Bcn - Platja d'Aro

Bcn - Platja d'Aro

26 Jun 2011 21:12 #1 per david (Associat/da)
Volia fer una petita desciripció de les meves vacances, bé haviem reservat un hotel per aquests dies per anar amb la familia a Plaja d'Aro, i vaig pensar potser podria fer l'anada amb la bici de carretera. Vaig mirar per el wikiloc i vaig trobar la ruta d'en lluispatins que m'anava perfecta. Vaig pensar home més de 100 km estaria be, jo sóc una mica dolent amb la bici i per mi era un petit repte, vaig amb el mallot de Balague, més content que un gingol. Divendres sorto d'horeta i començo a fer kilometres, fins a La Roca tot perfecta, bé de fet la carretera la conec i després direcció San Celoni. Bones rectes i gairabé planer, passo Hostalric i a Vidresres no se com m'ho faig però estic dintre de l'autovia  :grrrrrr: Anem cap enrera hem perdo una mica fins que finalment vaig direcció Lloret, portava dos bidons pelns però vaig sec i m'he d'aturar a una benzinera a omplir dipòsits, agafo un aquariu fresc i l'hi pregunto a l'home de la benzinera si tinc molt per arribar a Platja d'Aro, hem diu ostres hi ha un bon troç per anar-hi amb bici, penso collons quins anims  :great: Jo a l'ho meu, agafo i vaig tirant, aqui la carretera són totes corbes però super boniques, el sol fot de valent. Truco a la dona per dir-li que estic be però que arribo a l'hora de dinar. El tram Tossa-Sant Feliu de Guixols, s'hem fa molt llarg, però ja penso que he d'arribar i hem torno a quedar sec només restan uns 10 kms, arribo a Platja d'Aro i el nene i la dona m'esperen a la porta de l'hotel, jo amb una sonrisa a la cara m'els miro.

Cames i braços amb un bon bronceçat, els números pobrets 133 km (amb més d'una perdua) i 5.16.27 de bici. Tot i això tinc d'altres sortidetes pensades. Perdoneu per el rotllo, entenc que no és cap cursa ni rés, però potser a algú anima a fer aquest tipus de coses.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2011 21:16 #2 per Eva D (Visitant)
:yipi:
Bon entrenament, ben aprofitat!! :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 11:11 #3 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola David:

Dons moltes felicitats. Jo soc un rookie amb aixó de la flaca, però si fas convocatòria potser en alguna ens apuntem ¡¡¡

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 19:44 #4 per tonivet (Associat/da)
Una bona aventura David. Jo se d'alguns que hi han anat però per la nacional de la costa, sembla ser que si be el camí no és tant bonic, és més fàcil de fer :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 22:56 #5 per ALBERT75 (Associat/da)
David.. jo vull fer un Begur - BCN i em surten uns 130kms.... creus ke es factible fer-ho? com estan els carreteres?

la ruta que m'he marcat es aquesta, suposo que similar que la que vas fer... (sense parpers)

www.mapmytri.com/routes/view/39029978

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 23:30 #6 per Jaume Carol (Associat/da)
El problema es com arribar a Begur, potser es podria fer Flaçà-La Bisbal-Palafrugell i d'allà seguir el que proposses. Anar a Flaçà amb tren. Com ho veus? Una abraçada. Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2011 23:36 #7 per ALBERT75 (Associat/da)
Jo anire a begur amb cotxe.... i començare de la cala d'aigua blava, que hi ha 3kms salvatges per començar amb pendents del 10-12... i d'alla seguir el mapillo tal com dic fins a BCN..

aprofito que la meva xicota currara algun finde alla de instructora de submarinisme, per pujar amb ella.. i baixar amb la bici...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 09:12 #8 per david (Associat/da)
Albert75, jo la part Begur-Platja d'Aro no la conec molt però suposo que és carretera petita i amb corbes. La part Platja d'Aro-Lloret es amb bastanta corba i carretera petita jo la vaig trobar dureta. Després es la nacional i ara en epoca d'estiu susposo que va a tope de cotxes, per això jo prefereixo la part interior, més dura però normalment més tranquila (llagostera-Vidreres-Hostalric...).

Per cert, possat crema solar i porta els bidons a tope i tot i amb això hauras d'aturar-te en alguna benzinera a omplir dipòsits (si fa un dia amb solet que es força normal), jo hem vaig pendre 4 bidons d'aquarius en 5 hores.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2011 11:40 #9 per ALBERT75 (Associat/da)
Moltes graces per la informació...

sisi parare a benzinera i portare d'inci 3 bidons (ja hi contaba)...

Les carreteres de l'interior no me les conec i per tant no em vull arriscar a perdrem completament... intentare escollir un cap de setmana amb menys gent possible, ja m'ho miro

Gracies per la info.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2011 18:42 #10 per Serju16 (Visitant)
David i Albert75 la carretera de platja d'aro a begur no patiu donat que no te corves , i es bastant pla , nomes la pujada que hi ha per arribar a Begur , pero tu albert ho vols fer en sentit contarri així que es baixada.

la carretera de Sant Feliu de Guixols a Tossa es el meu circuit habitual d'entrenament i tot i haver algun cotxe es va força be i molt de ciclista i ha varies opcions per arribar fins Tordera.

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2011 09:54 #11 per ALBERT75 (Associat/da)
Serju helpppp.......

1/gracies per la informació... al final decidit que ho fare diumenge vinent.. sortint de begur a les 7.30 (per intentar pillar el minim transit possible)

2/ la crta (es la part que em fa més por pel tema transit) c-31, begur platja d'aro... me l'aconselles?  :neutral: es que es una autovia de 2 - 3 carrils no?, em fot una mica de por aquest part... si no dius aquesta crta, per quin lloc dius de passar?, un cop a platja d'aro buscare la maenra de fins a tossa per la interna, pero aquesta em fa menys por... crec que ja la vam fer am ben Yuki i en Juan fa temps.

Gracies graices gracies  :love: :love:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2011 13:22 #12 per Serju16 (Visitant)

Serju helpppp.......
2/ la crta (es la part que em fa més por pel tema transit) c-31, begur platja d'aro... me l'aconselles?  :neutral: es que es una autovia de 2 - 3 carrils no?, em fot una mica de por aquest part... si no dius aquesta crta, per quin lloc dius de passar?, un cop a platja d'aro buscare la maenra de fins a tossa per la interna, pero aquesta em fa menys por... crec que ja la vam fer am ben Yuki i en Juan fa temps.

Gracies graices gracies  :love: :love:


Albert per anar de Begur a Tossa tens  3 opcions

1) Begur -palafrugell ( carreteres interna ) i des d'aqui si que has d'agafar la C-31 nomes fins palamos ( no recomanable tot i que jo ho he fet alguna vegada ) , que entres i agafes la C-253 fins Sant Feliu de Guíxols i aqui la carretera de Tossa.

2) pots anar de begur fins a la Bisbal i des de La bisbal a Calonge per la Ganga es un portet de 3km no mes i  no es fort , jo es la via que mes utilitzo quant vaig cap a begur ( tot carreteres interiors) una vegada a Calonge a buscar la c-253 i el mateix fins Sant feliu de Guíxols.

3) begur - la bisbals aqui anar cap a Cassa per Santa Pellaia un port de 6km que es fa bastant be, una vegada a Cassa agafar direccio Llagostera i una vegada aqui , la carretera que va directe a Tossa , sense fer el tram tossa sant feliu.

Espero que et serveixi , qualsevol cosa m'ho dius

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2011 15:27 #13 per ALBERT75 (Associat/da)
Grcies Serju, per la nit m'ho miro i em planejo la rutilla a veure com surt la cosa...  :yipi: :yipi:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2011 14:24 #14 per ALBERT75 (Associat/da)
De luxe... van sortir 152kms... i genial.. pocs cotxes fin arribar a Tossa.... I uns paissatges molt molt xulos  :love: :love: :love:

TOt molt bé.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.