XIV Terra de Remences 08/05/2011

XIV Terra de Remences 08/05/2011

05 Mai 2011 13:29 #141 per TRI-GAT (Visitant)
Ara hi ha anunci de pluja per Diumenge  :grrrrrr: :grrrrrr: :ouch: Que més?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2011 15:30 #142 per ALBERT75 (Associat/da)

:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

05 Mai 2011 15:32 #143 per sir (Associat/da)

:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

esperem que no plogui  :whip:  :whip: un altre any plovent no siusplau  :grrrrrr:

05 Mai 2011 16:13 #144 per TRI-GAT (Visitant)
Pos la cosa està bastant clara fosca segons els mapes  :grrrrrr: :grrrrrr:

EL TEMPS

05 Mai 2011 16:15 #145 per nyef (Associat/da)

EL TEMPS

Al meteocat no diu això ...  :neutral:

bla bla bla bla ....

05 Mai 2011 16:18 #146 per TRI-GAT (Visitant)

EL TEMPS

Al meteocat no diu això ...  :neutral:

No, diu això

05 Mai 2011 16:27 #147 per nyef (Associat/da)
Bueno, això te molta mes bona pinta, no?

Per cert, potser pujo dissabte ... :666:

bla bla bla bla ....

05 Mai 2011 16:33 #148 per TRI-GAT (Visitant)

quan ho sabràs? portaràs la bici del BP?  :666: :666:

quedem per sopar no?

Porto un refredat de tres parells.

Si tot segueix així faré SEGUR la curta i correré una estona després  :whistle:

05 Mai 2011 16:35 #149 per nyef (Associat/da)

quedem per sopar no?

Ja es segur. Pujo dissabte. Tienes un e-mail .... :666:

bla bla bla bla ....

05 Mai 2011 16:38 #150 per TRI-GAT (Visitant)

quedem per sopar no?

Ja es segur. Pujo dissabte. Tienes un e-mail .... :666:

Tens una resposta  :intello:

06 Mai 2011 07:13 #151 per Vall (Visitant)
Tres cops que l´ha he fet, tres cops que ha plogut, l´any passat exagerat.

Ens veiem diumenge  :great:

06 Mai 2011 09:32 #152 per nyef (Associat/da)
Ahí queda eso ....

bla bla bla bla ....

06 Mai 2011 09:38 #153 per TRI-GAT (Visitant)
El problema es que donen pluja per la nit de dissabte a diumenge, o sigui que potser comencem amb aigua  :grrrrrr: :grrrrrr:

Quina POR  :grrrrrr: :grrrrrr: :arf:

06 Mai 2011 10:06 #154 per juavalga (Visitant)
Cracks!!! Molta a sort a tots per aquet diumenge.  :great: :great:

A veure si teniu sort i no us plou  :yes:

07 Mai 2011 18:58 #155 per lluispatins (Visitant)
Disfruteu de la marxa! Molt bona tirada si senyor!

www.lluispatins.blogspot.com

10Km   38'04" (Cursa dels Nassos'10)
Mitja  1h23'36" (Barcelona'11)
Marató 3h00'39" (Barcelona'09)
6h en Pista de Can Dragó'08 61,300Km
24h en Pista al Serrahima'07 126,510Km
Finisher Ironman Frankfurt'09...

07 Mai 2011 22:03 #156 per ALBERT75 (Associat/da)
Si algú com jo ha recollit el dorsal... sabeu si hi ha xip? es ke jo no en tinc.... i veig que per recollir el mailllot diu que s'ha de'ntregar el xip.... nomes tinc dos dorsals (1 per la bici i l'altre per portarlo jo.. rollo tri)

albertrun.blogspot.com/

08 Mai 2011 21:47 #157 per sir (Associat/da)
La blanca i jo molt contents de l'ultim entrenament fort de bici ,pre-lanzarote ,175 kms i 30 minuts de runing tot seguit.

09 Mai 2011 08:50 #158 per ALBERT75 (Associat/da)
Mai abans havia fet una cicloturista.... i veure com 3.000 persones (con sus bicis correspondientes) sortien i anaven fent.. m'ha encantat.. ha sigut genial genial....

Inici que m'he pres amb la calma al haver-hi tants i tants ciclistes... (alguns una mcia sonats amb avançaments una mica perillosos)... pujem al primer port... per primer cop en la meva vida, he abançat a gent pujant i no només m'han avançat  :yipi: :yipi:, .... content de la primera pujada... son 8 kms poc a poc que els he pogut fer de tranquis pero bé... arribo a dalt amb la intenció d'agafar uan ampolleta d'aigua, i quan he vist l'acumulació de gent.... NI DE COÑAAAAA :surprised: :surprised: ... segueixo, alla m'he deixat caure, acoplat a vegades, amb velocitats mitjes de 40-42... pero hi havia grupets que em passaven a velos superiors (mooooolt superiors...  he flipao  :surprised: :surprised:)... la intenció d'avui era rodar solete, pensant en balaguer, o sigui que no m'he apuntat a cap grup i he seguit rodant sol... la segona pujada 15 kms partits en dos parts.. la priera més dura que la segona... pero mooolt bé..he anat fent... ALLA la KALU m'ha fet un raka de cuidao... (cabrona  :rofl: :rofl:)... i baixada superapida..

total 3h43'... volia estar sobre aquest temps (baixar de 4h) i ho he pogut conseguir... cansadet pero tampoc  un horror... la setmana que ve diumenge cap a Balaguer a fer el circuit...

m'ha encnatat veure a alguns de vosaltres i poguer xerrar (fast, galtix, ...)... la organització un 10, tot  molt cuidat, amb vehicle d'assistencia per la gent que ho necesites, canvis de roda, etc etc....

Felicitar a tots els que han acabat, i en espcial a la Kalu (ke hem compartit algun km) i als cracks de la "volta grossa" on 180 son 180... esteu moolt forts cabrons...

albertrun.blogspot.com/

09 Mai 2011 09:38 - 09 Mai 2011 09:45 #159 per TRI-GAT (Visitant)
En principi volia fer la llarga, però el refredat que m'ha tingut en "jaque" tota la setmana i les escasses dues hores que vaig dormir de dissabte a Diumenge (quin hotel més encantador que vem agafar :grrrrrr:) em van fer dessistir i vaig optar per fer la curta. :whistle: això si, com que volia fer una mica més de 100kms. al arribar a meta, vaig sortir només creuar la meta i vaig fer 18kms. més a ritme suau, per completar 113kms. amb transició a córrer 38 minuts més a ritme de 5' el km.

La marxa en general molt recomenable, surto de bastant enrere, (trigo uns 7 minuts en creuar l'arc de sortida) amb bastants nervis i anant a poc a poc els primers kms. pensant més en no caure que en agafar un ritme determinat, una vegada passat el Gran tap de l'entrada a Olot 2-3 minuts o parats o anant caminant amb la bici, començo a agafar un ritme més o menys regular i a fer la meva tirada.
Just sortir d'Olot, ja tinc decidit el que faré, per tant penso que puc anar lleuger i que no he de reservar per fer la llarga, miro la mitja de velocitat que porto i veig que no baixaré de 3h15' per molt que vagi ràpid, però tot i això decideixo apretar i anar cap endevant.
La primera pujada tot es avançar gent i grups de gent i gent que puja en paral.lel ompint tota la via, total tinc la sensació de ser Un escalador professional  :intello:
en arribar a dalt, m'adono que el meu fort no es baixar, em passen tots, tot i que considero que no vaig a poc apoc, es formen molts grups i decideixo no aprofitarme dels rebufos, per por a caure en un grup tant gran, però acoplat agafo mitjanes força altes.
Elsegónport encara es més escandalós la quantitat de gent que avanço pujant i encara més la quantitat de gent que em passa baixant, de cop i volta em veig fent de llebre d'una noia que em diuen que es la tercera de la general  :surprised:, no havia vist el temps que portava i no puc mirar-ho, perquè la velocitat que portem em fa tenir tanta por que no puc ni, deixar anar una mà de la bici  :he:, començem a rodar i la gent que porto darrera comença a donar-me relleus i m'animen a afegir-me a la festa, i  penso perquè no. total queden poc menys de 8kms. i ja estem arribant, en una de les darreres corves en 90º s'escapen uns metres i entro per l'arc en 3h00'48'',  :surprised: us asseguro que a Olot (anada) no podia pensar en aquest temps i el millor de tot es que no estava gaire cansat, de fet els km. de més, em vaig plantejar anar cap enrere i pujar bracons, però desconeixia el cami i vaig decidir per rodar suau i córrer una mica.
Gran organització i sensacions de ser un cicliste del Tour en molts moments  :wink2:
Enhorabona als cracks que circulen per aquí i que veu fer la llarga en un temps  :surprised:
i els que veu completar la curta amb tant bones sensacions. :yipi:

09 Mai 2011 09:51 #160 per dragan (Visitant)
Molt bones !!    :party:

Us poso la crònica que tinc publicada al blog .  :happy:

TERRA DE REMENCES 2011

La setmana havia estat bastant entretinguda i no m'havia plantejat si fer la cursa curta o llarga de remences. Pel que podia ser vaig descansar tot el dissabte dormint i estirat al sofà; vamos, el que els meus amics diuen "fer el superheroi".

Diumenge ens aixecavem a les 5 del matí per anar cap a Sant Esteve d'en Bas. Mig adormits ens trovem amb l' Eduard i el Jordi. L' Anna està motivadíssima per fer la cursa de 95 kms i la veig molt contenta. Després d'anar a buscar els dorsals i fer petar una mica la xerrada comencem a preparar les bicis i menjars pel camí.
Es dona el tret de sortida a les 8 en punt i, després de més de 5 minuts per passar per l'arc de sortida, comença l'aventura ! ....... anem junts amb el Jordi i fem "la goma"; jo no vull apretar massa i ell va sobrat i m'ha d'anar esperant. Arribem als peus del primer port i comencem a pujar; em trobo especialment bé, lleuger de cames i casi "sobrat" !  no pot ser tant fàcil ......... me'n recordo de la primera vegada que hi vaig pujar, que m'havia deixat les sabates de la bici i ho vaig tenir de fer amb sabates de córrer i cales ........... arribem a dalt i el Jordi vol parar per si ha punxat i menjar algo, jo tiro avall i quedem que ens trovem a baix.  Però ens perdem i vaig lent per si ens veiem, però no és fins que m'avança l' Albert que li pregunto i em comenta que ell no l'ha vist; així que decideixo tirar endavant i posar un parell de marxes més per si l'atrapo. El truco i per fi m'agafa el telèfon ! està 2 quilòmetres davant meu, em deu haver passat amb algun grup mentre jo l'esperava .........
El segon port es fa bé, també fàcil, però la baixada em passa tothom. Sóc tant dolent baixant !!!  després arribem a Olot on hi ha 10 quilòmetres planers que se'm fan llargs i aborrits, però a Sant Esteve ens fan decidir si llarga o curta i iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  llarga !  a trempar pujant Bracons !  ho faig pel Jordi (per acompanyar-lo a fer l'entrenament per l' Extrem Man) i per l' Anna per no sentir-la a dir que era un "tita-freda".
BRACONS !  el millor port que he pujat mai ! Déu Meu ! com he arribat a disfrutar !! potser he adalentat a 50 ciclistes i no m'ha adalentat ningú.  Amb una cadència alta i pujant .... un dos, un dos, un dos, .....  a falta de 2 quilòmetres hi ha 3 curves enllaçades moolt dretes que les faig sense problemes i amb dos cops més de pedals ja estic a dalt. Fantàstic !!  a l'avituallament em trovo al Serju i a l' Stone , on comentem la jugada.
Després Remences se'm fa llarg. Es terreny més rodador on jo no sóc gaire expert i al final arribem a Manlleu. A allà, parats a l'avituallament i en un alarde de sinceritat li comento al Jordi "Això és una animalada, no es pot venir a fer Remences sense haver passat de 100 quilòmetres aquesta temporada".
Després venen els dos últims ports, llargs i pesats, i una punxada (de càmara) del Jordi, però després de 7 hores i mitja arribem altre cop a Sant Esteve d' en Bas on ens esperen l' Anna i l' Eduard . Ells ho han fet magnificament bé i a sobre han sortit a córrer 40 minuts !.

Al final, 6 hores 45 de bici (si no tenim en compte les parades) i 175 quilòmetres amb 2600 metres de desnivell positiu acumulat, pujant Capsacosta, Canes, Bracons i Condreu. Altament recomanable, però si s'està ben preparat.

Li agraeixo sincerament al Jordi que m'anés esperant l'últim port; estava molt cansat i amb ganes d'acabar i ell em va anar esperant per arribar junts a meta.

Salut !

Eduard.

You don't care about music, do you ?