caniCROSS

caniCROSS

11 Gen 2011 17:31 #81 per Otursa (Visitant)
L'Escola Francesa és la més acceptada en el món del comportament animal i els mètodes del César Millán poden ser discutibles, almenys pels experts en la matèria. Fa anys que es va deixar enrere el mètode de la jerarquia-dominància i del càstig com a aprenentatge. Actualment, com diu en nhugT4, s'utilitza l'educació positiva  pensant en el benestar dels animals i els resultats que se n'obtenen. És veritat que les seves tècniques poden ser aplicades i que donen resultats, però no és la manera més correcta de treballar pels experts en la matèria. Tot i així, tampoc cal crucificar-lo ni linxar-lo, ja que també té coses bones.

Posar la mà al foc pel Barça és més segur, però pel Cèsar tens un risc elevat de cremar-te.... jejejje!

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2011 21:12 #82 per dELURIAN (Associat/da)
enrafiaten tu de tot aquest tinglado......despres mira que pasa, com exemple l atletisme. aqui la com es diu la canina española son uns elements de molt de cuidado, son els que mouen el cotarro, y es pensen que perque ells diuen que el pitbul no existeix no existeix, rucs, si es el ministeri el que diu quines races existeixen.......pero be tampoc soc un entes en la materia i seria pedant si et digues res de l escola francesa perque no la conec, com et dic, jo e fet servir els seus metodes, pensa que jo no e tingut que rehabilitarla la vaig criar i no m ha calgut cap metode que pugui semblar dur ni drastic......seguint les pases de vida que se lo ha de donar al animal segons recomana, ami m han anat de conya.......
tu fixat be el que diu ell sempre, EDUCO PERSONAS rehabilito perros, algu aixi, vamos que la cleca va directa al huma........maleit ser huma. el tiu va tenir que anar al psicolec i tot per aprendre a tractar amb la gent, per aprendre la manera correcte de dirli a la gent que la culpa era seva, sense que hi hagues cabreig......
com et dic, la ma i el penis m hi jugava, total 15 anys amb la mateixa dona ja no el faig servir gaire jajajajaja :rofl:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

12 Gen 2011 16:39 #83 per Otursa (Visitant)
Com va Hefega amb la gossa?

problema per que mossegui algu, no ni ha cap al contari pot ser que quant donin la sortida, arribi el primer al cotxe.
el problema que pensem que deu tenir es que li deurien pegar i no poc.
pero pel demés es molt bona nena i abans de mossegar algu, s'amagaria sota una pedra

a veure si finalment progressa adrcuadament i podem anar al canicross

08 febrer 2011 19:20 #84 per aguila (Visitant)
Hola,me gustaria iniciarme en el canicross,aunque mi perro todavia no tiene el año(11meses)he buscado por varias tiendas  y no encuentro los arneses de tiro,no me atrevo a pedirlos por internet ya q me gustaria poder probarselos,sabeis  en Barcelona donde podria encontrarlos?
Tambien me gustaria poder ver alguna prueba,habia leido algo en este foro q el dia 13 de este mes habia una en Badalona,pero lo unico q he encontrado ha sido la q se hizo el mes de enero,podriais orientarme?
Mil gracias

08 febrer 2011 21:09 #85 per dELURIAN (Associat/da)
buenas aguila.
primero mirate la edad recomendada para el perro, nose si es igual o diferente entre machos i hembras......
yo el arnes lo compre a un conocido i ahora se que los vende otro conocido..... www.bullcollars.com/arneses.html . hay otras 2 creo k tengo por ahi se que gente las ha utilizado pero yo no. www.wolfpacks.com/         www.ruffwear.com/
en persona nose ningun sitio pero vamos hay unas medidas standar, te dicen i te pone midela de aki a aki i es tal talla, i no suele haber problema a no ser que sea un perro con unas dimensiones extranyas jajajaja.
la de badalona ya se hizo si no voy errat
a final de febrer pots trobar el 3er canicros de puigverd a lleida, www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=9860.0
el vaig correr l any passat i es collonut!!!!!!!!! i poca cosa mes, entrenar i disfrutar jejejeje
que vagi be!!! :party:

08 febrer 2011 23:51 #86 per DaniTub (Associat/da)
Aguila si te apuntas a algun canicros suelen poner una tienda, son unos chicos de Andorra y yo compre todo alli antes de la cursa. ( llame a la feceracion y me dejaban uno para probarlo).

09 febrer 2011 06:58 #87 per aguila (Visitant)
Gracias,ire mirandomelo todo,sin prisas!

16 febrer 2011 23:29 - 16 febrer 2011 23:32 #88 per aguila (Visitant)
Ya tengo  mi,bueno su arnes! lo he comprado en esta página: www.speedogs.com ubicada en Dosrius
tienen mucha cosa y está muy bien.
lLLamé primero para q me orientasen,hice el pedido el lunes por la tarde y esta mañana ya lo tenia. :yipi:
Ahora solo falta estrenarlo:whistle:

17 febrer 2011 15:31 #89 per dELURIAN (Associat/da)
mirate aki en el foro de canicross que vienen varias cursas guapas, la de igualada gratixxxxxxxxxxxxxxxx  :yipi: :yipi: :yipi:

17 febrer 2011 22:48 #90 per aguila (Visitant)
Si ya lo he visto y me habria hecho ilusion,pero como siempre es dificil compaginar la vida familiar con el running

18 febrer 2011 00:57 #91 per Otursa (Visitant)
Quin arnés t'has quedat??? Jo tinc el Standard x-back i em va bé. Segurament agafaré unes botes perquè la gossa se m'ha fet un tall i la cosa anirà per llarg (el cadell que tinc).

Quan considereu que es pot entrenar amb un cadell (entrenar amb arnés)? En races mitjanes no crec que sigui bo abans dels set-vuit mesos i en gegant intentaria aguantar una mica. La meva ara va camí dels vuit i no li he posat l'arnés encara...

18 febrer 2011 10:14 #92 per jimbdn (Visitant)
Otursa, jo porto l'arnes curt d'speedogs el Traking Profi, m'agrada mes que els llargs, encara que no els he probat.

Respecte a l'edat, jo amb el LLamp, que es un gos d'atura, vaig començar a córrer amb ell amb l'arnes quan tenia 6 mesos pero molt poca distància........( 4-6 kms) potser em vaig equivocar, ja que els teus coneixements veterinaris son superiors als meus, peró ell em seguia bé i a dia d'avui (any i mig) sense problemes.

18 febrer 2011 19:01 #93 per dELURIAN (Associat/da)
cada raça madura a una edat diferent, en el pitbul per exemple el mascle crec que fins un any i la femella una mica mes......aixi que busque informacio sobre la raça concreta o que creieu que tingui.
una cosa es sortir a correr amb el gos i l arnes i l altre es que vaig estirant. sortir ja podeu pero forçarlo jo aniria amb comte. conteu que aproximadament un gos de 6 7 mesos que son 5 anys humans, treurieu al vostre fill de 5 anys a tirar de vosaltres? jajaja ja se que no es comparable, pero vamos, com os dic, cada raça te mes o menys una edat de maduracio.

jo faig servir aquest, nose si es millor o pitjor pero vamos els cops que l ha protat be, l unic que quan tiran enradera a vegades se li recull tot i l has d estirar, pero no acostuma a passar gaire.

18 febrer 2011 22:17 #94 per aguila (Visitant)
Me he quedado con el confort  x back parece muy fuerte y está muy acolchado
Espero q  podamos estrenarlo el domingo.

22 febrer 2011 00:00 #95 per Otursa (Visitant)
La veritat és que hi ha coses que no s'expliquen a la unviersitat. En general un gos a l'any té aproximadament 15 anys humans, hi ha diversitat d'opinions. Suposo que la relació deu ser com amb la musculació, que no es recomana a adolescents humans. No seria bo obligar-lo-lo a estirar, però córrer no crec que hi hagui cap problema. Com en la gran majoria de coses: cal optar pel sentit comú.
En el meu cas avui m'ha arribat l'arnés x-back... l'estandard, jo ja en tinc un i aquest és de talla inferior. L'arnés comfort és practicament igual, però més encoixinat, i estava temptat d'agafar el Traking Profi (però no sabia gaire cosa, tot i que molta gent els porta).
Más vale malo conocido que bueno por conocer, no?

24 febrer 2011 22:55 #96 per aguila (Visitant)
Por fin hemos  conseguido estrenar el arnes,no ha ido como me esperaba pero supongo q tendremos q ir poco a poco.
Es un perro q le cuesta ir al lado tuyo,siempre va tirando,tiene mucho nervio,pues hoy no le apetecia,tenia q ir empujandolo del culete,al final solo 4.5km.Cuando le he soltado se ha puesto a correr  por los jardines el solo.
La proxima vez probaré a salir  por la montaña ya q la ciudad parece q no le gusta para  a correr

27 febrer 2011 22:54 #97 per Otursa (Visitant)
Jo des de que em van trobar la luxació de ròtula i els peus desequilibrats (ja porto plantilles), que procuro trepitjar terra i em va perfecte. Suposo que pels coixinets dels gossos també és menys abressiu i ho agraeixen

28 febrer 2011 15:38 #98 per dELURIAN (Associat/da)
segons ting entés, ni el asfalt ni la graba son bones pels coixinets......

28 febrer 2011 19:10 #99 per aguila (Visitant)
Segundo dia de entreno con arnés,14km por caminos de tierra,mucho mejor,pero sigue sin tirar,el vá de paseo,ni llendo una persona delante le motiva , sin embargo cuando va suelto,sigue al de alante aunque no sea el dueño y a mí me deja de lado  :'(.Al final cuando quedan 200m para terminar lo suelto y sale corriendo como una bala.
Creo q poco a poco se acostumbrará pero alguien conoce algún método para entrenarlos? No he conseguido sacar nada en claro por inernet,solo hablan de la adaptación al cúmulo de los km

01 Mar 2011 00:53 #100 per DaniTub (Associat/da)
Estaria bien poder hacer una salida todos juntos algun fin de semana, que os parece la idea?.