Tirades llargues maratons temporada 2015/2016

Tirades llargues maratons temporada 2015/2016

10 Des 2015 21:19 #341 per xavher (Visitant)

gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge

que vol dir ritme pinelli ??   :whip: :whip: :whip:  ... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat  :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls  :sarcastic:

:rofl:  :yes: :yes: Crec que començes a fer escola

manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 22:02 #342 per pinelli (Associat/da)

gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge

que vol dir ritme pinelli ??   :whip: :whip: :whip:  ... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat  :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls  :sarcastic:

:rofl:  :yes: :yes: Crec que començes a fer escola

manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea

manu1.1  :slap: 
ritme pinelli = gaudir de correr , xerrar , fer germanor , controlar els ritmes dels companys ,fer fotos, anar pensant on anirem a fer la st i per suposat foter-li un palet a l'arribada ... una forma de vida  :he: .. que tinc molt suporters ehhhh !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 22:33 #343 per pinelli (Associat/da)


Yo no vengo que iré "un poco más rápido que a la deriva en Vilanova". Pero el sábado 2 de enero tengo pensado hacerla como cada año,.. :whistle: espero que alguno se sume!  :yes:

ya diras . hora , lugar .. si puedo me acerco .. solo es muy aburrido ..  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 23:31 #344 per aurelian (Associat/da)
Vinga, animeu-vos que aquestos son molt bona gent, no com soc jo :winktongue: ho tinc que confirmar, de moment pinta que no, pero veurem. Poc fer ritmes entre 4:30-5:30  :aww:

DIUMENGE 13 DESEMBRE
8:30 pàrquing Marbella
aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans)  :glasses:
manu1.1 - 20/22km  ritme de pinelli
pinelli31 - 20 km  6:00/5:40  :oops:  :glasses:
Francesc - 20 km  6:00/5:40  :oops:  :glasses:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2015 13:17 #345 per Manu 1.1 (Associat/da)

gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge

que vol dir ritme pinelli ??   :whip: :whip: :whip:  ... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat  :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls  :sarcastic:

:rofl:  :yes: :yes: Crec que començes a fer escola

manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea

manu1.1  :slap: 
ritme pinelli = gaudir de correr , xerrar , fer germanor , controlar els ritmes dels companys ,fer fotos, anar pensant on anirem a fer la st i per suposat foter-li un palet a l'arribada ... una forma de vida  :he: .. que tinc molt suporters ehhhh !!!!

:rofl: Per aixó que ho dic de bon rotllo nois, bueno o no  :whip: :whip: :whip:  ;)
aurelin si pots venir ja ho confirmaras que aixó de ritme pinelli  :whistle: :whistle: :666: es conya, es conya!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2015 19:27 #346 per pinelli (Associat/da)

gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge

que vol dir ritme pinelli ??   :whip: :whip: :whip:  ... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat  :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls  :sarcastic:

:rofl:  :yes: :yes: Crec que començes a fer escola

manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea

manu1.1  :slap: 
ritme pinelli = gaudir de correr , xerrar , fer germanor , controlar els ritmes dels companys ,fer fotos, anar pensant on anirem a fer la st i per suposat foter-li un palet a l'arribada ... una forma de vida  :he: .. que tinc molt suporters ehhhh !!!!

:rofl: Per aixó que ho dic de bon rotllo nois, bueno o no  :whip: :whip: :whip:  ;)
aurelin si pots venir ja ho confirmaras que aixó de ritme pinelli  :whistle: :whistle: :666: es conya, es conya!!!

vinga va , aquest diumenge si us porteu be , us ensenyare uns  exercisis de tecnica de carrera i mes sorpreses ..  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2015 19:29 #347 per FRANCESC57 (Associat/da)
DIUMENGE 13 DESEMBRE

  8:30 pàrquing Marbella

aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans)  :glasses:

manu1.1 - 20/22km  ritme???  :great:

pinelli31; Francesc - 20 km  6:00/5:40  :oops:

Fe-rem classes de tècnica de carrera, core, escales curtes, canvis de ritme, una mica de tot...............  :yipi: :yipi:

Queden places lliures ,,,,,,, dues ultimes places ,, ...... barata i bona compañia    :whistle: :whistle:

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2015 20:07 #348 per pinelli (Associat/da)

DIUMENGE 13 DESEMBRE

  8:30 pàrquing Marbella

aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans)  :glasses:

manu1.1 - 20/22km  ritme???  :great:

pinelli31; Francesc - 20 km  6:00/5:40   :oops:

Fe-rem classes de tècnica de carrera, core, escales curtes, canvis de ritme, una mica de tot...............  :yipi: :yipi:

Queden places lliures ,,,,,,, dues ultimes places ,, ...... barata i bona compañia    :whistle: :whistle:

Salut

hi haura bany a la platja ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2015 20:37 #349 per xavher (Visitant)
en un principi un altre mes per dema !!!! m´heu convençut amb tanta tecnica de carrera, escales i core
a més a més hi ha que preparar estrategia per les 24 hores jajaja

8:30 pàrquing Marbella

aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans)  glasses

manu1.1 - 20/22km  ritme???  great

pinelli31; Francesc - 20 km  6:00/5:40 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2015 20:50 #350 per obadia (Visitant)
Que us vagi molt bé demà!!!
I vigileu amb el Core  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2015 20:52 #351 per FRANCESC57 (Associat/da)
Benvingut xavher  :love: :yipi: :yipi: :yipi:

Vinga que quants més siguen mes plorarem  :ouch: :ouch:  :love: :love:

pinelli31; ; ;  ;  ; Lo del bany Jo ho deixo per més endavant, una dutxa rapida si funciona no ho descarto    :mdr:

Algú- mes  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2015 21:58 #352 per aurelian (Associat/da)
al final jo no puc dema que us vaigi de fábula

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 12:24 #353 per xavher (Visitant)
bona sortida aquest mati
bona tirada amb els companys francesc , manu , Pinelli , a mi em tocava fer 11 kms però al final entre la companyia i la bona xarrada m'he deixat portar i han sortit 16 kms a ritme Pinelli !!!
(hauràs de patentar-lo) :he: :he:
després sessió de core-a
un plaer compartir kms amb vosaltres proxima parada 24 hores a can drago

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 14:59 #354 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Pàrquing de la Marbella, 08:20 AM, s'esta fen de dia, per cert una mica fresquet ,,, ,,,  --> per el lleuger aire feia.  :glasses:

Amb una puntualitat Britànica, el Capità pinelli31, el s'argent manu1.1 y els rasos xavher i Francesc, a punt per després de un pre-escalfament explicant anècdotes i altres, hem sortit a les 08:33 AM.

Hem sortit a ritme pinelli31, ja que es l'únic  que es seriós amb aixo del ritme de entreno  :rules:  :love:



Després de uns 7 km al ritme marcat de 6 km/min; ; em fet una paradeta ràpida per il·lustrar-nos 



Aprofitant l'espigo de Badalona, em fet una mica de tècnica de carrera, Jo no; la veritat es que sembla-vant runners de cali-tat. Jo he quedat fins i tot sorprès i la gent que passava també  :rofl: :rofl:




Em fet un altre foto amb un admirador nostre  :mdr: :mdr:

Després em continuat fins fer 10 km de anada, gir de 180º i tornada, ara el ritme ja es de 5:40 km/min, fins que quan faltaven uns 2.5 km per arribar, el capità de la barqueta a aixecat bandera verda, i fins el final cadascú a anar a seu ritme, Jo els hi seguit però he vist fins i tot un 4:30 ,,,,,, al crono i el abductor ha dit  :beurk: que estic aquí,  :mad:
Els hi deixat i fet 1 km de refredement mentres que els cracks seguient  :yes: :yipi: :yipi:

Per acabar em fet equip de L'eskamot i tècniques per superar els rivals, ho posarem molt difícil a resta de equips "" que lo sepaís "", lògicament no es poden explicar " secret summary " a prop de la il·legalitat.  :oops: :oops:



Un pler companys compartir aquestes 2.5 hores amb tot inclòs.  :love: :love:


Molta salut a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 15:26 #355 per pinelli (Associat/da)
bona sortideta la d'avui .. sortida cap a montgat , paradetes al l'espigo i al company de l'estatua anis del mono  i cap la mar bella .. en realitat l'unic que es porta be amb els ritmes es en xavher , ja que quan francesc es posa els cascos de musica , s'oblida completament dels ritmes ..  :rofl: ..  i el manu1.1 per automatisme l'acompanya .. per agafar-los he tingut que fer 2km a 5  :grrrrrr: ..  no han tingut collons d'anar a fer un bany a la platja  :whistle: .. i mira que els insistit  :mdr: .. a veure la proxima ..  despres al st hem deixat fer la foto a la xinesa i s'ha plipat fent fotos .. sortia fum del movil  ( otla , otla , otla foto  :rofl: :rofl: :rofl: )
la tirada de la setmana que ve , a veure com lo monto amb les 24h .. promet !!  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 07:29 #356 per (Visitant)

Que bien lo pasasteis... Me alegro!  :great: Pinelli el día 2 pues sobre las 8:30-9h... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 09:09 #357 per pinelli (Associat/da)


Que bien lo pasasteis... Me alegro!  :great: Pinelli el día 2 pues sobre las 8:30-9h... :whistle:

ho posarem al fil  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 22:00 #358 per sherpa (Associat/da)
Algu vol fer tirada llarga al dia 27 d desembre sobre les 7:30 a la Mar bella. 

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 22:57 #359 per pinelli (Associat/da)

Algu vol fer tirada llarga al dia 27 d desembre sobre les 7:30 a la Mar bella. 

jo segurament hi vagi a cremar torrons  :he: .. aixo si , una mica mes tard i a un altre ritme ..  :mdr: .. dema o dema passat o confirmo ..  :glasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 16:37 #360 per curat (Associat/da)

Algu vol fer tirada llarga al dia 27 d desembre sobre les 7:30 a la Mar bella. 


Jo he de fer uns 20km a 4'30-4'40 però no em puc comprometre a cap hora en concret. Suposo que cap a les 8 o quarts de 9 estaré per la zona litoralera fent-la. Si estàs per allà segur que ens creuem  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.