Pista Coberta 2009

Pista Coberta 2009

13 Gen 2009 09:02 #1 per jolourds (Associat/da)
Hola, malauradament per lesió un nou any em quedo sense poder fer Pista Coberta. No obstant m'agradaria veure que n'hi ha correcats que en fan...
És així, oi?
Algú va còrrer aquest cap de setmana?
Algú correrà properament?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2009 23:23 #2 per porcalleocho (Associat/da)
El passat cap de setmana, fantastic record de Espanya de 3000m en categrioa junior. Un senyor carreron.
Jo no corro a la pista que soc massa lent, pero aquest cap de setman tindren una bona representacio dels companys del FACVAC.
Animo  la gent a anar a veure una competicio en pista coberta. Total  Vilafranca esta aprop de tota arreu.

Una forma diferent d´entendre l´esport

14 Gen 2009 09:03 #3 per tuareg (Visitant)
Jolourds, jo si que ho vaig intentar però vaig tenir un ensurt que no em va permetre arribar. :whistle:
Al meu blog ho explico detalladament però com els correcats no el llegiu habitualmente faig un còpia i enganxa i us ofereixo el relat.

Salí en un 400, mis ganas de hacerlo estaban coartadas al sentirme desplazado en un mundo de muy jóvenes. Aún así, ya que estaba, me dispuse a hacerlo lo mejor posible. Empezó a torcerse la cosa cuando el juez de salidas adelantó el horario anti-reglamentariamente, yo aun no me había puesto las zapatillas de clavos y ya estaban corriendo la primera serie. Me las puse con dificultades, me cuesta cerrar la cremallera porque tiene roto el tirador, y me dispuse a salir. Lo hacía en la cuarta serie por la calle 6. El juez de salida volvió a dar muestras de su desconocimiento del reglamento cuando, por dos veces ya que hubo una salida nula, llamó A SUS PUESTOS con un atleta por delante de la línea de salida, debía haber ordenado previamente que nos situaramos todos por detras de los tacos de salida. Finalmente, la dió, salí, como he dicho antes, por la calle exterior, la 6, y en el primer apoyo noté una extraña contractura en el cuadriceps derecho a la que no di más importancia, regulé mi ritmo y, lo primero que noté fue que el pantalón me iba demasiado holgado por la entrepierna, me sentí durante los primeros 100 metros como aquellas chicas que se pasaban la carrera sacándose el body de la raja del culo. En mi caso, por delante. Decidí armarme de coraje y seguir fuese como fuese, mi sensación al primer paso por la recta de meta era de que llevaba todos mis atributos masculinos al descubierto, como aquella famosa imagen de Butragueño, confié que así no fuese y empecé la segunda (y última) vuelta, a todo esto me había desentendido de la carrera y todos mis rivales iban metros delante mío, el ritmo que llevaba era el adecuado, al menos iba suelto, y al volver a entrar en contrameta me fijé en los dos que me precedían y pensé que podría alcanzarlos con cierta facilidad. En ese momento recordé mi paso anterior por la recta de llegada. La posibilidad de disputar un sprint con otros dos con unos pendientes, habitualmente ocultos, visibilizados por todo el público frenaron mis ímpetus y... no pude evitar pararme en seco.
Nadie entendió mi retirada hasta que no les expliqué lo sucedido, luego todo fue reírse de mi vivencia. El camino de vuelta estuvo acompañado de varias llamadas telefónicas en las que mis acompañantes relataban el suceso y pensé, ¡publícalo!, porque los que no han tenido la suerte de ser los elegidos telefónicos también tienen derecho a enterarse.
PD: afortunadamente no tengo fotos con las que acompañar este relato.
:oops:

14 Gen 2009 09:14 #4 per nyef (Associat/da)

El passat cap de setmana, fantastic record de Espanya de 3000m en categrioa junior. Un senyor carreron.
Jo no corro a la pista que soc massa lent, pero aquest cap de setman tindren una bona representacio dels companys del FACVAC.
Animo  la gent a anar a veure una competicio en pista coberta. Total  Vilafranca esta aprop de tota arreu.

Ei porcalleocho, a on de Vilafranca ho fan això? Jo visc molt aprop i potser m'hi escapo. Per cert, no sabia que hi habia pista coberta a Vilafranca.

Salut

bla bla bla bla ....

14 Gen 2009 10:24 #5 per tatza (Visitant)
Al firal del Vi.

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

14 Gen 2009 10:27 #6 per nyef (Associat/da)

Al firal del Vi.

Merçi  :smile:

Veig que hi ha uns quants penedesencs per aquí  :yipi:

Salut

bla bla bla bla ....

14 Gen 2009 11:38 #7 per tatza (Visitant)
NOOOOOOOOOOOOO... és que des de fa uns quants anys em passo bastants caps de setmana a la nevera de Vilafranca, espero que aquest any sigui el darrer, no perquè no m'agradi Vilafranch, sino perque voldrà dir que la pista coberta ja és a SABADELL!!!!!!! :party: :party: :party: :party: (la pista estarà a escassos 4 km de casa meva)

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

14 Gen 2009 12:12 #8 per jolourds (Associat/da)
tuareg

Has tingut sort... la meva càmera de video també a gravat a Vilafranca... llàstima que no aquest any...  :intello: :intello: :bad: :bad:

nyef

Encara estas a temps de veure força events...:
Calendari Pista Coberta: www.fcatletisme.cat/Pcoberta/pcoberta2009/calendari.html

tatza

Jo també tinc ganes de veure't a la Sagrada familia de Sabadell... bé, si pot ser abans... :whistle:

14 Gen 2009 14:10 #9 per tuareg (Visitant)
Jolourds, tens raó que he tingut sot que no gravessis.

Nyef, aquest dissabte a la tarda fan una de les competicions més interesants de pista coberta, el Campionat de Catalunya de Clubs A, amb els millors clubs d'homes i dones de Catalunya a un atleta per prova i el programa complert.

14 Gen 2009 21:42 #10 per porcalleocho (Associat/da)
A la nevera de Vilafranca, com be heu dit. L´altre dia van fer el record de espanya del 3000. aqui teniu el video de la prova: (fantastica carrera): www.davidbustos.com/ .

Una forma diferent d´entendre l´esport

14 Gen 2009 21:58 #11 per Nelson (Visitant)
Hola!
Dissabte vaig participar al 800m que va ser el meu debut en pista coberta en una prova que no és la meva i al dia següent el cros de Banyoles en total vaig acabar cansadissim, 2 proves en meys de 12hores.
Crec que a la pista vaig veure a la tatza però no estava segur si era ella.
Fins un altre 8)
Impresionant en David Bustos :surprised:

15 Gen 2009 11:13 #12 per tatza (Visitant)
Nelson, què et va fer pensar que jo era jo?
portava un anorak de plomes, especial Vilafranca.. :P... i era la tia més bona de les pistes, és fàcil reconèixer qui sóc!!! :he: :he:

(una altra vegada saluda, gamarús!!!)

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

24 Gen 2009 14:38 - 24 Gen 2009 15:29 #13 per tuareg (Visitant)
Aquest matí s'han suspés les proves que es feien a Vilafranca. El fort vent ha trencat tres finestrals i el sostre d'uralita s'aixecava perillosament.

Les proves d'aquesta tarde també han estat suspeses i, respecte a demà, el web de la Federació Catalana d'Atletisme informarà si es reanuden les proves i si es recupera el que no s'ha fet a la jornada d'avui o si es manté la suspensió.

Els serveis tècnics municipals de Vilafranca estan reparant i avaluant les possibilitats d'ús.

24 Gen 2009 15:28 #14 per tuareg (Visitant)
He parlat ara mateix amb el David Sabiote, de la FCA, i m'ha dit que la jornada de demà, si es fà, serà amb el programa de demà. El que no s'ha fet avui no es farà demà.

La FCA està en contacte amb l'Ajuntament de Vilafranca i diu que, si demà a 2/4 de 10 del matí no posa res a la seva pàgina, vol dir que les proves de demà començaran amb normalitat.