1a Cursa Canina SenseSon 12/3/11 LLEIDA cursa solidària

1a Cursa Canina SenseSon 12/3/11 LLEIDA cursa solidària

14 febrer 2011 10:58 #1 per Otursa (Visitant)
12 marzo 2011
1a Cursa Canina SenseSon
Cursa Canicross
Lleida
Organiza: Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Lleida
http://joventut.paeria.es/lleure-i-esports/fitxers/documents/bases-1a-cursa-canina-senseson

Si us sóc sincer no conec res d'aquesta cursa, però per reactivar això del tema canicross aniré psoant totes les que queden pendents. Algú hi anirà?

Aquesta cursa és solidària, i els diners que es recullin aniran destinats al 50%, per
a les protectores d’animals de Lleida, Amics del Animals del Segrià i Protectora
Lídia Argilés.

Les inscripcions es podran fer presencialment fins el 9 de març a PALMA – Centre
de Recursos Juvenils, C/La Palma, 6-10 o bé el dia de la cursa, tot i que es faran
per ordre d’arribada i a les 10.50h es tancaran les inscripcions.
Els menors d’edat han de portar autorització paterna signada en el moment de fer
la inscripció.
Amb el resguard de la inscripció i passat el control veterinari el dia de la cursa, es
recollirà el dorsal al punt de control.
El cost de la inscripció és d’una aportació mínima de 3€, que aniran destinats a les
protectores abans esmentades.

La cursa té una durada de 5 quilòmetres.

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 16:06 #2 per dELURIAN (Visitant)
no pinta malament, pero tindre el mes massa ple ja, entre la mitja, el canicros de l anoia, i alguna coseta mes estara complicat, ja veurem com avancen els dies!!!!

gracies per la infoooooooooooooooo  :great: :great: :great:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 23:11 #3 per (Visitant)
Jo si que hi aniré, amb lo aprop que ho tinc i el recorregut curt i pla (marge del riu de Lleida) no tinc excusa!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.