Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

06 febrer 2013 22:34 #201 per dani75 (Associat/da)
CENS Correcats Alt Empordà:


Llista Correcats Alt Empordà 2.013:

- francesc pous ( Figueres ) - Mitja Marató del Pla de l´Estany; 10 km Cursa Urbana Sant Josep de Figueres; Mitja Marató de la Garrotxa; Marató d´Empúries; Mitja Marató Ciutat de Figueres.

- Xavi Nadal (Xavi-Nad) ( Llançà-Colera-Barcelona ) - Mitja Marató Barcelona;  Maratest Badalona; Marató de Barcelona; Marxa del Cap de Creus 87 Km; Possible Trailwalker Catalunya 2013 100Km, .Marató de Muntanya de Maçanet de Cabrenys(Nova Cursa del Fau); Marató de Muntanya de Collserola.

- German (Germinator) (Premià de Dalt - Roses) - Marató de les Vies Verdes, Marató de BCN, Vilatrail, Trail Roses-Cap de Creus, ASICS Trail de Sant Esteve, Cursa de la Campana, Cursa d'estiu de Premià de Mar, Vallmar, Cursa del Fau, Terra d'Indiketes, Taga 2040, Marató de Collserola, Marató del Montseny, Half Trail de Colera, Marató i mitja de l'Ardenya.

- Dani (Dani75)- (Poblenou a Bcn-Sant Llorenç de la Muga) -Mitja Marató Barcelona.

Buenas! per contrarestar aquests cracks, aqui està el meu modest objectiu a curt termini. Tinc els sogres a Sant llorenç de la Muga, i passo allà alguns caps de setmana i dies de setmana santa o estiu. Estic començant a descobrir els camins que envolten el poble, i veig que hi ha molta teca! crec que al juny hi ha una cursa a terrades, el terç li diuen, que fa bona pinta, així que potser hi aniré.Dic potser perque cap abril-maig naixarà el meu segon fill, i aleshores ja veurem com va la logística! jeje
Un salutació per tots tres i a veure si coincidim!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2013 22:43 #202 per francesc pous (Associat/da)
dani75,

Estás censat, gràcies per aflorar!!! De modest res, aquí el que és important és córrer i passar-ho el millor possible, i si a més pot ser amb amics correcats, millor que millor  :party:

La cursa que comentes de Terrades és nova de l´any passat i em consta que està súper bé. L´organitzen els amics del Club Cames Ajudeu-me i si no hi ha res de nou... també miraré de fer-la!!! si el cos aguanta.

Tens ben aprop per entrenar l´ermita de Sant Jordi, i sinó, una altra sortida que volia proposar per fer, és un Albanyà - Bassegoda amb les variants que es vulguin. Tema logística que comentes... és molt bona logística  8) A veure si coincidim!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2013 22:46 #203 per francesc pous (Associat/da)
Dani75, em confirmen que la cursa de Terrades d´enguany serà el proper dia 2 de Juny, ja aniré informant a mesura que tingui + info  :great:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2013 22:52 #204 per dani75 (Associat/da)

dani75,

Estás censat, gràcies per aflorar!!! De modest res, aquí el que és important és córrer i passar-ho el millor possible, i si a més pot ser amb amics correcats, millor que millor  :party:

La cursa que comentes de Terrades és nova de l´any passat i em consta que està súper bé. L´organitzen els amics del Club Cames Ajudeu-me i si no hi ha res de nou... també miraré de fer-la!!! si el cos aguanta.

Tens ben aprop per entrenar l´ermita de Sant Jordi, i sinó, una altra sortida que volia proposar per fer, és un Albanyà - Bassegoda amb les variants que es vulguin. Tema logística que comentes... és molt bona logística  8) A veure si coincidim!

Si, la pujada a la ermita de Sant Jordi la he fet! i és un trenca-cames guapo, però val la pena només per les vistes des d'allà!
El que comentes d'Albanyà ho tindré en compte! segurament hi seré per Setmana Santa, així que ja passarem tlf!
I lo Terrades ho intentaré! per cert! el millor pà de la zona el tenen allà! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2013 23:06 #205 per francesc pous (Associat/da)
Dani75, demà possiblement em passaran el track definitiu de la prova de Terrades, quan el tingui us el faig saber...

I això del pa, diuen els experts que el pa de Terrades i de Fortià són de lo millor que hi ha!!! :neutral:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2013 14:13 #206 per Germinator (Visitant)
Francesc la cursa del Fau és molt guapa i aquest any hi haurà la versió Marató. En aquesta cursa sóm molts els Correcats que hi van anar l'any passat: Caesar75, Jaume Baraut, Xavi Nadal, Xavi AD, Angel i un servidor.

A la que us hi espero a t@ts és a la de Colera. Aquest any aquesta mitja està dintre de la lliga de muntanya Correcat i per a nosaltres hi haurà preus especials. En aquest moments estic preparant el vídeo promocional i en breu obriré fil d'aquesta mitja que és una pasada.

A veure si surten de l'armari més Coredors de l'Empordà!!! Senglar i Jaume Baraut, això va per vosaltres dos. Manifesteu-vos.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2013 14:20 #207 per DION (Associat/da)
Bones¡¡¡

Aquí un pixapins amb passaport del Baix Empordà. Fa molts anys que caps de setmana i vacances transito per L’Estartit i rodalies. Per això no es freqüent trobar-me en curses al voltant de la capital i sí per les comarques gironines. Porto poc més d’un any en això del córrer (el meu historial atlètic es va acabar als 80) i ara he “reaparegut” de veterà plus50 combinant asfalt/muntanya, si be estic derivant més a muntanya, gaudeixo més. Procuraré estar pendent del fil per mirar de compartir amb vosaltres alguna sortida o cursa per la zona. Us informo del meu calendari fins juny. Per cert Xavi-Nad, com proven les Fuji? Un altre pastanaga empordanès en Jaume Baraut encara potser no ha vist aquest fil...Salut companys¡¡¡ 


CENS Correcats Alt Empordà:

Llista Correcats Alt Empordà 2.013:

- Francesc pous ( Figueres) - Mitja Marató del Pla de l´Estany; 10 km Cursa Urbana Sant Josep de Figueres; Mitja Marató de la Garrotxa; Marató d´Empúries; Mitja Marató Ciutat de Figueres.

- Xavi Nadal (Xavi-Nad) ( Llançà-Colera-Barcelona ) - Mitja Marató Barcelona;  Maratest Badalona; Marató de Barcelona; Marxa del Cap de Creus 87 Km; Possible Trailwalker Catalunya 2013 100Km, .Marató de Muntanya de Maçanet de Cabrenys(Nova Cursa del Fau); Marató de Muntanya de Collserola.

- German (Germinator) (Premià de Dalt - Roses) - Marató de les Vies Verdes, Marató de BCN, Vilatrail, Trail Roses-Cap de Creus, ASICS Trail de Sant Esteve, Cursa de la Campana, Cursa d'estiu de Premià de Mar, Vallmar, Cursa del Fau, Terra d'Indiketes, Taga 2040, Marató de Collserola, Marató del Montseny, Half Trail de Colera, Marató i mitja de l'Ardenya.

- Dani (Dani75)- (Poblenou a Bcn-Sant Llorenç de la Muga) -Mitja Marató Barcelona.

- Dioni Muñoz (DION) (Barcelona Sants/Badal-L’Estartit): Mitja de Barcelona-Duatlo cross La Muga-Trail Nocturna de Llers-Trail Torroella Montgrí-Trail La Tallada-Mitja de Donosti-Trail Les Medes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2013 14:22 #208 per francesc pous (Associat/da)
Germinator, les ganes hi són per fer la Cursa del Fau, ara falta veure com continuen els entrenaments i mica en mica tot arribarà  :great: Però saber que podem ser un grupet nombrós de correcat ja motiva  :yipi:

La Trail Roses-Cap de Creus pinta molt bé també, just avui han penjat fotos en link de fil de la cursa a la secció de muntanya i les vistes són molt guapes...

I la Trail de Colera haig de mirar si encaixa per dates, i ja sabem que has fet el vídeo de la promo, quan surti ens informes, ok?

Jaume!!!! On ets???  :neutral:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2013 14:27 #209 per francesc pous (Associat/da)
Dion,

Benvingut i estàs censat!!! Estarem en contacte, ja que per l´Estartit també hi ha molt per recórrer, segurament has sentit a parlar de la Tramuntrail, tothom qui l´ha fet diuen que és dureta, però molt recomanable  8)

Gràcies per engruixir la llista i estaràs informat puntualment de les novetats que anem programant. I ben tornat al running :yipi: :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2013 13:07 #210 per senglar (Associat/da)
GERMAN!!!!! ja he sortit de l´armari..... soc un negat amb aixó dels ordinadors,o sigui,que amb aquest escrit,hem dono per censat.
Per cert,d´on has tret aixó de la marató de maçanet?
AH! i per qui vulgui fer una sortida espatuflant demá de uns 20 km per les Salines,sortint de la Vajol,que es manifesti!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2013 13:10 #211 per francesc pous (Associat/da)
Senglar!!! Ben censat tu també, ja t´incloc a la llsita, tot i

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2013 13:14 #212 per senglar (Associat/da)
Per cert els meus objectius... tot depén de la meu cama...o sigui que vaig dia a dia,d´idees en tinc moltes,i molt guapes,peró... de moment el proper será la crono del pic estela a el Boulou el darrer cap de setmana de febrer...la veritat,es molt i molt guapa...!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2013 13:16 #213 per francesc pous (Associat/da)
... com deia... ja comptava amb tu!!!  :yipi:

Per tant i recapitulant:

CENS Correcats Alt Empordà:

Llista Correcats Alt Empordà 2.013:

- Francesc pous ( Figueres) - Mitja Marató del Pla de l´Estany; 10 km Cursa Urbana Sant Josep de Figueres; Mitja Marató de la Garrotxa; Marató d´Empúries; Mitja Marató Ciutat de Figueres.

- Xavi Nadal (Xavi-Nad) ( Llançà-Colera-Barcelona ) - Mitja Marató Barcelona;  Maratest Badalona; Marató de Barcelona; Marxa del Cap de Creus 87 Km; Possible Trailwalker Catalunya 2013 100Km, .Marató de Muntanya de Maçanet de Cabrenys(Nova Cursa del Fau); Marató de Muntanya de Collserola.

- German (Germinator) (Premià de Dalt - Roses) - Marató de les Vies Verdes, Marató de BCN, Vilatrail, Trail Roses-Cap de Creus, ASICS Trail de Sant Esteve, Cursa de la Campana, Cursa d'estiu de Premià de Mar, Vallmar, Cursa del Fau, Terra d'Indiketes, Taga 2040, Marató de Collserola, Marató del Montseny, Half Trail de Colera, Marató i mitja de l'Ardenya.

- Dani (Dani75)- (Poblenou a Bcn-Sant Llorenç de la Muga) -Mitja Marató Barcelona.

- Dioni Muñoz (DION) (Barcelona Sants/Badal-L’Estartit): Mitja de Barcelona-Duatlo cross La Muga-Trail Nocturna de Llers-Trail Torroella Montgrí-Trail La Tallada-Mitja de Donosti-Trail Les Medes

- Senglar: manifestat.

Bona ruta la teva! Jo em quedaré fent planer entre figueres-vilasacra-vilanova de la muga-vilabertan-figueres :whip:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2013 14:14 #214 per josep75 (Visitant)
Bones:JOSEP75- josep-Figueres:
De moment els meus objectius:Mitja de Granollers,feta-Mitja de Barcelona-Marato de Barcelona-Marxa 24 hores de resistencia Cap de creus-De moment aixo,despres tot sobre la marxa.ya veurem..Si algu esta interesat en fer tirades llargues el cap de setmana per la zona de Queralbs,Nuria ,Puigmal,Taga,m,ho fagi saber.Cerco company per fer tirades llarga per entrenar l,ultra trail emmona 2013.ritme kako,corre,caminar.ya direu.Salud.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2013 14:19 #215 per francesc pous (Associat/da)
Josep75, ben censat :party: Només de veure el teu calendari... :whip: :whip: Anirem parlant, segur que entre uns quants dels que som trobem moments per fer escapades... La Vall de Ribes tira molt...

Salut i bons entrenaments!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2013 18:25 #216 per Germinator (Visitant)
Josep75 aquest any vull fer el "Taga 2040" Puc comptar amb tu per fer algun entreno per la zona quan s'acosti la cursa?

Francesc ja heu decidit quina sortida voleu fer aquesta Setman Santa? La meva oferta segueix en peu, però si voleu fer un altre circuit jo m'amotllo.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2013 22:17 #217 per senglar (Associat/da)
German,si no fas els 87 del Cap de Creus... no tens perdó de deu si no vens a Agullana...saps pas el que et perds,...!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2013 11:19 #218 per Germinator (Visitant)
Carles ja m'agradaria poder fer els 87 del Cap de Creus, però encara estic molt tendre per aquesta aventura. L'any que ve si Déu vol. Quan és la cursa d'Agullana?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2013 13:29 #219 per senglar (Associat/da)
Agullana,es just el dia avans dels 87,i ja t´asseguro ara mateix que en quedaras ennamorat  :love:

www.lasuada.com/La_Suada____Mitja_Marato...ullana/La_Suada.html

I per cert Germán,he estat parlant amb els organitzadors del Fau,i lo de la marató,es un progecte pel 2014... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2013 16:48 #220 per Germinator (Visitant)
Hosti Senglar no et dic que no a la "Suada" Vull combinar Roses amb una escapada a València aquesta Setmana Santa. Si estic el 29 a Roses miro d'escapar-me  :yes: :yes: :yes:

Això de la marató del Fau li espliques al teu amic Xavi Nadal que és el que es vol apuntar a la marató. Jo tinc previst fer la mitja, com cada any  :whistle: :whistle: :whistle:

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.