Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

18 Des 2009 13:02 #61 per Oriol_TBID (Associat/da)
En principi el dia que convingui també!!  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2009 14:28 - 22 Des 2009 14:29 #62 per krlos (Associat/da)
Be, la cosa va be.

Avui he sortit a fer la tirada llarga de cursa, aprofitant que feia un dia esplendid per correr en solitari. Llastima que feia molta calor  :666:

Si voleu veure fotos de part del recorregut de la btt...amb un altre "color" :666: Teniu claus a les rodes? :666: :666:



45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2009 14:36 #63 per Oriol_TBID (Associat/da)
:party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 19:02 #64 per juavalga (Visitant)
Jo despres de vuere les fotos em descarte totalment  :o :o

El cap de setmana de la sortida de la BTT finalment he de marxar cap a València. Justament aquet cap de setmana hi ha un 10000 que em motiva molt, aixi que canvi de plans i el fare a rassssssssssssssss

Per tant.... m'apunte qualsevol cap de setmana a la sortida de carretera  :party: :party:
Ja direu finalment quin cap de setmana es fa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 09:50 #65 per rubens (Associat/da)
Encara m´ho han de cofirmar a la feina peró és molt probable que els dies 21 i 22 de gener m´agafi festa per anar a esquiar (no al Pont, eh krlos?  :rofl: ). I no sé si tornaré divendres nit o durant dissabte. Així que a mi em va bé el dia 16 per fer la sortida de carretera. Si surt el dia 23, doncs ja veurem que faig perque encara no és segur que tingui festa.

Pel que fa a la sortida de BTT, al final he decidit fer Sitges arrasssss així que és mooooooooolt probable que faci el recorregut curt.  :oops: 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2009 16:51 #66 per raulgv (Visitant)

Be, la cosa va be.

Avui he sortit a fer la tirada llarga de cursa, aprofitant que feia un dia esplendid per correr en solitari. Llastima que feia molta calor  :666:

Si voleu veure fotos de part del recorregut de la btt...amb un altre "color" :666: Teniu claus a les rodes? :666: :666:



MMMMMMMMMMMMMMMM no l'havia vist la foto!!!!!!!!! A veure si ja tinc les rodes noves i les puc estrenar aquell dia!!!!

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2009 18:54 #67 per krlos (Associat/da)
Doncs no vull xafar-li la sortida als que volgueu neu, pero com continuin les temperatures dels darrers dies, ves que no sortim amb maniga curta. Aquesta tarda he fet un parell d'horetes buscant un corriol que enllaçes dues parts del recorregut que volia ajuntar, i sort que anava amb culotte curt, una samarreta de maniga llarga i res mes a banda del casc (ni guants, ni buf...). Quina calda que fa aquests dies.
Espero que si mes no, el dia en questio faci una temperatura normal de l'epoca.

Ah, he trobat el corriol que buscava. Cada vegada m'agrada mes el recorregut que estic muntant i segurament no sera de 60km perque amb els corriols (gens, gens, gens tecnics) es perd una miqueta mes de temps. Dilluns vaig a fer una ultima "investigacio" per acabar d'arrodonir una part del recorregut i si puc, el mateix dilluns us envio el track a tothom.

Podriem començar a fer llista definitiva dels que veniu (poseu si fareu llarga o curta; en cas de curta, quants km's voleu i la fabrico a mida) i quants us quedeu a dinar


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2009 20:27 #68 per u_ktan (Associat/da)
jo m'apunto a la sortida. El dinar ho tinc més difícil  :whistle:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2009 23:04 #69 per niel (Visitant)
Krlos, vas rebre el meu privat? no podre assistir a la sortida del dia 9 perque en el dinar de nadal em van donar una invitacio de boda d'un familiar per aquell dia.
Salutacions,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2009 07:57 #70 per krlos (Associat/da)
Niel, et vaig contestar 13' despres del teu missatge (ho acabo de comprovar) No et va arribar?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 02:31 #71 per niel (Visitant)
Si, tens tota la rao... pero no l'he vist fins ara que m'ho has dit  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 17:45 #72 per Joan3 (Associat/da)
Ei gent,

Jo seré baixa pel dia 9... He de treballar al matí, i després un dinar familiar. Em sap greu perquè em feia gràcia aquesta sortida, per variar una mica... què hi farem.

Krlos, a veure si la repetim algun dia, encara que sigui a petit comitè. Un dels meus propòsits d'any nou és que no se m'acumuli tanta pols a la bici...

Potser ens veiem l'endemà a la Mitja de Sitges.

Que us vagi molt bé!

Joan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 18:27 - 03 Gen 2010 18:30 #73 per krlos (Associat/da)
Bones, us acabo d'enviar un MP als que encara no heu dit res de si us quedeu a dinar. Be, també li he enviat per descuit a algú que ja m'ha dit que no podia venir i a alguns que ja m'han dit que es queden.

Ja direu la vostra

Joan3, una llàstima que no puguis venir, però tranquil, que ja la farem algun dia o altre. Si demà no treballes i vols venir a fer-ho, diguem alguna cosa, perquè la idea es que si no plou (molt) aniré a fer-lo "en viu" per gravar-lo be al GPS i no enviar a la gent un que estigui dibuixat sobre plànol. Ah, i si que seré a Sitges fent tirada prèvia.

PD. Us va be ser a les 8h30 a casa meva? (Es a prop de Manresa)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 18:42 #74 per Aurora (Visitant)
Soc El TRI-GAT, ho dic perquè no se quin usuari sortirà.

Nosaltres confirmem assistencia a la Sortida i al dinar, el tema de les temperatures em te una mica acollonit, però es que hi ha, aniré amb 40 capes i guants d'esquiar.

Ja diràs on es casa teva.

i les 8.30 va be  :sleep:  :great:


MMP Milla: 7'16''50 Canal olímpic 2010
MMP 5.000 - 24'45'' 2on 5.000 Sant Cugat 2011
MMP 10.000 - 50'10'' Can Mercader 2011
MMP Behobia/SS 2010 2h04'17''
MMP Mitja Marató: 2h09'52'' Praga 2010

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 19:18 #75 per Oriol_TBID (Associat/da)
krlos compta amb mi per la sortida i el dinar. Vinc solet, la Mei està d'exàmens.

A les 8h30 va de conya.

Avui he sortit amb la de carretera començant a Rasquera a 0ºC i les primeres baixadetes han estat glaçadores. Sort que després ha escalfat. Molta roba i ben tapades les extremitats, durant aquesta setmana em sembla que m'agenciaré un bon passamuntanyes.

Fins dissabte!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 19:25 #76 per rubens (Associat/da)
Ei, sóc el rubens (per si de cas  :rofl: )

Jo també confirmo la meva assistència tant a la sortida com al dinar. I també confirmo que he vist avui el telenotícies i (no és broma) estic realment acollonit amb el fred que pot fotre. Normalment, quan he sortit amb la BTT, feia relativament bon temps i no les condicions extremes que s´esperen a partir de dijous.  :beurk:  Així que necessito consell per veure que roba porto perque si és necessari aniré de compres aquesta setmana.  :mdr: 
A les cames, amb les malles llargues i un coulote curt faig o és molt poc?

Al dia següent voldria anar fort a Sitges i m´agradaria fer menys de 60kms peró amb aquell temporal qualsevol es separa del krlos per les seves terres.  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 19:55 #77 per krlos (Associat/da)
A veure, per pats.

TRI-GAURORA. El que t'he comentat per MP. El gel (si n'hi ha) nomes el veurem als camps i les plantes del costat dels camins. Si no ha plogut la nit abans, els camins son només de sorra ben compactada i aquesta no es gela fins al punt de que patini (si que esta mes dura, per si algú te previst caure :mdr:)

Oriol, Sobre el passamuntanyes, es el que he recomanat per que en una peça ho tens tot, però jo com a molt porto un buf per tapar el cap i un altre que em tapi la boca i el nas. I ok per el tema del privat  :great:

Rubens, no et preocupis que el fred nomes es sent a les mans al començament. A la que fem la primera pujadeta d'escalfament...precisament ens escalfarem  :he:. Jo només porto un maillot llarg d'hivern. No em poso cap mes curt a sobre. Per si serveix de referencia, sortint a entre -6ºC  i -4ºC el 16/12, portava:

- maillot llarg hivern (normalet del decahtlon)

- Samarreta maniga curta behobia
- samarreta maniga llarga molt prima (una tecnica de qualsevol cursa)
- Jersey paravents de BTT
- Xaqueta de BTT

- Guants
- 2 buffs (com comentava abans)

Excepte una miqueta a les mans al començament, gens de fred (em va sobrar alguna samarreta al cap d'una estona)

Apa, a veure si no em plou demà al matí, que ja veig que esta començant per les terres de l'ebre (això tampoc es dolent del tot, perquè suposa menys fred)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2010 22:35 #78 per krlos (Associat/da)
Be, aquest matí he aprofitat que encara no plovia per anar a fer el recoregut sencer. He hagut d'agafar algun camí que no m'acaba d'agradar del tot, per'o havia d'anar reduint el recorregut. Tot i així, continua estant al voltant dels 60km.
El dissabte podem, segons ens trobem tots, retallar fins a 13km (sobre aquest recorregut; a banda faré un altre amb diverses retallades).

Un parell de coses. Jo l'he fet avui estant cascadet de la tirada llarga de diumenge i tot i així he fet 3h55 de pedaleig i 4h10 en total amb les aturades per menjar i per agafar aigua (anava bastant suau). Si sortim d'horeta (8h30' puntuals), ens podem passar tranquilament 5h30 i així tenim marge per si algú punxa (ja sigui una roda, o físicament  :whistle:)
D'altra banda, porteu camelback o si més no, un parell de bidons d'aigua, doncs no hi ha fonts fins el km 45  :erf:
aquí teniu el recorregut per veure'l a Google Earth i per l'OZI.

Els que vulgueu carregar el recorregut al Forerunner i necessiteu l'arxiu del Training Center, demaneu-me'l en privat (amb el correu a on voleu que us l'envii), que pesa massa per penjar-lo a un missatge del foro.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2010 22:36 #79 per krlos (Associat/da)
I aquí el teniu per SporTracks


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 11:00 #80 per TRI-GAT (Visitant)
Bones,

Ara mateix tinc a l'Aurora al llit malalta amb vómits i demés problemes estomacals  :ouch: potser arribarà justeta al dissabte.

Jo estic bastant acollonit pel fred que farà per Manresa el Dissabte, els mapes parlen de -6 -7ºC, ningú s'ha replantejat enderradir-ho a un dia que no sigui el mes fred del segle?  :whistle: :happy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.