Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

25 Gen 2011 15:59 #161 per nyef (Associat/da)

Apa doncs, tres rutetes per l'Alt Penedès.

Ruta 1   :great:
Ruta 2   :great:
Ruta 3 (amb cara Nord (la fàcil) del Rat Penat inclosa ... )   :666:

Salut


A la feina em costa molt que se'm carregui això, ja ho miraré a casa, pero... EL RAT PENAT!!!  :whip: tamos locos o que?  :'( :P

Busqueu ports de muntanya per matats com jo  :whistle:


No home no, que per la part del darrera no es el mateix. Es mes progressiu, excepte dues rampetes.
Totes les rutes son ma o menos igual. Uns 90 km. i uns 1000 de desnivell.

Salut

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 09:15 #162 per gàltix (Associat/da)
hola mutxatxus  :P

He decidit que aquests dissabte faci el dia que faci no em desplaçaré en cotxe per fer una sortida  :no: porto 10 dies anant amunt i avall.. Andorra, Terrassa, Girona, BCNx3... la veritat és que passo  :P i més considerant el risc de mal temps.

Si no plou i no està nevat sortiré a fer alguna ruta de 70/80km per aquí la Garrotxa/La Selva o Pla de l'Estany. Potser m'ajuntaré amb companys del CNO que surten els dissabtes a les 10h.

La sortida Remences.correcat la farem segur quan faci menys fred eh ! I espero tastar altres zones  :yes: com l'any passat que a banda del circuit de Balaguer, un dia amb en  u_ktan i els amfitrions  i krlos i Dragan vam fer una volta de nassos per les "seves" terres semblant a la que ha explicat i passant per Montserrat :great:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 09:24 #163 per TRI-GAT (Visitant)
Nava a escrire ara mateix Gàltix

efectivament les previssions son de pluja i vent, (a part del fred) Remences curt està descartat  :'( ja ho farem segur, i segurament jo també o faig quelcom pels voltants de casa o faig indoor si plou o pluvisqueja o te pinta de ploure.

A veure si miro un rodet i me'l compro demà passat per poder fer sesions a la terrassa coberta... sabeu alguna cosa de rodets? que hauria de comprar-me? em podeu ajudar?  8)
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:25 #164 per Oriol_TBID (Associat/da)
Tan aviat ens rajem!  :666:

Si només és dimecres!
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:28 #165 per TRI-GAT (Visitant)

Tan aviat ens rajem!  :666:
Si només és dimecres!


La cosa pinta malament  :grrrrrr: i no hi ha quorum per quedar, a mes així aprofito per mirar-me un rodet (alguna recomanació?)
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:31 #166 per nyef (Associat/da)

La cosa pinta malament  :grrrrrr: i no hi ha quorum per quedar, a mes així aprofito per mirar-me un rodet (alguna recomanació?)


:666: :666:



bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:40 #167 per TRI-GAT (Visitant)
Nyef

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:50 #168 per rubens (Associat/da)
Doncs apa, jo també em llibero per dissabte.  :whistle:
A veure que fem peró si plou, fa vent i fred..... diria que no passaré del zapping.  :winktongue:
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 13:08 #169 per raulgv (Visitant)
Doncs vist el poc interés per passar fred  :666: :666: ( jo tampóc en tinc molt  :mdr: :mdr: ) crec que faré alguna coseta per aquí aprop, així q TRI-GAT , si vols fer una volteta ja diràs.
A més, al dia seguent la mitja de barcelona, no se jo si les cames donaran per tant...

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 00:05 #170 per khryz (Associat/da)
Val...que prepari el rodet al balcó oi...?¿? :whistle:
Doncs divendres tarda el preparo..jeje..
Tri-gat, jo no en se de rodets...vaig anar al decathlon i em vaig comprar el que estava d'oferta...va ser fàcil...només hi havien dos...un d'oferta i l'altre no.
Vaja, si voleu sortir per barcelona o rodalies el dissabte a darrera hora, em dieu..
Xao companys!!
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 17:18 #171 per tonivet (Associat/da)


La cosa pinta malament  :grrrrrr: i no hi ha quorum per quedar, a mes així aprofito per mirar-me un rodet (alguna recomanació?)


Jo havia tingut rodets magnètics TRI-GAT em sembla que dels altres no en deuen vendre ja ni de nous. Molta gent el que fa es montar la bici vella als rodets i així no tens que estar posant i treient la bici.
Ah! i no la fiquis al costat de l'habitació que encara que posis slicks fa bastant de soroll :beurk:
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 01:20 #172 per Belenka (Associat/da)
Però al final demà anem al Ripollès o no?  :rofl:

PD: Necessito col·laboració per convèncer al tal danistal per estrenar-se a Balaguer...  :whistle: Crec que està cagat...   :666:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 15:10 #173 per Oriol_TBID (Associat/da)
Doncs avui ha fet molt de fred i ha plogut molt  :whistle: :whistle: :winktongue:

connect.garmin.com/activity/65596416
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 15:17 #174 per Belenka (Associat/da)
És cert, Uri. Al final avui hauríem gaudit d'un dia esplèndid!  :glasses:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 19:05 #175 per krlos (Associat/da)

Però al final demà anem al Ripollès o no?  :rofl:

PD: Necessito col·laboració per convèncer al tal danistal per estrenar-se a Balaguer...  :whistle: Crec que està cagat...   :666:


Ep, ja li pots demanar qui va ser el que li va enviar un MP fa uns dies demanant-li si la feia  :666:
Em va dir que s'estrenava a una altra triatló :whistle:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 19:41 #176 per Belenka (Associat/da)

Però al final demà anem al Ripollès o no?  :rofl:

PD: Necessito col·laboració per convèncer al tal danistal per estrenar-se a Balaguer...  :whistle: Crec que està cagat...   :666:


Ep, ja li pots demanar qui va ser el que li va enviar un MP fa uns dies demanant-li si la feia  :666:
Em va dir que s'estrenava a una altra triatló :whistle:


Ho sé, ho sé...  :mdr: Calella és al maig... i després hi ha 3 setmanes per recuperar-se, oi? O és demanar massa?  :sarcastic:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 19:44 #177 per Oriol_TBID (Associat/da)

Però al final demà anem al Ripollès o no?  :rofl:

PD: Necessito col·laboració per convèncer al tal danistal per estrenar-se a Balaguer...  :whistle: Crec que està cagat...   :666:


Ep, ja li pots demanar qui va ser el que li va enviar un MP fa uns dies demanant-li si la feia  :666:
Em va dir que s'estrenava a una altra triatló :whistle:


Ho sé, ho sé...  :mdr: Calella és al maig... i després hi ha 3 setmanes per recuperar-se, oi? O és demanar massa?  :sarcastic:


vinga Dani que et volem a Balaguer home!!!!!!!!!!


PD: així està bé Belén?  :rofl: :666:
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 19:51 #178 per Belenka (Associat/da)
:rofl: :rofl: :rofl: kbr...  :he:
Podria funcionar, si ho llegeix...  :666: Potser és més efectiu que li feu veure que el tram de bici no es para tanto... (o sí que ho és?)  :oops:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
14 febrer 2011 17:53 #179 per TRI-GAT (Visitant)
Uns quants aprofitant que Diumenge farem la Mitja de Balaguer, hem quedat per fer el recorregut del Half de Balaguer aquest mateix dissabte 19/02, qui vulgui ja concretarem horaris de sortida.

SORTIDA BALAGUER 19/02 Recorregut Half


-Rubens
-Krhyz
-Ecopac
-Krlos
-TRI-GAT



Apa ja podeu apuntar-vos
El tema ha estat tancat.
14 febrer 2011 17:56 #180 per koldo (Visitant)

Uns quants aprofitant que Diumenge farem la Mitja de Balaguer, hem quedat per fer el recorregut del Half de Balaguer aquest mateix dissabte 19/02, qui vulgui ja concretarem horaris de sortida.

SORTIDA BALAGUER 19/02 Recorregut Half


-Rubens
-Krhyz
-Ecopac
-Krlos
-TRI-GAT



Apa ja podeu apuntar-vos


si us plau, penseu en el rubens i aneu esperant-lo  :great:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)
El tema ha estat tancat.