Pedalada del Senders de Navarcles BTT 13-02-2011

Pedalada del Senders de Navarcles BTT 13-02-2011

07 febrer 2011 10:35 #1 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola amics:

Els companys de Navarcles organitzen aquesta pedalada dels senders, pels voltants de Navarcles. L’any passat va ser una pedalada bastant tècnica, i bastant trencacames, però al no ser massa llarga (35Km) es pot aguantar bé. Al meu entendre es un punt de més nivell que la Senglanada.

Es de les que m’agraden, no hi han pre-inscripcions, ni transferències, ni pay-pals … arribes i t’apuntes.  Son els mateixos organitzadors de la Selènika (per cert que aquest any la Selènika serà el 25 de setembre, o sigui que ja podem marcar la data en el calendari ciclista, però d’això ja en parlarem en altre ocasió i en altre post).

Les dades de la pedalada:
  • Dia: Diumenge 13 de febrer
  • Organitzadors: www.selenika.com
  • Lloc: Navarcles. Hostal Muntané.
  • Horari:
        Inscripcions: 7:30 a 8:30
        Sortida: 8:30
  • Preu:
        10€ federats
        15€ no federats.
  • Circuits:
        Llarg de 28 a 35Km
        Curt de 15 Km
  • Inclou:1 Avituallament, esmorzar i obsequi

Avia’m qui s’apunta. Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 15:22 #2 per dragan (Visitant)
Amb la colla de SVC hi anirem. Ho varem decidir ahir ............ em van dir "tranquil que és com la hivernal ...... " ara, si és més tècnica que la Senglanada ..... patirem !!  :intello: :intello: :yipi:

Ens veiem diumenge Jaume !!


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2011 19:14 #3 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola amics:

La he trobada dura i exigent, i encara que només han estat 31Km m'han costat, sobretot la primera meitat, potser he sortit massa fort. La segona meitat més senzilla, aquí ja m'he recuperat i he gaudit del recorregut, per cert molt maco. He trobat algunes baixades complicades, las he fet a peu, assegurant molt, i encara així m'he anat pel terra (es un eufemisme, en veritat m'he anat per l'aire) de la manera més estúpida. El fre d’enrere s'ha tornat binari: o lliure o clava la roda, i això m'ha donat molta inseguretat.

Paso el track, de ben segur complicat de seguir, dons molta estona en mig dels arbres. Recorregut molt maco. Els de la selenika en saben molt.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1470356

Ens veiem el dissabte a SVC. Una abraçada,

Jaume
twostones



Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 09:40 #4 per dragan (Visitant)
Molt bones !


Jaume, doncs jo al revés. La primera meitat he disfrutat moltíssim, sobretot en algún baixadon  :party: :party: , però quan portava unes 2 hores trenta, se m'ha començat a fer llarga ....................... i la ruta també :rofl: :rofl: :rofl: :clown:

Ens veiem dissabte !!


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 10:53 #5 per dragan (Visitant)
Jaume, saps si hi ha fotos ?  :happy: :neutral:

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.