caniCROSS

caniCROSS

09 Nov 2010 17:19 #41 per Otursa (Visitant)
http://gosblanc-clubdemushing.blogspot.com/
La web de la cursa (mireu a canicross.es perquè solen tenir els links)

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2010 21:11 #42 per dELURIAN (Associat/da)
jo de las que veu posar aki al principi, badalona no ho se, crec k l any passat no la vaig correr perque em van dir que era durilla, i puigver de lleida si puc i anire...... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

15 Nov 2010 09:32 #43 per jimbdn (Visitant)
A Badalona s'hi ha de venir, si o si!
Es durilla si, pero es pot fer anant de tranquis.
Hi ha un parell de corriols en pujada complicats, però curts,, una trialera +/- planera però llarga a on es molt dificil avançar una baixada vertiginosa a on s'han de vigilar on poses els peus i per acabar la pujada a la creu de Montigalà, que son 400 metres per cami ample a on s'ha de portar un ritme sostingut i la baixada de la trialera de la creu fins l'arribada que també s'ha de vigilar.
Si voleu l'entrenem uns dies abans, conec bé el terreny.

Vidreres descartat, 2 dies como que no, sap greu  :grrrrrr:

16 Nov 2010 21:12 #44 per dELURIAN (Associat/da)

A Badalona s'hi ha de venir, si o si!
Es durilla si, pero es pot fer anant de tranquis.
Hi ha un parell de corriols en pujada complicats, però curts,, una trialera +/- planera però llarga a on es molt dificil avançar una baixada vertiginosa a on s'han de vigilar on poses els peus i per acabar la pujada a la creu de Montigalà, que son 400 metres per cami ample a on s'ha de portar un ritme sostingut i la baixada de la trialera de la creu fins l'arribada que també s'ha de vigilar.
Si voleu l'entrenem uns dies abans, conec bé el terreny.

Vidreres descartat, 2 dies como que no, sap greu  :grrrrrr:

joder, amb akesta descripcio..........segur k no ving ajjajajajaja. fot massa por nose si estic preparat per a aixo........la de lleida nomes pel fred pero la cursa molt be, pujas un turonet i jasta la resta gairebe tot baixada....

16 Nov 2010 23:27 #45 per DaniTub (Associat/da)
Jo a Lleida si puc intentare anar el cap de setmana a una caseta rural.

17 Nov 2010 10:09 #46 per Otursa (Visitant)
Lleida em serà impossible, treballo el finde. A Badalona segur, tot i que la duresa que diueu fa una mica de respecte (abans o després ja passarem per la línia d'arribada. :yipi:)

Ja estic apuntat a Vidreres!! 8)

17 Nov 2010 15:52 #47 per dELURIAN (Associat/da)
jo a lleida intentare anar amb un amic, el mateix de l any passat perque entre tant regal poma brou calentet i la gossa necessitava unes 12 mans mes..........jejejejeje.
salutiiiiiiiiiiiiiiiiiii

17 Nov 2010 16:36 #48 per jimbdn (Visitant)
Jo anire sobre la marxa, sempre i quan no siguin de dos dies i adaptant-les a la preparació de la Marató.
Otursa, ja ens explicaras com et va! Sort!

21 Nov 2010 19:38 #49 per Otursa (Visitant)
Bones!! Ja he tornat de Vidreres i la cursa és molt bona, té les seves peculiaritats, però en general està molt bé. Ahir al vespre vem fer 5.5 km en un circuit bastant planer, una pujada moderada al principi i prou. L'única pega era atravessar un riu dues vegades i acabar amb aigua fins sobre el tornell (no esquivable). A la pobre gossa no li va agradar gaire a aquelles termperatures, però ho va passar prou bé. Han estat els 5,5 km més ràpids que havia fet fins ara, almenys en cursa.
L'endemà la cursa era igual, però s'allargava un parell de km (7.5) previs als passos del riu. Si no hagués plogut en princpi no tindríem el calçat mullat fins la darrera part, però em vaig deixar les bambes al cotxe i he fet els 7,5 km amb els peus xops (de tota manera als deu minuts ja teníes uns bassals d'aquells de posar el peu enmig del fang si o si). Tota una experiència!! La pobre gossa veia l'aigua i en un pas s'ha negat a passar per ella sola, pobreta. La veritat que per mi aquest segon dia ha estat molt dur, no per la duresa del circuit, no era dels més exigents dels fets fins ara, sinó perquè tenia les cames amb un dolor d'aquells que et recorden l'esforç del dia anterior durant tota la cursa. Per una propera vegada suposo que val la pena moderar-se el dia abans perquè sinó ja surts amb les cames com pedres. La gossa també se la notava cansada, ja es veu que quan no estira vol dir que no està gaire fina.

Ha estat la meva primera experiència en curses de dos dies, la veritat que té les seves coses bones i dolentes. El que m'ha agradat potser menys és la sortida esglaonada, ja que les fletxes et passaven i et trencava el ritme de cursa. Suposo que si ets ràpid t'és més igual, però que t'adelantin varis corredors és desmotivador. Potser la gossa tivava més, però prefereixo tenir rivals a la teva alçada en curses de sortida conjunta. Sinó intentes seguir ritmes massa elevats i quan t'adelanten has de deixar pas i es perd pistonada. Per la resta tot molt bé, potser em cal tenir més fons per aguantar dues tirades a ritme de cursa. A veure si surten les classificacions i veig que tal m'ha anat i la diferència entre un dia i l'altre.

21 Nov 2010 23:38 #50 per dELURIAN (Associat/da)
quina enveja, sembla guapo els 2 dies.......llastima per la gossa, la meva l aigua en toll si en riu no la porta gaire be no........
en fi, espero que hagueu gaudit tots 2 i a repetir un altre dia jejejeje, fins aviatttttt

22 Nov 2010 09:19 #51 per jimbdn (Visitant)
Molt interessant l'opinió Otursa i molt bona l'experiencia. 
Com t'ho vas fer vas pujar i baixar fins a casa els dos dies o et vas quedar a dormir per allà.?
Veu ser molts corredors?
Tema de les sortides, sabies el dia abans l'hora que et tocava sortir diumenge o no, et vas tenir que esperar molt?
Jo el que porto malament es el tema de dos dies fora de casa.....pel kilometratge de la cursa i el fet de correr dos dies seguits no es problema, peró marxar de casa dos dies igual no em deixen tornar  :666:

22 Nov 2010 14:21 #52 per Otursa (Visitant)
Tema horàris no és tant de temps com es pensa, en principi hi arribes cap a les tres de la tarda (hora oficial les dues). Era per passar el control veterinàri i va arribar a dos de quatre, així que amb calma. A les quatre la reunió informativa i a les cinc la cursa. Jo vaig començar a dos quarts, però els horaris eren bastant lliures pel que vaig veure. O sigui, començaven a cridar i et tocava sortir potser abans del previst. Quan arribaves a la tarda ja sabies quan sortiríes en la primera tanda. Els de l'endemà els publiquen amb els resultats de la primera fase, en principis surts per ordre i categoria (la qual cosa s'agraeix). Així pots tenir controlats als que vinguin per darrera teu en la categoria. si vols ser més competitu (cosa que no ho sóc gaire) i té més gràcia. En el meu cas, vem marxar abans de saber les classificacions (18 hores) i al matí i vem anar a una hora prudencial, per ser-hi a temps. Les sortides de l'endemà eren a les nou i mtija aprox., així que tampoc hi teníes que ser gaire aviat (organització recomanava anar-hi a les 8:30 hores). I a les 11 ja podies marxar altre vegada cap a casa. nosaltres vem anar a un apartament de la costa, igual de lluny però així no pagàvem peatge. Molta gent anava i tornava, almenys aquest cop que era més aprop que Lleida.
L'única pega és que a hores d'ara no sé els resultats de la classificació.

25 Nov 2010 12:16 #53 per nhugt4 (Visitant)

26 Nov 2010 17:54 #54 per Otursa (Visitant)

01 Des 2010 09:58 #55 per nhugt4 (Visitant)
Atención, cambio de fecha del canicross de Badalona.

¨Por motivos de coincidencia de fecha con una prueba selectiva para el campeonato del mundo de agility, el organizador de la prueba Club d´agility Badalona se ve obligado a cambiar de fecha el III canicross de Badalona y será el próximo 23 de enero del 2011¨.

Toda la información estará disponicçble en breve en www.agilitybadalona.es/ o www.canicross.es

14 Des 2010 00:33 #56 per Otursa (Visitant)
Algú vindrà a Vallgorguina aquest cap de setmana? Jo hi seré i a més estaré fent de control vet. Es veu que n'hi diuen la trencacames...  :'( :'(

14 Des 2010 09:23 - 14 Des 2010 09:28 #57 per jimbdn (Visitant)
Hola Otursa, a mi m'agradaria molt anar-hi, pero em cau molt malalment aquest cap de setmana i a sobre el problema dels dos dies.

Que t'ho passis bé company i ja explicaràs, que això ens interessa a tots.!

P.D.: El canvi de data del canicross de Badalona, em va molt malament de cara a la preparació de la Marató. Segurament no podre fer ni Badalona ni Puigverd .... :grrrrrr:

14 Des 2010 10:14 #58 per DaniTub (Associat/da)

Hola Otursa, a mi m'agradaria molt anar-hi, pero em cau molt malalment aquest cap de setmana i a sobre el problema dels dos dies.

Que t'ho passis bé company i ja explicaràs, que això ens interessa a tots.!

P.D.: El canvi de data del canicross de Badalona, em va molt malament de cara a la preparació de la Marató. Segurament no podre fer ni Badalona ni Puigverd .... :grrrrrr:

Jo tinc el mateix problema.

14 Des 2010 12:41 #59 per nhugt4 (Visitant)
Yo también estoy preparando la maratón.
Creo que una carrera de canicross, no puede ser muy traumatica en cuanto a la preparación.
Son carreras donde el perro tiene mucho que decir, en muchos casos se va por debajo del ritmo normal (perros que no tiran demasiado) por lo tanto puede ser un rodaje y en el caso contrario (perros que tiran mucho) se les puede controlar el ritmo sin problema, y llevar el ritmo que nosotros queramos.
En cuanto a la carrera de Badalona, hay de todo, los primeros son capaces de hacerla en tan solo 38 minutos, y los últimos en 1:30.

14 Des 2010 12:59 #60 per jimbdn (Visitant)
nhugt4 , estic totalment d'acord que un canicross a les dates que cau el de Badalona no farà cap mal a la preparació de la marató, es mes, setmanes abans i setmanes despres entrenare habitualment per Sant Jeroni i els voltants del circuit del canicross, que es un terreny que coneixo bé.
El problema esta en que el dia 23 hi han els 10k de Sant Antoni, que es el test de velocitat que vaig fer servir l'any passat (juntament amb granollers) per veure com estava de preparació de cara a la marató i que aquest any segurament tindré que tornar a fer. Haig de negociar amb el coach  :666: