Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

30 Ago 2011 11:04 #1 per francesc pous (Associat/da)
Bon dia,

Si hi ha algun correcat de la zona, o que de tant en tant passi per l´alt empordà i s´apunti a fer alguna sortida  :whip: :whip:, deixeu nom i podem fer llista.

Apart que hi ha pocs correcats a l´Empordà  :surprised: :surprised: :surprised:, es tracta d´una zona que ofereix un munt de possibilitats, des de rodatges suaus i planers completament, per la plana, vorejant rius, pantans, al costat del mar fins a recorreguts per mitja muntanya...

:oh: :oh: :oh:

També dir que darrerament s´estan potenciant molt les curses populars, n´hi ha moltes al calendari i per a tots els gustos: des de proves de 10.000 m en asfalt, a 10.000 per terra, curses de mitja muntanya, duatlons populars, triatlons, travesses per mar, kayakló, senderisme, btt,camins naturals,...  :yipi: :yipi: :yipi:

Bé, si algú s´anima a venir i descobrir aquestes terres i vol compartir entrenaments o curses, deixeu el nom i ho anem comentant... :whistle: :whistle: :whistle:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2011 13:08 #2 per Bullich (Visitant)
Hola Francesc!! molt bona iniciativa  8)  jo visc a Guíxols però sempre vaig amunt i avall o sigui que si aconseguim quadrar calendaris m'apunto!!!

Marc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2011 13:55 #3 per francesc pous (Associat/da)
Hola Marc!!!

Molt bona notícia saber que hi ha més correcats com tu amb qui poder compartir km  :yipi: No és que no tingui amics, que en tinc uns quants... però tenen altres aficions i això condiciona a no poder disposar de grup/companys de ruta/entrenaments.

Quan pugis per les meves terres, només cal que m´ho facis saber. El diumenge, per exemple, estaré fent el Camí Natural de la Muga, que és una excursioneta de 40,5 km al costat del riu Muga, per pista i corriols en un 99% i que properament en faran la innauguració. És perfecte per fer amb BTT i també per fer-lo corrents, que serà el meu cas.

A banda, hi ha tota una xarxa de camins interiors per la zona que et permet estar corrents pels Aiguamolls de l´Empordà o prop del Cap de Creus per camins de ronda espectaculars...

Bé, a veure si hi ha més gent que s´anima, que val molt la pena!!!  :intello: :intello: :intello:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2011 22:22 #4 per castell73 (Visitant)
Jo sóc de l'Alt Empordà...

Jo ho tinc forçá complicat per queda..., a veure si coincidim en alguna cursa,

el 11 de setembre intentaré fer el despertaferoo de bàscara.... però s'han passat amb el perfil :-)

resclosa.webcindario.com/despertaferro_2...erta_2011_diptic.pdf

I després la Mercè :-)



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2011 22:51 #5 per koala (Visitant)
Companys!
Jo puja a Roses sovint i la veritat és que és un paradís per fer esport.
Feia btt i corria per muntanya però ara tinc el genoll nou i faig bici de carretera per la zona. Avui n'he tornat.
Quan pugi intentaré avisar per quedar.

Salut i km  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 07:56 #6 per Bullich (Visitant)
Ei !! doncs estem en contacte i a veure si més endavant muntem alguna cosa...
Francesc amb aquesta "excursioneta" de 40 km corrent per la Muga ja ens volies matar el primer dia?  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 09:01 #7 per francesc pous (Associat/da)

Jo sóc de l'Alt Empordà...

Jo ho tinc forçá complicat per queda..., a veure si coincidim en alguna cursa,

el 11 de setembre intentaré fer el despertaferoo de bàscara.... però s'han passat amb el perfil :-)

resclosa.webcindario.com/despertaferro_2...erta_2011_diptic.pdf

I després la Mercè :-)


Castell73, encantat de saludar-te!!! Amb una mica de sort, igual em puc deixar caure per Bàscara, si és així, t´ho faig saber. 8)




10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 09:09 #8 per francesc pous (Associat/da)
Koala,

Quan pugis de nou i sempre que el genoll et respecti, només ho has de dir, ok? :yipi: Jo no faig bici de carretera, però sempre et podem seguir corrents, no?  :whip: :whip: :whip:

Espero que vagis millorant el genoll.  8)


10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 09:18 #9 per francesc pous (Associat/da)
Bullich,

Quan dic excursioneta, és perquè m´ho agafaré en calma, és una presa de contacte amb el camí per veure si posteriorment es pot fer alguna sortida corrents o en BTT en grup... Miraré de fer la tirada sense parar, a ritme suau però continu, tot i que a l´inici és una mica trencacames, a partir del km 7 i fins al mar és en lleugera baixada-pla  :oops:

En tot cas, i si no haig d´abandonar en l´intent, podria penjar una petita crònica de la sortida  :neutral:

No conec de ningú que ho hagi fet corrents encara, suposo que al ser ruta nova, no hi ha hagut prou temps com per fer-ne publicitat... :beurk:




10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 11:29 #10 per Germinator (Visitant)
Nois m'legra que el tema de còrrer/BTT per la zona s'animi. Jo aquests dies de vacances he estat corrent/anant en BTT pels camins de ronda i pel parc natural del cap de Creus. També he fet triatlons de muntanya amb la gent de Diversport. El darrer va ser el passat diumenge a Darnius, però també vaig fer el de Sant Pere Pescador i el de Portbou. També vaig còrrer la cursa del Fau i va ser al·lucinant.

Ara ja no pujaré fins a finals d'octubre, principis de novembre, aprofitant el pont de l'1/11. Per cert que el dia 11/12 hi ha una duatló de muntanya a Maçanet de Cabrenys, la qual no em perdré.

Proposo, encara que falta molt de temps, anar planificant una sortida pel diumenge 30/10. Jo si voleu m'ofereixo a fer de guia i podem anar de la platja de l'Almadrava (Roses) fins a Cap Norfeu pel GR-11, circumvalar tot el cap i d'aquí pujar cap al Puig Alt (500 m.), per a tornar a baixar cap a l'Almadrava. Seran aproximadament uns 28 Km "durillos" però d'una gran bellesa. Què us sembla?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 12:34 #11 per francesc pous (Associat/da)
Germinator,

M´agrada la proposta, i anirem quadrant agendes per reservar el 30-10. No sé si ho saps, però coincideix amb la celebració de la duatló de Portbou, que també organitza Diversport. Si no ho tenies present i cal rectificar data, ja informaràs, val?

Tinc un amic que fa ultrafons, que tot i no ser correcat potser s´apuntaria, si no hi ha cap problema, és possible?

En quant a la ruta, durilla, però m´agrada la idea, sobretot pensar que si no fa fred els valents que ho aguantin tenen un bany a l´Alamadrava al final de la ruta...  :eyes:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 21:40 #12 per Germinator (Visitant)
Francesc em sembla perfecte que t'agradi i et quadri la idea. Respecte al teu amic ultrafondiste no Correcat cap problema. Quans més serem més riurem. Respecte al tema del duatló potser si que valdria la pena canviar el dia i fer la sortida el dissabte 29, per així poder anar a Portou el diumenge. Què et sembla?

Respecte al bany, jo m'apunto. No m'espanta l'aigua freda i la veritat és que sempre que he fet aquesta sortida he acavat amb un bany. També haig de ser sincer i honest: sempre ho he fet a l'estiu. Mai ho he fet a la tardor/hivern.

Doncs anem quadrant agendes si us semble be.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2011 23:17 #13 per francesc pous (Associat/da)
Ei Germán! De moment potser és molt aviat per emparaular-me pel 29-10-11 per fer la "tiradeta", però cap problema en principi a passar-ho a dissabte en comptes de diumenge. Si saps d´algú més que es vulgui apuntar a la sortida, ok també.

Tema chapuzón ja veurem... no sé si pot estar molt freda l´aigua per aquelles dates,... Però també és cert que si som capaços de fer la ruta, el bany segur que cau!!  :party:

A la resta de correcats, veieu possible o us va bé fer la sortideta proposada?

Avui he fet 9 km suaus, per anar preparant l´excursioneta de diumenge, i perfecte!!!  :great:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2011 10:19 #14 per francesc pous (Associat/da)
Companys,

Tot preparant la sortida de diumenge, ahir vaig completar 5,50 km de muntanya amb desnivell important, per adaptar les cames... El primer tram de diumenge és una mica trencacames i volia estar preparat. Ara ja a descansar i diumenge a les 6h a rodar... :yipi:

Intentaré no forçar en excés per no patir cap lesió muscular, com a mínim em sento fort per fer-ho. No és ben bé el kilometratge de la marató, però 40,5km ja és una bona prova de resistència, com a mínim per a mi... :whip: :whip: :whip:

Si el resultat de la sortida és positiu, us en faré cinc cèntims, i si es vol, es pot programara sortideta conjunta amb qui s´apunti... com que s´arriba fins al mar, ja no caldrà passar per la dutxa  :whistle:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 13:21 #15 per francesc pous (Associat/da)
Hola companys!

Us informo que diumenge vaig completar el "Camí Natural de la Muga" corrents, per un total de 40,5 km. Aquí va un petit resum de la jornada:

Matí plujós i fosc, temperatura agradable i ganes a tope de córrer!!! :party: :party: :party:

Primera part dureta en puja i baixa constant durant 6 km fins al Pantà de Boadella, amb molt bones vistes. Després tram de baixada per asfalt de 2 km i es passa per Les Escaules, fins arribar a Pont de Molins ( km 15 ). S´ha de dir que aquest primer tram transcorre per un paratge preciós, enganxat al riu, i molt agradable de transitar.

Al km 20, mini parada tècnica per prendre un gel i aplicar-me pomada al turmell, ja que me´l vaig regirar durant la baixada  :beurk: :beurk: :beurk:.

Després el camí es fa més feixuc, el paisatge no té l´encant del principi, i els km es van sumant a les cames... Al km 31 s´arriba a Vilanova de la Muga, després Castelló d´Empúries i finalment a la desembocadura del riu Muga, a Empúriabrava, on toco l´aigua del mar i faig 2 km més fins al cotxe, per fer en total 42,5 km amb un temps de 03:58:23, que no està malament tenint present que va ser la primera vegada que feia una distància com aquesta, i tot el recorregut sota pluja, en alguns trams molt intensa... :whip: :whip: :whip:

El Camí és perfecte per fer amb BTT en família, no té cap mena de dificultat i està perfectament marcat, impossible perdre´s!!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 22:18 #16 per Germinator (Visitant)
Molt bé Francesc 40 Km en 3h 58 min. és un molt bon entrenament!!!

Aquesta ruta me l'has d'enssenyar. De cara al Nadal que pujaré una setmana hem de quedar i fer-la. Què et sembla?

Per una altre part he parlat fa uns minuts per telèfon amb en Xavi Nadal (un correcat com nosaltres) de la sortida del 29/10. En principi m'ha dit que si està a Llançà aquell cap de setmana possiblement s'apunti.

Anem parlant.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2011 09:14 #17 per francesc pous (Associat/da)
Germán,

Cap problema per si vols fer aquesta ruta per Nadal, farà més fred que ara i ja està... Per cert, la sortida del 29/10 la voleu fer en BTT o corrents? Jo ara mateix no disposo de BTT perquè la vaig destrossar no fa massa i no tenia previst agafar-ne una de nova fins més endavant, però bé... tot és parlar-ho...

Per cert, el 2 octubre es fa la I Cursa de Vila-Sacra, de 10 km per terra, on si algú s´hi apunta ja en serme dos!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2011 22:06 #18 per Germinator (Visitant)
Francesc, la sortida és per fer a peu. Pensa que tot el camí de Ronda fins a Cap Norfeu no es pot fer amb la bici i el mateix cap Norfeu també presenta moltes dificultats ciclistes, sobre tot si pujem a la torre de guaita (molt recomenable).
Et passo el track de la darrera sortida que vaig fer, que es molt semblant a la proposada. La única diferència és que en aquesta ocasió no vaig vorejar el cap Norfeu i en la sortida que proposo si que el vorejarem.
Jo calculo que ens sortiran entre 27 i 30 km.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2011 08:50 #19 per francesc pous (Associat/da)
Perfecte Germán! És curiós però és la zona que conec menys de l´Empordà, mai l´he feta i per tant desconeixia si era transitable... Si és així perfecte, i gràcies pel track!

Ahir vaig sortir a estirar les cames després de la tirada llarga de diumenge, amb 6 km en 30´i cap problema!  :great:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2011 22:44 #20 per Germinator (Visitant)
El 12/10 (dimecres de la setmana que ve pujaré a Roses amb un amic per fer un Roses (Santa Margarita)-Puig Alt-Cadaqués-Roses en BTT. Algú s'apunta? Sortirem a les 7:30 - 8:00 de Santa Margarida (Roses).

Us adjunto el recorregut en un fitxer jpg adjunt.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.