Prehistòrica 2010 Dissabte 5 de març

Prehistòrica 2010 Dissabte 5 de març

28 febrer 2011 19:56 #1 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola amics:

Després de donar-li varies voltes, i tot desitjant que el temps acompanyi, fem una convocatòria de la sortida Prehistòrica 2010. Es tracta de una ruta de corriols i trialeres, circular des de La Roca, 38Km, desnivell de 1000 metres, trigarem unes 4 o 5 hores.

La proposta es:

Dia: Dissabte 5 de març
Lloc: Bar Los Cobos. ‎Rambla Mestre Torrents, 68. 08430 La Roca Del Vallès, España‎. On dimoni està aixó? Clicka'm
Hora del cafè: 8:45
Hora de començar a pedalar: 9:00.
Ruta: es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1317241
Mapa:

Esmorzar: No hi ha cap bar en mig de la ruta, autosuficiència, pararem a fer un mos. Recomano camel-bak.

Ja direu qui s’anima, apa  ¡¡¡¡

Ens veiem,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2011 23:12 #2 per Xeix (Associat/da)
Ja m'estranyava que fos dissabte que ve.

Diumenge se m'ha girat feina per Barcelona  :whistle:

La vaig fer fa anys mentre tenia fractura d'estrès de tíbia i no em deixaven córrer  :'(

01 Mar 2011 08:17 #3 per dragan (Visitant)
Compta amb mi Jaume !!  :party: :party: :party: :party:

You don't care about music, do you ?

01 Mar 2011 09:23 #4 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola Xeix:

Efectivament es tracta de reproduir amb el GPS el track de la Prehistòrica del 2010. L'han fet el mes de novembre de l'any passat. Es una pedalada molt maca, de corriol, bastant tècnica. Encara no entenc com la vas poder fer estant lesionant de la cama.

El problema que té es que al estar tant a la vora de Barcelona s'hi apunta molta gent, de fet aquest any han esglaonat la sortida en dos trams (al estil de la cursa dels nassos), però encara i així es fan moltes cues al corriols. Fer passar més de 1.000 bicis per corriols estrets no es feina fàcil.

Així que fugint de les aglomeracions la farem al nostre ritme, tot desitjant que Sant Gepese ens guiï pel bon camí.

LLista:

Dragan
Pere
Jaume

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

01 Mar 2011 12:36 #5 per Xeix (Associat/da)

Encara no entenc com la vas poder fer estant lesionant de la cama.

Quan havia salts que no podia esquivar, la força de la caiguda l'aguantava amb la cama bona i l'altre només per l'equilibri. La fractura d'estrès només és una fissura, no podia caminar bé però si pedalejar.

L'any que vaig anar érem 2400 ciclistes  :beurk:

01 Mar 2011 16:56 #6 per Jaume Carol (Associat/da)
Un més al grup:

Pere
Eduard (Dragan)
Félix
Jaume

Jaume
twostones

02 Mar 2011 06:48 #7 per Jaume Carol (Associat/da)
Dos companys més del CCSJD.

LLista:

Dragan
Pere
Jordi
Lluis
Jaume

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

07 Mar 2011 18:20 #8 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Tal como publicamos, hoy hemos reproducido el track de la prehistórica, la edición del 2010. Nos hemos saltado un primer  bucle inicial que tenía toda la pinta de tener la única función de estirar el grupo.

Quizás esperábamos mucho, la verdad es que pensábamos que habría más senderos, que se han presentado a partir del km 16. La verdad es que muy bonitos, primero uno muy técnico, con rocas húmedas, pero en las que los neumáticos se aguantaban bien. Luego senderos más fáciles, de tierra, por en medio del bosque, sencillos, pero bonitos.

Mi resumen es: a partir del 16 perfecto, hasta el 16 sin pena ni gloria. Una excelente matinal del sábado.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1517191

Un abrazo.

Jaime
twostones

Jaume
twostones