Montgat- Tarragona

Montgat- Tarragona

12 Jun 2011 13:00 #1 per tonivet (Associat/da)
El proper cap de setmana una de les meves filles te un torneig de basket a Tarragona i si vull sortir en bici, aquesta és la millor opció. El problema és que mai ho he fet i no ser per quina carretera he d'anat entre Barcelona i Castelldefels. Per on he de sortir de Barcelona? Plaça Espanya? Diagonal?

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 15:13 #2 per sir (Associat/da)
Una opcio que tens es agafar la nacional 340 tens el portet de l'ordal pero despres es tot bastant pla fins tarragona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2011 13:40 #3 per tonivet (Associat/da)
Gràcies noi, encara no se si ho faré, 110 km tot sol em fa una mandra...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2011 11:06 #4 per tonivet (Associat/da)
fINALMENT no pot ser, sortiré amb la bici a les 6 del mati per ací a prop i a les 8 a la dutxa. Me fan molta por els paios dels after-hours de la matinada :beurk:, espero no trobar-me cap a la carretera...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2011 11:35 - 17 Jun 2011 11:48 #5 per sir (Associat/da)

fINALMENT no pot ser, sortiré amb la bici a les 6 del mati per ací a prop i a les 8 a la dutxa. Me fan molta por els paios dels after-hours de la matinada :beurk:, espero no trobar-me cap a la carretera...

tens rao, realment son molt perillosos al volant  aquest tios  sortin de la discoteca aquestes hores .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2011 12:00 #6 per Nemo (Associat/da)

fINALMENT no pot ser, sortiré amb la bici a les 6 del mati per ací a prop i a les 8 a la dutxa. Me fan molta por els paios dels after-hours de la matinada :beurk:, espero no trobar-me cap a la carretera...


Son un verdader perill. Jo visc a Gavà i per la zona en tenim uns quants. El pitjor de tots és a l'Autovia (C-31). Es diu Row 14. Cada diumenge pel matí començan a arribar a les 7 i realment és molt perillós anar amb la bici per la zona i a sobre no acaben fins a primera hora de la tarde

Please Entra or Crear compte to join the conversation.