SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

04 Jun 2011 13:44 #1 per Germinator (Visitant)
Bones a t@ts,
El propòsit d'aquest fil és el de trobar correcats que vulguin compartir algunes sortides per la Serra Litoral els dissabtes i/o els diumenges de bon matí.
Es trata de còrrer per les muntanyes de la serra litoral (Vilassar de Dalt, Cabrils, Òrrius, Argentona, Cabrera, Teià, Vallromanes, Vilanova, etc.)
Avui a tall d'exemple l'Anrol54 i un servidor hem fet uns 24 Km per aquests indrets. Hem sortit de la Mútua de Cabrils i hem anat fins a Òrrius. D'allà fins Argentona i em tornat fins a la Mútua. d'allà em anat fins a la Rocad d'en Toni (el Dolmen de Vilassar) i hem baixat fins a Can Boquet, per la font d'en Dirol. Aleshores hem tornat cap a la mútua i aquesta ha estat la nostra srtida. Al final 2 hores 21 minutas a 5:50.
Vinga correcats animeu-vos i a veure si fem sortides regularment.
Germinator.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 17:15 #2 per AnRol58 (Associat/da)
He disfrutado como un enano en esta surtida con el amigo Germinator   :yes: :yes: :yes:

Esto hay que repetirlo  ;)

La verdad es que en esta epoca del año cuando ya el calor empieza a hacer estragos  :mad: nada mejor que correr entre esos esplendidos bosques de la Serralada Litoral.

Lo recomiendo a todo el mundo y me sumo a la llamada de Germinator, seguro que no se arrepiente nadie de haberlo probado

Hasta la proxima German, ya nos avisarás :yes: :yes: :yes:

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 17:31 #3 per quimg (Associat/da)
Bona ruta, si senyor. Si puc m'apunto a la próxima 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 18:44 #4 per Pere bdn (Visitant)
Germinator, conmigo cuenta pero los sabados  lo tengo mal domingos perfecto  :great: :great: si te interesa tengo una ruta de 30 kilometros aproximadanente por mi zona que te sacara la goma de la suelas  combinando mar y montaya de 3 a4 horitas  aproximadamente cuando te interese te hago de anfitrion  :mdr: :mdr:.

Por cierto el lunes dia 6 empieza las inscribciones de la Burriac atac yo el mismo lunes me apunto solo hay 600 y volaran a ver si te animas :great: :great: :great:

Salut y kilometres Pere Bdn  :yipi: :yipi:

Bones a t@ts,
El propòsit d'aquest fil és el de trobar correcats que vulguin compartir algunes sortides per la Serra Litoral els dissabtes i/o els diumenges de bon matí.
Es trata de còrrer per les muntanyes de la serra litoral (Vilassar de Dalt, Cabrils, Òrrius, Argentona, Cabrera, Teià, Vallromanes, Vilanova, etc.)
Avui a tall d'exemple l'Anrol54 i un servidor hem fet uns 24 Km per aquests indrets. Hem sortit de la Mútua de Cabrils i hem anat fins a Òrrius. D'allà fins Argentona i em tornat fins a la Mútua. d'allà em anat fins a la Rocad d'en Toni (el Dolmen de Vilassar) i hem baixat fins a Can Boquet, per la font d'en Dirol. Aleshores hem tornat cap a la mútua i aquesta ha estat la nostra srtida. Al final 2 hores 21 minutas a 5:50.
Vinga correcats animeu-vos i a veure si fem sortides regularment.
Germinator.


lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 20:00 #5 per Germinator (Visitant)
Hola Quimg i Pere,
a veure si a la propera us podeu apuntar. Normalment sortim els diumenge Pere, els dissabtes m'els reservo per agafar la BTT. Aquesta setmana em fet un petit canvi de plans perquè a l'Anrol li anava millor el dissabte que el diumenge. La propera sortida segurament la farem el 19/06, però ja confirmarem més endavant.
Quants més siguem, més be ens ho passarem!!!

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 20:35 #6 per sherpa (Associat/da)
jo tambe m'apunto a la propera entre 20 i 27 km mes no que sino es fa molt tard , el dia 18-19 en va be . montala i servira de entreno per vacarisses.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 20:58 #7 per Pere bdn (Visitant)
Germinator, jo el 19 no pudre  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: tins el 18 per la nit la Curse de las planes  a Sant Joan Despi

Hola Quimg i Pere,
a veure si a la propera us podeu apuntar. Normalment sortim els diumenge Pere, els dissabtes m'els reservo per agafar la BTT. Aquesta setmana em fet un petit canvi de plans perquè a l'Anrol li anava millor el dissabte que el diumenge. La propera sortida segurament la farem el 19/06, però ja confirmarem més endavant.
Quants més siguem, més be ens ho passarem!!!


lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 21:18 #8 per AnRol58 (Associat/da)
Creo que se puede establecer como fijo los domingos y se crea una lista para cada salida. El que pueda que se apunte  :neutral:

Ya vereis que esto se convierte en un punto de encuentro montañero :yes:

La verdad es que es un trail increible  :great:

Yo el domingo 19 casi seguro que estaré

Obro lista

Sortida Serralada Litoral dia 19 Junio a las 8Horas en Super Sorli (Isla Fantasía)

- AnRol58

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 21:52 #9 per Pere bdn (Visitant)
Ok , Antonio  :great: :great: :great:

Aprovecho para recordaros que el dia 6 septiembre  se abren las inscripciones de la Burriac atac cursa de montaña es guapisima eso si  :whip: :whip: :whip: yo el lunes me apunto seguro se acaban volando solo 600 inscripciones a ver si se apunta un grupo guapa de corredors. cat de la zona y se puede entrenar juntos y al mismo tiempo hacerla  juntos puede ser un reto guapa no  :yipi: :yipi: :yipi:.


Para mas informacionen la Webb  del centro excusionieme Vilassar de mar.

lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 22:10 #10 per AnRol58 (Associat/da)
Gran idea Pere  :yipi:

Me apunto al reto.  :party:

Podemos formar equipo, por cierto hay competición por equipos?

Quien más se apunta?

Otras que reto más guapo.  :yes: :yes: :yes:

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 22:42 #11 per Pere bdn (Visitant)
Fernando, no hay competicion por equipos es individualmente eso si  pero el otro año me encontre a una compañera correcat por la cursa bajando del castillo de Burriac. Germinator me comento que tambien le gustaria hacerla a ver si se anima y ya seremos tres de momento.

El lunes yo me apunto seguro por la Webb a partir de aqui si alguien mas se apunta podemos pogramar entrenos para realizarla.

Salut i kilometres para todos.

lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 23:07 #12 per XAVI-NAD (Associat/da)
Nois, perquè no fem un matxambrat i ja que estem organitzant sortides muntanyeres des de la Comissió Esportiva de Corredors.cat (1a Sortida per Collserola al Maig; 2a Sortida per Sant Llorenç del Munt i l´Obac al juny)  fem la 3a Sortida conjunta per la Serralada Litoral al juliol?
Podríem mirar de consensuar una data, si preferiu diumenge, i fer diferents grups de ritme si tenim prou guies coneixedors de la zona.
També estaria molt bé acabar amb un banyet final per algun punt del maresme: Masnou, Premià, Vilassar de Mar... :party: i evidentment amb una bona ST per refer les forces  :yipi:
Què us sembla?
Aneu proposant  8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2011 23:16 #13 per AnRol58 (Associat/da)

Nois, perquè no fem un matxambrat i ja que estem organitzant sortides muntanyeres des de la Comissió Esportiva de Corredors.cat (1a Sortida per Collserola al Maig; 2a Sortida per Sant Llorenç del Munt i l´Obac al juny)  fem la 3a Sortida conjunta per la Serralada Litoral al juliol?
Podríem mirar de consensuar una data, si preferiu diumenge, i fer diferents grups de ritme si tenim prou guies coneixedors de la zona.
També estaria molt bé acabar amb un banyet final per algun punt del maresme: Masnou, Premià, Vilassar de Mar... :party: i evidentment amb una bona ST per refer les forces  :yipi:
Què us sembla?
Aneu proposant  8)


Xavi  :party: :party: :party: te das cuenta de que tu propuesta puede ser el embrion de un primer Circuito Correcat de Sortidas de Monataña  8)

Que idea tan chula  :yes:

Yo me apunto  :party: :party: :party:

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2011 05:48 #14 per jcros (Associat/da)
avera si un dia us veig per aqui dalt  :great:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2011 10:53 #15 per Germinator (Visitant)
Hola a t@ts,

veig que  teniu fam de muntanya!!! Així m'agrada!!!

- Jordi encantat de que t'apuntis i a veure si d'una vegada per totes ens desvirtualitzem i ens coneixem en presona.
- Pere compta amb mi per la Burriach Atack. Avui he fet part del circuit amb la bici i us puc garantir que serà molt dura!!!.
- Jcros t'has d'apuntar amb nosaltres ja que és la muntanya del teu poble tio!!!.
- Antonio, te tengo preparado un circuito que la vas a flipar!!!
- Xavi, ja fa dies que estic en contacte amb l'Àngel (en Hanrath) de la comissió per tal de fer una de les seves sortides muntanyeres per la Serralada Litoral. Per una altre part dir-te que podem fer un circuit convinant mar i muntanya, no hi ha problema. Aquesta és el gran avantatge del Maresme que tenim de tot.

Respecte a la sortida del 19 de juny estic pendent del teatre de les meves filles. Si és per la tarda cap problema. El 18 per la meva part impossible ja que tinc un exàmen a BCN a les 9 hores i s'ha d'aprobar com sigui. Si el 19 no pogués ser el 03/07 estic lliure i en principi no hi problema.

Segiu el fil per tal d'anar concretant la sortida. Jo tant punt tingui clar si serà el 19 ó el 3 us ho faig saber.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2011 18:16 #16 per Pere bdn (Visitant)
Germinator i Fernando , jo dema m´apunto a la burriac atac  si et sembla correcta obri una llista per els que s´apunti  i fer un grup d´entreno per prepararla i aixin ferla tots junts.

Salut i kilometres per tots.

avera si un dia us veig per aqui dalt  :great:


lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2011 18:38 #17 per Germinator (Visitant)
Pere, per mi d'acord en fer la llista i grup d'entreno. Fas tu els honors?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2011 19:58 #18 per toledo (Visitant)
Depende por la zona que quedeis,contad conmigo,ya estaré al tanto  :great:

Barcelona 2013  3:17:18
Granollers 2013   1:26:47
Sant Antoni 2013 39:30

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 05:43 #19 per jcros (Associat/da)
Bones, conec corriols de per aqui, avera si m'enganxo amb volsaltres i gaudim del lloc, quin ritme porteu? no voldria frenar-vos

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 14:17 #20 per Germinator (Visitant)

Bones, conec corriols de per aqui, avera si m'enganxo amb volsaltres i gaudim del lloc, quin ritme porteu? no voldria frenar-vos

Josep, segur que no ens frenes. Al contrari segur que t'hem de frenar!!! Si no et va be pel matí ja que curres podem quedar un dia per la tarda, ara que són llargues. Per exemple podriem quedar per sortir un divendres sobre les 18:30-19:00 i fer un parell d'horetes de bon trial. Com ho veus????

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.