Transcollserola 18/03/2012

Transcollserola 18/03/2012

15 febrer 2012 15:20 - 15 febrer 2012 15:21 #1 per victorete (Visitant)
No és la Quebrantahuesos, ni la Terra de Remences, ni ... però voltar amb la bici de carretera al voltant de la Serra de Collserola no està del tot malament.
Organitza: Unió Ciclista Sant Cugat
18/03/2012 a les 8 AM.

Versió llarga (153km, +1300m)
Versió curta (91km, +800m)

27 euros si Fed en Ciclisme
27+15 sino
+5 si no xip

www.transcollserola.com/

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2012 13:02 #2 per Jona (Visitant)
Hola, Victorete, jo m'hi voldria apuntar. Fa tot just uns mesos que tinc bici de carretera (sempre havia fet Btt) i em feia gràcia fer alguna cicloturista. A més visc a Rubí, o sigui que hi puc anar i tornar en bici desde casa (tot un luxe). El problema és que hi ha molt poques persones inscrites i em fa por de ser molts poquets. A més, pel que vaig veure tenien problemes amb les autoritats, que els hi volien fer canviar el recorregut perquè no podien assegurar la seguretat del ciclistes.

Tu t'hi has apuntat ? Com ho veus tot això ? L'has feta algun altre cop ?

sense poder correr...de moment...buaaaa !!! però ja apuntat a la Marató de Muntanya de St. Llorenç Savall, yuuupi !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2012 13:24 #3 per victorete (Visitant)
Doncs, fa dos anys sí que la vaig fer.
Abans era membre de la Unió Ciclista (secció triatló) que és qui ho organitza, i vaig aconseguir dorsal gratis.
L'any que jo la vaig fer, erem uns 300 amb dorsal, diria. Sense dorsal, suposo que uns 300 més.

A la Transcollserola modalitat BTT, fins l'últim moment va passar el mateix, poquíssims inscrits, però a última hora, erem uns 200 més els que es van afegir sense dorsal.

Problemes amb les autoritats sempre els han tingut, però al final sempre es tira endavant. La Transcollserola de BTT no s'havia de cel·lebrar per problemes no ja per tallar trànsit, que no fa pràcticament ni falta sino pels permisos per fer una "cursa", tot i que no és competitivada, per les pistes de Collserola, pq corriols són els minims.

Tallar el trànsit a tot el recorregut seria un caos per la circulació, així que al final simplement no es talla però es regula el trànsit. Jo fa dos anys, quant a cotxes no em queixo. Poquets i els que venien al veure policia, ben a poc a poc. Un Diumenge a les 8 AM tampoc hi ha tanta gent rondant en cotxe, per això precissament molts ciclistes de carretera aprofiten diumenge a primera hora!

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2012 20:45 #4 per Jona (Visitant)
Em sembla que finalment m'apuntaré !!  Tinc ganes de provar de fer alguna cicloturista i en aquesta que em coneixo les carreteres i el desnivell em serà més fàcil començar. Els amics amb els que surto són del Club de Triatló del Club Natació Rubí, però de moment no els veig massa animats per fer-la... :no:

sense poder correr...de moment...buaaaa !!! però ja apuntat a la Marató de Muntanya de St. Llorenç Savall, yuuupi !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2012 16:14 #5 per victorete (Visitant)
Upppps!!
Acabo de veure el que diu a la web de la Transcollserola:

"La Unió Ciclista Sant Cugat, co-organitzadora de la Marxa Ciclista Transcollserola, s'ha vist obligada a suspendre la celebració de la Marxa i la Pedalada 2012 prevista pel proper dia 18 de març.

Lamentant-ho molt, les diferències insalvables amb l'Ajuntament de Sant Cugat ens han fet pendre aquesta decisió a darrera hora. Properament anunciarem la nova data de celebració de la marxa o la seva anul·lació definitiva, així com el sistema de retorn de les inscripcions.

Demanem disculpes a tots els afectats per les molèsties !!"

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.