Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

16 Des 2009 17:44 #41 per ecopac (Associat/da)
Si no passa cap desgràcia vinc segur.

Els paisatges em semblen prou xulos, tot i que segur que fotrà un fred del copón pujant el Cogullón aquest. :beurk:

L'Alícia diu que s'ho rumia i depèn de com estigui també s'apunta (és que darrerament quan fa més de 50 km amb bici es lesiona i ara no es vol arriscar) Si s'acaba decidint serm un més.

Pel tema ST posterior tot em sembla perfecte; forquilla i ganivet, pica-pica... el que sigui que trobis krlos serà molt ben acceptat.  :great:

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 20:50 #42 per krlos (Associat/da)
Gracies a tots per les respostes aqui i en missatges privats.

Francesc, diga-li a l'Alicia que no es preocupi, que fare un versio amb petites dreceres que seran molt facils de seguir, i de veritat que no hi ha cap joc on hagis de pujar de pulsacions mes de 10'. El plat petit s'ha de posar nomes en 2 petits repetxons al final del Cogullo i la resta es verano azul total (aixo si, en les fotos que he penjat, mireu que la sequia esta molt a prop; si algun valent vol fer practiques de triatlo i nedar una miqueta  :whistle:)

Nacho. La de carretera ja anirem parlant a veure quin/quins recorreguts voleu. Depen de la distancia i si voleu pujadetes o pla, farem una cosa o altra, i igualment amb "versions" per tots els gustos per reagrupar-nos en diversos punts

Eduard. Has encertat de ple. -6ºC en marcava el cotxe quan l'he deixat i començat a pedalar  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 21:15 #43 per u_ktan (Associat/da)
i l'aigua del riu??? a quina temperatura estava? hem de portar neopré?  :mdr: :mdr:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2009 21:36 #44 per rubens (Associat/da)
Aquí un altre que anirà segur.  :great:
Demanaré als reis més capes de roba.  :beurk:  Fa mesos que no toco la BTT i l´hauré de posar a punt peró amb aquest fred em dona una miqueta de pal.  :whistle: 
Pel que fa al dinar, sempre que em conviden, no tinc cap problema.  :whistle: :666:  Bé, i quan he de pagar tampoc.  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 07:54 #45 per AlbertBP (Visitant)
Doncs jo finalment la sortida en btt impossible, tinc un exàmen el mateix dia!!!  :'( :'(

La sortida del 16 depèn, si ja tinc la bici de carretera i trobeu assenyat fer aquesta sortida el dia abans d'una tirada de 28 km (mitja de Terrassa)... :neutral:

krlos, quina gran iniciativa! Les fotos molt guapes, segur que us ho passareu de conya!! (i jo tancat en un aula.... :grrrrrr: :grrrrrr:)

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 08:39 #46 per Vall (Visitant)
Jo finalment seré baixa. El dia 16 estaré de cangur per lliurar el 17 i anar a Terrassa o Blanes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 09:14 - 17 Des 2009 09:17 #47 per krlos (Associat/da)

Jo finalment seré baixa. El dia 16 estaré de cangur per lliurar el 17 i anar a Terrassa o Blanes.


Vall, baixa de quina? La BTT es el 9

Fast, una llastima aixo de l'examen  :arf: i sobre la tirada del dia segent, per aquestes dates tothom tindrem una cosa o altra d'aquest estil al dia seguent :frown:...pero compta-ho com a part de l'entrenament :666: (tirada llarga amb cansament previ :bad:)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 09:35 #48 per Joan3 (Associat/da)
Krlos, jo encara no ho puc confirmar segur, estic pendent d'un tema laboral...

D'altra banda em fa una mica de por pq fa temps que no agafo la BTT! Bé, t'ho confirmo de seguida que pugui. Gràcies per la feina d'organització.

Molt xules les fotos. Quina casualitat, fa molt pocs dies vam anar a caminar amb la Rosa per aquest tram de la Sèquia. És molt maco, realment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 10:24 #49 per AlbertBP (Visitant)

Fast, una llastima aixo de l'examen  :arf: i sobre la tirada del dia segent, per aquestes dates tothom tindrem una cosa o altra d'aquest estil al dia seguent :frown:...pero compta-ho com a part de l'entrenament :666: (tirada llarga amb cansament previ :bad:)


Vaja, m'has canviat el nick, cap problema, però més que Fast em quedaria millor Slow... :rofl:

Doncs sí, són dates que la majoria de nosaltres tenim si no un all una ceba, però essent la meva primera marató em fa una mica de cosa forçar-me massa. Això si, una vegada feta començo la preparació de cara al tri de Balaguer, em tocarà fer moooooolta bici si no vull morir en l'intent, ja organitzarem cosetes... :666:

M'esborraria de les llistes, no sigui que els dies en qüestió compteu que hi vagi, però com no funciona bé lo d'afegir cites...Ja ho faré quan estigui arreglat!

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 10:27 #50 per krlos (Associat/da)

Fast, una llastima aixo de l'examen  :arf: i sobre la tirada del dia segent, per aquestes dates tothom tindrem una cosa o altra d'aquest estil al dia seguent :frown:...pero compta-ho com a part de l'entrenament :666: (tirada llarga amb cansament previ :bad:)


Vaja, m'has canviat el nick, cap problema, però més que Fast em quedaria millor Slow... :rofl:


Ups, "lapsus linguae" U_Ktan75  :666:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 10:41 #51 per AlbertBP (Visitant)

Fast, una llastima aixo de l'examen  :arf: i sobre la tirada del dia segent, per aquestes dates tothom tindrem una cosa o altra d'aquest estil al dia seguent :frown:...pero compta-ho com a part de l'entrenament :666: (tirada llarga amb cansament previ :bad:)


Vaja, m'has canviat el nick, cap problema, però més que Fast em quedaria millor Slow... :rofl:


Ups, "lapsus linguae" U_Ktan75  :666:


:rofl: :rofl: :rofl:

Surt a entrenar ja, krlos, per molt que esperis les temperatures no pujaran més... :666:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 10:43 #52 per dragan (Visitant)
ara mateix neva, poc, però cauen flocs de neu  :yes: :intello: :intello:

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 15:51 #53 per (Visitant)
Krlos, a quina hora es la sortida? Al gener ja començo a ser un altre cop un animalot de la nit. Si no hi ha problemes treballaré tot el que queda de l'eternitat de nit, així que m'agradaria saber quina estona estarem. Aniria sense dormir, i pot ser molt dur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 16:02 #54 per krlos (Associat/da)

Krlos, a quina hora es la sortida? Al gener ja començo a ser un altre cop un animalot de la nit. Si no hi ha problemes treballaré tot el que queda de l'eternitat de nit, així que m'agradaria saber quina estona estarem. Aniria sense dormir, i pot ser molt dur.


Encara no s'ha parlat de l'hora, pero comptant que la majoria venen "d'allende los mares", suposo que entre quarts de 9 i les 9 (naturalment jo no tinc cap problema en sortir abans)
Si la cosa no s'encalla gaire, en 4h hem d'haver acabat havent fet paradetes i tal, aixi que tenim una mica de marge per començar a quarts de 10, pero no mes tard (una punxada i ja arribem tard alla a on haguem de dinar)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 16:06 #55 per (Visitant)
Ok, gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2009 18:52 #56 per juavalga (Visitant)
Si la soritda de carretera es el 23 de gener no aniré ja que vull fer Sant Antoni com a test  :aww: :aww:

Això si... estic mirant a veure si puc aconseguir una BTT pel 9 de gener!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2009 11:06 #57 per Vall (Visitant)

Jo finalment seré baixa. El dia 16 estaré de cangur per lliurar el 17 i anar a Terrassa o Blanes.


Vall, baixa de quina? La BTT es el 9

Fast, una llastima aixo de l'examen  :arf: i sobre la tirada del dia segent, per aquestes dates tothom tindrem una cosa o altra d'aquest estil al dia seguent :frown:...pero compta-ho com a part de l'entrenament :666: (tirada llarga amb cansament previ :bad:)



El 9 i el 23 treballo, l´unic cap de setmana que lliuro ès el del 16 i 17. Però el 16 treballa la dona pel matí aixís que de cangur (i a rodar per la tarda) i el diumenge 17 cap a Terrassa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2009 11:44 #58 per krlos (Associat/da)

Si la soritda de carretera es el 23 de gener no aniré ja que vull fer Sant Antoni com a test  :aww: :aww:

Això si... estic mirant a veure si puc aconseguir una BTT pel 9 de gener!!


A veure si hi ha sort amb la BTT, i sobre el 23 de gener o el 16, podem fer una consulta a la gent. Igual hi ha mes quorum per un dia que per un altre. Els que veniu en bici de carretera, digueu quins dies podeu (no el que us vagi millor, sino el que podeu i ens mollem tots) Per exemple, a mi em va millor el 23, pero el 16 tambe puc


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2009 11:56 #59 per TRI-GAT (Visitant)
Jo la sortida de BTT la tinc clara, ara si la de carretera? molts interrogants per això no em decanto per cap data.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2009 12:51 #60 per ALBERT75 (Associat/da)
Krlos (jo per carretera) puc tots dos.. no problem

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.