[ BTT ] LA DIFERENT XTREM 21/11/10

[ BTT ] LA DIFERENT XTREM 21/11/10

08 Nov 2010 10:17 - 08 Nov 2010 10:43 #1 per dragan (Visitant)
Bon dia !!

www.ladiferent.com/desafio_ladiferent_xtrem_2010.html


Es fa a Sallent i pot ser modalitat pedalada (40 kms) o marathon (70 kms).  No té la pinta de ser massa tècnic, tot i que alguna trialera segur que hi haurà  :clown:


Qui s'anima ?  :mdr: :bad:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2010 13:26 #2 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola dragan,

Dons jo m'animaria, i segurament vindria amb un altre company de pedals, en Pere. Ambdues pedalades comparteixen els primers 33 Km, allà pots prendre la decisió de seguir a la marató (70) o bé anar cap a casa (38), encara que segons a l'hora que arribis la decisió la prenen ells per tu ... control de pas a les 11:00.

M'han dit que es un circuit de poc desnivell, però molt trencacames, amb bastants corriols més de pujada que de baixada, per entendre’ns més tipus hivernal del Bages que tipus Tramunbike, es a dir tècnica, però no per equilibristes.

Hem d’espavilar, dons tanquen als 300 inscrits. Compte que aquesta gent organitzen un altre pedalada que li diuen la Diferent, i que es en plan rotllo enduro: rampes, peraltes, salts, etc..., però insisteixo, no es aquesta.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2010 15:34 #3 per dragan (Visitant)
Jaume,

Ja hi estic apuntat  :666:    a mi els senders m'agraden moltíssim i les trialeres gens ....  :he:  ja ens ho trobarem !  :happy:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2010 18:23 #4 per Jaume Carol (Associat/da)
Dons ens hi trobàrem per què m'acabo d'apuntar, juntament amb altres de la colla de bici.

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2010 22:39 #5 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola Dragan and Co:

Dons hem anat un grupet de 5 bikers a Sallent, al arribar temperatura de 2 graus, un pàrking de sorra tendra i humida que ens ha deixat ja les cales plenes de fang.

Zona de dorsals desangelada, freda, amb un petit refrigeri on hem trobat a faltar el cafè. Lavabo portàtil. Poques bicis, a mi no em sortien més de 100, el número oficial ha estat de 150.

Es podia escollir entre 40 o 70 Km, els primers 30 els fèiem plegats. Un recorregut preciós, amb zones de bosc, pistes forestals, camins, corriols en mig del bosc, solanes, un xic tècnic, però es podia pedalar tot de baixada, no així de pujada que hem arrossegat la bici una estoneta. No hi havia molt de fang, però el terreny estava molt tou i relliscós, a les pujades semblava que tenies xiclet a les rodes. Hem fet la curta, de 40, un company s’ha apajarat, i hem estat esperant per arribar tots plegats. Recorregut molt ben marcat, només un avituallament, hagués estat bé un punt addicional d’aigua.

Bons obsequis al acabar. Molt bon entrepà o entrepans (no els contaven com a altres pedalades). Mànega d’aigua. Dutxes un pel cutres.

Resumint una molt bona matinal de diumenge,  una pedalada molt ben organitzada, molt ben marcada, circuit molt estudiat, molt treballat, amb algun corriol magnífic, amb zones de gran paisatge. Dur.

Per repetir. Una abraçada,


Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2010 10:49 #6 per dragan (Visitant)
Hola !

Jaume, doncs jo també he fet la curta. Volia fer la llarga, però l'he trobat duríssima,patinava moltíssim i tenia fred. Així que quan m'han demanat si llarga o curta he tirat directe cap avall.

Els primers corriols eren bastant tècnics, però després m'ho he passat molt bé  :great:

Llàstima que no ens hem vist  :arf:

Salutacions !

Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.