XIV Terra de Remences 08/05/2011

XIV Terra de Remences 08/05/2011

02 Mai 2011 15:49 #121 per ALBERT75 (Associat/da)
Preguntes sobre Remences.....  (m'he llegit la normativa pero no ho trobo  :wink2:)

- Els avituallaments et donen bidonets o et donen ampolles?
- Els acoples els tinc que desmontar? (se ke serveixen de poc, pero si els puc deixar, ja ho faria per Balaguer - practica)
- Circuit tancat al transit?
- HI ha un mallot que et regalen??? ke guay no???  :yipi: :yipi:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 15:53 #122 per nyef (Associat/da)
Jo diria que,

- Et regalen un maillot. (el culote l'has de pagar si el vols)
- Carreteres obertes al transit
- No cal desmontar els acoples, no et diran res.

El tema avituallaments, no en tinc ni idea. Però aniria be saber-ho.

Salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 15:55 #123 per TRI-GAT (Visitant)
Tal i com estic avui,

hi han molts números que diumenge faci el curt  :whistle: em fa un pal terrible pujar Bracons acoplat  :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 16:06 #124 per stone_apo (Visitant)

Tal i com estic avui,

hi han molts números que diumenge faci el curt  :whistle: em fa un pal terrible pujar Bracons acoplat  :666: :666:

fes-lo pedalant cap enrera.... :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 16:35 #125 per TRI-GAT (Visitant)

Tal i com estic avui,

hi han molts números que diumenge faci el curt  :whistle: em fa un pal terrible pujar Bracons acoplat  :666: :666:

fes-lo pedalant cap enrera.... :666:


No descarto portar les bambes en una bossa per si he de fer peu a terra i pujar empenyent la bici  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 17:33 #126 per ALBERT75 (Associat/da)
Lluis,

gracies per les respostes...

si algú sap si els avituallaments son en bidons o en ampolletes.. ke ho digui pleaseeeee... (gracies)

i els que l'han fet anys abans, hi ha força transit a les zones entre ports? (imagino que a la pujada de ports no hi ha ni deu, o això recordo de la sortida de l'any passat)

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 17:44 #127 per TRI-GAT (Visitant)
Un altre pregunta als que l’heu fet ja, convé sortir molt endavant? Al mig, al final? Vull dir no es una mica perillosa la sortida amb tantes bicis?  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 17:55 #128 per mario1977 (Visitant)
Albert,

ampolletes d'aigua, i gots.... No donen bidons de ciclisme.
Això sí, els avituallaments son brutals: pa amb tomaquet, embotit, pastes de xoco, crema....

Sobre la resta, un maillot força estretet. El cullote com deien, si el vols l'has de pagar a banda.

Acoples? Cap problema, jo l'any passat anava amb la cabra i ja em van dir que ok.

I trànsit obert, pero pocs cotxes hi ha, i els Mossos controlen.

Eso sí, al loro a la sortida. Si surts dels primers, aniran a saco. Si vols anar en plan entreno, surts pel final i llestos.

Allà ens veurem a la sortida, tot i que serà difícil amb la quantitat de gent que hi ha!
Salut i kms!

10 Kms: 41'51" El Prat 2010
21 kms: 1h33'59" Granollers 2012
42 kms: 3h39'39" Donosti 2010
Extrememan salou 226: 13h20'
www.marioescorza.com
www.twitter.com/marioescorza

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 20:18 #129 per Serju16 (Visitant)

Tal i com estic avui,

hi han molts números que diumenge faci el curt  :whistle: em fa un pal terrible pujar Bracons acoplat  :666: :666:

fes-lo pedalant cap enrera.... :666:


No descarto portar les bambes en una bossa per si he de fer peu a terra i pujar empenyent la bici  :whistle: :whistle:



Jo vaig amb tu........ :grrrrrr: :grrrrrr:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 20:19 - 02 Mai 2011 20:25 #130 per sir (Associat/da)
la blanca i jo farem la llarga ,despres tirada de running de 30 minuts algu s'anima?  anirem molt suaus ritme ironman  3.30 el km jejejeje ,  :whistle: NO EN SERIO SOBRE (5.00 i 5.30 )  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 22:42 #131 per ALBERT75 (Associat/da)
Mario garcies per la resposta..

sisi jo em posare al final... anire de tranquis.. el objectiu es poguerla fer amb ganes i no acabar mig mort.... i si puc fr despres 30' de running (fare la curta)... docns acabare content com un jinjol....

Per cert PA AMB TOMAKET??? XOCO???.... PERO ESTO KE ESSS.. ESTO KE ESSSSS?????

no ho sabia.. ke gran.. la pena es ke no crec ke m'entri res, pero quan arribi... un pa amb tomaquet mentres encara no han arribat els de la llarga si que caurà...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2011 09:33 #132 per mario1977 (Visitant)

Mario garcies per la resposta..

sisi jo em posare al final... anire de tranquis.. el objectiu es poguerla fer amb ganes i no acabar mig mort.... i si puc fr despres 30' de running (fare la curta)... docns acabare content com un jinjol....

Per cert PA AMB TOMAKET??? XOCO???.... PERO ESTO KE ESSS.. ESTO KE ESSSSS?????

no ho sabia.. ke gran.. la pena es ke no crec ke m'entri res, pero quan arribi... un pa amb tomaquet mentres encara no han arribat els de la llarga si que caurà...


Albert..... jo pensava igual que tu l'any passat. Era la meva primera cicloturista i estava una mica acollonit. El pitjor de toto va ser la intensa pluja, pero la resta..... 

Els avituallaments.... igual. JO pensava en barretes, fruita..... pero un cop allà, bocata de tal, pa amb tomaquet, butifarra blanca, i pastes de xocolata, melindros........ I tela marinera!

Allà ens veiem!

10 Kms: 41'51" El Prat 2010
21 kms: 1h33'59" Granollers 2012
42 kms: 3h39'39" Donosti 2010
Extrememan salou 226: 13h20'
www.marioescorza.com
www.twitter.com/marioescorza

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2011 10:37 #133 per sir (Associat/da)

Mario garcies per la resposta..

sisi jo em posare al final... anire de tranquis.. el objectiu es poguerla fer amb ganes i no acabar mig mort.... i si puc fr despres 30' de running (fare la curta)... docns acabare content com un jinjol....

Per cert PA AMB TOMAKET??? XOCO???.... PERO ESTO KE ESSS.. ESTO KE ESSSSS?????

no ho sabia.. ke gran.. la pena es ke no crec ke m'entri res, pero quan arribi... un pa amb tomaquet mentres encara no han arribat els de la llarga si que caurà...


Albert..... jo pensava igual que tu l'any passat. Era la meva primera cicloturista i estava una mica acollonit. El pitjor de toto va ser la intensa pluja, pero la resta..... 

Els avituallaments.... igual. JO pensava en barretes, fruita..... pero un cop allà, bocata de tal, pa amb tomaquet, butifarra blanca, i pastes de xocolata, melindros........ I tela marinera!

Allà ens veiem!

doncs teniu que fer un any la quebratahuesos ,camions i camions de menjar a tuuti plenyyy  :rofl:  :party:  :whistle:
aixo si porteu fets bastants  kms en bici,jo sempre pateixo molt a partir del 150 kms  :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2011 10:47 - 03 Mai 2011 13:18 #134 per TRI-GAT (Visitant)
sir quan arribi estaré tant fet caldo, que no crec que pugui fer cap tiradeta de córrer.... a més estaré dessitjant tornar a casa a fer la migdiada  :glasses:

cada dia tinc més por a Bracons  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2011 13:18 #135 per TRI-GAT (Visitant)
Jo pujaré a dormir a Olot dissabte, alguna pizzeria recomenada?  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2011 13:46 #136 per gàltix (Associat/da)
PIZZERIES

Dolce Vita http://guiacat.cat/restaurant/dolce-vita-olot
Torino http://www.garrotxahostalatge.cat/cat/establiments-detall.asp?id_associat=107

La sortida és massificada i ràpida, però jo mai he tingut cap problema sortint +-cap al 30% del pilot, cal vigilar abans d'entrar a Olot pq s'estreny la carretera (illetes al mig).
De trànsit poquíssim.
Mai he fet la llarga, però si que he fet Barcons... és dur, però portareu 90kms quan el feu i potser serà més dura la tornada toboganera un cop sigueu a Osona.

He decidit aparcar bici i triatlons fins després de la Zegama, però no me la perdré (ni que sigui xiulant). La meva idea és fer curta + 5km (per arribar a 100) + 25/30' de canvi.

El tema acoples... potser no diuen res, però jo pensava que a les cicloturistes no es podien portar  :neutral:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2011 13:49 #137 per TRI-GAT (Visitant)

PIZZERIES

Dolce Vita http://guiacat.cat/restaurant/dolce-vita-olot
Torino http://www.garrotxahostalatge.cat/cat/establiments-detall.asp?id_associat=107

La sortida és massificada i ràpida, però jo mai he tingut cap problema sortint +-cap al 30% del pilot, cal vigilar abans d'entrar a Olot pq s'estreny la carretera (illetes al mig).
De trànsit poquíssim.
Mai he fet la llarga, però si que he fet Barcons... és dur, però portareu 90kms quan el feu i potser serà més dura la tornada toboganera un cop sigueu a Osona.

He decidit aparcar bici i triatlons fins després de la Zegama, però no me la perdré (ni que sigui xiulant). La meva idea és fer curta + 5km (per arribar a 100) + 25/30' de canvi.

El tema acoples... potser no diuen res, però jo pensava que a les cicloturistes no es podien portar  :neutral:


Moltes gràcies per la info.

No descarto portar les bambes per si la cosa es posa chunga pujant Btrecons, i giro cua i me'n vaig a córrer una estona, que tampoc em vull cremar..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2011 14:14 #138 per ALBERT75 (Associat/da)
Galtix... gracies per la info  :love: :love:

Suposo que el millor seria arribar sobre les 7 del matí (1hora abans de la sortida) per alla per no trobar un transit de la ostia (entre els ciclistes ke arriben i poguer agafar el dorsal, no?)...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2011 21:12 #139 per rubens (Associat/da)
stone, anava pel iaio sí, peró per algú altre també.  :whistle: :666:

De moment no em feu enveja. Ja m´explicareu qué tal Bracons. gàltix, sigues sincer. Digues realment el que els espera. Exagera cony!  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2011 12:59 #140 per TRI-GAT (Visitant)
Una pregunta,

No trobo a la Web on tenim que anar a buscar els dorsals i demés estris i fins quina hora podem anar dissabte?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.