Terra de Remences - 13 Maig 2012

Terra de Remences - 13 Maig 2012

22 febrer 2012 16:37 #21 per stone_apo (Visitant)

Ostias quin madrugón que ens tocarà fer  :surprised: :glasses:

Ja el vam fer l'any passat, no és tant...


Jo vaig dormir a Olot.

A quina hora us veu llevar?  :whistle:

No ho recordo però vam arribar, vam fer un llom amb formatge amb una birra, vam agafar dorsals, ens vam canviar tranquilament, vam inflar rodes i a pedalar...suposo que devia ser a bona hora... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2012 20:29 #22 per Hansi (Associat/da)
Abans de saber que em costaria 43 euros i que la sortida és a les 8h del matí :sleep:, tenia moltes ganes de fer-la. Ara tinc una mica menys de ganes (us asseguro que no és perquè veniu vosaltres :666:), però igualment... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2012 20:52 - 22 febrer 2012 20:55 #23 per sir (Associat/da)
llarga un any mes  :party: :rofl:  :666: ultim entrenament de llarga distancia per LANZAROTE

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2012 21:42 #24 per rubens (Associat/da)
Ho he d´acabar de decidir peró suposo que allà hi seré. Per un any que la puc fer....
De fet, si l´oliveras em confirma que fa la llarga i anem junts.... la faig segur.  :yes:

Abans de saber que em costaria 43 euros i que la sortida és a les 8h del matí :sleep:, tenia moltes ganes de fer-la. Ara tinc una mica menys de ganes (us asseguro que no és perquè veniu vosaltres :666:), però igualment... :whistle:


Ho pots dir ben clar. Només ho dius per l´stone:666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2012 21:54 #25 per stone_apo (Visitant)

Ho he d´acabar de decidir peró suposo que allà hi seré. Per un any que la puc fer....
De fet, si l´oliveras em confirma que fa la llarga i anem junts.... la faig segur.  :yes:

Abans de saber que em costaria 43 euros i que la sortida és a les 8h del matí :sleep:, tenia moltes ganes de fer-la. Ara tinc una mica menys de ganes (us asseguro que no és perquè veniu vosaltres :666:), però igualment... :whistle:


Ho pots dir ben clar. Només ho dius per l´stone:666:

jojojojo...evidentment...a Gavà no el vaig veure ni a la sortida.... :whistle:
i el meu tendó es va posar tan trist que va petar.... :666:

En sèrio...llarga tots, no ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2012 22:00 #26 per oliveras (Associat/da)

Ho he d´acabar de decidir peró suposo que allà hi seré. Per un any que la puc fer....
De fet, si l´oliveras em confirma que fa la llarga i anem junts.... la faig segur.  :yes:


Que cabrooon, quina pressió  :he:
Pel que veig, pagues el mateix si fas una o l'altra, no? Però suposo que deus haver de dir a quina de les dues participes.
A males, m'inscric a la llarga. Espero que a mitjans de maig no vegi fer 180km una animalada tant gran com em sembla ara.

3:06 (1000m Corredors.cat'10) - 5:30 (Milla Montcada'10)
38:25 (Nassos'11) - 1:24:00 (Tarragona'11) - 3:03:36 (Castelló'12)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2012 22:21 #27 per rubens (Associat/da)

Espero que a mitjans de maig no vegi fer 180km una animalada tant gran com em sembla ara.


Tranquil uli, que ho veuràs molt pitjor.  :666: :rofl:  Et penses que arribaràs molt més entrenat per fer-ho i quan arribi el dia pensaràs que no has entrenat lo suficient.  :rofl:

Apa, la llarga tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2012 22:59 - 22 febrer 2012 23:02 #28 per Hansi (Associat/da)

Ho he d´acabar de decidir peró suposo que allà hi seré. Per un any que la puc fer....
De fet, si l´oliveras em confirma que fa la llarga i anem junts.... la faig segur.  :yes:

Abans de saber que em costaria 43 euros i que la sortida és a les 8h del matí :sleep:, tenia moltes ganes de fer-la. Ara tinc una mica menys de ganes (us asseguro que no és perquè veniu vosaltres :666:), però igualment... :whistle:


Ho pots dir ben clar. Només ho dius per l´stone:666:

jojojojo...evidentment...a Gavà no el vaig veure ni a la sortida.... :whistle:
i el meu tendó es va posar tan trist que va petar.... :666:

KEKBROOONN! :rofl: Si et vaig estar buscant, inclús et vaig veure de lluny amb el grup de les llebres fent l'escalfament previ, i quan m'hi vaig acostar (el nyof i el RubensitoW són testimonis) havies desaparegut! Segur que amb mi no hauries petat l'aquiles, borinot!

Per cert, parlant de Remences, si vinc jo no faré la llarga ni fart de vi :oops:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 08:37 - 23 febrer 2012 08:39 #29 per TRI-GAT (Visitant)

De fet, si l´oliveras em confirma que fa la llarga i anem junts.... la faig segur.  :yes:


Ja em buscaré companys de Remences nous (ja que ni compten amb mi...)   :whip:

Llarga o curta? ens hem d'apuntar a la llarga i una vegada arribem al km. 85 (entrada de Sat esteve). Es decideix, si seguim cap a l'arribada i es fa la curta o segueixes cap a la pujadeta de Bracons i demés ports.

Total 175 km.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 09:17 #30 per stone_apo (Visitant)

Ho he d´acabar de decidir peró suposo que allà hi seré. Per un any que la puc fer....
De fet, si l´oliveras em confirma que fa la llarga i anem junts.... la faig segur.  :yes:

Abans de saber que em costaria 43 euros i que la sortida és a les 8h del matí :sleep:, tenia moltes ganes de fer-la. Ara tinc una mica menys de ganes (us asseguro que no és perquè veniu vosaltres :666:), però igualment... :whistle:


Ho pots dir ben clar. Només ho dius per l´stone:666:

jojojojo...evidentment...a Gavà no el vaig veure ni a la sortida.... :whistle:
i el meu tendó es va posar tan trist que va petar.... :666:

KEKBROOONN! :rofl: Si et vaig estar buscant, inclús et vaig veure de lluny amb el grup de les llebres fent l'escalfament previ, i quan m'hi vaig acostar (el nyof i el RubensitoW són testimonis) havies desaparegut! Segur que amb mi no hauries petat l'aquiles, borinot!

Per cert, parlant de Remences, si vinc jo no faré la llarga ni fart de vi :oops:.


jejeje...era conya...lo que havia de passar havia de passar...

Tots a la llarga...

Oli, jo l'any passat vaig fer Curta+Bracons però si t'ho prens d'anar en grup i tal ja veuràs com passen els kms...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 09:36 - 23 febrer 2012 10:00 #31 per Oriol_TBID (Associat/da)
Com que sé que us agraden molt les fisonomies, recupero la descripció de la ruta que hi havia al fil de l'any passat:



El recorregut comença amb uns 20 kms favorables amb el pas per Olot i fins arribar a la Vall de Vianya. En aquest tram, normalment es produeix algun tap al pas per Olot però res preocupant.

Un cop arribats a La Vall de Vianya toca pujar el Coll de Capsacosta, 8,6 kms al 5,25% en un recorregut molt regular i força maco a partir del moment en que entrem en la petita carretereta que porta al coll.



Un cop a dalt hi ha uns kms (5 o així) que planejen bastant fins arribar a Sant Pau de Segúries, d'aquí a Ripoll carretera ampla en baixada on és important aprofitar-se de la inèrcia dels grups que es van formant. Aquí es vola sense gastar forces!


A Ripoll, comencem el Coll de Canes, amb dos parts ben diferenciades els 3,5 kms primers al 5,5% coneguts com el Coll de la Creu, i els 10 kms restants més suaus, sobretot els 3 primers plans, amb els 7 darrers a una mitja del 3%.



Un cop al Coll de Canes baixada fins a Olot rapídissima i 15 kms planejant fins a Sant Esteve d'en Bas. Aquí els de la curta acaben i els de la llarga comencen la festa.

El coll de bracons és una paret de 8 kms al 8% amb trams infernals al 18%. És un coll amb un desnivell molt regular, i per tant, els descansos gairebé no existeixen.




De dalt a Bracons fins a Sant Andreu de la Vola, la cosa baixa que dóna gust, tot i que al pas per aquest poble hi ha un bon repechón i algun altre en trobem a mitja baixada. Després hem de passar Torelló  i Manlleu amb uns trams molt tobaganeros, que es fan durs si s'ha cremat més del compte en la primera part del recorregut.

Un cop passat Manlleu, ens enfrontem al Coll de Can Bac. Un coll que si féssim amb 50 kms a les cames no resultaria res més que un passeig, però que us asseguro que es fa inacabable després de 130 kms a les cames. 15 kms al 3,6%.



I ara ve el tros sorpresa  :666:, quan ens pensem que ja està tot fet. Doncs no, encara queda la cirereta del pastís, aquesta petita forca al final del perfil, el Coll de Condreu amb dues parts, una primera de 3kms al 4% i una segona amb 2 kms suaus a menys del 2% i un tram en baixada enmig.



Un cop passat això, tot baixada fins Sant Esteve d'En Bas i Terra de Remences al sac!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 09:50 #32 per TRI-GAT (Visitant)
Moltes gràcies Mestre Oriol  :glasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 10:04 #33 per stone_apo (Visitant)
Oriol, supoer copy+paste del fil de l'any passat...jojojojojo

FISONOMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......em ve a la ment la cançó del Panamericano....no sé perquè... :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 10:40 #34 per TRI-GAT (Visitant)
JOJOJOJOJOJO  :rofl: :rofl:

Ja comencem!!!!!.

Pareu, que no puc més  :666: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 10:42 #35 per nyef (Associat/da)
Trobo que es un puc curta aquesta fisonomia ... :666:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 10:52 #36 per stone_apo (Visitant)

Trobo que es un puc curta aquesta fisonomia ... :666:

:surprised: :surprised: :surprised:

T'arribarà un MP dintre de 3,2,1.... :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2012 16:11 #37 per rubens (Associat/da)

De fet, si l´oliveras em confirma que fa la llarga i anem junts.... la faig segur.  :yes:


Ja em buscaré companys de Remences nous (ja que ni compten amb mi...)   :whip:


Tu ja pensaves fer la llarga. L´oliveras només necessitava una mica de motivació.  :666:
Ja ens cansarem de fer kms plegats, ja.  :beurk:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2012 16:38 #38 per TRI-GAT (Visitant)
Recordeu.

Demà es el dia.  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2012 08:36 #39 per TRI-GAT (Visitant)
Ja estic pre-inscrit.

Esperant mail de confirmació.  :party:

No badeu, que volen!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2012 08:42 #40 per oliveras (Associat/da)
La llicència de la federació de triatló val?
O és la de ciclista?

3:06 (1000m Corredors.cat'10) - 5:30 (Milla Montcada'10)
38:25 (Nassos'11) - 1:24:00 (Tarragona'11) - 3:03:36 (Castelló'12)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.