1er Canicross Vinyes del Penedes - Vilafranca 23/12/2012

1er Canicross Vinyes del Penedes - Vilafranca 23/12/2012

11 Des 2012 09:48 #1 per jimbdn (Visitant)
Hola Companys, com que estic passant un mal moment físic que no em permet fer tirades molt llargues, aquesta temporada he decidit fer unes quantes proves de Canicross  la província de Barcelona. A veure si ens veiem per elles.

La primera que faré, serà aquesta, el 1er Canicross Vinyes del Penedes a Vilafranca del penedes, una cursa de 7,5 kms, que es fa el proper diumenge 23/12 i es una cursa benèfica per la unitat de rescat amb gossos de la IPA. Us deixo aqui la info:

www.ipa-penedesgarraf.org/es/left/unidad...ross-1/presentacion/

Jo hi seré. Algú mes?

Salut i bup a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2012 23:50 #2 per jospon (Associat/da)

Hola Companys, com que estic passant un mal moment físic que no em permet fer tirades molt llargues, aquesta temporada he decidit fer unes quantes proves de Canicross  la província de Barcelona. A veure si ens veiem per elles.

La primera que faré, serà aquesta, el 1er Canicross Vinyes del Penedes a Vilafranca del penedes, una cursa de 7,5 kms, que es fa el proper diumenge 23/12 i es una cursa benèfica per la unitat de rescat amb gossos de la IPA. Us deixo aqui la info:

www.ipa-penedesgarraf.org/es/left/unidad...ross-1/presentacion/
Tenia la intenció de participar en el canicross però he tingut que operar a la meva gossa d´urgències  i la pobreta  no està en condicions de correr així que al final  faré la cursa de muntanya

Ens veiem diumenge!!

Salut i bup a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2012 23:52 #3 per jospon (Associat/da)
Tenia la intenció de participar en el canicross però he tingut que operar a la meva gossa d´urgències  i la pobreta  no està en condicions de correr així que al final  faré la cursa de muntanya

Ens veiem diumenge!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2012 09:33 #4 per jimbdn (Visitant)
Sap greu jospon, que es recuperi la gossa i ens veiem diumenge. Aquests animalons, sempre ens donen "sustus".
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2012 20:12 #5 per DaniTub (Associat/da)
Jo encara no tinc clar si participar o no, la marato me ha deixat una mica cansat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2012 09:17 #6 per jimbdn (Visitant)
Tu mateix GermàTub, si ens veiem fantàstic i sinó a la propera!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2012 21:12 #7 per jospon (Associat/da)
Bona cursa la d´avui a Vilafranca.Tant el canicross com les dues curses de muntanya.Feia temps que no feia una aterriçada tant espectacular  com la d´avui,per sort no ha estat res  tan sols un trau a sota la barbilla i contusions en el braç dret.
Jimbdn com t´ha anat a tu la cursa amb el gos?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2012 21:22 #8 per DaniTub (Associat/da)
Algu em pot passar l´enllaç amb les clasificacions?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2012 10:59 #9 per jimbdn (Visitant)
Hola als dos. Les classificacions encara no han sortit o al  menys jo no les he trobat. Si les veiem ens ho comuniquem per aqui.

Jospon, la cursa va anar força bé, disfrutant-la bastant. Em LLamp em va desfondar el primer km i ho vaig patir a la pujada llarga de despres de la xarxa i a la resta de la cursa ja no vem trobar el ritme, però ens ho vem passar molt bé. Estic en una fase happy de running. :-)

A on vas caure? Es nomes xapa i pintura?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2012 11:12 #10 per jimbdn (Visitant)
Per cert he trobat una foto del jospon al facebook de canicrossers.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.