titan 2010 - 26/06/2010

titan 2010 - 26/06/2010

31 Mai 2010 21:05 #1 per niel (Visitant)
No se si heu sentit a parlar d'aquest triatlo www.triatlontitan.es   el video es espectacular!! sembla el balaguer andalus.. potser mes dur i tot  :eyes: hi haura algun titan entre els correcats?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2010 23:27 #2 per niel (Visitant)
collons! en  4 hores han volat les 285 places i ja s'esta omplint la de reservas!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 10:21 #3 per ALBERT75 (Associat/da)
Esteu fatal.. perke es dura de collons....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 10:25 #4 per stone_apo (Visitant)
doncs a mi m'ha molat i no crec que sigui més dura que Balaguer....la cursa a peu si però la bici no ho crec....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 10:29 #5 per Oriol_TBID (Associat/da)
jo diria que el desnivell acumulat deu rondar els 2000 jeje

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 12:41 #6 per ALBERT75 (Associat/da)
Titusss.. ek al final parlme aqui de proves brutals.. com si fossin una melda........


tranquissssss  :rofl: :rofl: :rofl:

ke al final anirem a fer el EMBRUMAN... pensant qeu anem a rodar tranquilament

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 12:57 #7 per AlbertBP (Visitant)
A mi si em parles de Titan només em sona aquesta:

www.titandesert.es/es/index.php

Que, algú s'hi animaria?  :mdr:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 13:01 #8 per Oriol_TBID (Associat/da)
tens sponsors??? British Petroleum??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 13:05 #9 per victorete (Visitant)
Jo vaig assistir aquest any (a la Titan Desert 2010)!
Ara, tornar a pagar de la meva butxaca els 1700 euros que val, ni de conya!! Si algú m'ho vol financiar... :whistle: :whistle:
Un any s'havia de fer per comprovar si era tan dura i tan wapa com la gent comentava. De wapa sí que ho és, però de dura, depèn del ritme...
Jo vaig "trencar" la BTT el primer dia, però no vaig voler abandonar. Vaig cascar-me les 4 etapes següents sense plat gran, sense els 4 pinyons més grans, el canvi tort, ... però vaig acavar. Per res volia abandonar havent pagat aquella barbaritat.
El preu per això és bastant prohibitiu, però és el que té participar amb ciclistes i ex-ciclistes professionals i tenir una organització 100% impecable!
Es poden fer coses més dures i wapes sense desembutxacar tal quantitat de diners.

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 13:22 #10 per AlbertBP (Visitant)
victorete,

El pare d'un amic la va fer 2 anys seguits, just abans que la fotessin tan dura, gairebé sembla pensada exclusivament per pros. Aquest home s'ha recorregut mig món fent rutes en btt i diu que com aquesta i la Ruta dels Conquistadors (crec que és a Costa Rica), res de res!

Per cert, quin parell d'ous li vas fotre, acabar amb la bici en aquestes condicions...  :surprised: Felicitats!!  :great:

Si ens pots comentar alguna d'aquestes més econòmiques...Des que he començat a preparar triatló he recuperat el gustet per la btt i amb un amic ja estem planificant rutes. Gràcies per endavant!

tens sponsors??? British Petroleum??


Doncs no...i si la faig de pirata??  :666:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 13:29 #11 per victorete (Visitant)

victorete,

El pare d'un amic la va fer 2 anys seguits, just abans que la fotessin tan dura, gairebé sembla pensada exclusivament per pros. Aquest home s'ha recorregut mig món fent rutes en btt i diu que com aquesta i la Ruta dels Conquistadors (crec que és a Costa Rica), res de res!

Per cert, quin parell d'ous li vas fotre, acabar amb la bici en aquestes condicions...  :surprised: Felicitats!!  :great:

Si ens pots comentar alguna d'aquestes més econòmiques...Des que he començat a preparar triatló he recuperat el gustet per la btt i amb un amic ja estem planificant rutes. Gràcies per endavant!

tens sponsors??? British Petroleum??


Doncs no...i si la faig de pirata??  :666:

Albert


Et deixo la crònica escrita al meu blog, per si li vols fer una ullada!

ironvic.blogspot.com/2010/05/cronica-det...an-titan-desert.html

Doncs molt fàcil:

- Pedals Non-Stop (220km en un dia)
- Turbon Tour Non-Stop (140km en un dia)
- Transcatalunya (160km en un dia)
- Transpyr (uns quants dies i un miler de km's)
- ... (segur que hi ha més que desconec)

Moltíssim més económiques i amb res a envejar a la Titan. No cal anar tan lluny per trobar duressa extrema i sense haver de demanar dies de festa a la feina!! Això sí, pedalar al Sáhara, increible!

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 13:48 #12 per AlbertBP (Visitant)
La Transpyr suposo que és la Transpirenaica oi? Totes les rutes que he fet les he fet per lliure, amb alforjes i tota la pesca. Aquest Agost passat vaig fer el tros Llançà-Planoles i collons...entre la calor (35º a l'ombra), que no tenia pastilla de fre de darrere (em vaig enterar al tornar... :oops:) i el cop de calor que vaig agafar (l'etapa Albanyà-Camprodón a 38 de febre... :rofl:) fa que sigui lo més dur que he fet fins ara...i això que aquesta és la part fàcil!!  :'( En resum: que hi haig de tornar!!

Pedals és molt probable que faci la d'Occitània aquest més de Juny-Juliol, també sense passar per caixa.

Em llegeixo la teva aventura sahariana, crack!  :great:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2010 18:39 #13 per (Visitant)
Bones,
Algún baixarà a correr el Titan o bé l´ha fet algun any??? Jo m´he apuntat i estic una mica amoinat amb el recorregut de la bici i del correr.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.