Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

24 Gen 2011 13:18 #141 per Oriol_TBID (Associat/da)

ok Oriol_TBID, l'oblit és com fer-ho.... és amb codi ?


és utlitzant "insertat hipervincle" de la següent manera treient les cometes que poso per a que es pugui veure  ["url"=vincle]el que vulguis escriure[/"url"]
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 13:23 #142 per TRI-GAT (Visitant)
Bona proposta Andreu  8)

Ja veurem, jo no tinc tanta equipació com tu  :whistle:

penjeu propostes a veure que decidim.  :yipi:

El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 13:29 #143 per gàltix (Associat/da)

és utlitzant "insertat hipervincle" de la següent manera treient les cometes que poso per a que es pugui veure  ["url"=vincle]el que vulguis escriure[/"url"]


Gràcies crack !!  :great:

Bona proposta Andreu  8)

Ja veurem, jo no tinc tanta equipació com tu  :whistle:

penjeu propostes a veure que decidim.  :yipi:


Jo tot i ser olotí sóc fredolic, potser amb menys es passa... però val més prevenir. En tot cas si ve pluja i neu, potser millor posposar-ho.



2015 Tornen les maratons d'asfalt ?
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 13:33 #144 per Oriol_TBID (Associat/da)
podriem buscar una zona com El Penedés que no es tan propensar al vent no?


nyef ja tardes en dissenyar rutes!
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 13:34 #145 per TRI-GAT (Visitant)


Jo tot i ser olotí sóc fredolic, potser amb menys es passa... però val més prevenir. En tot cas si ve pluja i neu, potser millor posposar-ho.


Si plou, jo voto per fer ciclisme Indor, no vull mullar-me  :no:
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 13:43 #146 per TRI-GAT (Visitant)
A veure si em surt a mi.

Que us sembla Aquesta Ruta
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 14:23 #147 per Oriol_TBID (Associat/da)
A mi em sembla de conya tant la ruta de l'Andreu com la teva, potser haurem d'anar mirant temperatures i afinant a veure on ho tindrem millor per dissabte.
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 18:13 #148 per rubens (Associat/da)
Jo diumenge impossible, faig la mitja de Barcelona.  :arf:

Si voleu, degut al possible mal temps, que ningú es vegi obligat a quedar i que surti per i quan vulgui, no? Serà per setmanes.  :whistle:
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 18:22 #149 per khryz (Associat/da)
Jo tinc clara una cosa...si haig de sortir tot sol....No surto segur dels segurs!! Ja em costa agafar la bici...sol ja ni us dic!! Llavors si que faria ciclisme indoor....millor dit...outdoor..al balcó per ser exactes, de cara al carrer viladrosa per saludar els veïns.
A mi el fred...m'és igual, no tinc cap complement de bici, de fet, no tinc pràcticament res de bici, però per fred no serà...això si, gel a la carretera!!!ni boig....un que no sap anar en bici, si a sobre li posen obstacles....apaga i vamonos!!!!
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 20:05 #150 per sir (Associat/da)

A veure si em surt a mi.

Que us sembla Aquesta Ruta

QUANT voleu fer aquesta ruta??? :yipi:
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 20:07 #151 per rubens (Associat/da)
Vale, havia "passat" d´aquesta ultima pagina del fil i no havia vist les propostes.  :oops:  Perdo.
De totes maneres, continuo pensant igual, si hi ha possibilitat de pluja.....  :whistle: :arf:
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 20:14 #152 per Oriol_TBID (Associat/da)

A veure si em surt a mi.

Que us sembla Aquesta Ruta

QUANT voleu fer aquesta ruta??? :yipi:


crack dissabte, però estem entre diverses propostes: una seria aquesta l'altre per Olot, i les de Sant Feliu de Guíxols i L'Hospitalet de l'Infant potser queden una mica més descartades perquè té tota la pinta que hi bufarà de valent el cap de setmana.
El tema ha estat tancat.
24 Gen 2011 20:21 - 24 Gen 2011 20:24 #153 per sir (Associat/da)

A veure si em surt a mi.

Que us sembla Aquesta Ruta

QUANT voleu fer aquesta ruta??? :yipi:


crack dissabte, però estem entre diverses propostes: una seria aquesta l'altre per Olot, i les de Sant Feliu de Guíxols i L'Hospitalet de l'Infant potser queden una mica més descartades perquè té tota la pinta que hi bufarà de valent el cap de setmana.

ok si es aquesta setmana no podem ...marxem dissabte al mati a fer la  marato de marrackech ,per cert tu i jo tenim comptes pendents  :whistle:
entrena fort per lanzarote ,no tindre miraments jejejeje  :whip:
El tema ha estat tancat.
25 Gen 2011 09:13 #154 per TRI-GAT (Visitant)
Nois, els mapes diuen que divendres pluja segur i dissabte hi han posibilitats sobre tot pel matí, si us sembla entre avui i demà decidim el que...

Sir, no et preocupis que quan fem aquesta ruta t'envio un MP i us apunteu  8) (si esteu per aquí, es clar)
Urien trena, entrena, que el Jordi està molt fort i t'ho posarà dificil, dificil  :glasses:
Khryz si no fem la sortida dissabte i no plou, parlem de quedar pels voltants de la City... ja ho concretarem  :great:
El tema ha estat tancat.
25 Gen 2011 09:32 #155 per nyef (Associat/da)
Jo entre la previsió de pluja i el fred,i que segurament aniré a lo poble, chungo per venir aquest cap de setmana.

nyef ja tardes en dissenyar rutes!


Uri, ja faré un parell de rutes, per si us animeu a venir algun dia pel Penedès.

Salut

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 Gen 2011 15:20 #156 per sir (Associat/da)

Nois, els mapes diuen que divendres pluja segur i dissabte hi han posibilitats sobre tot pel matí, si us sembla entre avui i demà decidim el que...

Sir, no et preocupis que quan fem aquesta ruta t'envio un MP i us apunteu  8) (si esteu per aquí, es clar)
Urien trena, entrena, que el Jordi està molt fort i t'ho posarà dificil, dificil  :glasses:
Khryz si no fem la sortida dissabte i no plou, parlem de quedar pels voltants de la City... ja ho concretarem  :great:

mercy, ja estic fent tramits perqve vingueu a CORNELLA  :love:
El tema ha estat tancat.
25 Gen 2011 15:40 #157 per dragan (Visitant)

A veure si em surt a mi.

Que us sembla Aquesta Ruta

QUANT voleu fer aquesta ruta??? :yipi:


crack dissabte, però estem entre diverses propostes: una seria aquesta l'altre per Olot, i les de Sant Feliu de Guíxols i L'Hospitalet de l'Infant potser queden una mica més descartades perquè té tota la pinta que hi bufarà de valent el cap de setmana.



Aquesta ruta és la que faig molt molt sovint  :666: :666:  , però desde Sant Vicenç ...... fent :  SVC-Rocafort-Coll d' Estenalles-Matadepera-Casa Nova de l'Obac-Rellinars-Castellvell-Marganell-Manresa-SVC ..... uns 110 kms molt ben parits  :great:

Quan vulgueu ja sabeu !!  :he: :he:

Per cert, si la voleu fer ara no us ho recomano. Mooooolt fred i humitat = carreteres gelades. Alta possibilitat de caiguda. Fa 15 dies la varem fer una colla i un ja va caure baixant Estanalles.  :whip: :mad: :beurk:

Salut !!

Eduard.

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
25 Gen 2011 15:47 #158 per nyef (Associat/da)
Apa doncs, tres rutetes per l'Alt Penedès.

Ruta 1   :great:
Ruta 2   :great:
Ruta 3 (amb cara Nord (la fàcil) del Rat Penat inclosa ... )   :666:

Salut

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 Gen 2011 15:48 #159 per TRI-GAT (Visitant)


Quan vulgueu ja sabeu !!  :he: :he:

Per cert, si la voleu fer ara no us ho recomano. Mooooolt fred i humitat = carreteres gelades. Alta possibilitat de caiguda. Fa 15 dies la varem fer una colla i un ja va caure baixant Estanalles.  :whip: :mad: :beurk:

Salut !!

Eduard.


Gràcies Eduard,

Jo no l'he feta mai, però m'han parlat força be, es que tinc ganes de rutes ciclistes i de que s'acabi el fred.  :666:

Ja la farem
El tema ha estat tancat.
25 Gen 2011 15:58 #160 per TRI-GAT (Visitant)

Apa doncs, tres rutetes per l'Alt Penedès.

Ruta 1   :great:
Ruta 2   :great:
Ruta 3 (amb cara Nord (la fàcil) del Rat Penat inclosa ... )   :666:

Salut


A la feina em costa molt que se'm carregui això, ja ho miraré a casa, pero... EL RAT PENAT!!!  :whip: tamos locos o que?  :'( :P

Busqueu ports de muntanya per matats com jo  :whistle:
El tema ha estat tancat.