Komando kanyero 2015(el relevo ya está aquí)

Komando kanyero 2015(el relevo ya está aquí)

18 Gen 2015 16:33 #101 per kilometer (Associat/da)
Buena cursa cachirulo. Una pena esos segundos que te se han ido.

Como me conoces bien, te he de dar la razón. Quería más y no me voy contento del todo. Pero por encima de todo quería correr a tope y que fuera un duro entrenamiento de calidad. Llegaba un poco cargadito, pero aún así esperaba algo más. Aunque eso si, lo doy por bueno. Oriol ha estado muy bien. Gran carrera, y buen manejo de la situación en todo momento. Si se mantiene Sevilla puede ser un gran maratón  :yes:.

Respecto a la carrera. Hemos salido juntos aunque no lo he llegado a ver hasta el km 2. Cuando hemos pasado por la bajada del km 3 a 3:17, ya he visto que íbamos demasiado rápidos y me he empezado a descolgar un poquito del grupito que se había hecho. Paso por el km 5 con segundos de retraso sobre ellos, pero sobre 17:20. Demasiado he pensado y claro está lo he pagado en la subida de l'av. Vallès. Pasado el km 7, abandonada la subida me he empezado a recuperar y a coger un buen ritmo, aún a pesar de que Terrassa, aún en sus zonas más rápidas, tiene sus repechitos. Paso por el km 10 en 37:22 creo. Son zonas planas para correr y iba bien. Por momentos parecía que llegaría a conectar con Oriol, pero a pesar de correr y correr, se mantenía la distancia sobre los 30 y pico segundos. Incluso en la bajada tan potente de los km 15-16, parecía que se me iba más. Y así hasta llegar a la Rambla, donde el hecho de ir dándolo todo des de hace muchos km me ha pasado factura y he aguantado la subida con decencia, pero sin poder recuperar terreno y viendo cada vez más lejos a todos.Una vez arriba, fluyen mejor las piernas pero ya sólo pienso en acabar y en el pesado bucle por el túnel. Al salir me empezaba a pasar un corredor y no lo he querido dejar ir y de esta manera se ha generado un sprint a muerte  :whistle:, al son de "gonna Fly Now", BSO de Rocky y los ánimos de la gente, con el speaker hablando de espectáculo y a ver quien ganaba y con la barqueta corecat de 1h25 al otro lado como testigos de excepción...uno tenía que darlo todo. Nos han dado el mismo tiempo en meta, pero en la fotofinish he ganado ja ja ja. Ha sido divertido a la par que duro.

Conclusiones Oriol, está muy bien y espero que se mantenga para Sevilla. Yo no he estado tan bien, pero el día es el 15 de febrero. Hoy era un paso intermedio más, duro y necesario un buen entrenamiento, duro y de calidad. ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 20:04 #102 per cachirulo (Associat/da)
Impresionante dimoni con 2h53'19. Crónica ya!!
Y Joan el compi al final ha podido correr y ha quedado primero de categoría (50-55)del campeonato con 3h06'50.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 20:48 #103 per OriolPA34 (Visitant)
Dimoni moltes felicitats!!!! carrerón, he mirat els temps i brutal com has corregut, moltes moltes felicitats!!!! T'ho mereixies.
Cachi no ha pogut ser sub37 pels pèls però ets un lluitador, bona crònica tot i que esperaves millor cursa.

La meva mitja:
He sortit uns metres per darrere de'n Kilometer i com ell diu fins al km 2 casi bé no hem pogut contactar. Anava en un grup que corrien endimoniats, portàvem uns parcials de por i ja he vist al km 5 (17:14) que o baixava una mica o rebentava viu. Fins llavors era casi tot baixada. La pujada de la riera se m'ha atravessat molt i he acusat haver sortit per sota de 3:30, he perdut uns segons i m'he quedat sol, el grupet de davant se n'anava i el Kilo venia uns metres per darrere també "en terreno de nadie". A l'Avinguda Francesc Macià (plana) de camí al km 9 m'he intentat recuperar baixant algo el ritme, però notava les cames calentes del tirón del principi i la pujada de 2 kms que havia fet. Poc a poc he anat recuperant sensacions passant el km 10 en 36:40. Però al fer el gir de 180 graus a l'Avinguda Béjar hem vist que teníem un lleuger vent de l'oest que ens venia de cara, i ha fet que quan em començava a trobar bé no hagi pogut augmentar massa el ritme.

Hem tornat a fer un gir de 180 i encaràvem la baixada, que he deixat fer a les cames i han respost. Seguia sol i atrapava un corredor que m'havia passat al km 9. La baixada és casi bé fins el km 17, passant el 15 per sota de 55 minuts i ens anàvem rellevant amb el corredor (que es diu Xavi). La pujada de la Rambla l'he começada més tranquilet i he augmentat una mica de res, fent els dos kms algo per sota de 4 fins la 22 de Juliol. D'allà fins el final ja fent càlculs i vigilant de trepitjar bé i he notat que no podia córrer al ritme que hauria volgut, però que tampoc anava parat. He pogut mantenir la posició, avançant el Xavi i passant un altre que s'havia quedat a la pujada. Pensava que m'aniria just de baixar de 18 i al final 1:17:38, molt content, millorant la meva MMP que tenia de Barcelona'11 en un minut! Poc després ha arribat en Kilometer, no prou content però un altre lluitador que ho ha deixat tot, i a Barcelona ho recollirà.

Molt content i satisfet, pels ànims rebuts de tothom, del ManelKoala, el FerRun (que s'ha cascat una mitja perseguint-nos) i a la meva Berta i Arnau i ma mare que també han fet una bona caminada.  Així és més fàcil tot  :love:
Setmana amb 75km i a 4:05 de mitjana, no em reconec  :intello:
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 21:43 #104 per ruben6 (Associat/da)
Oriol muy buena media!!!!
Kilometer buen entreno de cara a la Media de BCN!!!
Julio buena carrera, paciencia que vienes de estar parado!!!
Dimoni impresionante, en una maratón dura y fea!!!

Yo por mi parte 36:36 ayudando a dos amigos a bajar de 37, quien me iba a decir a mi que sería capaz de hacer de liebre a sub37 y hacerlo clavando todos los parciales hasta el 7, y hay subir el ritmo para arañar más segundos al crono. A ver que tal sale la media de Granollers.

Por cierto, esta semana os iré contando entreno pero toca volumen os deslizo que el domingo me toca un 7-5-3-2-1, recuperando 1km a 4:45, empezando a ritmo de maratón. A ver como va q esta semana viene dura.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 21:52 #105 per MIGUEL SBD (Associat/da)
moltes felicitats

Oriol Dimoni Kilometer Cachirulo

Ruben6 per fer de llebre una mica rapit  :oops:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 22:00 #106 per cachirulo (Associat/da)
Ruben que numero de marca es esta? Debe ser de las tres primeras y haciendo de liebre. :surprised:

Yo en Sant Antoni he coincidido con Ivanko que hacia mucho que no lo veía. Ha hecho una carrera muy buena,por eso me queda la duda si hubiera ido con el, ha hecho 36'50(18'30-18'20).

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 22:11 #107 per ruben6 (Associat/da)
Es la 3ª mejor marca!

Y como dices haciendo de liebre, que por suerte no ha sido tan duro como esperaba, pero si que me ha tocado tirar del grupo con las zonas de viento que había que no era muy fuerte pero se notaba. Estoy contento porque he acabado muy entero muscularmente y mañana podré seguir haciendo lo que toca 70' suaves.

Para Granollers tenía decidido subir a 38:40 y bajar a lo que pudiera, pero mirando casi todo el mundo que bajá de 1h 19, sube en 38 poco o sub 38, me queda la duda si arriesgar con mi idea.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 22:16 #108 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Es la 3ª mejor marca!

Y como dices haciendo de liebre, que por suerte no ha sido tan duro como esperaba, pero si que me ha tocado tirar del grupo con las zonas de viento que había que no era muy fuerte pero se notaba. Estoy contento porque he acabado muy entero muscularmente y mañana podré seguir haciendo lo que toca 70' suaves.

Para Granollers tenía decidido subir a 38:40 y bajar a lo que pudiera, pero mirando casi todo el mundo que bajá de 1h 19, sube en 38 poco o sub 38, me queda la duda si arriesgar con mi idea.


Lo que diga el míster es el mejor consenjo ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 22:24 - 18 Gen 2015 22:27 #109 per guissona (Associat/da)
Oriol, nano, qui et va parir. Quin tros de mitja. M'han caigut les crispetes a terra i el gintònic a prendre pel sac.

Dimoni
, ja em coneixes, sóc molt escrupulós amb les maratons. La MCD d'avui, per enèssima vegada tornava a ser curta, i no de poc.
Jo et felicito perquè la marató que has fet és impressionant i te la mereixes com el que més. Però fes el favor d'anar a maratons de veritat, no a maratons de fireta que cada any foten el mateix. Runningsolutions vindria a ser lasansi de les comarques de Tarragona.

kilometer i cachirulo, tot i que són marques boníssimes que ja les voldria per mi en aquests circuits i en aquests moments, esperava més de vosaltres.

I del qui fa dies que no dic res però em sembla que s'ha desfet de tots els fantasmes i finalment plasma a l'asfalt tot lo bé que entrena és el ruben6. Xato, Granollers i Sevilla, si no hi ha cap daltabaix, et deixaràs el teu llistó molt alt.

Per part meva, i fidel a la terra, m'he anat a arrastrar a Les Borges Blanques a la cursa de l'Oli. Una cursa d'una distància que no és graciosa, que la meitat és de terra, que no és gens plana. Vaja, que no és de la lliga kanyera..
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 23:16 #110 per OriolPA34 (Visitant)
Guissona no et fagis pregar i escriu lo que et plagui de la teva cursa oliosa, ets molt digne i apreciat encara que no ho vulguis pensar, homeeee!
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2015 23:19 #111 per guissona (Associat/da)

Guissona no et fagis pregar i escriu lo que et plagui de la teva cursa oliosa, ets molt digne i apreciat encara que no ho vulguis pensar, homeeee!



:sleep: :sleep: :sleep:
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 09:13 #112 per dimoni (Associat/da)
Hola.
Pues si Mario,llastima d'aixo,a mi el garmin em va donar 42'200 km,pero em quedo amb les bones sensacions,ja sabia q era una marato solitaria,he quedat el 24 de grnal,ja veus el nivell q hi habia,es una marato q crec q esta força be,atencio al corredor molt correcte,patinadors amb gels,begudes i reflex,no es una marato de 1a,pero tampoc es de 3a,era la q m'encaixaba x continuar preparant Triatlo aquesta temporada,a partir del km 30 sirtian de Tarragona x una crta plena de tobogans,aqui va tocar patir,tret d'aixo q q esta be,la putada es aquesta,donar-ho tot,per q al finsl et doni metres de menys,tit i q hi ha gent q diu q el seu Garmin els hi va donar 42'400 km,al final 2h53'19",q no podre posar com a MMP

2h53'19"  Marato de Tarragona   2015
1'21'48"   Mitja de Barcelona 2015
37'03"     Cursa dels Nassos 2014
18'24      Cincmil  dels 10 blaus de Gracia 2012
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 10:30 #113 per guissona (Associat/da)

Hola.
Pues si Mario,llastima d'aixo,a mi el garmin em va donar 42'200 km,pero em quedo amb les bones sensacions,ja sabia q era una marato solitaria,he quedat el 24 de grnal,ja veus el nivell q hi habia,es una marato q crec q esta força be,atencio al corredor molt correcte,patinadors amb gels,begudes i reflex,no es una marato de 1a,pero tampoc es de 3a,era la q m'encaixaba x continuar preparant Triatlo aquesta temporada,a partir del km 30 sirtian de Tarragona x una crta plena de tobogans,aqui va tocar patir,tret d'aixo q q esta be,la putada es aquesta,donar-ho tot,per q al finsl et doni metres de menys,tit i q hi ha gent q diu q el seu Garmin els hi va donar 42'400 km,al final 2h53'19",q no podre posar com a MMP


Moltíssimes felicitats de nou, dimoni.

Vas fer una gran marató i això ja no t'ho treu ningú.

El problema és que amb aquests organitzadors no és la primera vegada que passa i un ja comença a pensar de si o fan o no expressament.

Àngel, enhorabona i a seguir lluitant.
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 11:56 #114 per dimoni (Associat/da)

Hola.
Pues si Mario,llastima d'aixo,a mi el garmin em va donar 42'200 km,pero em quedo amb les bones sensacions,ja sabia q era una marato solitaria,he quedat el 24 de grnal,ja veus el nivell q hi habia,es una marato q crec q esta força be,atencio al corredor molt correcte,patinadors amb gels,begudes i reflex,no es una marato de 1a,pero tampoc es de 3a,era la q m'encaixaba x continuar preparant Triatlo aquesta temporada,a partir del km 30 sirtian de Tarragona x una crta plena de tobogans,aqui va tocar patir,tret d'aixo q q esta be,la putada es aquesta,donar-ho tot,per q al finsl et doni metres de menys,tit i q hi ha gent q diu q el seu Garmin els hi va donar 42'400 km,al final 2h53'19",q no podre posar com a MMP


Moltíssimes felicitats de nou, dimoni.

Vas fer una gran marató i això ja no t'ho treu ningú.

El problema és que amb aquests organitzadors no és la primera vegada que passa i un ja comença a pensar de si o fan o no expressament.

Àngel, enhorabona i a seguir lluitant.


Hola.
Pensaba q ho habien solucionat,de fet van dir q ho arreglarian,a Danic,i molts d'altres ja els hi habia pasat,es una llastima q estiguis preparant una marato i q quan facis marca no la poguis posar com a tal,amb aquest organizadors fare el mateix q vaig fer en el seu dia amb la Sansi,no inscriure'm a cap cursa.
Gracies Mario ;-) .

Salut i km.

Angel.

2h53'19"  Marato de Tarragona   2015
1'21'48"   Mitja de Barcelona 2015
37'03"     Cursa dels Nassos 2014
18'24      Cincmil  dels 10 blaus de Gracia 2012
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 12:40 #115 per cachirulo (Associat/da)
Siendo campeonato no estaba homologado? Otra cosa es que luego se confundan al cortar calles pero informe de homologación?

Hoy 10km en las casas García bajo una intensa lluvia. En 46'03(4'36). Esta semana me da que me tocara hacer mucho asfalto.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 15:04 #116 per kilometer (Associat/da)
Yo en esto estoy con guissona  :yes: :yes:. Prefiero un maratón "de verdad", y no aproximaciones. Una pena dimoni, por otro lado ya me imagino como pudo ser la carrera, así que debió ser un carrerón. A mi el fore en maratón, fácil se me ha ido a los 43 km por cierto.

Por otro lado guissona, puñetero, que bien nos conoces. Te doy la razón de nuevo  :yes: :yes:. Seguiremos trabajando en ello

Ruben6, cada entrenamiento me impacta más. De verdad vas a hacer 7-5-3-2-1. Esto así a bote pronto saldría como una media maratón, o más, a ritmo inferior a maratón seguro. Bueno ya nos contarás. Está hecho un toro y con ese nivel de confianza parece que puedes con todo. Así que nos queda sentarnos cómodamente en el salón y ver cómo te va. Ánimos y mantente así de fuerte

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 19:02 #117 per AndreuRunner (Associat/da)
:surprised: :surprised: :surprised: :surprised: així em vaig quedar ahir a París quan l'Oriol em va enviar un SMS (si encara se n'enviend'aquests..  :winktongue:) amb el seu resultat a Terrassa!! Felicitat nanu...tot i que jo ja ho intuïa saben els teus entrenos i de la pasta que estàs fet..  :whistle: :whistle:

Dimoni!! Felicitats per la Marató-uns quants metres....quina merda està 3 mesos preparan-la i després....pam!!! Sort que tu disfrutes molt els camins!!! :yes: :yes:

Ruben6 estàs molt fort i disfrutaràs molt a Sevilla!!  :great: :great:

Kilometer...descansa més i rendiràs a tope a Barcelona....et queden 4 setmanes!!!

Cachi!!!  :great: :great: :great: :great: (siempre ahí!!!) (felicita al Joan de la meva part!!!)

Guissona que hi ets?? :neutral:  (en el tema córrer vull dir...gintònics i crispetes apart  :mdr: )

Per la meva part dimecres passat vaig fer-me l'estudi biomecànic de córrer i ara aquests 2 mesos que venen aprofitaré per modificar i corregir els errors (forces) per evitar lesions i millorar el rendiment. Cachi, a ti que te gustan los números, el 3er día después de los 4 meses y medio sin correr hice un 10k a 4'15" y el miércoles pasado unos 400s en subida a 3'43" de media (primeros ritmos sub4 después de tanto tiempo!!! )

Apa que ja he parlat molt!! :whistle: :whistle:

S'us saluda kanyerus....

Andreu

PD.... benvingut Danistal!!!


5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 20:01 #118 per kilometer (Associat/da)
AndreuRunner, bentornat  :yes: :yes: :yes:. Cuida't i a veure quan ens en veiem en cursa. Tornaràs fort i amb moltes ganes, ja veuràs  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2015 20:34 #119 per ruben6 (Associat/da)
Andreu que guay que vayas avanzando!!

Si kilometer eso es lo que me toca el domingo preveo 29 km, con 22 km entre series y recuperación. Empezamos a un ritmo un poco más lento de maratón en el 7, y en el 5 un poco más rápido que el ritmo de maratón. Después todo un poco más rápido.

A ver que tal.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

El tema ha estat tancat.
20 Gen 2015 11:38 #120 per cachirulo (Associat/da)
Bien Andreu estas para bajar de 42 en 10k. :he: :wink2:
Vaya entreno kanyero Ruben, en algún foro he visto entreno estilo 3x7000 que también tela.
Hoy he podido salir por el río,solo había barro en una zona de unos 50 metros. Han sido 12km en 51'46(4'19) en progresión asi:
3km a 4'38
3km a 4'28
3km a 4'12
3km a 3'57
Mañana descanso que los gemelos me lo agradecerán.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.