 #18 per jcros (Associat/da)
Igualment company, ara ja et tinc fitxat, que bonic aquell paratge

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2009 12:39 - 12 Set 2009 18:24 #19 per jcros (Associat/da)
A PEU
Avui he fet aquesta ruta a les 11 del mati tot sol, no he trobat a ningú, feia fresca però la intensitat de les pujades m'an fet suar de valent, he pujat per el turo d'en Casses, he baixat a la cadira del bisbe, he tornat a pujar a Sant Mateu per baixar de nou al cementiri de Teia per enfilar finalment una durisima rampa fins Sant Mateu, llavors xino-xano fins casa, total 14 km amb 1h i 45'
desnivell 530 positius i 620 negatius concentrats majorment en 6 km

mes detalls a: http://cossesmeves.blogspot.com/2009/03/cementiri-de-teia.html

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2009 18:28 #20 per quimg (Associat/da)
Bona ruta jcros. Diumenge que ve hi ha una caminada semblant, Teià-cadira del bisbe-Teià, total 11 km. Si algú vol mes informació que ho digui i poso l'enllaç. Es de pago, però crec que al final hi ha esmorsar. Jo no sé encara si hi aniré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.