Equilibrat/centrat rodes bici de carretera

Equilibrat/centrat rodes bici de carretera

10 Gen 2011 17:20 #41 per solteron (Associat/da)

Bernaus, et refereixes a un suport per a tenir la roda alçada i poder fer-la girar mentre apretes els radis?

nyef, jo no tinc aquest suport, jo posava la bici cap per avall i anava fent girar la roda amb els pedals.

Em refereixo a una eina rodona molt petita que te unes estries que son de la mida de la cabota del radi. Pot ser que ja la tinguis?  Si fos així prova-ho que es molt fàcil fer que la roda vagi rodona.

Ho sento pero discrepo amb que sigui tan fàcil equilibrar les rodes un mateix sense cap experiencia, només un exemple: en una bici actual i més en una carretera, les rodes se equilibran amb precisió de decimes de milimetre ... i aixo no esta a l'abast de qualsevol, a més hi ha que aconseguir una tensio homogenea dels radis, a més hi ha que mantenir el "aparaguamiento", a més te que girar equlibrada radial i axialment etc ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2011 17:23 #42 per TRI-GAT (Visitant)

Sobre rodes:

www.amtriathlon.com/2010/06/prueba-aerodinamica-de-ruedas.html

De fet, ja us podeu emmarcar aquesta web perque tot el que surt sempre és molt interessant:

www.amtriathlon.com/

Ja està a favorits  :yipi:

10 Gen 2011 17:27 #43 per stone_apo (Associat/da)

no pateixis Xavi, com que la primera dosi sempre és gratis  :whistle: ja te'l deixaré per que el provis al half de Calella  :666:

a ell el casc i a mi els acoples bons...jujujuju

10 Gen 2011 17:34 #44 per nyef (Associat/da)
i  a mi la bici .... jojojojojojojo

bla bla bla bla ....

10 Gen 2011 21:41 #45 per Mei (Associat/da)
A veure nois... no us compreu res de nou que les respectives us fotran fora de casa i jo no ho faig perquè sóc jo qui estic a casa de l'Oriol i ja sabia on entrava...  :rofl: :rofl: :whip: ara, també li canto les quaranta però no em fot ni cas. Mireu que s'acaba de comprar sense el meu consentiment:
http://cycleops.com/products/cycling-computers.html?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=19&category_id=1
:whip: :whip:  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :whip: :whip:

El que heu de fer és entrenar les cames i el cap home!!! Que tots aquests capritxets són molt cars per una cursa l'any!!!! :whip: :whip:

10 Gen 2011 21:45 #46 per nyef (Associat/da)
Uriiiiiii, si que ho tenies callat ... :666: :666:

bla bla bla bla ....

10 Gen 2011 21:49 #47 per Oriol_TBID (Associat/da)

A veure nois... no us compreu res de nou que les respectives us fotran fora de casa i jo no ho faig perquè sóc jo qui estic a casa de l'Oriol i ja sabia on entrava...  :rofl: :rofl: :whip: ara, també li canto les quaranta però no em fot ni cas. Mireu que s'acaba de comprar sense el meu consentiment:
http://cycleops.com/products/cycling-computers.html?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=19&category_id=1
:whip: :whip:  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :whip: :whip:

El que heu de fer és entrenar les cames i el cap home!!! Que tots aquests capritxets són molt cars per una cursa l'any!!!! :whip: :whip:

:love: :love:

10 Gen 2011 21:52 #48 per Mei (Associat/da)

que consti que els :love: :love: van dirigits al joule 2.0...  :mdr: :666: :666: :666:

10 Gen 2011 21:54 #49 per Oriol_TBID (Associat/da)

que consti que els :love: :love: van dirigits al joule 2.0...  :mdr: :666: :666: :666:

uala lo cadishooo  :grrrrrr: :grrrrrr: :whip: :whip:

10 Gen 2011 21:55 #50 per nyef (Associat/da)

Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaala .... :666: :666:

bla bla bla bla ....

11 Gen 2011 14:55 #51 per stone_apo (Associat/da)
:party: :party: :party: :party:

quan anem de festa ?? em sembla que aquí a més d'un li ha tocat la loto.... :666: :666:

11 Gen 2011 15:12 #52 per nyef (Associat/da)
Ahh, però es per comptar les calories, el grau d'alcohol i tota la pesca dels kubates, el Joule 2.0 aquest o què?? :666: :666:

jjoojojojojojo

bla bla bla bla ....

11 Gen 2011 15:49 #53 per stone_apo (Associat/da)

Ahh, però es per comptar les calories, el grau d'alcohol i tota la pesca dels kubates, el Joule 2.0 aquest o què?? :666: :666:

jjoojojojojojo

calories no, lo altre si, i més coses que tu i jo sabem... :666: :666:

11 Gen 2011 15:56 #54 per nyef (Associat/da)
Uri, rei. El proper dijous el portes ... jojojojojojo :666: :666:

bla bla bla bla ....