GENERAL: 24h d'atletisme 2015

GENERAL: 24h d'atletisme 2015

23 Des 2015 00:17 #61 per meep (Associat/da)
Acabo de penjar a la web de les 24 hores el vídeo del reportatge que van emetre a Esport3 amb les imatges del nostre company profe, amb la col.laboració del Xavier Bonastre.

Moltes gràcies als dos!! 8) :great:

www.corredors.cat/24hores

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 15:24 #62 per krlos (Associat/da)
Poc a dir que no s'hagi dit ja una i mil vegades. Els organitzadors i els voluntaris sou la veritable ànima d'aquestes 24h. Ni corredors, ni hòsties! Sense vosaltres això no funcionaria el més mínim. MOLTES GRACIES A TOTS!!!!!

I ARA UNA PREGUNTA IMPORTANT: DEBUTANTE

Que coño pasó con un tio de amarillo que salio corriendo y le pediste al Ruben que lo parara cuando salia del recinto???
  :rofl: :rofl: :rofl:

Me quedé con las ganas de saberlo  :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

23 Des 2015 15:47 #63 per Debutante (Associat/da)
:rofl: :rofl:

Us explico breument.

Vam detectar un tiu sense dorsal que feia coses rares. Corria la recta, passava per la catifa i donava la volta per fora. Vaig tenir poc que fos algú fent trampes, passant per la catifa sense completar voltes senseres.

Li vaig demanar el dorsal, i em va contestar que no portava. Li vaig dir que era obligatori i que de quin equip era (en aquell moment corria pel carrer 4). Em va dir que el dorsal li molestava. Li vaig dir que acabes la volta (estava a la corva de carpes) i que s'atures a la zona de boxes per parlar-ho. El vaig anar seguint a la mirada i vaig veure que a la corva de avituallament i secretaria sortia de lapista i marxava fora. Va ser quan vaig cridar al Rubens per aturar-ho i poder-ho aclarir tot. Al sentir aquest missatge va esprintar sortint cap al carrer. Però la gent que entrava i també va sentir el missatge el van fer aturar. Es va tornar cap a dintre i es va mostrar ofés pel missatge. Li vaig dir que no entenia on anava si no tenia res a amagar, i per qué fugia. Em va dir que l'unic que havia fet era passar per allà, veure gent corrent i es va ficar a córrer pel mig. Li vaig dir que el que hauria de fer es preguntar de que va aquest event i entendre les normes però no ficar-se al mig. Va marxar emprenyat i les 24h van continuar.

Hi ha gent molt rara i molt mentirosa en aquest mon!!

23 Des 2015 15:52 #64 per FRANCESC57 (Associat/da)

Acabo de penjar a la web de les 24 hores el vídeo del reportatge que van emetre a Esport3 amb les imatges del nostre company profe, amb la col.laboració del Xavier Bonastre.

Moltes gràcies als dos!! 8) :great:

www.corredors.cat/24hores

Gent rara ,,,, rara ,,, molt bè Debu ets un  CRACK.

Fantàstic reportatge, molt maco, molt bè, gracies.

Hombre :::::    iiiiiiii  surt la foto de matinada del RugbyMan amb faldilla, està excitant   :yipi: :yipi:  :love:

:yes: :yes:   :whistle: :whistle:   :rofl: :rofl:

23 Des 2015 15:54 #65 per xevifisio (Associat/da)

:rofl: :rofl:

Us explico breument.

Vam detectar un tiu sense dorsal que feia coses rares. Corria la recta, passava per la catifa i donava la volta per fora. Vaig tenir poc que fos algú fent trampes, passant per la catifa sense completar voltes senseres.

Li vaig demanar el dorsal, i em va contestar que no portava. Li vaig dir que era obligatori i que de quin equip era (en aquell moment corria pel carrer 4). Em va dir que el dorsal li molestava. Li vaig dir que acabes la volta (estava a la corva de carpes) i que s'atures a la zona de boxes per parlar-ho. El vaig anar seguint a la mirada i vaig veure que a la corva de avituallament i secretaria sortia de lapista i marxava fora. Va ser quan vaig cridar al Rubens per aturar-ho i poder-ho aclarir tot. Al sentir aquest missatge va esprintar sortint cap al carrer. Però la gent que entrava i també va sentir el missatge el van fer aturar. Es va tornar cap a dintre i es va mostrar ofés pel missatge. Li vaig dir que no entenia on anava si no tenia res a amagar, i per qué fugia. Em va dir que l'unic que havia fet era passar per allà, veure gent corrent i es va ficar a córrer pel mig. Li vaig dir que el que hauria de fer es preguntar de que va aquest event i entendre les normes però no ficar-se al mig. Va marxar emprenyat i les 24h van continuar.

Hi ha gent molt rara i molt mentirosa en aquest mon!!

Sou una cracks, este en tot!!!

23 Des 2015 16:31 #66 per Antirco (Associat/da)
A parte del particular duelo entre Corredors y Picornell que nos tuvieron vibrando las 24 horas, quisiera remarcar también la media hora final de Mia dando sus últimas vueltas gruñendo como un toro desbocado hasta conseguir record masculino de España en 12h (147,072KM) eso supone mantener el ritmo a una media de 4:53 el km , brutal  :surprised: :surprised: :surprised:

Y la otra imagen en las 24h ver a un Paris pletórico corriendo a cuerpo descubierto durante un buen rato de la madrugada y acabando las últimas horas haciendo eses medio grogui del empacho de km que llevaba encima (246,555KM) creo que su mejor marca, un monstruo  :surprised: :surprised: :surprised:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

23 Des 2015 19:07 #67 per Grinta (Associat/da)
Antirco, enhorabona! Em va encantar veure't les 24h  :yipi: I en Krlos també genial, i quin ritme per ser 24h  :surprised:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

24 Des 2015 17:41 #68 per danili (Associat/da)

Y la otra imagen en las 24h ver a un Paris pletórico corriendo a cuerpo descubierto durante un buen rato de la madrugada y acabando las últimas horas haciendo eses medio grogui del empacho de km que llevaba encima (246,555KM) creo que su mejor marca, un monstruo  :surprised: :surprised: :surprised:

Pel que veig al seu blog tenia una marca de +232 km en 24 hores en ruta.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

24 Des 2015 18:23 - 25 Des 2015 01:17 #69 per danili (Associat/da)
De cara a millorar (més encara!) aquesta festa vull comentar que quan fèiem la marató (ho fem pel carrer 1 i en sentit tradicional, és a dir antihorari) va haver uns quants cops que hi havia persones, que seguien els seus companys d'equip de relleus que en aquell moment corrien en sentit horari, i que estaven situats al carril 1 sense estar al cas de res més. No va ser puntual i s'havia de demanar pista per avisar que veníem. Aleshores es disculpaven, sortien i inevitablement tornaven a entrar. Entenc que es perdi el nord amb els ànims però tothom hauria de saber que la zona marcada de canvi de relleu és com la que tenen els entrenadors de futbol. Lligat a això i també quan els relleus corrien en sentit horari em va anar de pèls de no emportar-me per davant una noia que venia de cara després d'incorporar-se sense mirar. El fet que hi hagi +600 persones en aquesta prova (25x24 en equips de 24, més les d'altres combinacions) i que moltíssimes d'aquestes siguin inexpertes en pista fa que la probabilitat que algú vagi per terra a hores d'ara és molt alta. Per això és molt important insistir, abans i si ho veiem in situ, que a les pistes d'atletisme és molt important mirar quan es creua i que un no es pot quedar aturat allà al mig. Com a exemple, el Debu fa anys es va perdre una marató (crec que pocs dies abans d'anar a Berlín) perquè va caure i es va lesionar intentant evitar la topada amb un nen que creuava la pista de Ripollet sense mirar.

Per altra banda. Hi ha algun motiu pel qual els relleus de 24 integrants canviïn de sentit? No es podria deixar els canvis de sentit només pels que fan les 6, 12 i 24 hores?

Edito: O millor encara. Que els que fan els relleus per equips vagin en sentit horari les tres hores que també ho fan els de les sis hores. Crec que a les 21 hores restants el carril 1 té ús antihorari o està buit.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

25 Des 2015 00:11 #70 per Antirco (Associat/da)

Per altra banda. Hi ha algun motiu pel qual els relleus de 24 integrants canviïn de sentit? No es podria deixar els canvis de sentit només pels que fan les 6, 12 i 24 hores?

Bona reflexió.  :yes:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

25 Des 2015 16:13 - 25 Des 2015 16:15 #71 per krlos (Associat/da)
Jo com sempre, a fer llenya  :666:

Va haver-hi un missatge del Debu que vaig aplaudir tot i que no li vull mal a ningú. Va ser el de que començarien a eliminar participants de les 24h. que incomplíssim el "sortir" de l'interior quan estaves anant molt més lent que la resta de participants. No tinc ganes de que una persona que ha preparat aquesta prova amb ganes durant mesos i mesos i vingui de l'estranger quedi eliminat a la primera de canvi, però hi havia situacions absurdes, no d'anar lent, sino d'anar caminant hores i hores i fer-ho per l'interior, i per el contrari, gent que no parava de córrer, però ho feia lentament, anaven per fora.
Vaig haver d'avançar a molta, molta gent, entrant al carril 5. Ho reconec. Però es que molta gent anava en paral·lel o fins i tot en grups sense pensar en la resta de participants. Vaig arribar a avisar, una sola vegada a una parella que anaven en paral·lel i ella es va disculpar i es va obrir...cap a l'interior obligant-me a avançar un altre cop per el carrer 5

Potser l'any vinent pugui haver algun tipus d'avis tipus "targetes" i així no serà a les primeres de canvi, però gent que contínuament desobeeix la normativa (repetida moltes vegades) acaba cansant molt (penseu que els guanyadors fan més de 500 voltes!)

I +1 per la reflexió de danili. Perqué fer girar als de relleus? A la seva velocitat comporta fins i tot perill quan es creuen en sentit contrari

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

25 Des 2015 17:50 #72 per Bejota (Visitant)
Es evidente que los atletas que corren lentamente o simplemente caminan por la calle interior provocan una molestia enorme a los que van  más rápidos, pero me pregunto hasta qué punto se les puede obligar, reglamento en mano, a ir por las exteriores. No recuerdo que haya ninguna norma en el atletismo que diga que los atletas que vayan a ser doblados se aparten. Es una norma de cortesía, pero la falta de cortesía no me parece descalificable. No sé si una norma así puede incluirse en el reglamento particular de una prueba, pero de ser posible debería incluirse por escrito, no solo comunicarse por megafonía. Es una cosa que convendría tener muy clara, porque, además, su aplicación también estaría sujeta a muchas interpretaciones. En una prueba de 24 horas, doblados lo son todos menos uno.

26 Des 2015 22:43 #73 per Debutante (Associat/da)
Intento explicar el nostre posicionament.

Als atletes que intentem protegir de qualsevol incident son els atletes de 24h individuals, o els de 12h o els de parelles. Es a dir, els que corren pels carrers de fora.
Creiem que els atletes dels carrers contigus, els equips han de fer sempre la cursa en el mateix sentit.
Criem que en un avançament, es podria xocar un atleta de 24h amb un equip, i el cop no es tan greu quan tots dos corren en un mateix sentit, que quan el xoc es entre dos atletes que corren en sentits oposats.
Aquest és el motiu pel qual fem girar als equips. Per a que tots corrin en un mateix sentit.

Es veritat que als carrers interiors no fem girar als atletes, excepte en la cursa de 6h. Mai haviem vist perill en aquest fet, i per això no ho creiem oportú.

També val a dir que mai havia hagut tanta competicitivitat a la prova d'equips. Aquesta competitivitat, que per una banda a donat molt atractiu a la prova, ens ha creat als organitzadors diversos moments de conflicte. Els animadors dels equips, continuament trepitajaven els carrers interios, i molts rellevistes surtien cap a la zona de boxes produint moments d'alt risc i fins i tot algun incident. Recordem que un atleta de 6h va rebre un cop al xocar contra un rellevista que sortia de la zona de boxes.
Aquest fet no ha passat inadvertit pels organitzadors i mirarem de plantejar alguna possible millora.
Es complicat controlar a un elevat nombre de persones (no era només un equip el que ho feia) i durant moltes hores.
Potser els atletes d'equips no ens ho han possat fàcil aquest any, però potser nosaltres no ho hem sabut controlar millor.
Mirarem de millorar de cara a l'any vinent.

I respecte als atletes lents que impedeixen el pas dels corredors ràpids... és ja un clàssic.

La normativa de la IAU obliga a deixar passar als atletes ràpids. Per tant, no és una norma "nostra", sino d'aquest tipus de proves. Però costa molt amonestar amb targeta groga o expulsar amb targeta vermella a un atleta que porta hores competint i setmanes entrenant. Per aquest motiu intentem fer servir el diàleg i demanar cedir el pas. Si veiem que es corregeix, doncs no amonestem, si continua sent flagrant, doncs amonestem.
Crec que la idea d'afegir aquesta normativa al reglament pot ser un encert. Prenem nota.

Salu2 i kms!!

26 Des 2015 22:57 #74 per Dani (Associat/da)
Com diu en Debu, fem girar els participants de 12/24 hores i els d'equips petits, perquè vagin SEMPRE al mateix sentit. Imagineu un que vagi a 3.20 i un de 24hores que avanci pel carrer interior i xoquin.... Anant en el mateix sentit evitem aquest perill que pot ser bastant greu. Els del carrer 1 no interactuen amb el del 4. I fem girar als de 6 hores perquè no estiguin tota la cursa al mateix sentit.

Aquest any s'han produït situacions de perill, amb creuaments dels equips amb els de 6 hores i marató sobretot. Hem de pensar que farem. Quines proves volem potenciar i com podem evitar aquests perills.

Gràcies a tots per participar  :party:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018