L’espirulina i l'esport

L’espirulina i l'esport

16 Gen 2011 19:11 #21 per Oscar (Visitant)
Jo en prenc avitualment (2 capsules a matí), les setmanes mes light d'entrenos deixo de pendre, i en temporades d'entrenos forts en foto dos al matí i un altre parell al migdia o nit.
Jo no tinc problemes de res, ni m'excita (potser es que vaig a tope i no dona per més :rofl: ) ni tinc problemes al estòmac ni per dormir 8).
Tampoc ser dir-vos si va molt bé o no, perquè no es que es noti molt, però per totes les qualitats que té i en ser un producte natural, "lo que no mata engorda ..."

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 11:53 #22 per jordineta (Visitant)
Hola a tots!! Quantes preguntes!! QUé bé!!!

Responent a cadascuna d'elles comento el següent:

- L'espirulina té aquest efecte excitant sempre i quan es comenci amb altes dosis o es prengui a la nit!!! MAI PRENDRE-HO A LA NIT!! I per què té aquest efecte tant excitant?? Pel seu gran poder desintoxicador!!!!! Movilitza les toxines que han estat mesos o anys acumulades en l'organisme!!! Ohhh!!!!!!!!!!!!!!!  :surprised: :surprised: :surprised: Per això sempre recomano començar en dosis petites: 2 al dia i si pot ser al matí, màxim al migdia!!!

Quins altres efectes podem notar???
Que anem més sovint a visitar el senyor roca!!!!
Que tenim més somnis!!!!!
Que teinim molta més energia i que no ens calen tants cafès!!!!  :yipi: :yipi:
Que ens recuperem millor després de fer exercici!!!
Que rendim més durant els entrenaments!!!!
Si tenim problemes d'anemia ens ajuda a normalitzar els valors de ferro! en sang!!

En principi no hi ha cap contraindicació ni pels que prenen medicació per la hipertensió ni pels que tenen problemes d'hipotensió. En aquest cas el tema d'hipotensió es pot mirar de prendre una suplementació d'aigua de mar isotònica ja que ajuda a normalitzar la tensió i a més proporciona tots els oligoelements que l'organisme necessita pel seu equilibri hidro-mineral, evitant tema de lesions, rampes.....

Em deixo alguna pregunta més????

Endavant!!!!

La suplementació amb espirulina és un dels suplements que es nota mé ràpid els seus efectes!!!! Ja veureu!! però jo sempre recomano la mateixa marca que és per al meu parè la més bona: Marcus Rhorer!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 12:19 #23 per Sergi42195 (Associat/da)
jordineta, gràcies una vegada més per els teus comentaris i explicacions.

Particularment farà un any que prenc espirulina, no habitualment sinó que quan haig de preparar una marató, amb tot el que comporta de tirades llargues, i un entrenament que em deixa bastant esgotat.

Haig de dir que els primers dies vaig en compte, doncs sinó no paro d’anar al bany, i això que a un li costa ser un habitual d’aquell recinte.

També dir-vos que em van dir que no li ha de donar la llum directament aquestes pastilles. Jo quan vaig a obrir el pot, doncs tanco el llum. Potser la jordineta ens podrà aclarir aquest punt.

Efectes, doncs que haig de dir? Potser jo no ho noto, però haig de pensar que va bé per el cos o això espero d’ella.

Fins aviat i sort amb l’espirulina,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 13:06 #24 per jordineta (Visitant)
Hola Sergi! El fet d'anar més a veure al senyor roca ja és un indicatiu de que l'espirulina està fent un efecte en l'organisme. Tot i que a vegades no és gaire agradable és cert que aquest efecte disminueix a mesura que el cos s'acostuma a l'espirulina, doncs se suposa que al principi és quan més eliminem les toxines acumulades i poc a poc el cos es va alliberant d'aquelles substàncies nocives que no ens beneficien.

Punts beneficiosos de l'espirulina: ens dona un plus de nutrients que amb la dieta no podem arribar moltes vegades, bé perquè avui en dia la qualitat dels aliments ha disminuit molt, bé perquè no podem seguir una alimentació com déu mana, bé perqué el nostre cos està exposat a moltes situacions estressants: feina, esport, contaminació.....

El tema de la llum. És cert que no convé que aquest suplement estigui exposat a la llum. Però no cal que cada vegada que obrim el pot tanquem la llum de casa!!!! Per això recomana el suplement de Marcus Rohrer perquè ja està resguardat en un envàs de cristall viosol, un cristall opac que no deixa entrar tots els raigs , només els que ajuden a mantenir amb energia el producte. Per a més informació sobre aquest punt: www.casapia.com/Paginacast/Paginas/Pagin...uraSolYAguaMarco.htm


La millor manera de saber si va bé és, com no, provar-ho amb un mateix.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 15:07 #25 per M@rcus (Associat/da)
Hola Jordineta, Genial! l´article sobre l´Espirulina.

La veritat es que l´estic prenent des de fa un mes i si que es cert que em troba força millor i recupero molt bé els entrenaments.
Però tinc uns dubtes que no sé si es el lloc adient per plantejar-los, però com que està rrelacionat amb l´espirulina...
Estic preparant la marató amb el julio Rey ( el repte d´aquest any de corredors.cat), i com cada any començo el tema de la suplementació ja que els esforços també ho fan i passo de 2 a 3 dies a 5 i 6 dies d´esport a la setmana.
fa anys només prenia redoxon (vitamina C) i pharmaton complex però em varen convencer per quelcom més natural i ara prenc FostSprint Sport (Soria Natural) , Vitamin C i B de nutrisport i L-Carnitina de nutrisport (1 bebible de 1500mg 30 min abans de fer esport).Lo últim també ha estat des de fa un mes incorporar l´espirulina 2 pastilles 2 vegades al dia (tb de Nutrisport).
La veritat es que amb aquest còcktel em trobo molt bé pero també m´amoïna una mica que no estigui duplicant coses, tot i que es tot excepte la vit B hidrosoluble i el que sobra s´elimina..
Et sembla correcta aquesta pauta de suplementació?
Podries fer un article sobre la L-Carnitina, tant de moda i tant poc coneguda?
Que et sembla el coenzima Q10?

Ui :beurk: em sembla que potser m´he passat  :whistle:
Bueno, si pots ens contestes mica en mica.  :yes:
Per cert, felicitats per la teva tasca  :great:

Salut!  :yipi:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 15:23 #26 per PANET (Visitant)
Jo fa una semana que el estic prenen, 4 pastillas diarias, totes a la vegade abans de dinar. Seria mitjo prende 2 al mati i 2 abans de dinar. Gracias per les teves respotes.

10 km: 44:41 (Jean Bouin)  2011                                 5 KM: 20:25 (La Sansi Viladecans) 2011) faltaban 100 m.
Mitja: 1:42:07 (Mataro 2011)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 19:36 #27 per Oscar (Visitant)

Hola Jordineta, Genial! l´article sobre l´Espirulina.

La veritat es que l´estic prenent des de fa un mes i si que es cert que em troba força millor i recupero molt bé els entrenaments.
Però tinc uns dubtes que no sé si es el lloc adient per plantejar-los, però com que està rrelacionat amb l´espirulina...
Estic preparant la marató amb el julio Rey ( el repte d´aquest any de corredors.cat), i com cada any començo el tema de la suplementació ja que els esforços també ho fan i passo de 2 a 3 dies a 5 i 6 dies d´esport a la setmana.
fa anys només prenia redoxon (vitamina C) i pharmaton complex però em varen convencer per quelcom més natural i ara prenc FostSprint Sport (Soria Natural) , Vitamin C i B de nutrisport i L-Carnitina de nutrisport (1 bebible de 1500mg 30 min abans de fer esport).Lo últim també ha estat des de fa un mes incorporar l´espirulina 2 pastilles 2 vegades al dia (tb de Nutrisport).
La veritat es que amb aquest còcktel em trobo molt bé pero també m´amoïna una mica que no estigui duplicant coses, tot i que es tot excepte la vit B hidrosoluble i el que sobra s´elimina..
Et sembla correcta aquesta pauta de suplementació?
Podries fer un article sobre la L-Carnitina, tant de moda i tant poc coneguda?
Que et sembla el coenzima Q10?

Ui :beurk: em sembla que potser m´he passat  :whistle:
Bueno, si pots ens contestes mica en mica.  :yes:
Per cert, felicitats per la teva tasca  :great:

Salut!  :yipi:


Estaré atent, m'interesa força tot el que comentes M@rcus, jo també havia pres Redoxon, es més per la preparació forta de l'any passat recordo anar prenent Redoxon + Espirulina.

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 23:42 #28 per caloreta (Visitant)
Avui me le comprada  :oops: :oops: :oops:

Demà començaré. Faré una matí i una mig dia  :oops: :oops: :oops:

Ja diré alguna coseta.

Dubte. El Dragan pren cada matí quinton ( aigua de mar ) pot barrejar ? o no és necessari les dues coses ?

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 06:59 #29 per Manel. (Associat/da)
Hola

Jo avui he començat amb dues pastilles al llevar-me

Si dormo be demà pendre dues al llevar-me i una a l'hora de dinar.

Manel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 08:26 #30 per caloreta (Visitant)
Ja me pres una pastilleta  :666:

Jo començaré una a l'esmorzar i una al dinar  :whistle:

A l'esmorzar amb el café amb llet, espero que el retortijon no sigui molt bestia  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 08:44 #31 per Echevarria (Visitant)

Avui me le comprada  :oops: :oops: :oops:

Demà començaré. Faré una matí i una mig dia  :oops: :oops: :oops:

Ja diré alguna coseta.

Dubte. El Dragan pren cada matí quinton ( aigua de mar ) pot barrejar ? o no és necessari les dues coses ?

Caloreta  :mdr:


Caloreta l'has comprat a Sanvi???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 10:00 #32 per Adalpu (Associat/da)
Hola Jordineta, estic preparant la meva primera marato i alguns dies em trobo una mica fluixot  :whip:  tot i que segueixo una dieta força similar a les que indiques en algun dels teus consells, es per aixo que com ja he comentat en aquest fil, fa un parell o tres de dies que prenc 2 pastilles d’espirulina tal com vas indicar i pujaré en breu a les 4 diaries que recomanes. (Encara no noto res pero tampoc esperava notar diferencies en dos dies  :rofl:)

Paralelament,m’han recomanat “Cardo Mariano” creus que cal prenent espirulina que ja te un efecte depuratiu?, en cas afirmatiu quina quantitat s’ha de pendre? S’hauria de pendre al mateix temps que l’espirulina o en un altre momento del dia? Alguna recomanacio?

Gracies!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 11:15 #33 per jordineta (Visitant)
Hola a tots de nou!!! Responc a les vostres preguntes! Espero no deixar-me'n cap!!!!!

M@arcus:
He vist que el Fostprint és un cóctel important de nutrients ja que porta: jalea real, ginseng, propolis, potasi, crom, glutamina, vitamines A, C, E i del grup B, Arginina, Ornitina.... Perfecte!!! A més prens vitamina C + B + espirulina. Un súper cóctel!!! Segur que corres molt!!!! Potser et diria que un cop acabis el Fostprint continuis amb la espirulina perquè potser t'estimula massa tot plegat. Pel que fa la vitamina C és important prendre-la en grans dosis doncs a més d'ajudar a prevenir els típics refredats i enfortir el sistema inmunitari és essencial per la síntesis de col.làgen i evitar el deteriorament de les articulacions!!!!! i la vitamina B ja vas sobrat amb la jalea real!!!! O sigui que faria el Fostprint + Vitamina C de 500mg o de 1000mg i després l'espirulina + vitamina C. També aniria bé prendre de tant en tant un suplement que ajudi a mantenir la nutrició de les nostres articulacions per evitar desgast articular!!!! Potser necessitaria saber com et trobes ara, com tens les analítiques (si tens tendència a presentar anèmia....) per donar-te una resposta més precisa...ja em diràs!!!

Pel que fa a la L-carnitina (en breu penjaré un article), però resumint:
Tant la L-carnitina com la Coenzima Q10 ajuden a cremar greix. De fet s'ha vist que la suplementació amb totes dues potencia el seu efecte. Totes dues tenen un efecte similar i a més protegeixen la salut del nostre cor. La diferència entre les dues (a nivell esportiu) és que la Coenzima Q10 a més d'ajudar a cremar greixos, presenta grans propietats antioxidants, millora la oxigenació i potencia el sistema inmunitari mentre que la L-carnitina el seu efecte (a nivell esportiu) és més de cremar greixos.

Responent a la Caloreta!!

Quinton + espirulina!! Combinació perfecte!!!!  :rofl: :rofl:  Per una banda el quinton aporta el 100% d'oligoelements en forma biodisponibles el que afavoreix que el cos s'hidrati perfectament i presenti tots els oligoelements necessaris per evitar: rampes, lesions musculars i millori el rendiment i la recuperació post exercici. Per altra banda, l'espirulina actuaria com un multinutrient que a més de presentar minerals té vitamines, aminoàcids, àcids grassos essencials i a més clorofil.la!!! Perfecte!!!!

Responent a Adalpu:
El cardo mariano és una planta amargant que s'utilitza per depurar el fetge!!! Com a pauta ideal seria que tot esportista abans d'iniciar una època d'entrenament destinés uns 15 dies a netejar el seu fetge doncs hem de pensar que aquest important òrgan el "matxaquem" molt quan entrenem!!!!!! Pobret!! es cansa molt per ajudar-nos a aconseguir els nostres reptes!! Així que si comencem amb un fetge ben net tindrem molts beneficis: per un cantó millorarem el nostre rendiment esportiu ja que entrenarem amb un cos "nou" i per altra banda tots els suplements que prenem tindràn una millor absorció i assimilació!!! Idealment es podria fer un pla depuratiu de 15 dies amb una dieta més aviat vegetariana i complementar-ho amb un suplement bé o el cardo mariano o bé un suplement de rave negre i la carxofa (plantes amargants).

Pel que fa a l'espirulina sí que és cert que té un efecte depuratiu però no tant intens com les plantes amargants. L'espirulina depura l'organime a nivell intestinal i linfàtic. Es recomanaria en una segona etapa. Ara ja ho sabeu, l'elecció és vostra. Podeu començar 15 dies abans de començar l'entrenament o just iniciat amb un pla depuratiu (conjutament amb una dieta) i després continuar amb l'espirulina i demés suplements segons cada necessitat!!!!



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 12:50 #34 per Adalpu (Associat/da)
Gracies per unes respostes tan aclaridores Jordineta  :love:

Dubte. El Dragan pren cada matí quinton ( aigua de mar ) pot barrejar ? o no és necessari les dues coses ?

Responent a la Caloreta!![/b]
Quinton + espirulina!! Combinació perfecte!!!!  :rofl: :rofl:  Per una banda el quinton aporta el 100% d'oligoelements en forma biodisponibles el que afavoreix que el cos s'hidrati perfectament i presenti tots els oligoelements necessaris per evitar: rampes, lesions musculars i millori el rendiment i la recuperació post exercici. Per altra banda, l'espirulina actuaria com un multinutrient que a més de presentar minerals té vitamines, aminoàcids, àcids grassos essencials i a més clorofil.la!!! Perfecte!!!!


Combinacio perfecte??  de que estem parlant exactament? :whistle: "Quinton Hypertonic", "Quinton Isotonic" o cap de les anteriors  :rofl:?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2011 16:56 #35 per jordineta (Visitant)
En esportistes normalment es pren el quinton hipertònic com a substitutiu de les famoses begudes isotòniques perquè ajuda a recuperar els oligoelements perduts durant l'entrenament o competició.

Referent al quinton isotònic és més de base, és a dir, el pot prendre qualsevol persona per assegurar una dosis d'oligoelements bàsica perquè totes les cèl.lules de l'organisme funcionin correctament. El quinton isotònic seria l'equivalent a un "suero": s'anomena també plasma marí perquè té la mateixa concentració d'oligoelements que el nostre plasma sanguini.

Si us interessa més endavant us penjo un article sobre l'aigua de mar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2011 22:36 #36 per caloreta (Visitant)
Gràcies Jordineta.

De moment estic amb dues pastilles al dia ( matí ) només noto mal de panxa  :'( i sensació de plenitud  :'(

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2011 23:19 #37 per gemmota (Visitant)
Ja fa dies que segueixo el tema de l'espirulina. El que passa és que estic esperant tenir un momentet per trucar la meva endocrina per preguntar-li si jo la puc prendre. He llegit a la web de la marca Marcus Rohrer que proposes que no té iode com altres algues (és clar, com que no és marina...), així que en principi sí que la podré prendre. Només em cal saber si interferirà en els resultats de les proves que m'han de fer d'aquí a un parell de mesos...

Ara fa un mes i mig va morir un capellà del meu poble, La Garriga, que feia 50 anys que estava de missioner al Camerun. Tot buscant on podria trobar espirulina a La Garriga he trobat aquest article sobre l'última activitat d'aquest home entranyable:

http://jordimas-camerun.blogspot.com/2009/08/jordi-mas-comenca-cultivar-al-camerun.html

Gràcies Jordina!!

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2011 00:03 #38 per Xeix (Associat/da)

Pel que fa a la L-carnitina (en breu penjaré un article), però resumint:
Tant la L-carnitina com la Coenzima Q10 ajuden a cremar greix. De fet s'ha vist que la suplementació amb totes dues potencia el seu efecte. Totes dues tenen un efecte similar i a més protegeixen la salut del nostre cor. La diferència entre les dues (a nivell esportiu) és que la Coenzima Q10 a més d'ajudar a cremar greixos, presenta grans propietats antioxidants, millora la oxigenació i potencia el sistema inmunitari mentre que la L-carnitina el seu efecte (a nivell esportiu) és més de cremar greixos.


L'espero per poder fer una bona foguera  :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2011 07:57 #39 per Oscar (Visitant)
Doncs jo ahir em vaig fotre 2 al matí i unes altres dues a les 22.00h després del entreno, de excitació ni insomni res de res, no vaig poguer aguantar ni la segona part del partit del Barça que ja m'estava dormint  :intello:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2011 09:33 #40 per merce.merce (Visitant)
Quin fil més interesant  !!!!. 

Jo vaig començar a prendre espirulina fa uns mesos, també vaig començar per dues i ara en prenc 4, totes juntes al matí abans  d'esmorzar.  I m'ho noto molt, em fan sentir molt be i sense el cansament que abans tenia.  Jo faig una dieta semi-vegetariana i sense làctics.

Ara després de tot el que he llegit tinc dues preguntes,  això del quinton es similar a un recuperation sport ??, perquè la unica cosa que prenc es l'spirulina,  i després del entrenament recuperation sport.  ¿m'aniría millor el Quinton?.

I d'altre banda prenent spirulina es necesari prendre també, en el meu cas,  suplements de calci ??

Gràcies Jordina.

na fent na fent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.