Equips CoRReCaTS 24 hores

Equips CoRReCaTS 24 hores

01 Oct 2015 00:22 #21 per luzyan54 (Associat/da)


Vull participar a l'equip femení de CoRReDoRS.CaT a les 24 hores:
1-6: Grinta, Mona
7-12: Luzyan54 :oops:(x)
13-18:
19-24:

(Tenim vint-i-dues places disponibles) - 1

(x) supongo que no tendremos problemas por los tiempos??? Yo me apunto, posiblemente haga sea la primera después de mucho tiempo de lesión... Si veo, que no puede ser lo diré con tiempo y sino entro en las reservas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 01:12 #22 per jaume86 (Associat/da)


Vull participar a l'equip femení de CoRReDoRS.CaT a les 24 hores:
1-6: Grinta, Mona, Luzyan54  :oops: (x),
7-12:
13-18:
19-24:

(Tenim vint-i-dues places disponibles) - 1

(x) supongo que no tendremos problemas por los tiempos??? Yo me apunto, posiblemente haga sea la primera después de mucho tiempo de lesión... Si veo, que no puede ser lo diré con tiempo y sino entro en las reservas.


Perfecto Luzyan54, lo que buscamos en este hilo es incentivar la participación  ;) ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 01:43 #23 per jaume86 (Associat/da)


Home, no vull crear polemica eh ¡, pero crec que no s'ha pensat gaire en els "lents". Crec que esta lleig que una asociacio, que fomenta el esport, discrimini els seus associats segons si son rapidillus o son lents . En el fons, aqui el que s'esta dient es que es forma un grup de corredors rapits, i despres va la resta .... (com primera i segona clase) a mi, particularment, no em sembla be . Les 24h es una festa del esport, i la gracia es que en un mateix equip, hi hagi gent de 35 minuts en 10.000, i gent de 60 minuts, un equip integrador, on hi cap tothom.

Pero ojo, que es el meu punt de vista ¡

Si creieu que aquest missatge por embrutar, si us plau, borreu-lo, teniu el meu permis, ja que insisteixo, no vull crear polemiques, pero m'ha semblat lleig, com he dit


totalment d'acord amb tu David C es molt trist ser dels "malillos",i si algu creu que aixo es fomentar el "bon rollo" que vingui deu i s'ho miri.......................


El amic Grampy,com sempra tocan alló que no sona.....  :whistle:  Es que no te tocat mai la vena competitiva? Entenc perfectament la ideia de volguer possar objetius que donguin vidilla i siguin atractius per tots, com buscar el record de la prova.
Que passa, que els mailllos, com tu dius no es podan picar?  Totom te cabuda, crec jo!!!  :great:


Tothom és lliure d'opinar i dir la seva, es clar, sempre i quan es faci amb educació, si us plau  8)

Aquí no es discrimina ningú, ni per opinions ni per temps. Potser per sexes, els que fileu tan prim em pregunto si serà el següent, però la Grinta ja s'ha ofert a deixar-se barba i compartir Volls amb qui es pugui sentir discriminat inclús pel sexe  :party:

Senyors, és una votació i és tan fàcil com votar una serie de corredors. Ningú hi està obligat. Alhora que hem torno a oferir per organizar més equips fins arribar al màxim de 25  8) 8)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 07:18 #24 per Grinta (Associat/da)
Luzyan54 benvinguda!!!  :yipi: :yipi: :yipi:
Vinga noies, a veure si aconseguim ser 24. Tot sigui per l'ELA i per passar una estona divertida fent allò que més ens agrada...

I una altra proposta  :great: Fem un equip de barbuts??? Vaaaaa! Jo m'apunto i fem que no es pugui córrer a menys de 6' el km o una altra parida així i ens fem un fart de riure animant a anar més lent...  :whip: Qui s'anima?

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 08:43 #25 per xevifisio (Associat/da)
I perquè no es proposen diferents equips? Els que s'emplenin es tiren endavant i els que no, es descarten
Barbuts
Lents
De zones geografiques
De franges d'edat
"Muntanyerus"...
Si algú posa fil a l'agulla per fer un de " minimalista" que conti amb mi ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 08:49 #26 per Jorfer (Associat/da)
Benvinguda luzyan54  :great:

Vull participar a l'equip femení de CoRReDoRS.CaT a les 24 hores:
1-6: Grinta, Mona, luzyan54,
7-12:
13-18:
19-24:

(Tenim vint-i-una places disponibles)

Tal com s'està dient qualsevol iniciativa és bona per tal d'augmentar la participació a les 24 hores.
Tothom pot crear els equips que consideri. Endavant amb més inciatives  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 11:30 #27 per Del@ (Associat/da)
Per mi si que és una bona iniciativa, encara que també entenc els comentaris dels companys que creuen que discrimina als corredors amb temps més lents.

El que ells diuen tindria més sentit si es tractés d'una competició on només participés gent de l'associació, ja que aleshores la prova perdria tota la seva gràcia, però al estar oberta a altres equips i amb l'idea de buscar fer el record de la prova és la manera d'intentar-ho amb més garanties.

Un exemple el tenim a la cursa de relleus de la Mitja Marató del Parc Central de Mataró. Sóc d'un equip de pocs membres, però tot i així no sempre he estat en el millor equip ja que hi havien corredors més ràpids que jo o en millor forma en aquell moment. S'ha de buscar la millor composició de l'equip per fer el millor paper possible a la cursa. Aquest fet no ha fet que deixés de participar a la cursa ni que pensés que es feia una discriminació de cap tipus, ja que s'ha de ser conscient que sempre hi ha gent més ràpida i més lenta que un. Evidentment, estigués en l'equip 1 o el 2, sempre donava el millor de mi amb independència de la posició que estigués en cursa en aquell moment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 12:34 #28 per josecarnero (Associat/da)
Jo estic pendent d' un canvi d' horari donat que el dia 20 em toca treballar tot el dia (Corte Ingles obre), i miro de canviar-lo al 13 per tenir plena dedicació. Tan bon punt ho tingui resolt em miro horaris, proves, relleus...

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 13:49 #29 per curat (Associat/da)
Comissió esportiva,

felicitats de nou per aquesta iniciativa i tireu-la endavant doncs sempre hi ha gent que protesta per tot. Ni que s'hagués dit que només pot fer-se un equip amb la gent més ràpida  :no:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 14:29 #30 per Alba (Associat/da)
Amb la poca participació que ha tingut en els darrers temps el fòrum poder seria millor no desincentivar-la amb comentaris que jutgen. Tenir criteri i opinió (sigui a favor o en contra de la d'un mateix) no vol dir queixar-se per tot.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 15:08 #31 per Grinta (Associat/da)
Alba, vaaaaaa! Apunta't a l'equip de noies, que riurem molt. I ta germana també,  que és la canya. :yipi:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 15:18 #32 per dani75 (Associat/da)
Passen les hores i vegi que ningú contacta amb mi per aquest equip. I sabeu perfectament que no podeu guanyar sense mi. Jojo.

Jo vaig participar l'any passat per primera vegada i va ser una bona experiència.

Enguany buscaré també algun equipillo que busqui un crack de l'atletisme. I si no podriem muntar un equip d'inutils ( gent del repte de marató on sou??!!! )  :666: :666:


I ja en serio a mi em semblen bé totes dues iniciatives! ciao!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 15:22 #33 per Grinta (Associat/da)

Passen les hores i vegi que ningú contacta amb mi per aquest equip. I sabeu perfectament que no podeu guanyar sense mi. Jojo.

Jo vaig participar l'any passat per primera vegada i va ser una bona experiència.

Enguany buscaré també algun equipillo que busqui un crack de l'atletisme. I si no podriem muntar un equip d'inutils ( gent del repte de marató on sou??!!! )  :666: :666:


I ja en serio a mi em semblen bé totes dues iniciatives! ciao!


Jo m'apunto! Jajaja, a part de noia, sóc del repte. Inútil ningú, home! Si Es tracta de fer, com més equips millor. Sortim guanyant tots. Ens podem apuntar a diferents equips  :party:
Deixem que els cracks intentin fer record de la prova, que també serà maco, no?
La resta, sense pressió, ens ho passarem genial  :yipi:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 15:29 #34 per grampy (Associat/da)

Comissió esportiva,

felicitats de nou per aquesta iniciativa i tireu-la endavant doncs sempre hi ha gent que protesta per tot. Ni que s'hagués dit que només pot fer-se un equip amb la gent més ràpida  :no:


"Aquest any, a la comissió organitzadora i a la Junta ens agradaria tenir un equip amb una representació de les  les vint-i-quatre persones més ràpides de l’associació possibles, doncs l’any passat el primer equip format per associats va quedar en tercera posició.… I creiem fermament que a la majoria de nosaltres ens ompliria d’orgull que un equip amb el nom CoRReDoRS.CaT no tan sols aspiri a la primera posició sinó també a establir un gran rècord. wink2 yes

La nostra proposta és que, qui vulgui, proposi les 24 persones que creu que són les més ràpides i que li agradarien que formin part de l’equip oficial de l’associació. "



Jordi(curat),jo com altres companys si que veiem que la asosiacio o la comissio o junta vol fer un equip amb la gent mes rápida per tal de intentar establir un record si es posible...... :neutral:
a quin foro estas mirant tu? ......lo pitjor es pensar que tothom es queixa cuant no compateixen ni opinen el mateix  que tu  :no:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 15:44 #35 per RugbyMan (Associat/da)
La comissió ha propossat fer un equip ràpid per intentar batre un record de la proba...en cap moment ha dit que només es podia fer un equip ràpid.

Jo crec que la gent llegeix en diagonal de vegades. Jo en el meu cas participaré a un equip i si algú em demana participar en un altre (ja em vaig oferir pel de noies ja que en tinc la faldilla correcat a casa  :rofl: :rofl: :rofl:) doncs ho faré encantat. En cap lloc he llegit que només es pugui participar o en el dels ràpids o en cap mes....peró igual es que el que llegeix en diagonal soc jo  :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 15:57 #36 per grampy (Associat/da)
es que ningu ha dit que la comissio nomes vulgui crear un grup de rapits........jo he entes que la comissio vol crear un grup de rapits....crear,proposar o el que sigui.....i punto!
i continuo creient que es un error...i punto!!!! una opinio com unaltre li toqui els cullons a qui sigui!!!!! i punto!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 16:38 #37 per pinelli (Associat/da)
personalment opino que per que no es pot fer un equip rapid...  a tots ens agrada una mica de competitivitat no ??
potser podem fer un altre dels no tant rapids ?? correcats 1 i correcats 2 .. mentres mes equips millor ..  :mdr:   

totes les opinions son respectables ..  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 16:47 #38 per Dani (Associat/da)
El rècord de la prova està en 349.268 km. O sigui, a 4'07"/km.

Qui pugui córrer COM A MINIM a aquesta velocitat, que s'apunti a aquest equip.

Jo en plena forma ho faria, ara no. Per tant, no m'apuntaré a aquest equip.

Però encantat d'apuntar-me a qualsevol altre equip ni que sigui per fer última posició.

Del que es tracta es de córrer per la ELA.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 17:00 #39 per Jorfer (Associat/da)


Del que es tracta es de córrer per la ELA.


Aquest és l'objectiu principal de la proposta.
Tant de bo sortin vint equips correcats amb faldilla, corren retro o com vulgueu... :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2015 17:40 - 01 Oct 2015 17:48 #40 per David C (Associat/da)



DAVID, em deixo barba i corro amb tu. I després ens bevem una Voll  :666:


De on estem parlant ?  :666: :666: :666:

Per la resta, seguexo pensant igual, en un esdeveniment esportiu integrador, no s'hauria de discriminar a ningú, i menys per un tema de marquitis o elitisme.

P.d: si em persegeixen els mossos, jo puc anar a:  4:07  :whistle:

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.