BKOOL - BCYCLING

BKOOL - BCYCLING

15 Des 2010 12:14 #1 per ALBERT75 (Associat/da)
Bones....

Fa uns dies un colega em va passar informació d'aquest rodet i de les aplicacions via ordinador (rollo garmin) que té..

www.bkool.com/content/products/bkool_products/Equipo-BKOOL

Algú ha escoltat a parlar-ne o l'ha provat???

Sembla realment increible i el preu de 400 € assequible si realment pots entrenar durant la temporada de fred indoor.

Que m'en dieu?

Gracies.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2010 12:59 #2 per Oriol_TBID (Associat/da)
Albert mira que diu ara mateix la web:

Se nos ha salido la cadena



que catxondos!  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2010 13:27 #3 per ALBERT75 (Associat/da)
:neutral: :neutral:

me perdut URI  :ouch: :ouch:

No trobo per en lloc el tema cadena  :party: :party: :party:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2010 13:41 #4 per CuCa (Associat/da)
Hola,

Sóc en Gil (CuCa). El meu pare, aficionat a la btt de muntanya, fa ara uns 3 o 4 anys es va comprar un rodet similar aquest. un corredor de bici semi-professioanl amic seu li va recomanar. No és la mateixa marca per la foto que he vist, però molt similar. Li preguntaré marca i model, i ja ho penjare.

A veure jo l'he fet servir, no tinc molta experiència en utilitzar-lo, a mi personalment em va millor que qualsevol bici estàtica de gimnàs, l'esforç és major i el tema de desnivell i distàncies és molt més similar al que pots tenir en carretera. Et dona molta informació (W, desnivell, distància, velocitat, caloreis,...) i pots anar memoritzant entrenaments. No he arribats aquest grau de perfeccionament, i el meu pare tampoc, però per utilitzar-lo durant hivern o quant fa mal temps és un bon sistema.

Els meus pares viuen a Olost (Lluçanès-Osona), no crec que quedi aprop de casa vostre sinó, sense cap problema el podrieu provar...

Espero que hagi servit !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2010 14:38 #5 per ALBERT75 (Associat/da)
Moltes gracies Gil... bonissima informació....

m'estic pensant si gener o febrer fer una compra d'això i per aixo volia la major informació possible... si no.. doncs a passar fred a la crta.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 01:10 #6 per Eva D (Visitant)
Jo tinc un tacx que em va costar cent seixanta més o menys i n'estic encantada! Quan els nens dormen, ÑACA! Quan plou, ÑACA!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 08:15 #7 per Oriol_TBID (Associat/da)
Res Albert, la web (almenys a mi) no funciona amb firefox i el missatge que tenen posat és la imatge que et comentava  ;) :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 08:36 #8 per ALBERT75 (Associat/da)
OKOK jjijijij... :rofl: :rofl: :rofl:

jo ho veig todo clarito clarito....

Eva, gracies per el que m'expliques...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 09:11 - 16 Des 2010 09:14 #9 per krlos (Associat/da)
Sembla interessant el catxarret. Però a l'igual que l'Eva tinc un Tacx, però jo no el faig servir mai, mai, mai

Oriol, jo faig servir firefox i veig be la web. Igual momentàniament estaven canviant la web i et va sortir aquest missatget catxondo.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 09:32 #10 per Oriol_TBID (Associat/da)
A mi em segueix sortint. Ja ho provaré des de casa  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 19:34 #11 per Eva D (Visitant)

Albert75, em sembla que tinc la solució. Com que el krlos no el fa servir, pots provar com et va, i si veus que et va bé, com que ell no el fa servir hi ha aquestes possibilitats:
1. No t'agrada com funcionen i no el vols. El tornes al krlos i andando, feu una ST i tots feliços.
2. T'encanta fer-lo servir (wenu, no és com la carretera de Parpers, però els dies de fred i pluja entre no fer res i fer això, doncs ja veus...).
2.1. El krlos te'l ven (ja que no el fa servir, així tindreu un profit més gran. Aprofiteu per fer una ST en el moment de l'intercanvi, i tots feliços.
2.2. El krlos veu que en realitat no sabia com podia viure sense ell i no te'l ven. Te'n compres un tenint ja clar què és el que vols... Tots dos feu una ST perquè tots dos sou feliços!
3. L'opció no us sembla bona ni a l'un ni a l'altre i continues buscant. Faig una ST sola per ofegar les penes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 20:34 #12 per krlos (Associat/da)


Albert75, em sembla que tinc la solució. Com que el krlos no el fa servir, pots provar com et va, i si veus que et va bé, com que ell no el fa servir hi ha aquestes possibilitats:
1. No t'agrada com funcionen i no el vols. El tornes al krlos i andando, feu una ST i tots feliços.
2. T'encanta fer-lo servir (wenu, no és com la carretera de Parpers, però els dies de fred i pluja entre no fer res i fer això, doncs ja veus...).
2.1. El krlos te'l ven (ja que no el fa servir, així tindreu un profit més gran. Aprofiteu per fer una ST en el moment de l'intercanvi, i tots feliços.
2.2. El krlos veu que en realitat no sabia com podia viure sense ell i no te'l ven. Te'n compres un tenint ja clar què és el que vols... Tots dos feu una ST perquè tots dos sou feliços!
3. L'opció no us sembla bona ni a l'un ni a l'altre i continues buscant. Faig una ST sola per ofegar les penes.


Aqui falta la variable Ara que es la que el fa servir cada dia  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2010 14:32 #13 per ALBERT75 (Associat/da)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Eva ets una crack  :rofl: :rofl: :rofl:

El tema rodillo se que un any o un altre caura... per tan no fa falta provar-lo... el que volia saber es que en pensaveu d'aquest rodillo + totes les aplicacions que diu que porta....

i evidentment si algú ja el tenia... doncs ke tal li anava


Gracies.....


10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2010 14:54 #14 per Oriol_TBID (Associat/da)
Jo el dia que em gasti els calerons en algo per casa tiraré per algo així.



www.tamalpais.es/indoor-cycles/300-pro-indoor-cycle/


Bueno, bàsicament vinc a dir o que em toca la grossa o seguiré amb el meu rodillo cutre que fa que acabi sortint gairebé sempre a la carretera  ;)  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2010 16:19 #15 per Eva D (Visitant)

Jo el dia que em gasti els calerons en algo per casa tiraré per algo així.



www.tamalpais.es/indoor-cycles/300-pro-indoor-cycle/


Bueno, bàsicament vinc a dir o que em toca la grossa o seguiré amb el meu rodillo cutre que fa que acabi sortint gairebé sempre a la carretera  ;)  :rofl:

Gràcies, Albert75, en el meu cas l'únic de més a més que he hagut de fer és comprar una roda per canviar-la quan surto, perquè desgasta mogollón. També hi ha uns "rodillos" fixes que no desgasten tant. Però és qüestió de veure què és el que et convé.
Pel que fa a bicis estàtiques o no, jo vaig decidir que no hi cabia res més a casa meva, però sobretot el que em va fer decidir-me per no comprar-me una bici estàtica va ser que així practicava exactament amb la mateixa bici de competició. Més que res per les distàncies, pel fet de posar-te dret o no, etc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2010 16:54 #16 per Oriol_TBID (Associat/da)
Aquesta que he posat jo en concret serveix per posar-la en les mesures exactes que tens a la bici de carretera.

Amb el que val, com per no portar-ho  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2010 01:23 #17 per Mei (Associat/da)

Jo el dia que em gasti els calerons en algo per casa tiraré per algo així.



www.tamalpais.es/indoor-cycles/300-pro-indoor-cycle/


Bueno, bàsicament vinc a dir o que em toca la grossa o seguiré amb el meu rodillo cutre que fa que acabi sortint gairebé sempre a la carretera  ;)  :rofl:


ja pots seguir somiant.. :666: :666:

... que et toqui la loteria per comprar-la....

... i tenir una casa on hi càpiqgui... :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2011 19:12 #18 per Oscar (Visitant)
Epppps nois, feia temps que no passava per aquí i veig que parleu del Bkool, jo el tinc desde fa dues setmanes.
Per cert, la web jo només la puc veure desde l'Explorer.
Qui volgui mes info   http://www.foromtb.com/showthread.php?641412-Alguien-ha-probado-el-Bkool&highlight=bkool 
Resumin:
Es un rodillo del tot recomanable, molt diferent als típics rodillos en quan a sensacions (encara que ja sabem el que son d'avorrits).
Independentment de tota la funcionalitat, multiplayer, web tipus facebook i demés mandangues que encara no estan del tot operatives, jo només el volia per planificar-me els entrenos i aprofitar hores mortes a casa  :he:
Desde la web, et pots crear sessions de diferent durada, intensitat, perfils, en base a un .gpx
Aquesta sessió la baixes a un programa que tinguis descarregat al ordinador que es el que conecta via inalambrica amb el rodillo, un comandament petit, serveix per fer funcionar el programa quan estas muntat a la bici.
Aquest programari es el que controla la duressa del rodillo, i té un toc molt natural.
Jo n'estic molt content, sobretot perquè l'hi treuré molt de profit :yipi:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2011 19:25 #19 per Oscar (Visitant)

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2011 19:45 #20 per Eva D (Visitant)
Felicitats, Oscar!
I sense programa com funciona? Com un de normal? Te'l pots regular també a la mà?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.