SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

10 Jun 2011 20:47 #41 per quimg (Associat/da)
I jo

Trail diumenge matí del 19/06 (a confirmar)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos
- sherpa
- AnRol58
- quimg

Però si tinc vot, voto a les 8.

Quim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2011 09:57 #42 per Germinator (Visitant)
Bones a tots,

Veig que això rutlla i ja en som uns quants. Jo us confirmo el 19/06 ja que les meves filles tenen el teatre per la tarda. Per tant va de debó.

Si us sembla be quedem el dia 19/06 a les 7:30 del matí al parking del Sorli Discau de Premià de Dalt, el que està al costat de l'Illa de la Fantasia i just a tocar de la sortida de l'autopista C31 (la de la costa) de Vilassar de Dalt/Premià de Mar/Premià de Dalt.

Quan hi siguem tots, pujarem amb cotxe fins a la Mútua de Cabrils i allà iniciarem el trial. Calculo que ens sortirant entre 20 i 25 Km.


Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2011 09:59 #43 per Germinator (Visitant)
Actualitzo llista trail 19/06, 7:30 matí, parking Sorli Discau, Premià de Dalt (al costat Illa Fantasia)

Trail diumenge matí del 19/06 (7:30)
- Germinator
- rcanalsr
- txaos
- sherpa
- AnRol58
- quimg


Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2011 22:13 #44 per sherpa (Associat/da)
comfirmo la meva assistencia , si no passa res aquesta semana , el ritme no sera molt alt suposo, ja que no estic al 100%, fins diumenge al mati . mes de 25km espero que no sortin i amb un desnivell acumulat de uns 1200m com a maxim , si la sortida es molt mes dura , m'agradaria que ho diguesio per no venir, ja que no m'agrada fer espera la gent per culpa meva.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 06:11 #45 per txaos (Visitant)
Pujarem amb cotxe fins la mutua?  :oh:

Es conya, no? :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 17:09 #46 per Germinator (Visitant)
Jordi sortiran 24 Km o menys, ja que en funció de com estem en podem fer menys. Jo tampoc estic al 100% i no vull forçar.

Txaos no és conya. Per evitar l'asfalt al màxim prefereixo començar a còrrer des de la Mútua i perdre alçada, per després tornar-la a recuperar. Ara si no us sembla be podem començar a còrrer des de el Sorli. Però si ho fem així farem uns quans Km. d'asfalt, que és el que jo pretenc evitar.

El recoregut comença planejant per un corriol amb una lleugera pujada al principi. Anirem a buscar el GR92, quasi fins a Sant Bartomeu del Grau. Aleshores ens tirarem cap a Òrrius, perdent pràcticament tota l'alça de partidfa. Allà travessarem el poble (1 km d'asfalt), per anar a trobar una altre vegada camins de muntanya. Anirem pujant mica en mica camí d'Argentona, baixarem a una urbanització que hi ha entre Argentona i Òrrius i a través d'una riera anirem a buscar una pista que ens farà pujar fins a la Mútua en uns 5 Km. Aquesta serà la pujada més dura que farem. Un cop a la Mútua (Km. 16 aprox.) podem decidir si continuem fins a completar els 24 Km o parem. Si continuem l'idea és baixar fins al Dolmen pel GR92, passar per la Font d'en Dirol, pujar per la pared Seca fins als 4 camins i d'aquí pujar per l'hípica Cabrils fins a la Mútua, completant un total de 24 Km.

Aquest és el recorregut que vaig fer el dissabte passat amb l'Anrol58 i la veritat és que està força be, és durillo, però es pot fer bastant be. Nosaltres el vam fer a un ritme de 6 min/Km. Malgrat l'Antonio que és un màquina demanava més "tralla".

Us va be a tots les 7:30 com a hora de trobada?

Ja direu.


Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 18:38 #47 per Pere bdn (Visitant)

Jordi sortiran 24 Km o menys, ja que en funció de com estem en podem fer menys. Jo tampoc estic al 100% i no vull forçar.

Txaos no és conya. Per evitar l'asfalt al màxim prefereixo començar a còrrer des de la Mútua i perdre alçada, per després tornar-la a recuperar. Ara si no us sembla be podem començar a còrrer des de el Sorli. Però si ho fem així farem uns quans Km. d'asfalt, que és el que jo pretenc evitar.

El recoregut comença planejant per un corriol amb una lleugera pujada al principi. Anirem a buscar el GR92, quasi fins a Sant Bartomeu del Grau. Aleshores ens tirarem cap a Òrrius, perdent pràcticament tota l'alça de partidfa. Allà travessarem el poble (1 km d'asfalt), per anar a trobar una altre vegada camins de muntanya. Anirem pujant mica en mica camí d'Argentona, baixarem a una urbanització que hi ha entre Argentona i Òrrius i a través d'una riera anirem a buscar una pista que ens farà pujar fins a la Mútua en uns 5 Km. Aquesta serà la pujada més dura que farem. Un cop a la Mútua (Km. 16 aprox.) podem decidir si continuem fins a completar els 24 Km o parem. Si continuem l'idea és baixar fins al Dolmen pel GR92, passar per la Font d'en Dirol, pujar per la pared Seca fins als 4 camins i d'aquí pujar per l'hípica Cabrils fins a la Mútua, completant un total de 24 Km.

Aquest és el recorregut que vaig fer el dissabte passat amb l'Anrol58 i la veritat és que està força be, és durillo, però es pot fer bastant be. Nosaltres el vam fer a un ritme de 6 min/Km. Malgrat l'Antonio que és un màquina demanava més "tralla".

Us va be a tots les 7:30 com a hora de trobada?

Ja direu.

Germinator sembla que no vulguis que  m´apunti a les tevas sortides  :winktongue: :winktongue: el Dissabte 16 tinc la nocturna de Sant joan Despi  per aixo no podre vinra el diumenge  amb vosaltres, a veure si podem queda proximament per corre igual es que soc massa lent per el teus ritmes  :rofl: :rofl:.

Cuidat molt compayn Germinator el gladiador de la serra marina i part del litoral  :whip: :whip: :whip:


lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 22:02 #48 per Germinator (Visitant)
Pere, em sap greu que no puguis venir  :'( :'( :'(. No obstant n'hi haurà més  de sortides per la Serralada :great: :great: :great:, ja que m'ha engantxat molt  :love: :love: i malgrat sigui sol seguiré sortint.

Avui he corregut 3 hores 10 min. pel parc natural del Cap de Creus :whip: :whip: :whip:. He fet 32 Km, amb pujada al Puig Alt inclosa  :winktongue: :winktongue: :winktongue:. La veritat és que m'ho he passat molt be  :party: :party: :party:, però els 10 Km finals, des de la Cala de l'Almadrava fins a Santa Margarida se m'han fet eterns.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:. He netejat amb la llengua tot el passeig marítim de Roses ("de cabo a rabo")  :P :P :P. L'ajuntament de Roses m'està molt agraït  8) 8) 8).

Ahir vaig córrer pels Aiguamolls de l'Empordà i això no té preu  :love: :love: :love:. Un dia, si voleu, organitzo un trial per aquestes contrades. Jo crec que us agradarà molt  :yes: :yes: :yes:.

Respecte als ritmes, suposo que estàs de conya no?  :rofl: :rofl: :rofl:. Els problemes els tinc jo a l'hora de seguir-te a tu :beurk: :beurk: :beurk:.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 22:03 #49 per sherpa (Associat/da)
javors perque no quedem a la mutua directament i aixi no en de agafar coches. a les 7: 30 va be .

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 22:16 #50 per Germinator (Visitant)

javors perque no quedem a la mutua directament i aixi no en de agafar coches. a les 7: 30 va be .

Us va bè a tots quedar a les 7:30 a la Mútua, tal i com propossa en Sherpa? Per mi no hi ha cap problema, al contrari jo sóc de matinar.

Jordi sabràs arribar-hi?

Antonio tu y yo quedamos a las 7:00 en el Sorli, ¿no?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2011 22:18 #51 per sherpa (Associat/da)

javors perque no quedem a la mutua directament i aixi no en de agafar coches. a les 7: 30 va be .

Us va bè a tots quedar a les 7:30 a la Mútua, tal i com propossa en Sherpa? Per mi no hi ha cap problema, al contrari jo sóc de matinar.

Jordi sabràs arribar-hi?

Antonio tu y yo quedamos a las 7:00 en el Sorli, ¿no?
[/quotesi en dons una adreça jo arribo a tot arreu.


l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 08:58 #52 per Germinator (Visitant)
Hola Jordi,
el problema és l'adreça, ja que no en té. La Mútua és un hospital que està abandonat i s'hi arriba per una carretara també mig abandonada. Està a dalt de la muntanya i es puja des de Cabrils. No és difícil arrrivar-hi, però per no tenir problemes vaig proposar quedar al Sorli. De fet quan surtis de l'autopista a Premià (has de sortir per aquí per anar fins a Cabrils) surts al mateix Sorli Discau. Per això el vaig proposar com a punt de tobada, perquè és molt fàcil (està al costat de l'Illa de la Fantasia i de la sortida de l'autopista) i no cal pujar a la muntanya amb tots els cotxes. Jo sempre quedo allà amb l'Anrol.
Com vulguis o be quedem a les 7:00 al Sorli o a les 7:30 a la Mútua. Si vols anar directe a la Mútua possa en el Google "Centre de Rehabilitació Midat, Cabrils, Barcelona" i podràs veure on és. Al GPS no sé si amb aquesta informació t'hi portarà, jo mai ho he probat. No obstant tinc el teu mòbil i crec que tu tens el meu. Si hi ha quelcom ens fem una trucada.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 09:04 #53 per jcros (Associat/da)
La Mútua, es un centre de recuperació del sindicat del metall de lo mes avançat que hi ha, no esta pas abandonat, Cabrils amunt i no tens perdua

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 09:37 #54 per Germinator (Visitant)
Osti Josep, jo creia que estava abandonada. Si no ho està ho sembla. No es veu cap tipus de moviment, a la garita d'entrada no hi ha ningú, la carretera està feta una m..., etc. Segur que funciona?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 18:22 #55 per Pere bdn (Visitant)
La serie Pulseras Vermelles esta rodada integramet amb aquet Hospital ¨algu un tenia de di ¨¨  :mdr: :mdr: :mdr:

Osti Josep, jo creia que estava abandonada. Si no ho està ho sembla. No es veu cap tipus de moviment, a la garita d'entrada no hi ha ningú, la carretera està feta una m..., etc. Segur que funciona?


lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 18:44 #56 per Germinator (Visitant)
Hola he investigat i en Josep té raó. El centre no està abandonat. No obstant tampoc està en funcionament. Sencillament el van mantenint perquè no caigui a troços.

Hi ha una llegenda urbana que diu que és un centre d'investigació del CESIC on s'experimenta amb humans. Vinga us poso en safata de plata el "cotilleo". A veure qui la diu més grossa!!!

Pere tens raó tu també i com molt bè dius allà es va rodar la sèrie polseres vermelles.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 19:41 #57 per sherpa (Associat/da)

javors perque no quedem a la mutua directament i aixi no en de agafar coches. a les 7: 30 va be .

Us va bè a tots quedar a les 7:30 a la Mútua, tal i com propossa en Sherpa? Per mi no hi ha cap problema, al contrari jo sóc de matinar.

Jordi sabràs arribar-hi?

Antonio tu y yo quedamos a las 7:00 en el Sorli, ¿no?

dons per mi podem cada a les 7 al sorli , per comença a corre a les 7:30 a la mutua.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 20:09 #58 per jcros (Associat/da)
dema a les 11, 11:30 sortire a fer una currada per la serra, si algu li va be que no digui
salut

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 20:35 #59 per Germinator (Visitant)

dema a les 11, 11:30 sortire a fer una currada per la serra, si algu li va be que no digui
salut

Josep, em sap greu però aquesta hora curro. No obstant al mes de juliol i agost faig jornada intensiva, es a dir que treballo fins a les 3 de la tarda. Si vols podem quedar per a còrrer alguna d'aquestes tardes. Jo després de la cursa de Premià podré fins el dia 12/07. Després marxo de vacances fins el 24/07 i a l'agost podré la 1a. i la 2a. quinzena. Com o veus?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 20:51 #60 per Pere bdn (Visitant)
Jo tambe fare jornade intensiva  el Juliol i agost

dema a les 11, 11:30 sortire a fer una currada per la serra, si algu li va be que no digui
salut

Josep, em sap greu però aquesta hora curro. No obstant al mes de juliol i agost faig jornada intensiva, es a dir que treballo fins a les 3 de la tarda. Si vols podem quedar per a còrrer alguna d'aquestes tardes. Jo després de la cursa de Premià podré fins el dia 12/07. Després marxo de vacances fins el 24/07 i a l'agost podré la 1a. i la 2a. quinzena. Com o veus?

algun dia m´apunto  :great: :great:

lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.