Quebrantahuesos 2011

Quebrantahuesos 2011

26 Des 2010 16:48 #1 per (Visitant)
Hola amigatxos, obro aquest post per parlar d'aquesta marxa mítica.

En el meu cas la vaig fer l'any 2008 i vaig disfrutar molt sobre tot els últims kms de Portalet "arropado por los aupas de la gente" i per la duresa d'una etapa quasi be de Tour.

Aquest any he agafat dorsal i combinaré al Marató de Barcelona amb la QH a veure que tal surt. :diablo: :diablo: :diablo: :yes:

Algú mes que hi vagi o expliqui experiències passades?

SIAU I RAUXA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2010 17:19 #2 per senglar (Associat/da)
A mi no m´ha tocat per un centenar de llocs... :grrrrrr:,peró l´any passat van aver-hi mes de 300 persones que no varen fer el pagament la data limit,i varen entrar directament els 300 següents... esperem que hi hagi sort.
El que son les coses,l´any passat vaig entrar directament amb el sorteig,i no vaig poger- hi anar per lesio... :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2010 18:14 #3 per sir (Associat/da)

Hola amigatxos, obro aquest post per parlar d'aquesta marxa mítica.

En el meu cas la vaig fer l'any 2008 i vaig disfrutar molt sobre tot els últims kms de Portalet "arropado por los aupas de la gente" i per la duresa d'una etapa quasi be de Tour.

Aquest any he agafat dorsal i combinaré al Marató de Barcelona amb la QH a veure que tal surt. :diablo: :diablo: :diablo: :yes:

Algú mes que hi vagi o expliqui experiències passades?

SIAU I RAUXA

company LA BLANCA I JO hem fet 4 vegades la QH VAL LA PENA...es la  marato del ciclisme i sobretot guardat forces per a EL PORTALET  :whip:
aquest any no hi anirem,preparem L'ironman  DE LANZAROTE que la bici tambe te TELA  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2010 22:58 #4 per sherpa (Associat/da)
jo fa molt anys quela vaig fer per mi es una prova molt dura i perfecta per disfruta ,intenta fer uns 10.000km com a estrenament
jo he patit mes en una marato, i que tinguis molta sort amb el clima.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2010 14:05 #5 per _josep_ (Visitant)
...estas fet un machaca de pro....t´has buscat un parell de reptes de 10....la QH ja saps de que va, a l´ultima meva ja ens van veure...ara a la Maratho, ja ens veurem quelcom dia...jajaja, per quan sigui gran....Salutacions figura...@10.

"Som i serem"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2010 10:14 #6 per (Visitant)
Be Senglar crec que si tens posibilitats per anar-hi ja que fins que no es paguin els dorsals molta gent s'apunta perquè es gratuït.

Sir disfruteu per Lanzarote segur que tindreu mes bon clima.

Sherpa el tema kms no ho tinc molt clar ja que com dic faré la marató el dia 6 i desprès agafarem la bici, els 10.000 kms ni amb 2 anys jeje, suposo que arribaré amb 3000 kms com a molt.

Josep au vinga apuntat ja a la Marató. You Can Brave!!!!!

SIAU I RAUXA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2011 21:29 #7 per STELVIO (Visitant)
Company, jo la he fet 3 vegades. Tot i ser ciclista tota la vida, vaig trigar molt en debutar perque és la 2ª meca del ciclisme (la 1ª és diu Marmotte als alps francesos). A la quebranta has d'anar amb molt fons (no calen 10.000km però si sortides els caps de setmana de 5-6 hores) i haber fet varies marxes llargues la mateixa temporada a Catalunya. Et recomano Terra de Remences (la llarga - 175km és clar), la Bonaigua i/o Graus.  :great:

El secret per la quebranta és agafar el teu grup i no tirar mai del mateix. Deixa que et portin i no tiris mai. Jo vaig paticipar 3 vegades: la 1ª amb 6h59', la 2ª amb 6h42' i la tercera, acompanyant a un amic en 7h20'. Depen del temps que volguis fer i l'esperit amb el que vagis, l'entreno i la manera de còrrer és diferent. Si vols, et puc recomanar els entrenos per 6 meses (1.500km de molinillo + 1.500km de series progressives + 1.500km de fons + 1.500km de possada a punt) i altres consells (com ara alimentació, roba, mecànica, etc...)  :whip: :whip:

I si vols, un altra vegada parlem de la Marmotte...  :whistle: :whistle:

Enviam un MP si vols apuntar-te amb les nostres sortides els caps de setmana. Sortim des de l'Hospitalet (prop de Plaça Cerdà) tant diumenges com dissabtes  :666:

10k: 37'25" 24h Can Dragó 2009
21k: 1h21'13" Mi ciudad y mi vida 2010
42k: 2h54'55" Mi despedida: Marató Barcelona 2010

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2011 19:31 #8 per Oscar (Visitant)
Doncs jo si que he aconseguit dorsal, i ja estic acumulant km's entre el rodillo i les sortides, encara que la preparació va encaminada al Ironcat d'un mes avanç.
Stelvio, ens podries fer 5 centims dels  entrenos que dius, jo en principi estic seguint el llibre "Planifica tus pedaladas" per fer-me una idea del treball en rodillo.

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.