caniCROSS

caniCROSS

28 Oct 2010 11:15 #21 per Otursa (Visitant)
L'any passat la única vegada que la gossa va estirar realment va ser a la cursa. La resta de vegades no ha volgut tibar gaire i a l'estiu tampoc. Després ja no hem entrenat perquè tinc un cadell i tenir les dues, amb el gat , dins un pis petit és molt dur.
Si puc provaré d'aconseguir acompanyants o fer l'entrenament amb la pilota, sembla una bona tècnica. Gràcies nhugt4!! Quan pugui em llegiré les teves expreiències.
dELURIAN, espero que sigui solucionable la bronquitis.
nhugt4, el tema de la pujada és la del principi? o la que queda al km5 aprox (vist en la seva web). Quines curses ens recomanes com a millors del circuit?

Fins diumenge!
:yipi: 8)

PD= Ahir nedant el genoll es va comportar... a veure que passa!!! Estic bastant cagadet per tot plegat!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 13:41 #22 per DaniTub (Associat/da)
nhugt4 perteneixes a la federacio. Jo l´any passat vaig fer Sant Llorenç de Savall i em va encantar i despres vaig fer una a Castellgali i va ser una timada. :grrrrrr: :grrrrrr:, si tu has fet mes, diges les que son mes recomanables?

gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 15:18 #23 per jimbdn (Visitant)
nhugt4, gràcies per la info. El teu blog, l'apartat de canicroos molt interessant (m'he llegit els 50 posts!!!!).
Si ens pots fer 5 centims de les curses que has fet, tal com et demana l'hermanotubo, les aconsellables i les que no t'estariem tots molt agraits, ja que veig que lúltim cop que vas fer casttelgalí, va ser també una mica caos, com diu l'ht

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 16:08 #24 per (Visitant)
El mes de gener fan una cursa de montanya a Moia, la cursa dels dos turons, i tambe te categoria de cani-cros

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 17:03 #25 per nhugt4 (Visitant)
Otursa: la subida de Sant Llorenç esta más o menos en la mitad.
Hermanotubo y Jimbdn: no puedo recomendar ninguna en concreto, ya que depende de lo que le guste a cada uno. Hay dos tipos de carreras, las similares a las carreras populares con salidas y ambiente de este tipo de carreras y saliendo siempre de núcleos urbanos y las de tipo mushing, con ambiente de mushers y salidas normalmente individuales, siempre con salidas desde tierra en algún prado de montaña, aislados de gente.
Pensando para nosotros, seguramente estén mejor las carreras populares, pero para nuestros perros es mucho mejor las de tipo musher, muchísimo menos estrés.
De la Lliga Catalana las más “populares” son, Sant Llorenç, Badalona, Campredo y LLeida), la de Vidreres siempre ha sido diferente, una mezcla, aunque parece que este año será diferente (según el calendario) y las mushers totalmente distintas.
En el calendario marca el tipo de carrera, canicross, muntanya i canicross o musher i canicross.
En estas carreras, la media de participantes esta en unos 30, siendo Sant LLorenç y Badalona las dos con más participantes, con una media de 50.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 21:02 #26 per DaniTub (Associat/da)
nhugt4 en cuanto a tema organizativo que tal?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 23:20 #27 per dELURIAN (Visitant)
a mi la de puigverd de lleida me encanto, pero fffffffffff 6º bajo 0 cuando llegamos............mis mayitas i mi paravent........jojojojojojo

por lo que entiendo pues el canicross es mas tipo musher, tiro a saco del perro........vale pues conceptos aclarados, creo que eso me lo dijo alguien del mundillo pero ya ni recuerdole..........kizas con alguno que hable en lleida pues es a la unica que he ido jajajaja.

me han hablado muy bien de st llrç espero k me vaia bien a ver si apreto con el entreno grrrrrrrrrrrrrr  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 23:40 #28 per jimbdn (Visitant)

me han hablado muy bien de st llrç espero k me vaia bien a ver si apreto con el entreno grrrrrrrrrrrrrr  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:


Nen, no apretis gaire, que et queden 2 dies  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 11:33 #29 per nhugt4 (Visitant)

nhugt4 en cuanto a tema organizativo que tal?


Tema organización para mi todos son correctos.
Naturalmente todos tienen sus fallos, retraso de alguna cosa, un problema de marcaje, alguna incidencia puntual, pero como en cualquier otra carrera. De hecho son carreras bastante más familiares, y casi todos nos conocemos, así que muchas veces o casi siempre los organizadores también son corredores y se miman las cosas, pero es muy posible que siempre falle algo.
En nuestro caso concreto, Badalona, es bastante complicado organizar una carrera para 50-60 corredores, pero por el momento al Ajuntament le ha parecido una muy buena propuesta, y ya llevan dos años apoyandonos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 22:57 #30 per dELURIAN (Visitant)

me han hablado muy bien de st llrç espero k me vaia bien a ver si apreto con el entreno grrrrrrrrrrrrrr  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:


Nen, no apretis gaire, que et queden 2 dies  :666:


joder eske vai perdudissim..........jajajajaja haure entrenat una merda les ultimes 2 setmanes fffffff..........sera lamentable el meu segon canicross........be, com el primer ajajajajaja m apunto aki depressa i correns i resulta que corria a sants on ting mmp........ara perd el dorsal de sants en fi porto 2 setmanes fatal........ aixi k arribare tou jajajaja
be fins daki a res doncs jajajaja

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2010 21:03 #31 per Otursa (Visitant)
Bones!!

Ja han sortit les classificacions i estic molt content!!  :yipi:

La veritat és que començar a córrer m'ha costat ben bé un parell de minutets, ja que a la senyora no li agradava gaire la pluja, la gent i això de l'arnés no li acabava de convéncer. Una mica més i la bicicleta de darrera de tot em menja, però al final hem aconseguit sortir de la gentada i encara gràcies. Per fi, ha volgut començar a estirar una mica passat el pont. A partir d'aquest moment la cursa per mi ha estat més fluïda, almenys per córrer continuadament. He avançat alguns corredors i apa.. a pujar i baixar, caminar, esbufegar, caure i enguarrar les bambes noves de fang. La veritat és que era molt divertit, però les pujades m'han fet passar factura aquestes dues setmanes sense poder entrenar. El genoll perfecte, per sort. Un cop arribat a la pista l'Ursa començava a estar cansada i estirava a trampicons. Crec que no la tinc tant en forma com em pensava. Com he sortit malament he volgut forçar massa i jo també estava bastant cansat. Amb un darrer esforç, intentàvem atrapar la noia de davant i s'ha escapat. Després arribar al poble i l'ultim sprint.

El que no m'ha agradat gaire de la cursa és que jo no he vist cap indicació de punt quilomètric i m'ha estat molt complicat saber per on anava. Vosaltres n'heu vist alguna? Al camí m'he anat trobant dos cotxes i un a la primera pujada m'ha anat seguint bastant aprop, que una mica més i m'espanta la gossa, que anava mirant enrera. A més la bossa del corredor l'he trobat uan mica pobre en comparació amb el preu de la inscripció, només dues samarretes, tot i que la tècinca la veritat que era xula.

En fi, esperava una mica més d'aquesta cursa. Com us ha anat a vosaltres? Que us ha semblat?

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 10:16 #32 per jimbdn (Visitant)
Ei fantàstics!
Per la meva part content del meu debut en canicross a Sant LLorenç. El Llamp va fer un molt bon paper, anant al davant meu tota l’estona. La sortida va ser espectacular amb els gossos molt nerviosos. el primer km me’l va fer passar per sota 5 !!!  (si teniu en compte que es el meu ritme ràpid en pla, ja està tot dit) I amb la sortida en pujada, brutal!!!. El recorregut, el fangueig, l’olor a bosc, tot molt, molt maco. El corriol  de la pujada a l’ermita molt dur, xino-xano i caminant per no prendre mal. A l’avituallament ens vem parar una mica mes de 2’. Volia que el Llamp bebès força aigua i eixís ho vem fer. I a partir d’aquí la baixada, brutal. El Llamp tota l’estona anant a la recerca dels gossos que hi havien mes endavant per superar-los. Ens posàvem al seu nivell, olorava una mica i a seguir estirant cap el següent. Em va fer anar molt al límit tota l’estona i no vem superar 3 participants que van entrar uns metres per davant, ja que no vaig poder fer el canvi de ritme que em demanava el LLamp a l’últim kilòmetre. La petita pujada de l’entrada del poble em va cardar.  La Laura (la meva filla i propietària del gos) n’està molt orgullosa. Del LLamp!
Molt content de saludar a l’hermanotubo (força penya, a la tarda vem guanyar!), a la Marta de Puigverd i a l’otursa. En delurian, ni veure’l. Dormit potser  666
Per acabar, haig de dir el que no em va agradar.
Primer de tot, el road book del canicroos. A mi em van sortir segons el forerunner 7,2 kms. A on es el kilòmetre i pico que faltava?. L’organització va dir algo a la xerrada previa? Jo no ho vaig sentir, i per un altre costat em va donar la sensació que els de canicross estàvem una mica com apartats, com amb un “ghetto”, no del tot integrats a la resta de curses.
Els obsequis, també deu ni d’ho. ok, el rotllo de sempre que no correm pels obsequis i tot el que vulgueu, (tampoc ser que els hi van donar als de les curses sense gos), pero que em donin d’obsequi dues samarretes i una d’elles de talla 8-9 anys, com que no ho entenc! La samarreta oficial això si molt maca. Però 23 € per córrer el canicross, si ho comparem amb el rebut una mica car no?
Ens veiem a la propera.

Us deixo l'enllaç al video de la sortida del canicroos i de la meva arribada:


P.D.: He penjat aquest mateix post en el fil de la cursa de Sant LLorenç a l'apartat de muntanya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2010 23:28 #33 per dELURIAN (Visitant)
jo un desastre............primer el gps em portava per un cami que no existeix, despres tela amb la carretereta......arribo i premi....m he decuidat la bossa de la gossa.....ja no ting temps d anar i tornar......impossible.....tenia d anar en acavar a una concentracio d apbt, i quan surto rumb la concentracio, sento la gossa bomitant, normal despres de tanta curbeta.......paro a posar venzina i no els funciona el tarjeter.....sort k tenia 10 eur perke anava sec......pujo al cotxe i merdaaaaaaaa kina pudor a merdaaaaaa, una diarrea de regal.......en fi, cap a casa i a anetejar.........kins fracas amb les ganes que en tenia....... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2010 12:17 #34 per DaniTub (Associat/da)
dELURIAN si a aixo li posas musica de Benny Hill, ja es la ostia. :666: :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2010 10:23 #35 per jimbdn (Visitant)
dELURIAN.........ets un pupes!!!  :whip:

Mireu aquest enllaços que he trobat pel Facebook, hi han moltes fotos del canicroos i hi sortim tots: la Marta, l'Otursa, l'Hernamotubo i jo també. L'unic que no hi surt es el dELURIAN  :666:

picasaweb.google.com/jmbubus/SANLLORENCS...010?feat=directlink#
picasaweb.google.com/jaganino/SantLlorencSavall1011#

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2010 16:10 #36 per Otursa (Visitant)
Molt bones les fotos!! Gràcies!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2010 21:40 #37 per dELURIAN (Visitant)
soc un fracassat........a sobre porto 5 entrenos que no tiro gens........ :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

a sobre no surt a les fotos buaaaaaaaaaaaa buaaaaaaaaa el meu amic que tenia que venir tambe a fer fotos, tampoc va poder venir.......sort que veu portar fotografs!!!, aviam si ens animem en alguna altra cursa

per cert podriem comentar obrir igual que hi ha ruta montanya etc etc un de canicross no? aixi obrim fil per cursa i no un batibull aki a sac, o que? el forum ja esta tant carregat de coses que per una mes........jajajajajaja

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2010 00:19 #38 per Otursa (Visitant)

per cert podriem comentar obrir igual que hi ha ruta montanya etc etc un de canicross no? aixi obrim fil per cursa i no un batibull aki a sac, o que? el forum ja esta tant carregat de coses que per una mes........jajajajajaja

Bona idea!!



Aquest cap de setmana hi havia Castellgallí, algú va anar-hi? M'ho vaig perdre, treballant tot el cap de setmana (amb el cap com un bombo!!!).

El 20-21 tocarà anar cap Vidreres. Qui s'hi apunta?

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2010 09:44 #39 per jimbdn (Visitant)

El 20-21 tocarà anar cap Vidreres. Qui s'hi apunta?


De castellgalí, no se res, i respecte a vidreres, m'agradaria anar-hi, pero si ho fan en dos dies, como que no. I de moment encara no hi ha informació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2010 17:09 #40 per nhugt4 (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.