5-Hour Energy

5-Hour Energy

18 Gen 2012 18:58 #1 per Lay-Nah (Visitant)
A la farmacia on normalment vaig a comprar les potingades (radiosalil, voltaren, etc) m'han recomanat que probi aixó.
Com la noia sap que sóc corredor, m'ha donat un potet d'aquest perquè probi i m'ha explicat meravellas, però es clar, jo no me les he cregut gaire.
Algú coneix aquest "miraculós" producte?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 19:31 #2 per tonivet (Associat/da)
Uffff! la meva dona ho va portar a casa perque xerrant ella amb el farmaceutic va sortir el tema de les maratons. A mí em fa por pendre-ho, veig que te molta cafeina, però com roda per casa m'agradaria que algú opinés sobre el tema a veure si és veritat que és "sin bajón"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 19:37 #3 per Lay-Nah (Visitant)
Doncs ja som dos  :mdr: Jo tampoc m'atreveix-ho....no se, em dona molt rotllo Red Bull

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 19:43 #4 per mxirau (Associat/da)
A mi m'ho va recomanar un farmaceutic de Pineda perque no li quedava la glucosa que acostumava a pendre i i em va dir que em prengués mitja ampolla per una cursa de 10Km. Ho vaig fer alla mateix a Pineda i em va sortir una cursa horrible, amb una petada monumental. Com que en vaig comprar més d'una, a la setmana següent em vaig pendre l'ampolla sencera a Can Mercader i la cursa em va sortir millor, pero vaig estar tot el dia super excitat i amb taquicardies. Encara roda una per casa però no penso tornar-ho a pendre mai més. Suposo que en una prova llarga pot ajudar més, però ho tobo molt perillós per la salut.

5Km:        18:50   Lloret 09
10Km:      38:44   Nou Barris 11
21Km:   1:27:50   Mataro 09
42Km:   3:16:13   Mediterrani 09

mxirau.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 19:55 #5 per Lay-Nah (Visitant)
Alguna cosa així em pensava.
Quins c...ns que tenen alguns farmaceutics  :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 20:44 #6 per sherpa (Associat/da)
jo el faig servir ultimament en maraton i per mi es un misil , m'hel  preng un al km 13 i no en pren res mes fins a la meta . jo el seguire provan  . millor proval mestres entreneu.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 21:20 #7 per lexma (Visitant)
Es un super estimulant a base de taurina+ cafeina.

Jo l'he provat per dies que has de donar més ( de coco ) de tu mateix i aguantar despert amb el cap clar i despejat. Per això va de conya !!

Ara.... per fer sport i més el nostre cas que es més aviat de resistència, NO el recomano, doncs malgrat del nom que fa referència a les 5 hores d' energia, el que dona és augment de la freqüència cardíaca, cosa que NO ens interessa per a res !!

Necesitem hidrats de carboni d'absorció lenta que alliberin energia de forma paulatina, per evitar després la famosa "pájara".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 21:25 #8 per Lay-Nah (Visitant)
Em sembla que a aquest ritme, el potet que m'han regalat a la farmacia, anirà a parar a les escombreries!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 21:45 #9 per Bullich (Visitant)
Uffff jo també el tinc per casa jejej però em sembla q finalment tampoc el provaré  :beurk:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 23:06 #10 per (Visitant)
Hola companys

Soc nova aqui a corredors.cat i curiosament avui he probat aquet" Energy", que me han regalat. Doncs no he notat res pero com sempre he dsfrutat molt correns amb els meus companys. :love:
Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2012 23:57 #11 per RunnerSantBoi (Visitant)

Hola companys

Soc nova aqui a corredors.cat i curiosament avui he probat aquet" Energy", que me han regalat. Doncs no he notat res pero com sempre he dsfrutat molt correns amb els meus companys. :love:
Salut


Urbea eres la Urbea que yo conozco je,je  :mdr: pues benvinguda M.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2012 00:15 #12 per XaviPapell (Associat/da)
Home, si serveix per estar tot el dia excitat a mi ja em va be  :whistle: :mdr: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2012 00:23 #13 per sir (Associat/da)
Xavi jojojojo ponerme 6 cajas jojojo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2012 19:21 #14 per sting (Visitant)
Feu una ullada a la web oficial
www.5hourenergy.es/

Els camins fácils no porten enlloc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2012 19:33 #15 per squash (Associat/da)

Quins c...ns que tenen alguns farmaceutics  :whip: :whip:


És veritat... com els c...ns d'alguns corredors  :he:

Homeeeeeeeee... s'ha d'informar que la dosi de cafeïna és alta i que no tothom la tolera. També du taurina. Podria ser que en alguns casos fos "excessiu" per algunes persones; però sempre hi ha solució i en aquests casos els excedents se'ls queda en XP  :winktongue:




Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2012 19:53 #16 per sting (Visitant)

Els camins fácils no porten enlloc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2012 19:58 #17 per Lay-Nah (Visitant)
Amb el meu little english, dedueixo que, com diu el títol d'un llibre, "Com ens venen la moto!"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2012 21:19 #18 per sting (Visitant)

Amb el meu little english, dedueixo que, com diu el títol d'un llibre, "Com ens venen la moto!"


Posa el traductor.... :eyes:
Mes o menys ve a dir que es té que utilitzar com a un sustitut del cafe o dels red bulls ( la diferencia amb aquest es que no porta sucre) per despejar el coco, mai com a sustitut de un aliment, un altre cosa, no portar sals....

Els camins fácils no porten enlloc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2012 12:20 #19 per 3a (Visitant)
Jo n'he pres a un parell d'Ultres (de les llargues .... ), sempre per aguantar la segona nit. A mi m'ha anat bé, però crec que no he abusat.

A mi  m'entra molt cansanci quan comença la segona nit sense dormir,  :sleep: :sleep: ja vas molt sol, cansat, i el coco et comença a fer males passades ..... en aquest moment me'n prenc una ampolleta, que combino amb gels energètics.

No se si és molt recomanable o no, però la meva experiència no és dolenta.  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2012 13:56 #20 per Mona (Associat/da)
A la ràdio l'anunciaven per sortir de festa...  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.