Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

17 Mar 2011 10:36 #241 per TRI-GAT (Visitant)

Ostia trigat... fots moltes sortides per la NII... fot cague? es que mai l'he feta pero em vindria puta mare ferla algun dia per provar Calella.

Gracies.

Dissabte aquest ho tinc complicadillo... pero per la propera sortida...  :wink2:


no l'he fet en ma vida  :beurk: dissabte serà la primera vegada, per això m'agradaria anar acompanyat, per si em cago  :he:

JO visc ha montgat i sempre faig les sortides per la n 2 i ja no es lo de abans ,els cotxes no van tant rapits ,no tingeu por no passa res,fa 10 anys que i anem...dema per exemple al mati farem una sortideta de uns  110 kms si algu s'anima ja ho sap ,cada divendres sortim un grupet de 3 o 4... :yipi:


Divendres si no es a partir de les 15.00 ho tinc chungu, chungu, jo tinc pensat fer des de La rotonda del Masnou fins Blanes i tornar, o es millor anar fiins l'entrada de Calella i tornar dues vegades?
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 10:41 #242 per sir (Associat/da)

Ostia trigat... fots moltes sortides per la NII... fot cague? es que mai l'he feta pero em vindria puta mare ferla algun dia per provar Calella.

Gracies.

Dissabte aquest ho tinc complicadillo... pero per la propera sortida...  :wink2:


no l'he fet en ma vida  :beurk: dissabte serà la primera vegada, per això m'agradaria anar acompanyat, per si em cago  :he:

JO visc ha montgat i sempre faig les sortides per la n 2 i ja no es lo de abans ,els cotxes no van tant rapits ,no tingeu por no passa res,fa 10 anys que i anem...dema per exemple al mati farem una sortideta de uns  110 kms si algu s'anima ja ho sap ,cada divendres sortim un grupet de 3 o 4... :yipi:


Divendres si no es a partir de les 15.00 ho tinc chungu, chungu, jo tinc pensat fer des de La rotonda del Masnou fins Blanes i tornar, o es millor anar fiins l'entrada de Calella i tornar dues vegades?

divendres a les 10 del mati, agafat  FESTA DE LA FEINA COM JO... :party: ,tranquil els dissabtes es la carretera dels ciclistes PELOTONS  I PELOTONS DE CICLISTES   :party:,sembla una cicloturista NO PASSA RES  :whistle:
jo aniria fins a blanes o PORTBOU :mdr:
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 10:48 #243 per TRI-GAT (Visitant)

Ostia trigat... fots moltes sortides per la NII... fot cague? es que mai l'he feta pero em vindria puta mare ferla algun dia per provar Calella.

Gracies.

Dissabte aquest ho tinc complicadillo... pero per la propera sortida...  :wink2:


no l'he fet en ma vida  :beurk: dissabte serà la primera vegada, per això m'agradaria anar acompanyat, per si em cago  :he:

JO visc ha montgat i sempre faig les sortides per la n 2 i ja no es lo de abans ,els cotxes no van tant rapits ,no tingeu por no passa res,fa 10 anys que i anem...dema per exemple al mati farem una sortideta de uns  110 kms si algu s'anima ja ho sap ,cada divendres sortim un grupet de 3 o 4... :yipi:


Divendres si no es a partir de les 15.00 ho tinc chungu, chungu, jo tinc pensat fer des de La rotonda del Masnou fins Blanes i tornar, o es millor anar fiins l'entrada de Calella i tornar dues vegades?

divendres a les 10 del mati, agafat  FESTA DE LA FEINA COM JO... :party: ,tranquil els dissabtes es la carretera dels ciclistes PELOTONS  I PELOTONS DE CICLISTES   :party:,sembla una cicloturista NO PASSA RES  :whistle:
jo aniria fins a blanes o PORTBOU :mdr:


:rofl: :rofl:

Ara aniré i li diré al meu jefe que demà no vinc perquè me'n vaig a fer bici  :party: :party:

Ja us explicaré com va dissabte per la NII i els seus ports de muntanya  :666:
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 10:57 #244 per tonivet (Associat/da)
Jo també visc a Montgat i surto cap a la N2, a l'altre banda (Badalona) hi ha molts semàfors. Entre setmana només tinc una horeta (8:30 a 9:30), és hora punta i l'únic problema són els embussos a les rotondes a l'entrada de Mataró, peró es fa força be.

Trigat jo dissabte faré N2 de 7:30 a 9:30, vaig a 25-27 km/h (amb BTT no dona per més :beurk:) aniré a Canet i tornaré; si et veig m'acoplo
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 11:50 #245 per TRI-GAT (Visitant)

Jo també visc a Montgat i surto cap a la N2, a l'altre banda (Badalona) hi ha molts semàfors. Entre setmana només tinc una horeta (8:30 a 9:30), és hora punta i l'únic problema són els embussos a les rotondes a l'entrada de Mataró, peró es fa força be.

Trigat jo dissabte faré N2 de 7:30 a 9:30, vaig a 25-27 km/h (amb BTT no dona per més :beurk:) aniré a Canet i tornaré; si et veig m'acoplo


Jo, no tinc ni idea a quina velocitat aniré, però com que vull anar tranquil, potser aquesta serà una bona.. el que, jo crec que l'hora d'inici serà a les 9.00 des del Masnou, així que el més segur es que ens creuem... ja miraré a veure  :great:
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 17:01 #246 per nyef (Associat/da)
Trigaten, jo si dissabte estic per aquí, potser t'acompanyo.
Per cert, la gent de Pedala, organitza una sortida el 15 de Maig per reconeixer el circuit de bici de Balaguer.

Saluten

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 17:18 #247 per Barcelona92 (Associat/da)
Si vaig avanç a veure el circuit no faig el tri  :beurk: :beurk: :beurk: :beurk: :beurk:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 20:09 #248 per krlos (Associat/da)

Trigaten, jo si dissabte estic per aquí, potser t'acompanyo.
Per cert, la gent de Pedala, organitza una sortida el 15 de Maig per reconeixer el circuit de bici de Balaguer.

Saluten


Interesting. Perfecte a 2 setmanes de Calella. M'ho apunto al planning


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
17 Mar 2011 21:52 #249 per rubens (Associat/da)
Desde el Challenge 2009 que la NII l´he trepitjada poc amb la bici peró abans l´havia fet moooooltes vegades. Jo no he tingut mai cap problema amb els cotxes i es circula força bé.  :yes:
I és veritat, els dissabtes hi ha bicis a tutipleni.  :party:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 07:58 #250 per TRI-GAT (Visitant)

Trigaten, jo si dissabte estic per aquí, potser t'acompanyo.
Per cert, la gent de Pedala, organitza una sortida el 15 de Maig per reconeixer el circuit de bici de Balaguer.

Saluten


Nyef que faràs al final?, si vols truca'm o envia'm un MP i quedem, no siguis mandrós  :glasses:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 08:19 #251 per stone_apo (Visitant)

Trigaten, jo si dissabte estic per aquí, potser t'acompanyo.
Per cert, la gent de Pedala, organitza una sortida el 15 de Maig per reconeixer el circuit de bici de Balaguer.

Saluten


Nyef que faràs al final?, si vols truca'm o envia'm un MP i quedem, no siguis mandrós  :glasses:

si esperes que es decideixi 1 dia abans vas llest...
normalment ho sol fer 30 min abans de la quedada.... :rofl: :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 08:30 #252 per TRI-GAT (Visitant)

Trigaten, jo si dissabte estic per aquí, potser t'acompanyo.
Per cert, la gent de Pedala, organitza una sortida el 15 de Maig per reconeixer el circuit de bici de Balaguer.

Saluten


Nyef que faràs al final?, si vols truca'm o envia'm un MP i quedem, no siguis mandrós  :glasses:

si esperes que es decideixi 1 dia abans vas llest...
normalment ho sol fer 30 min abans de la quedada.... :rofl: :rofl: :rofl:


I tu que?... no t'apuntes?

Vaaa, que riurem molt  :great:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 09:13 #253 per nyef (Associat/da)

Trigaten, jo si dissabte estic per aquí, potser t'acompanyo.
Per cert, la gent de Pedala, organitza una sortida el 15 de Maig per reconeixer el circuit de bici de Balaguer.

Saluten


Nyef que faràs al final?, si vols truca'm o envia'm un MP i quedem, no siguis mandrós  :glasses:

si esperes que es decideixi 1 dia abans vas llest...
normalment ho sol fer 30 min abans de la quedada.... :rofl: :rofl: :rofl:


I tu que?... no t'apuntes?

Vaaa, que riurem molt  :great:


L'Estón encara està de ressaca de dimecres ...  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Però vindrà demà ...  :he:

Trigaten, segurement estigui per aqui i vingui. A quines hores vols anar? Aviat, no?
Em sembla que el Fastinyu tambe volia sortir el dissabte.

Salut

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 09:32 #254 per stone_apo (Visitant)

Trigaten, jo si dissabte estic per aquí, potser t'acompanyo.
Per cert, la gent de Pedala, organitza una sortida el 15 de Maig per reconeixer el circuit de bici de Balaguer.

Saluten


Nyef que faràs al final?, si vols truca'm o envia'm un MP i quedem, no siguis mandrós  :glasses:

si esperes que es decideixi 1 dia abans vas llest...
normalment ho sol fer 30 min abans de la quedada.... :rofl: :rofl: :rofl:


I tu que?... no t'apuntes?

Vaaa, que riurem molt  :great:


L'Estón encara està de ressaca de dimecres ...  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Però vindrà demà ...  :he:

Trigaten, segurement estigui per aqui i vingui. A quines hores vols anar? Aviat, no?
Em sembla que el Fastinyu tambe volia sortir el dissabte.

Salut

Clar que riurem...a la que veieu la hipervelocitat que sóc capaç d'agafar amb la bici.... :666: :666:
ressaca ?? jo no sé que és això... :sleep: :sleep: :sleep:

parlem amb lo iaio..jo demà només tinc que fer 60kms...
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 09:40 #255 per TRI-GAT (Visitant)
Teniu un correu!! :party:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 09:48 #256 per nyef (Associat/da)

Teniu un correu!! :party:


Si poses un mapa .... al menys digue'ns d'on es! :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 10:10 #257 per stone_apo (Visitant)
TRI-GAT, actualitza el meu e-mail pel de gmail home....... :grrrrrr:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 10:17 #258 per TRI-GAT (Visitant)

TRI-GAT, actualitza el meu e-mail pel de gmail home....... :grrrrrr:



Las prisas, joer  :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 12:50 #259 per TRI-GAT (Visitant)
Després de gairebé tres hores de mails, encara no se ni on hem quedat, ni quan, ni qui vindrà  :neutral: :666: :666:
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 14:59 #260 per Oriol_TBID (Associat/da)
:party: :party: :party: :666: :666:
El tema ha estat tancat.