1 marxa cicloturista Roses-Coll de Banyuls, 17-04.2011

1 marxa cicloturista Roses-Coll de Banyuls, 17-04.2011

04 Mar 2011 07:09 #1 per senglar (Associat/da)
Si no coneixeu el 2 ultims km de coll de Banyuls...

www.arueda.com/cicloturismo/reportajes/i...-col-de-banyuls.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2011 09:59 #2 per david (Associat/da)
Jo no podré anar-hi, però estaria molt bé fer un petit calendari d'aquestes marxes. Això sí, trobo que aquestes marxes sempre hi ha molt de nivell.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

04 Mar 2011 10:07 - 04 Mar 2011 10:14 #3 per koala (Associat/da)
Bona aquesta!

Senglar, no ve a cuento però necessitarem la teva ajuda per traçar les 100 milles en btt del cap de Creus i l'Albera. La sortida serà a Roses però un cop arribats a la frontera pujant des de Portbou tinc uns dubtes de com seguir la ruta  :whistle:

Fa una setmana vaig pujar al Castell de Sant Salvador per darrera, el corriol que surt de la cruïlla del Pení amb la btt i els trams aeris me'ls van posar per corbata! Algunes fotos http://goo.gl/5i95M

04 Mar 2011 12:12 #4 per tonivet (Associat/da)

Jo no podré anar-hi, però estaria molt bé fer un petit calendari d'aquestes marxes. Això sí, trobo que aquestes marxes sempre hi ha molt de nivell.

No se si et refereixes al nivell del perfil o dels participants, però una marxa en la que paguen igual federats i no federats penso que animarà a molta gent que habitualment no fa aquestes marxes.
Pot ser jo seré un d'ells  :party:

04 Mar 2011 14:50 #5 per Jaume Carol (Associat/da)

Bona aquesta!

Senglar, no ve a cuento però necessitarem la teva ajuda per traçar les 100 milles en btt del cap de Creus i l'Albera. La sortida serà a Roses però un cop arribats a la frontera pujant des de Portbou tinc uns dubtes de com seguir la ruta  :whistle:

Fa una setmana vaig pujar al Castell de Sant Salvador per darrera, el corriol que surt de la cruïlla del Pení amb la btt i els trams aeris me'ls van posar per corbata! Algunes fotos http://goo.gl/5i95M

Qué es aixó de 100 milles en BTT ???

Jaume
twostones

04 Mar 2011 14:55 #6 per david (Associat/da)
tonivet1, a mi l'idea hem sembla de conya. Jo només comento que el nivell d'aquestes marxes (per el que jo conec i és molt poquet) sempre es bastant fortet. A mi ja m'agrada ja.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

04 Mar 2011 18:26 #7 per koala (Associat/da)

Qué es aixó de 100 milles en BTT ???

Jaume és una de les nostres piratades extremes. Ja informarem quan tinguem el circuit traçat i ho anem a fer  :yes:

05 Mar 2011 08:21 #8 per senglar (Associat/da)
El recorregut de la marxa,está molt be,es comença amb uns 10km planers,fins a Vilajuiga,on comença la pujada a Sant Pere de Rodes,que es una pujada constant,i de bon fer,peró bastant dureta,llavors baixada fins  Port de la Selva,planejar uns 8km fins a Llançá,i a partir d´aquest punt,es tracta de reseguir totas la costa passant per Colera,Portbou,creuar la Frontera per Cervere ,i fins a Banyuls... tot aquest tram,es bastant matador,ja que son continus repetxos d´uns 4-5km,amb les seves corresponents baixades,que fan que arrivis a Banyuls bastant tou...
I a partir d´aqui,es on comença el calvari del dia!!! es un port,que els seus primers km,no superen el 3-4%,fins hi tot si es va gaire enxufat es pot fer amb plat,peró personalment,aconsello guardar una mica de pota,ja que els 2 ultims km es de lo pitjor que he fet amb bici...,per que m´entengueu,es d´aquelles rampes,que no es pot anar ni mes depresa,ni afluixar una mica...bastant n´hi ha d´aguantar l´equilibri sobre la bici... tentecions bestials de posar el peu a terra,si no fos que aixecant el cap,veus el que et queda per arrivar al coll i aixó,t´anima una mica...
Per cert,aquest port,es l´unic tram que es cronometrará!
Llavors,llarga baixada amb algun repetxo fins a Espolla,Rbós.,Garriguella,Vilajuiga,Pau, Palau Savardera i Roses altra cop.

05 Mar 2011 08:27 #9 per senglar (Associat/da)
KOALA,estás malalt...!!!!!!
Vas pujar a Sant Salvador,crestejant des de Roses amb la btt????  :surprised: peró si a peu,ja hi tens feina!!!
El dia que vulguis quedar per fer una sortideta per la zona,o tinguis algun dubte,posat amb contacte amb mi o passam un privat,i quedem!!
Ara,si pretens,fer 100 milles pasant per crestes,i llocs totalment no-ciclables,ja t´he n´ensenyare uns cuants...! :yipi:

06 Mar 2011 21:53 #10 per koala (Associat/da)
Gràcies per la floreta Senglar!!! :yipi: :yipi: :yipi:

Tinc ganes que m'ensenyis tota la zona però ara descansaré uns mesos pq el dia 25 m'operen el genoll. Ara bé, quan pugi cap allà potser et convoco a u a reunió per poder-te conèixer i comentar la jugada.

Teniu un indret privilegiat!
Una abraçada i molta molta  :party: :party: :party:

06 Mar 2011 22:10 #11 per sir (Associat/da)
Una Consulta Aqvesta marxa com es,en bici de carretera o bbt?mercy

07 Mar 2011 07:05 #12 per senglar (Associat/da)
SIR es de carretera...

KOALA!!! A disposar! i molts anims amb el teu genoll  :great:

07 Mar 2011 07:09 #13 per senglar (Associat/da)
Alguna imatge del coll de Banyuls...

www.flickr.com/photos/ignazw/4964045837/in/photostream/

07 Mar 2011 07:14 #14 per senglar (Associat/da)
I en l´enllaç d´aquest foro,trovareu un munt d´imatges de la pujada a Sant Per de Rodes...

apmforo.mforos.com/401631/7219420-sant-pere-de-rodes/