ENTRENAMENT BICI : MARXA PESARRODONA

ENTRENAMENT BICI : MARXA PESARRODONA

25 Mai 2010 23:38 #61 per krlos (Associat/da)
Perfecte. 8h30' a casa teva  :he:

I després super dinaret. Andreu, ja ho saps, si vols venir divendres...

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2010 00:20 #62 per u_ktan (Associat/da)

Quedem a SVC al descampat que hi ha davant de la zona esportiva ?? és relativament fàcil trobar-ho  :happy:

A les 8.30 ok !!  8)

8),.. ho buscaré en el gugel maps,... soposo que no em perdré :he:

26 Mai 2010 08:22 #63 per gàltix (Associat/da)
Dragan/krlos si podeu posar adreça millor, així ho centrem al guguel  :P

Perfecte. 8h30' a casa teva  :he:

I després super dinaret. Andreu, ja ho saps, si vols venir divendres...

En principi vindré dissabte mateix, sinó ja et dic alguna cosa  :great:

osti ens en falta un per ser "els 5 genets de l'apocalipsis"  :intello:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

26 Mai 2010 17:03 #64 per dragan (Visitant)
Hola !

Quedem a la cruilla entre Carrer Sant Joan i Carrer Barcelona  (òsti, parlo com si fos de la capital i tot !  :mdr: ) . És relativament fàcil si busqueu la zona esportiva, allà on hi ha el pavelló i les piscines.

Entrant per SVC just passat el pont que creua la via per sota a mà dreta i agafareu un carrer amb 2 pilons, un cop passats a mà esquerra ja veureu el descampat que us comento.  :money:

Pel tema dinar ... què voleu fer ?  20 € aprox per cap ? com ho veieu ?  :smile:

Salut !!

You don't care about music, do you ?

27 Mai 2010 08:43 #65 per gàltix (Associat/da)
Dragan  :great:

quina mandra no pujar Montserrat de sortida ? :beurk: :beurk:

27 Mai 2010 15:11 #66 per dragan (Visitant)

Millor que sigui el primer port ......  :mdr: :intello: tot i que sempre dic que la pujada sembla més dura del que és.  :winktongue: :winktongue:  krlos, com ho tens pensat pujar, per Monistrol, no ?  :eyes:

Pel que fa al dinar miraré a veure si ens fan un menú tancat que van fer per la cursa que era de 19 € i estava boníssim  :oops:  parlarem amb els de "Cal Putxet".

27 Mai 2010 23:51 #67 per krlos (Associat/da)

Millor que sigui el primer port ......  :mdr: :intello: tot i que sempre dic que la pujada sembla més dura del que és.  :winktongue: :winktongue:  krlos, com ho tens pensat pujar, per Monistrol, no ?  :eyes:

Pel que fa al dinar miraré a veure si ens fan un menú tancat que van fer per la cursa que era de 19 € i estava boníssim  :oops:  parlarem amb els de "Cal Putxet".

Si, podem entrar per Castellbell per evitar el tunel de Bogunyà...però diria que la carretera que va cap a Monistrol està tallada (ho estava les dues darreres vegades que he pujat a Montserrat) i llavors hem de passar el tunel de la carretera de Terrassa, així que potser fem via i anem directament a Monistrol via Bogunyà. Això ens retallarà 3km's ben bons.

I com be diu el Dragan, millor agafar Montserrat d'entrada i amb la fresqueta

301 Dorsals!

28 Mai 2010 00:01 #68 per u_ktan (Associat/da)
ep!!!! trio de pro's  :oops:

tingueu pietat d'un novato  :'( :'( :'( :'(

28 Mai 2010 00:07 #69 per krlos (Associat/da)
Ah, si, abans m'he oblidat. He sortit avui a fer 1h30 de bici....i sujuru que em marxaven les ganes de sortir dissabte amb vosaltres  :he:
Veig que no m'he recuperat el més mínim de la cursa de diumenge i demà em toca 1h15 de cursa i 1h de natació, així que ja se com arribare de cascat al dissabte, però be, fins on arribi. Ah, ja ho dic aquí, no m'espereu a dalt dels portets. Ja m'ho faré per agafar-vos en baixada que aquí tiro mitjanament. :great:

301 Dorsals!

28 Mai 2010 11:15 #70 per dragan (Visitant)

Ja sabeu qui és el que va fer pitjor parcial a Gavà, oi ?  un servidor  :glasses:  o sigui que ja m'anireu esperant ....  :o ;)

:smile:

28 Mai 2010 11:40 - 28 Mai 2010 11:41 #71 per gàltix (Associat/da)
hola colla de ploraners   :666: :666:  :rofl: :rofl:

Ja sabeu qui és el que va fer pitjor parcial a Gavà, oi ?  un servidor  :glasses:  o sigui que ja m'anireu esperant ....  :o ;)
:smile:

Si si, a Gavà era pla i a roda... un circuit anti-Dragan!!! Muntanya amunt t'haurem de lligar amb un cordino  :winktongue:

l'altre ploraner !!  :whip: ja a la sortida de remences vas pujar Coll de Canes amb l'Oriol_TBiD estàs fet un toro i a més ets competitiu com cap altre  :whistle:

He sortit avui a fer 1h30 de bici....i sujuru que em marxaven les ganes de sortir dissabte amb vosaltres  :he:
Veig que no m'he recuperat el més mínim de la cursa de diumenge i demà em toca 1h15 de cursa i 1h de natació, així que ja se com arribare de cascat al dissabte, però be, fins on arribi. Ah, ja ho dic aquí, no m'espereu a dalt dels portets. Ja m'ho faré per agafar-vos en baixada que aquí tiro mitjanament. :great:

no hi ha excusa....el sobre-entrenament pel que tinc entès a Venus no és problema  :666: un tio que tripilica els meus entrenos ha de tirar per collons  :yes: :yes:

jo no he tocat la bici des de diumenge a Gavà... però no ploraré  :no: ja ho faré demà si no m'espereu  :intello: :intello:

Sobre l'hora... jo vaig dir 8:30 per sortir abans de les 9. No cal que sincronitzem rellotges eh  :sarcastic:

28 Mai 2010 21:16 #72 per krlos (Associat/da)
Conyes a banda, acabo de fer 1h15 de cursa, i susujuru que al primer km em volia donar la volta. No he anat a la fisio després de la cursa del cube i de veritat que porto les cames amb una sensació molt estranya (inflades, principalment) i amb dolorets per tot arreu. Com a mínim he tingut una bona recarrega d'endorfines de cara a gastar-les demà  :wink2:

301 Dorsals!

29 Mai 2010 20:45 #73 per gàltix (Associat/da)
Sortida súper-mega-collonuda avui la proposada per en Dragan  :yes: :great: :great:

M'ho he passat de nassos i hem fet un entrenament collonut, alguns de cares a Balaguer i l'altre de cares a Zarautz  :yes:

Ha quedat demostrat que en Yukitin i en Dragan són bons escaladors i que en krlos és un baixador-rodador que t'hi cagues  :great: Al final gairebé 109km i més de 2000m de desnivell positiu acumulat  :surprised: en unes 4h2X
Després un dinar com cal, amb escudella i carn d'olla i graellada de carn  :yipi: :yipi:, però per sobre de tot amb una companyia genial, als mendas de la bici se'ns han afegit la caloreta, la tortugueta, l'squash i la _____ ups  :oops:

en resum... COLLONUT  :great:

29 Mai 2010 20:51 #74 per krlos (Associat/da)
Doncs si, megasortida avui per acabar d'arreglar una setmana d'entrenaments que portava un miqueta fluixa  :mdr:

Sort que heu sortit a passejar, que si arribeu a córrer us veig al restaurant  :rofl:

301 Dorsals!

29 Mai 2010 23:18 #75 per u_ktan (Associat/da)
sí que ha sigut xula la sortida, sí!!!!!  :party: :party: :party: :party:

una molt bona companyia, bon ambient,.. i un circuit preciós,... per repetir!!!  :yes: :yes:

31 Mai 2010 12:01 #76 per dragan (Visitant)
Ei !!

Molt bona sortida la de dissabte !!  :party: :party:

Salut !!

Eduard.