Campionat del Món en pista coberta

Campionat del Món en pista coberta

07 Mar 2008 14:23 - 07 Mar 2008 14:28 #1 per Pucurull (Visitant)

Obro aquest fil, perquè crec que en un fòrum d'una web d'atletisme com la nostra no hi poden faltar comentaris sobre el mundial en pista coberta que s'inaugura avui a València.

Podríem dir, per començar, que hi ha dos atletes de Catalunya: en Jackson Quiñónez, que participarà en 60m tanques, i en Marc Orozco, que ho farà en el relleu del 4x400.

Pucu


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2008 15:28 #2 per Lukas (Visitant)
Primers resultats i primeres alegries/decepcions.
En Sergio Sanchez ha passat a la final de 3mil deixant fora al campió de europeu de 3mil.
Angel David Rodriguez ha passat la serie de 60m.

El 'super' Manolo Martinez no ha passat la clasificació de pes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 20:07 #3 per Nelson (Visitant)
Gran carrera de 1500m, Juan Carlos Higuero 3r y Arturo Casado 4rt. Esperemos que caigan más medallas en los 60m vallas tanto en la masculia como en la femenina que se corren dentro de un rato.
Bueno dicen que acaban de descalificar a uno de los dos primeros entonces 2n y 3r. :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 23:01 #4 per totvabe (Associat/da)
Avui he sortit lo mínim de casa i m'he passat el dia davant la tele: m'encanta veure atletisme.

Bon paper de Carlota Castrejana i Rut Beitia en els seus concursos. La pena ha estat la noia de la final dels 60 tanques que ha caigut a l'ultima tanca quan anava 3ª  :'(

El 1500 ha estat una cursa amb constants canvis de ritme, imagino que molt dura de córrer. I em sap molt greu que desqualifiquin a algú per trepitjar ambb un peu només en un moment puntual dintre de la pista. Potser ho posa al reglament, però si no hi treus profit trobo que la voluntat del lesgislador no és aquesta. I que consti que me n'alegro pels espanyols, eh.

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 23:15 #5 per Juan Ma (Visitant)

Avui he sortit lo mínim de casa i m'he passat el dia davant la tele: m'encanta veure atletisme.

Bon paper de Carlota Castrejana i Rut Beitia en els seus concursos. La pena ha estat la noia de la final dels 60 tanques que ha caigut a l'ultima tanca quan anava 3ª  :'(

El 1500 ha estat una cursa amb constants canvis de ritme, imagino que molt dura de córrer. I em sap molt greu que desqualifiquin a algú per trepitjar ambb un peu només en un moment puntual dintre de la pista. Potser ho posa al reglament, però si no hi treus profit trobo que la voluntat del lesgislador no és aquesta. I que consti que me n'alegro pels espanyols, eh.


Personalment, tampoc m'agradaria guanyar cap posició, sigui inclós de

medalla, d'aquesta manera.

Cuand veus, que no ha hagut cap intenció per part de l'esportista, no

m'agrada la descalificació.

O sigui, que estic amb tú totvabé, després de veura fins i tot,

els últims 500mts impresionants i per fora!!! :surprised: que s'ha fet

Arturo Casado!!! :surprised:

Totalment d'acord i a mí no m'agradaria , ni a favor ni en contra.

mala llet per el'atleta etiope.

Eres lo que corres, ups!! o era lo que comes?? continuaré haciendo las 2 cosas y alguna que otra más!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 23:16 #6 per Nelson (Visitant)
Es veu que l'han requalificat i llavors l'Arturo Casado 4rt una llastima però és el que hi ha.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 23:33 #7 per Juan Ma (Visitant)

Es veu que l'han requalificat i llavors l'Arturo Casado 4rt una llastima però és el que hi ha.


Si al final, ha estat així, per mí es just!!

Un esportista, té que aceptar la derrota,  :yes: que en aquest cas, no es

així, per que quedar 3º i 4ª per mí es un éxit del nostre atletisme :great:

Eres lo que corres, ups!! o era lo que comes?? continuaré haciendo las 2 cosas y alguna que otra más!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2008 19:39 #8 per Lukas (Visitant)
Finalment España s'ha quedat amb la medalla aconseguida ahir per Higuero.
Havien pronosticat entre 3-5 medalles.
Millors temps arribaran a Pekín

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 08:53 #9 per totvabe (Associat/da)
Una llàstima la medalla perduda a l'últim moment en salt d'alçada femení (Rut Beitia).
I a salt de llargada femení potser la Conha Montaner podia haver afinat una mica més (ha fet un parell de nuls que diu eren llargs). A part hi ha la caiguda de dissabte a la final dels 60 m tanques, i el quart lloc de la Maite Martínez al 800m. Totes 4 eren opcions a medalla però...  :neutral:

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 11:57 #10 per Pucurull (Visitant)

Normalment, quan en un país se celebra un campionat del món o unes olimpíades, obté un bon nombre de medalles.

Succeeix perquè l'esmentat país s'esforça per preparar molt acuradament als seus esportistes, des de temps abans.

Com és possible que Espanya, amb un cert nivell atlètic com té, s'hagi hagut d'acontentar amb tant sols una medalla? Què ha passat?
:o

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 12:11 #11 per (Visitant)
Ahir rècord del món de 1500 de la Soboleva: 3'57". I les 4 primeres baixant de 4'...
I també impressionant l'últim mil del 3000 masculí, amb el germà petit del Bekele (Tariku) corrent-lo a 2.22!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 13:31 #12 per Lukas (Visitant)
Pucurull,

Amb les olimpiades a la vista i veient lo cares que estan les medalles, molts atletes su jugan tot a una carta:Pekín.
Si després els hi surt malament ja hi haurà temps de lamentacions, però ara donemlis un vot de confiança  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 15:39 #13 per Pucurull (Visitant)

Pucurull,

Amb les olimpiades a la vista i veient lo cares que estan les medalles, molts atletes su jugan tot a una carta:Pekín.
Si després els hi surt malament ja hi haurà temps de lamentacions, però ara donemlis un vot de confiança  :great:


Lukas,

Disculpa. No atribueixo, en absolut, que la manca de bons resultats sigui responsabilitat dels atletes.

Un esdeveniment com un campionat del món, que avui en dia és un aparador, ha d'estar preparat amb tot detall pel país que l'organitza. I comporta, també, l'aposta per l'obtenció de medalles, que és una cosa que s'ha de planificar amb molta antelació. En la meva opinió, és una oportunitat que els estaments (federacions, ajuntaments, comitès...)i empreses patrocinadores, no poden desaprofitar.

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 22:58 #14 per Juan Ma (Visitant)

Pucurull,

Amb les olimpiades a la vista i veient lo cares que estan les medalles, molts atletes su jugan tot a una carta:Pekín.
Si després els hi surt malament ja hi haurà temps de lamentacions, però ara donemlis un vot de confiança  :great:


Lukas,

Disculpa. No atribueixo, en absolut, que la manca de bons resultats sigui responsabilitat dels atletes.

Un esdeveniment com un campionat del món, que avui en dia és un aparador, ha d'estar preparat amb tot detall pel país que l'organitza. I comporta, també, l'aposta per l'obtenció de medalles, que és una cosa que s'ha de planificar amb molta antelació. En la meva opinió, és una oportunitat que els estaments (federacions, ajuntaments, comitès...)i empreses patrocinadores, no poden desaprofitar.

Pucu


Tens la teva raó Pucu i crec que Lukastambé

Pero, a veura si te agrada aixó:

D'entrada et diré, que aquesta ha estat l'edició amb mes paisos

participants fins ara, 159

Aixó, ja es un éxit per l'organització i un nou rècord.

Crec que aprox. uns 20 paisos més que l'ultima edició 2004 Budapest.

Ha reunit, aprox. uns 21vigents campions del món!!!, repartits de

la seguent manera:

-14 vigents campions mondials aprox. de Moscú 2006

-11 vigents campions mondials aprox. de Osaka, agosto 2007

Per el que fá al Pais, España, aquest es el que mes vegades a organitzat

el mondial indoor 3 vegades!!

Anteriorment Sevilla i Barcelona, aixó ja es un altre récord.

Finalment, et diré que l'equip espanyol, crec un total de 25

distribuits de la seguent manera:

- 15 integrans, atletas masculins

- 10 integrants, atletas femenins.

També, et puc dic i aixó crec que haurias de tenir-lo també en compta,

la meitat del equip, era la 1ª vegada que competia en un mondila indoor.


Desitjo, que haya sigut del teu agrado. 8)

Perdoneu el meu catalá i si l'he pifiat en algú detall :oops:



Eres lo que corres, ups!! o era lo que comes?? continuaré haciendo las 2 cosas y alguna que otra más!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.