Tramunbike 2011 5-Juny-2011

Tramunbike 2011 5-Juny-2011

18 Mar 2011 23:32 - 05 Abr 2011 10:40 #1 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola nois,


Potser alguns de vosaltres ja la heu fet. Altres ni teniu idea de què es. Es la Tramunbike. S'hauria d'escriure en majúscules, en lletra vermella i gruixuda. Es la pedalada. La mare de totes les pedalades. La cursa. La bestiesa. La bogeria. Lo més animal. El més maco. El més delirant. El més tècnic. El més dur. El que més puja. El que més baixa. Es la Tramunbike.


Encara no es oficial, però m'han dit que serà el diumenge 5 de juny. La informació la confirmaran, com sempre, al web www.bttfornells.com/tramunbike/

Unes petites dades del 2010: De Les Preses a Salt (no es circular, pots anar a Salt i et pugen a tu i a la bici a Les Preses). 65Km. Tot corriol, sender, bosc, pedra, arrel, molsa, aigua, riu, fang i sang.

Una petita foto per anar "fen boca". En Raul, un company del club, en un petit recés.




Ja en parlarem. Una abraçada,



Jaume
twostones
Tramunbike 2010 finisher


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2011 08:14 #2 per senglar (Associat/da)
Dono fe del que expliques... jo l´he fet 3 vegades i... :whistle: es sencillament brutal!!! i a mes cada any sorprenen amb un recorregut diferent!
Ara jo diria que la mare de les marxes,per mi son els 100km en btt de Sant Hilari...si no els has fet mai,no la pots deixar escapar!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2011 10:29 #3 per Ramon (Visitant)
Sense treure mérits als ciclistes, vosaltres rai que aneu seient i a les baixades recupereu; tot això i més ho hem fet en tracció de dues potes  :666: :intello:
Dono fe, que gaudireu el paisatge, la comarca pagan l'esforç  :great: :love:

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2011 22:15 #4 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola Senglar:

Ja m'han parlat d'aquesta de Sant Hilari, es veu que sense ser tan tècnica es molt i molt més dura. La buscarem.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 13:55 #5 per senglar (Associat/da)
JAUME,que no es técnica????????? :surprised:
Estas de sort que aquest any no la fan per falta de voluntaris,pero segur que l´any que be la tornen a fer!! jo es lo mes heavy que he fet d´una tungada en btt...

RAMON,jo també soc partidari de que fer-ho a peu es molt mes béstia,pero els 100 de Sant hilari,no troves moment per reposar... i a mes hi ha molts trams,que et fan pujar algun cim,i no toca mes remei que carregar la btt a l´esquena i tirar de pota...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2011 20:26 #6 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola amics:

Ja es oficial. Tenen el web http://www.bttfornells.com/tramunbike/ actualitzat.

Tramunbike: 5 de juny 2011

Video: http://www.youtube.com/watch?v=XW9S_DIaSw8
Dades: 66Km. Comença amb 5 de pujada asfalt fins dalt de Xenacs. Després 20 de pur corriol on es camina bastant i es pateix encara més. La resta inédit.

Una abraçada,


Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2011 10:21 #7 per Jaume Carol (Associat/da)
Una 'afoto' més de La Tramunbike 2010, aquest cop d'una muntanya, ... ep, però, ... si hi ha gent que va amb bici ¡¡¡¡


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2011 10:45 #8 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

A vegades m’haureu llegit qualificar la Tramunbike com “delirant”...

Resulta que vas pedalant, ja pel final, tot destrossat i apallisat. De sobte et trobes amb un riu. Un altre, penses. I fas com els altres. Comences a creuar-lo pujat a la bici.

De sobte et trobes amb un tio vestit de neoprè i amb perruca. Tu vas tant petat que el saludes normal – Hola –

I el tio contesta: -La bici a l’esquena –
  I tu ni puta idea del que passa, però et poses la bici a l’esquena.

I el tio et diu: -A l’altre esquena, a la esquerra-
  I tu ni puta idea del que passa, però et poses la bici a l’esquena esquerra.

I el tio et diu: -I la mà dreta a la corda-
  I tu ni puta idea del que passa, però poses la mà dreta en una corda … per que no se ‘emporti el corrent ¡¡¡¡





Una abraçada,

Jaume


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2011 21:03 #9 per Jaume Carol (Associat/da)
Que si plou, que si som de sucre, que en Tomàs diu que ens mullarem.

Dons mireu, ja estic apuntat i pagat.
Aviam si el dilluns ho puc explicar.

Poc a poc. Bona lletra, baixa pressió a les rodes i asegurant molt.


Objectiu: caure poc i acabar.

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2011 13:37 #10 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Ha estat una Tramun molt dura, semblant a la mítica del 2008 (l’ infern de fang, li diuen alguns). Les trialeres, els senders, corriols, camins, pedres i arrels estaven ben lliscants. Vaig caure 4 cops, dos d’ells caminant ¡¡¡. La pluja ens va respectar, només va ploure una mitja hora, però no ens vam ni mullar, dons anaves tan dintre el bosc que senties el soroll de la pluja, sense mullar-te.

Per culpa d’un problema en el canvi d’un company vam arribar tard al control de  l’Hostal del Fang, i ens van fer retallar un tros perquè era massa tard. La primera reacció va ser d’emprenyament, però després em vaig alegrar, perquè us asseguro que era ben forta aquesta pedalada.

A més, la vaig haver de fer amb la Decarton del meu nano. El dia abans, a les 10 de la nit, quant muntava la bici al cotxe, vaig fer l’últim control, i quina sorpresa quant vaig comprovar que la forquilla estava bloquejada. Que ningú digui que amb una bici del Decarton no es pot fer una Tramun ¡¡¡

Vaig patir molt, més mentalment que físicament, dons no vaig tindre cap tram de relax. Amb la Stumpjumper, a les baixades, amb la doble suspensió de 120 mm et pots deixar anar, no cal que estiguis tan en tensió. Ahir, total la estona en la guàrdia alta . A més la roda del darrera molt gastada. En alguns girs feies contravolant ¡¡¡.

Un ambient d’allò més canyero, un ambient de companys,  de boixos del BTT en estat pur, de boixos de les animalades més grans, una alegria d’acabar que ni us imagineu.

Pels que us agraden les pedalades tècniques, ni ho dubteu: la Tramunbike es la mare de totes les pedalades ¡¡¡

Una abraçada,


Jaume
Tramunbike 2011 pseudo-Finisher
powered by Decarton

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.