Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

18 Mar 2011 15:32 - 18 Mar 2011 17:29 #261 per sir (Associat/da)
Nosaltres ja hem fet els deures avui ,115 km bici,dema 1 horeta running i diumenge 143 km de bici a la cicloturista de vilafranca del penedes... ;)
El tema ha estat tancat.
18 Mar 2011 20:41 #262 per krlos (Associat/da)
Doncs jo avui més content que un gínjol. Uns 78km en 3h clavades amb un parell de xinxetes pel mig perquè no tot fos pla. Apa, 2km/h més de mitjana i ja seré feliç (això si, una mica més i pajaron amb aquesta birria de circuit. No hi ha com estar desentrenat per flipar en els km's final  :mdr:)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 09:04 #263 per ALBERT75 (Associat/da)
Trigat i companyia, al final veu fer NII... que tal el transit?.. es ke m'acollona massa.  :arf:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 09:07 #264 per nyef (Associat/da)
Fantàstica sortida dissabte  :great: :great:

Albert, a primera hora del mati hi ha poc cotxe, al tornar si que hi ha mes trànsit, però es va molt còmode, els cotxes ja no corren el que 'antanyo' per la N-II. Jo hi he anat sol algun cop, i no passo por. Apuntat a la propera que amb grup sempre es mes còmode i tens menys sensació  de perill.

Salut

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 09:27 #265 per TRI-GAT (Visitant)
Gran, Gran, la sortida de Dissabte.

Primer amb el nyef i el danistal (ells ja venien des de Barna) vem fer un Masnou - Calella, (com tiren aquests dos  :surprised:) ells van girar cap a Barcelona i el khryz i jo vem continuar er fer les 2 hores d'anada, ens va donar per arribar al Passeig marítim de Lloret de Mar (encara ens va sobrar temps per parar 2 minuts i menjar un entrepà de Nocilla  :whistle:), tornada al Masnou amb una mica més de cotxes i excepte dos o tres inutils al volant, cap sensació de perill, això si, de premia al Masnou, moooolt lents, per culpa dels molts semáfors que hi ha i les cues que si formen.  :grrrrrr:

a veure aquest cap de setmana que preparem.  :great:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 11:12 #266 per tonivet (Associat/da)

Gran, Gran, la sortida de Dissabte.

Primer amb el nyef i el danistal (ells ja venien des de Barna) vem fer un Masnou - Calella, (com tiren aquests dos  :surprised:) ells van girar cap a Barcelona i el khryz i jo vem continuar er fer les 2 hores d'anada, ens va donar per arribar al Passeig marítim de Lloret de Mar (encara ens va sobrar temps per parar 2 minuts i menjar un entrepà de Nocilla  :whistle:), tornada al Masnou amb una mica més de cotxes i excepte dos o tres inutils al volant, cap sensació de perill, això si, de premia al Masnou, moooolt lents, per culpa dels molts semáfors que hi ha i les cues que si formen.  :grrrrrr:

a veure aquest cap de setmana que preparem.  :great:

Al final no us vaig veure quan tornava, es veu que cada cop hi han més paios alts en bici :he:. Jo com vaig sortir més aviat encara vaig veure menys tràfic. Al final no em vaig sentir tant extrany, vaig trobar un altre que també anava en BTT amb slicks.
Jo vaig anar suau, 26 km/h durant 2 horetes, al vespre havia anat a còrrer i al matí del dia abans havia anat a nadar :beurk:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 11:14 #267 per Oriol_TBID (Associat/da)

Gran, Gran, la sortida de Dissabte.

Primer amb el nyef i el danistal (ells ja venien des de Barna) vem fer un Masnou - Calella, (com tiren aquests dos  :surprised:) ells van girar cap a Barcelona i el khryz i jo vem continuar er fer les 2 hores d'anada, ens va donar per arribar al Passeig marítim de Lloret de Mar (encara ens va sobrar temps per parar 2 minuts i menjar un entrepà de Nocilla  :whistle:), tornada al Masnou amb una mica més de cotxes i excepte dos o tres inutils al volant, cap sensació de perill, això si, de premia al Masnou, moooolt lents, per culpa dels molts semáfors que hi ha i les cues que si formen.  :grrrrrr:

a veure aquest cap de setmana que preparem.  :great:

Al final no us vaig veure quan tornava, es veu que cada cop hi han més paios alts en bici :he:. Jo com vaig sortir més aviat encara vaig veure menys tràfic. Al final no em vaig sentir tant extrany, vaig trobar un altre que també anava en BTT amb slicks.
Jo vaig anar suau, 26 km/h durant 2 horetes, al vespre havia anat a còrrer i al matí del dia abans havia anat a nadar :beurk:


Em sembla que comences a tenir un virus que es diu Triatló  :whistle: :666: ;)
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 11:32 #268 per ALBERT75 (Associat/da)
Doncs el proper cop m'apunto....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 11:51 #269 per TRI-GAT (Visitant)

Doncs el proper cop m'apunto....


Cara a aquest cap de setmana s'està cuinant una altre sortida, encara no se sap per on serà  :whistle: :yipi:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 16:46 - 21 Mar 2011 16:54 #270 per sir (Associat/da)
Tots el divendres sortim 3 o 4 companys en bici, esteu tots convidats,la sortida es sobra les 10 del mati desde l'estacio de montgat,per si algu s'anima i pot venir...  ;)  farem mes o menys  100 kms  :yipi:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 16:52 #271 per TRI-GAT (Visitant)
Una cosa,

qui dels que volteu per aquí feu la sortida extreme man de la setmana vinent a part del Rubens, khryz i un servidor?
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 17:01 #272 per sir (Associat/da)

Una cosa,

qui dels que volteu per aquí feu la sortida extreme man de la setmana vinent a part del Rubens, khryz i un servidor?

nosaltres no la farem la sortida del extreme man...coincideix el mateix dia en una ciclotursita a la riera de gaia  de 120 kms,nosaltres anirem a LA RIERA DE GAIA  ;)
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 17:05 #273 per TRI-GAT (Visitant)

Una cosa,

qui dels que volteu per aquí feu la sortida extreme man de la setmana vinent a part del Rubens, khryz i un servidor?

nosaltres no la farem la sortida del extreme man...coincideix el mateix dia en una ciclotursita a la riera de gaia  de 120 kms,nosaltres anirem a LA RIERA DE GAIA  ;)


ja us explicarem el patiment EXTREME  :beurk: :glasses:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 17:07 - 21 Mar 2011 17:19 #274 per sir (Associat/da)
tranquil no sera  tant dura com TERRA DE REMENCES...  :666:  :rofl:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 17:09 #275 per TRI-GAT (Visitant)

tranquil no sera  tant dura con TERRA DE REMENCES...  :666:  :rofl:


Això si que em fot CAGUE  :beurk: :beurk:  :'(
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 19:13 #276 per Oriol_TBID (Associat/da)

tranquil no sera  tant dura com TERRA DE REMENCES...  :666:  :rofl:


Jo això no ho tinc tant clar!  :666: :666: :666:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 19:32 #277 per sir (Associat/da)

tranquil no sera  tant dura com TERRA DE REMENCES...  :666:  :rofl:


Jo això no ho tinc tant clar!  :666: :666: :666:

HOME si vas fotem pals desde el principi  potser fagis que sigui mes dura...  :whip:,objectiu meu a remences intentare baixar de 6.24  :666:
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 21:55 #278 per krlos (Associat/da)

Doncs el proper cop m'apunto....


Cara a aquest cap de setmana s'està cuinant una altre sortida, encara no se sap per on serà  :whistle: :yipi:


Si em voleu acompanyar de Valls a Manresa...(Després de fer la mitja)  :whistle:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
21 Mar 2011 21:58 #279 per sir (Associat/da)

Doncs el proper cop m'apunto....


Cara a aquest cap de setmana s'està cuinant una altre sortida, encara no se sap per on serà  :whistle: :yipi:


Si em voleu acompanyar de Valls a Manresa...(Després de fer la mitja)  :whistle:

osti quin bon entrenament ,es nota que vols treure bona nota al challenge  8)...ja vindria pero despres de la mitja FAREM LA MARATO DE LA CALÇOTADA  :whistle:
El tema ha estat tancat.
23 Mar 2011 10:44 #280 per TRI-GAT (Visitant)
Aquest dissabte no se que faré però potser repeteixi NII sortint més d'horeta, per intentar arribar abans. algú s'apunta?

També s'admeten noves propostes  :yes:
El tema ha estat tancat.