Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

27 Nov 2009 09:49 #21 per krlos (Associat/da)
Doncs apa, poso dates a veure si anem perfilant.

SORTIDA EN BTT EL 9 DE GENER
- Krlos
- u_ktan
- Niel
- Oriol_TBID
- rubens
- Gàltix
- meep
- Xeix (segurament vindrà algun company del CCH)
- Aurora (m'ho ha de confirmar ella)
- TRI-GAT
- Raulgv
- ecopac
- dragan
- Lucius
- nyef
- AlbertBP
- Joan3
- Spiderz ?
- Vall ?

SORTIDA CARRETERA AL GENER (16 o 23)
- Krlos (si no coincideix amb la de BTT)
- u_ktan,... vaig tant sobrat que puc amb les dues al mateix temps  :he:
- Fast (jo no vaig tant sobrat...l´edat no perdona  :oops:  :666: )
- Oriol_TBID (amb una cama a cada bici  :he:)
- rubens
- Gàltix (suposo que tambe s'apuntaria)
- TRI-GAT (Si em porten la Bici els reis (Pare Noel) i ja la domino)
- ecopac
- dragan
- nyef (depen com es portin els Reis)
- Osc@r
- AlbertBP
- juavalga
- Albert75
- Vall


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 09:54 #22 per TRI-GAT (Visitant)
Confirmo a la meva dona l'Aurora, ara falten mes noies


SORTIDA EN BTT EL 9 DE GENER
- Krlos
- u_ktan
- Niel
- Oriol_TBID
- rubens
- Gàltix
- meep
- Xeix (segurament vindrà algun company del CCH)
- Aurora
- TRI-GAT
- Raulgv
- ecopac
- dragan
- Lucius
- nyef
- AlbertBP
- Joan3
- Spiderz ?
- Vall ?

SORTIDA CARRETERA AL GENER (16 o 23)
- Krlos (si no coincideix amb la de BTT)
- u_ktan,... vaig tant sobrat que puc amb les dues al mateix temps  :he:
- Fast (jo no vaig tant sobrat...l´edat no perdona  :oops:  :666: )
- Oriol_TBID (amb una cama a cada bici  :he:)
- rubens
- Gàltix (suposo que tambe s'apuntaria)
- TRI-GAT (Si em porten la Bici els reis (Pare Noel) i ja la domino)
- ecopac
- dragan
- nyef (depen com es portin els Reis)
- Osc@r
- AlbertBP
- juavalga
- Albert75
- Vall

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 09:59 #23 per krlos (Associat/da)
I parlant de perfilar...ahir vaig fer el recorregut que teniu aqui sota. Segurament fare alguna modificacio d'aqui al gener, pero en esencia es aixo.

La pujada mes forta te 3,5km (200m de desnivell) i es fa en 20' anant petant la xerrada (plat petit nomes als ultims 100m)

Tota la pedalada te uns 900m de desnivell acumulat i nomes un corriol de 300m una mica tecnic amb un 10% de desnivell (amb lo dolent que soc baixant, ahir vaig baixar-ho tot sencer sense posar peu a terra per primera vegada)
La resta son camins amples, i algun que altre tram d'asfalt.

La setmana vinent fare la versio "curta" que comparteix molta part amb el llarg i que va agafant dreceres en diversos punts. A veure fins a quant ho poc reduir.

De moment nomes l'Aurora fara la curta? Tot i que si te GPS no s'ha de perdre, no m'agrada que ningu vagi sol


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 10:11 #24 per TRI-GAT (Visitant)

I parlant de perfilar...ahir vaig fer el recorregut que teniu aqui sota. Segurament fare alguna modificacio d'aqui al gener, pero en esencia es aixo.

La pujada mes forta te 3,5km (200m de desnivell) i es fa en 20' anant petant la xerrada (plat petit nomes als ultims 100m)

Tota la pedalada te uns 900m de desnivell acumulat i nomes un corriol de 300m una mica tecnic amb un 10% de desnivell (amb lo dolent que soc baixant, ahir vaig baixar-ho tot sencer sense posar peu a terra per primera vegada)
La resta son camins amples, i algun que altre tram d'asfalt.

La setmana vinent fare la versio "curta" que comparteix molta part amb el llarg i que va agafant dreceres en diversos punts. A veure fins a quant ho poc reduir.

De moment nomes l'Aurora fara la curta? Tot i que si te GPS no s'ha de perdre, no m'agrada que ningu vagi sol



Suposo que si que farà la curta, no per les pujades, es molt cabra amb la bici, sino per la distancia total (més de 55 kms)  :surprised:

Quan vas trigar en fer-la tota? quan diu petant la xerrada, es al teu mega nivell o al de la resta de mortals?  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 10:25 #25 per krlos (Associat/da)

Quan vas trigar en fer-la tota? quan diu petant la xerrada, es al teu mega nivell o al de la resta de mortals?  :he:


A veure, son uns 60km. De temps real pedalant em van sortir una mitjana propera a 17km/h amb nomes 121 ppm (unes 3h30). De veritat que es un circuit molt i molt planer, per poder xerrar i no haver d'estar sempre pendent del traçat. Si que hi ha algun lloc on es pot correr en baixada, i aixo compensa.

Fent diverses parades per mirar d'altres possibles camins, em van sortir 3h50 i 15,7 km/h (o sigui, parant 20', encara estas molt per sobre dels 15km/h, aixi que es un circuit rapidisim)

Ah, el circuit curt tindra diverses dreceres durant tot el recorregut, amb el que tothom podra, en un moment o altre agafar una drecera i descansar esperant a la resta que fem el recorregut llarg. Fins i tot, tinc previstes dues super retallades (una al km 37, que et fa saltar fins el 44; una altra al 52 per baixar per carretera fins al Pont de Vilomara amb el que t'estalvies 7km ben bons). Nomes fent aixo, ja pases de 60km a uns 47.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 10:31 #26 per raulgv (Visitant)
Hi ha alguna trialereta de baixada? Pq s'ha de mantenir tmb la técnica... :666:

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 10:49 #27 per TRI-GAT (Visitant)

Quan vas trigar en fer-la tota? quan diu petant la xerrada, es al teu mega nivell o al de la resta de mortals?  :he:


A veure, son uns 60km. De temps real pedalant em van sortir una mitjana propera a 17km/h amb nomes 121 ppm (unes 3h30). De veritat que es un circuit molt i molt planer, per poder xerrar i no haver d'estar sempre pendent del traçat. Si que hi ha algun lloc on es pot correr en baixada, i aixo compensa.

Fent diverses parades per mirar d'altres possibles camins, em van sortir 3h50 i 15,7 km/h (o sigui, parant 20', encara estas molt per sobre dels 15km/h, aixi que es un circuit rapidisim)

Ah, el circuit curt tindra diverses dreceres durant tot el recorregut, amb el que tothom podra, en un moment o altre agafar una drecera i descansar esperant a la resta que fem el recorregut llarg. Fins i tot, tinc previstes dues super retallades (una al km 37, que et fa saltar fins el 44; una altra al 52 per baixar per carretera fins al Pont de Vilomara amb el que t'estalvies 7km ben bons). Nomes fent aixo, ja pases de 60km a uns 47.




Acabo de parlar amb ella i em diu que "ni hablar" que ella farà el llarg amb tots. També em pregunta si els paisatges son bonics  :love: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 11:02 #28 per krlos (Associat/da)
Trialera, nomes una i molt light. No vull que ningu es faci pupa...i ens foti enlaire la sortida  :666:
Es la que comentava que es un corriol de 300m al 10% amb una miqueta de pedrota "suelta" i poca cosa mes. De veritat que soc molt dolent i ahir va ser el primer dia que la vaig baixar sencera (i paso 2 vegades per setmana per alla en bici)

Tri-Gat, xapo per l'Aurora  :great:. Jo crec que la millor opcio es aquesta. Fer el llarg, i qui comenci a tenir el baixon cap al 40 te les dues grans dreceres que comentava abans. Ja anirem fent paradetes tothom per reagrupar-nos...i els que vagin sobrats, que tornin cap enrera a acompanyar als ultims :jap:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 11:06 #29 per krlos (Associat/da)
Sobre els paisatges, depen del dia. Precisament havia de fer el recorregut abans d'ahir. Per sort no el vaig fer perque hi havia una boira brutal. Ahir en canvi feia un sol esplendid que fins i tot em va fer treurem xaqueta, guants, i bluff a l'arribar a dalt del Cogulló. No es que el paissatge sigui el millor que podem trobar per aqui (es dificil, ja que pujem poquet) pero hi ha camins i corriols molt macos per pedalar i tambe tindreu una impresionant vista de la muntanya que hi ha al costat del Cogulló que us deixara amb la boca oberta als que no teniu el "disgust" de coneixer-la :666:

Avui torna a fer un dia, com diria el Molina, rúfol, aixi que hem d'esperar al dia 9 a veure si toca sol, boira, neu :whistle:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2009 17:44 - 14 Des 2009 08:52 #30 per krlos (Associat/da)
Ep, per als que encara penseu que la pujada es dura, mireu aquestes imatges d'aqui sota. Son de fa uns dies que sortint a rodar amb la de carretera vaig veure que la "pujada" es veia perfectament des d'aquell punt

A la muntanya del fons veureu el cami en diagonal que puja de esquerra a dreta. Doncs be, aixo es el mes dur que hi ha. Aqui a la foto surten uns 900m dels poc menys de 4km que fa la pujada mes gran. Aixo es cap al km 25.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2009 17:46 #31 per rubens (Associat/da)
Aixó és xunguíssim!!!! Jo no vaig.  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2009 20:34 #32 per Xeix (Associat/da)

Aixó és xunguíssim!!!! Jo no vaig.  :mdr:

:whip: :whip: :whip: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 14:09 #33 per krlos (Associat/da)
Penjo mes fotos que he fet avui buscant rutes "alternatives"
A la foto 5, a sobre de la senyal, esta justament el Cogullo que es el punt mes alt de la pedalada


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 14:10 #34 per krlos (Associat/da)
La 5 i la 6


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 14:22 #35 per rubens (Associat/da)
klros, mirant les fotos només puc pensar una cosa: quantes capes de roba portaves?  :intello:  Quin fred!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 14:48 #36 per krlos (Associat/da)
La veritat es que si que feia fresqueta, pero quan escalfes ja no es nota gens. I portava unes quantes capes, es veritat; Samarreta maniga curta, samarreta maniga llarga, paravents i xaqueta ridicula pero que abriga molt
A mes, cinta per tapar les orelles, buf prim i buf gruixut per tapar el coll. L'unic problema es que fins que no s'escalfen els dits, per molt que els guants siguin gruixuts, es l'unica part del cos que pateix una miqueta :clown:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 15:56 #37 per NachoBP (Associat/da)
Demano permis a la Sra. La de carretera como que va a ser que si, la de BTT en mola moltissim pero....
Aviat em mullo!
8)

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 16:15 #38 per TRI-GAT (Visitant)
Ja t’ho he dit, anirem segur, això si, molt guapes les fotos, només espero que el dia en qüestió, faci solet i no ens agafi un dia gelat com avui, fred si, però sota zero no.  :beurk:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 17:26 #39 per korfbaler (Associat/da)

Ja t’ho he dit, anirem segur, això si, molt guapes les fotos, només espero que el dia en qüestió, faci solet i no ens agafi un dia gelat com avui, fred si, però sota zero no.  :beurk:


Has de tenir en compte que des de Terrassa cap "amunt", si fa fresqueta, sota zero segur  :intello:
Avui al matí a Vacarisses ja estavam a -2'5º

Jo, de moment, estic amb l'interrogant ? ? ? ?  :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 17:35 #40 per dragan (Visitant)

Ja t’ho he dit, anirem segur, això si, molt guapes les fotos, només espero que el dia en qüestió, faci solet i no ens agafi un dia gelat com avui, fred si, però sota zero no.  :beurk:


Has de tenir en compte que des de Terrassa cap "amunt", si fa fresqueta, sota zero segur  :intello:
Avui al matí a Vacarisses ja estavam a -2'5º

Jo, de moment, estic amb l'interrogant ? ? ? ?  :whistle:




A Sant Vicenç a les 8 del matí a -4 i a les 9 a -6 !!!  :he: :intello: i em sembla que amb tot el dia no hem passat de 5 ....  :whistle:  :ouch:

Salut !


Per cert ! compteu amb mi per la sortideta .....  8)



You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.