Dissabte 19: Barcelona->Olivella

Dissabte 19: Barcelona->Olivella

17 Mar 2011 20:04 #1 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

El diumenge la Maria i el grup d'entrenament de Jordi Ballesteros fan la cursa a peu d'Olivella. La meva idea era anar fins Olivella amb la BTT i tornar amb ella amb cotxe. Son uns 60Km, anar per carretera de les aigües fins Pl. Mireia, baixar a Sant Just, d'allà a Sant Joan Despí, per camps fins Sant Boi, després pista en pujada fins Begues, i aquí dues possibilitats: carretera fins Olesa de Bonesvalls i pista molt maca fins Olivella, o bé agafar per una pista inédita directe a Olivella. Tot pista (sembla).

Si algú s'apunta que ho digui i pensem com fer la tornada, potser podriem allargar fins Sitges i tornar amb tren o busquem altre cotxe.

Una abraçada,


Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2011 09:13 #2 per dragan (Visitant)
Jaume,

ja et vaig comentar que deixava aparcada la bici de muntanya fins passada la temporada de triatló , si no t'acompanyaria  8) .


que vaig molt bé crack !  :happy:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2011 09:23 #3 per nyef (Associat/da)

Hola:

El diumenge la Maria i el grup d'entrenament de Jordi Ballesteros fan la cursa a peu d'Olivella. La meva idea era anar fins Olivella amb la BTT i tornar amb ella amb cotxe. Son uns 60Km, anar per carretera de les aigües fins Pl. Mireia, baixar a Sant Just, d'allà a Sant Joan Despí, per camps fins Sant Boi, després pista en pujada fins Begues, i aquí dues possibilitats: carretera fins Olesa de Bonesvalls i pista molt maca fins Olivella, o bé agafar per una pista inédita directe a Olivella. Tot pista (sembla).

Si algú s'apunta que ho digui i pensem com fer la tornada, potser podriem allargar fins Sitges i tornar amb tren o busquem altre cotxe.

Una abraçada,


Jaume
twostones


Jo sóc d'Olesa i vaig a la cursa d'Olivella tambe.
Et comento ho de les pistes a Olivella desde Olesa i desde Begues. La opció Olesa - Olivella es sensiblement mes llarga, però per mi mes maca. Des d'Olesa tens uns 6 qm. de pujada suau, un parell de planers fins a Can Grau i els ultims 3 en carretera asfaltada.
Si veniu de Begues, hi ha una pista NO asfaltada, que està molt be. Arribes a La Plana Novella, on per pista asfaltada, en pocs quilometres arribes a Olivella coincidin els ultims quilometres amb la carretera que fas si vens d'Olesa (coincideixes a Can Grau). Per aquesta banda hi ha una rampa, sota Can Grau d'aquelles guapes, guapes. :he:

Apa salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2011 23:22 #4 per Jaume Carol (Associat/da)
Gràcies pel consell, Nyef. Et faré cas i vindré per Olesa. Et buscaré a Olivella i fem una petita ST amb amb la colla.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 19:42 #5 per Jaume Carol (Associat/da)
Feina feta. Preciosa pista d'Olesa a Olivella. Li he fotut canya i ha estat molt guapa.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1551047

Nyef: T'he vist pasar per devant, però no te pogut trobar per saludarte.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2011 12:09 #6 per nyef (Associat/da)
Ostia Jaume, no t'he vist. Me n'alegro que t'hagi molat la pista de Olesa a Olivella.

Ens veiem. Salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.