Reconeixement circuit bici Half Challenge Caleia (data x concretar)

Reconeixement circuit bici Half Challenge Caleia (data x concretar)

11 Gen 2013 12:04 #41 per nyef (Associat/da)
Donat que no hi ha hagut quorum i no trobem el dia de quedar. Demà n'hi ha 4 que aniran a probar-lo. Sant Pol - Sant Pol, uns 75 km i 1.100 + .
Si algu s'anima, cap a les 8 a Sant Pol.

661 026 625

Salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2013 18:24 #42 per Flipatruites (Visitant)
Hola companys!! Reflotem el fil!! Quan s'hi va?
Algu te el track si us plau!?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2013 18:38 #43 per Flipatruites (Visitant)
Qui s'hi vulgui apuntar pujem diumenge que ve dia 10 de febrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2013 16:21 #44 per Flipatruites (Visitant)
Aqui teniu el track i perfil.
Falten els ultims 30km per que es torna pel mateix tram que al principi:
ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3943047

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2013 13:00 - 05 febrer 2013 13:04 #45 per tonivet (Associat/da)
Llàstima, jo aquest cap de stmana no puc, vaig molt pillat de temps. Potser més endevant  si a ningú li va be quedar, igual m'apunto a  aquesta que si fa no fa és el mateix circuit (la curta, eh?): www.muntbikes.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2013 13:27 #46 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola Tonivet,

Respecte a la marxa de muntbikes, els circuits son similars però la pujada pel Montseny és diferent i potser aquesta part és la que té més gràcia de reconèixer, ja que és on hi ha el tram més dur.

A la marxa de muntbikes: Es puja desde St.Celoni per Campins fins a buscar el desvio cap al turo del home (coll st.helena) i després es baixar fins la Costa del montseny i a partir d'aquí coincideix amb el recorregut del Half però en sentit invers.

Al half: Pujes per St.Esteve Palautordera i abans d'arribar al poble del Montseny trenques direcció a la Costa del Montseny on t'esperen uns 2-3 km interessants, carretera estreta i amb força pendent, aquest tram es coneix com el "petit Mortirolo".

Salut!

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2013 18:05 #47 per tonivet (Associat/da)
Gràcies per l'aclariment Alex_Knight, doncs res, ja algun dia ho faré pel meu compte..., o en companyia si algú s'anima ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2013 21:38 - 06 febrer 2013 21:42 #48 per sir (Associat/da)

Llàstima, jo aquest cap de stmana no puc, vaig molt pillat de temps. Potser més endevant  si a ningú li va be quedar, igual m'apunto a  aquesta que si fa no fa és el mateix circuit (la curta, eh?): www.muntbikes.com

toni veiiii ,tambe la fare aquesta marxa ,pero anire a per la llarga,toca patir hores per afrontar la temporada de triatlons de llarga distacia en les millors condicions. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2013 09:40 #49 per victorete (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2013 16:45 #50 per tonivet (Associat/da)

Hola Tonivet,

Respecte a la marxa de muntbikes, els circuits son similars però la pujada pel Montseny és diferent i potser aquesta part és la que té més gràcia de reconèixer, ja que és on hi ha el tram més dur.

A la marxa de muntbikes: Es puja desde St.Celoni per Campins fins a buscar el desvio cap al turo del home (coll st.helena) i després es baixar fins la Costa del montseny i a partir d'aquí coincideix amb el recorregut del Half però en sentit invers.

Al half: Pujes per St.Esteve Palautordera i abans d'arribar al poble del Montseny trenques direcció a la Costa del Montseny on t'esperen uns 2-3 km interessants, carretera estreta i amb força pendent, aquest tram es coneix com el "petit Mortirolo".

Salut!

M'he mirat un altre cop el video del half i es veu com es puja per Fogars i es baixa per Palautordera: http://youtu.be/IE1nQk_wcAY .
Per cert als que heu fet avui el circuit, que tal?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2013 10:40 #51 per Flipatruites (Visitant)
Precios circuit!! no es tan dur com esperava, inclus podria dir que s´hi pot anar amb Cabra, es bona opcio.

ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3973601

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2013 12:02 #52 per Alex_Knight (Associat/da)
Sip tens taró  :oops: ... el recorregut del Half es al revés del que jo deia.  :oops:

Hola Tonivet,

Respecte a la marxa de muntbikes, els circuits son similars però la pujada pel Montseny és diferent i potser aquesta part és la que té més gràcia de reconèixer, ja que és on hi ha el tram més dur.

A la marxa de muntbikes: Es puja desde St.Celoni per Campins fins a buscar el desvio cap al turo del home (coll st.helena) i després es baixar fins la Costa del montseny i a partir d'aquí coincideix amb el recorregut del Half però en sentit invers.

Al half: Pujes per St.Esteve Palautordera i abans d'arribar al poble del Montseny trenques direcció a la Costa del Montseny on t'esperen uns 2-3 km interessants, carretera estreta i amb força pendent, aquest tram es coneix com el "petit Mortirolo".

Salut!

M'he mirat un altre cop el video del half i es veu com es puja per Fogars i es baixa per Palautordera: http://youtu.be/IE1nQk_wcAY .
Per cert als que heu fet avui el circuit, que tal?


"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2013 08:59 #53 per sir (Associat/da)

Precios circuit!! no es tan dur com esperava, inclus podria dir que s´hi pot anar amb Cabra, es bona opcio.

ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3973601

Ferran gracies per la informació del challenge...tinc que fer el circuit,per agafar la bici mes adequada pel circuit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2013 19:27 #54 per Flipatruites (Visitant)
Perfecte SIR !! la proxima vegadaque hi vagis a fer-lo m´hi torno a apuntar que em va agradar molt!! aixi de pas et faig un parell de Japos dels que t´agraden!!  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2013 18:50 #55 per tonivet (Associat/da)
Aquest dissabte aniré a la rotonda de Calella per a fer el circuit complert, miraré de ser-hi aviat (8-8:30), si algú s'anima ja ho sap ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2013 14:14 #56 per sir (Associat/da)

Aquest dissabte aniré a la rotonda de Calella per a fer el circuit complert, miraré de ser-hi aviat (8-8:30), si algú s'anima ja ho sap ;)

T,AVISO si vinc veiiiiiiiiiiii :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2013 15:55 #57 per tonivet (Associat/da)
Confirmat! en sir també ve amb una colla d'amics. Finalment quedem a les 9 en punt a la rotonda de Calella. Algú més s'anima?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2013 12:06 #58 per tonivet (Associat/da)
Que ningú més? Penseu que sortirem i arribarem tots juntets, per aixó no patiu! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2013 21:34 #59 per sir (Associat/da)

Que ningú més? Penseu que sortirem i arribarem tots juntets, per aixó no patiu! ;)

vindram 4 companys meus del cnb  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2013 16:33 #60 per tonivet (Associat/da)
Be al final en total hem sigut 8, tots a bon ritme. En total haurem fet 4-5 paradetes i hi havia molt ambient de triatló, ens ha sortit un bon entreno, a mi la mitjana m'ha sortit a 24,8 que tenint en compte el desnivell està prou be. En sir com sempre passejant i pujant i baixant, al menys a fet 100km's :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.