GFNY Barcelona (22-03-2015)

GFNY Barcelona (22-03-2015)

21 febrer 2015 18:55 #1 per periku (Associat/da)
Bones companys,

El proper 22 de març faré la meva priemra marxa cicloturista la Gran Fondo NY Barcelona, serà la seva primera edició, us deilxo el link per si voleu més informació:

www.gfnybarcelona.com

Jo opto pel recorregut curt de 110 kms com a preparació pel Challenge Salou però hi ha també la opció de fer els 160 kms del circuit llarg.

Si algú s'anima allà ens veurem  :great:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2015 20:18 #2 per sir (Associat/da)
HOLA bona tarda jo  m'apunto ,fare la de 160 kms perque tenen un low cost... :party:.
ja ens veurem periku  :great:

21 febrer 2015 21:13 #3 per (Visitant)
Low cost?!?!?!?!? :rofl:

No crideu gaire que com s'assebentin del preu els que corren sense dorsal per que una cursa de 25€ és cara els hi agafarà un infart quan vegin aquesta... :rofl:

Ja explicareu que tal :great:

22 febrer 2015 10:26 #4 per periku (Associat/da)
Bueno no és un low cost massa agresiu  :666: però les opcions són 35 euros ó 65 euros per la distància curta i 45 euros ó 85 per la llarga, almenys és una diferència substancial. :wink2:

Jo no he fet cap cicloturista clàssica aixì que no podré comparar en aquest sentit però si podré fer una valoració personal especialment com ja he dit jo ho enfoco una mica com la "maratest" pels que faràn la marató, salvant molt les distàncies em pot donar sensacions i l'oportunitat de fer un bon entrenament acompanyat de gent ni que sigui els primers kms planers.

Sir a veure si ens podem saludar crack. :great:

Ja veurem que tal  :whistle:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

25 febrer 2015 20:07 #5 per sir (Associat/da)
ARA SI PERIKO,ens veiem el dia 22 per montjuich ,ja estic inscrit a la marxa cicloturista ;) 8)

16 Mar 2015 14:38 - 21 Mar 2015 16:45 #6 per pluvinet (Visitant)
Buenu...... jo debutaré a les distancies de grans fons amb aquesta cicloturista de 160KM, fins ara nomes he arribat als 120/130Km.

També he creat un repte a migranodearena us el linko per si voleu col.laborar

www.migranodearena.org/es/reto/4967/pedalea-por-el-ictus/

18 Mar 2015 19:47 #7 per maria (Associat/da)
Yo tambien estoy inscrita . a la corta..ya me duelen las patas y aun no he empezado a pedalear¡¡¡¡¡¡¡
M

19 Mar 2015 16:24 #8 per periku (Associat/da)
maria els que no som ciclistes estem igual jajaja

Jo també faig la curta, em quedaré a cua de pelotó i aniré fent que m'han avisat que hi ha alguna pujada a mitja marxa considerable, no domino molt la zona( jo entreno a la banda nord de Bcn-sud de Girona), a cada avituallament faré un bon àpat i baixaré de la bici per no fer-me "pupeta" al culet  :666:

Suposo que ens veurem allà però si no que vagi molt bé  :great:

23 Mar 2015 20:07 #9 per periku (Associat/da)
Bones tripastanagues,

Farè una petita valoració en la meva humild opinió d'aquesta nova marxa cicloturista partint de la base de que no he disputat cap altre a data d'avui.

M'ha agradat molt el recorregut, conjugant pefils i amb una part , sortida de Barcelona per la Gran vía , les Costes del Garraf, Gavà , tancades al trafic.La senyalització del mateix m'ha semblant molt bó.L'atenció dels voluntaris genial.La oferta dels avituallaments (aigua, isotonic, cola, fruita, fruits secs, entrepans...) perfecte. la bossa d'obsequis correcte, no dic bona perque els preus eren "d'alto standing" i els obsequis tot i ser bons estàn més que pagats.

No m'agradat
gens la recollida de dorsals, 45 minuts per recollir la bossa, el dorsal i el xip, molt bona voluntat però un caos organitzatiu brutal i en un lloc massa petit.Als avituallaments ni una paperera a excepció del darrer.La falta d'informació tipus Racebook, ó guia, donat que els que som de fora i per exemple no podiem anar al briefing.La falta de ambient a l'arribada tipus musica, etc, tot i que s'agraeix els anims (Es cert que a les piscines i havia festa ojo) i felicitacions dels voluntaris.

Entenen que una marxa amb inici i final a Barcelona no deu ser gens fàcil de fer i que és una primera edició, jo li dono el beneplacit per una següent edició millorada amb aquells detalls que han pogut no estar a l'alçada, no pretenc ser massa critic però penso especialment en el seu alt preu en comparació amb d'altres ja existents.

En l'ambit personal, vaig gaudir molt dels quilómetres i com ja he dit de la ruta (punt fort crec d'aquesta prova) de la companyia del Tridani i el Camil i el millor és que v aig batre el meu record de quilometratge acabant amb molt bones sensacions.Un bon entrenament i millor experiència.
:party: :party: :party:

15 Jul 2015 12:45 #10 per pluvinet (Visitant)
la nueva web parece tener cambios respecto a la edición 2015. Se han caído las letras NY, por lo tanto veo un cambio de organización
www.granfondobarcelona.com/