Equip Femení 24h en pista

Equip Femení 24h en pista

14 Des 2015 12:27 #201 per RugbyMan (Associat/da)

Bon dia Noies,

Per donar una empenta al tema de les dades, ja que és urgent, a moltes de vosaltres us he passat un privat o un mail per que ens ho feu arribar lo abans possible.

Gràcies  :love:


a mi no m'ha arribat res encara  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 13:05 #202 per esther (Visitant)
Merci G3mma i Grinta per la feina organitzant.

G3mma, t'he enviat les dades per privat.

Una abraçada,

Esther

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 13:14 #203 per Grinta (Associat/da)
Hola guapes!

Fins ara no he tingut cap forat per a connectar-me...  :arf:

Per ara he rebut les dades de la No surrender, la Xik3ta, l'O'Neill i la Sarcel. Moltes gràcies!  :love:

El porta xip el porta la Rosae a primera  hora, oi? I algú que porti un porta-dorsal???  :whistle:

A continuació, us poso el mail que hem rebut per part de l'organització:

1. Cada parella/equip disposarà d’un ÚNIC xip i 2 dorsals.
2. El xip s’haurà d’anar traspassant d’un atleta a un altre, de forma que sempre el porti l’atleta que està en pista. El xip ha d’anar lligat als cordills de la sabatilla. També podeu portar una cinta porta-xip d’aquestes que es tanquen amb “velcro” per facilitar l’intercanvi ràpid, però és responsabilitat de cada equip portar-la, ja que la organització no les facilitarà.
3. L’intercanvi de xip sempre s’ha de fer a la part interna de la pista, a la meitat aproximadament de la recta d’arribada. Per evitar confusions, la zona d´intercanvi estarà delimitada amb cons. Però recordeu que es fa a la part interna. Aneu amb compte amb creuar sense mirar per si venen altres atletes corrent. Fer l’intercanvi fora d’aquesta zona suposa una amonestació (dues amonestacions acumulades per membres del mateix equip comporten la desqualificació de l’equip).
4. El corredor que porta el xip sempre haurà d’anar identificat amb el dorsal col•locat a la part davantera del seu cos. L’altre dorsal pot ser custodiat per membres de l’equip que no corrin en aquell moment. En cas que no hi hagi ningú que pugui custodiar aquest segon dorsal, el podeu deixar a la carpa de CoRReDoRS.CaT per a que sigui custodiat fins que arribi a les instal•lacions el proper rellevista.
5. Si necessiteu servei de guarda-roba, podeu deixar la vostra bossa a la carpa de CoRReDoRS.CaT. Els vestidors i dutxes els podeu fer servir, però recomanem no deixar bosses a l’interior del vestidor.
6. Els lavabos de cabina que trobareu a la pista són pels atletes de 24h individuals. Fer servir aquests lavabos de pista comporta amonestació. Si necessiteu anar al lavabo podeu fer servir els dels vestidors, o els que hi ha a la part interior de la graderia.
7. Cada 3h es fa un canvi de sentit dels atletes de 24h i per seguretat, també de la resta de participants. Aquests canvis es fan a les 15:00-18:00-21:00-00:00-03:00-06:00-09:00 amb una variació de minuts amunt o avall en funció de la disponibilitat dels organitzadors per la coincidència amb la sortida o arribada d’altres proves paral•leles. Els organitzadors i voluntaris us indicaran com es fa aquest canvi de sentit. Si us plau, seguiu les seves instruccions. Fer un canvi de sentit incorrecte també comporta amonestació.
8. És necessari entregar la llista de participants amb antelació. No ho és indicar l’horari de cada relleu, ja que aquests són lliures,  però sí saber els components de l’equip, amb Nom, Cognoms, DNI i data de naixement, dades imprescindibles de cara a l´ asseguradora. No podrà córrer cap atleta que no estigui inscrit en aquesta llista. Aquest llistat ha de ser enviat abans de dimecres dia 16 a les 00h de la nit a l´adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (el mateix des d´on s´envia aquest comunicat).
9. Els dorsals i xips s’entreguen a partir de les 10:00. A les 11:00 es fa un briefing explicatiu on esteu convidats (no es obligatòria l’assistència però és recomanable).
10. Quan acabeu el vostre relleu podeu passar per la carpa de CoRReDoRS.CaT a recollir la vostra “bossa del corredor”.
11. Els 3 equips/parelles guanyadors/es obtindran trofeu (pels 3 primers equips de 7-24 components, hi haurà medalles per tots els seus membres). L’entrega de trofeus i medalles es durà a terme una vegada finalitzin les 24h. Esteu tots convidats a aplaudir als guanyadors.

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 09:41 #204 per G3mma (Associat/da)
Bon dia,

Estic preparant la lista amb les dades de totes les noies, per tal d'enviar-la demà.

Hi han dues que no localitzo o no em contesten: Luzyan54 i Rosa55. Teniu manera de contactar amb elles?

Gràcies  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 10:35 #205 per Belenka (Associat/da)

Hola guapes!


El porta xip el porta la Rosae a primera  hora, oi? I algú que porti un porta-dorsal???  :whistle:


Jo puc portar un porta-dorsal però en caldrien dos. De fet, com que sempre hi ha un dorsal rotant a secretaria, a unes males podem posar-los amb agulles.

També duré un porta-xip per si un cas.

Vinga noies que això ja està aquí!!  :party:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 11:00 #206 per Grinta (Associat/da)
G3mma, ho sento, no tinc el seu telèfon  :arf:
Sí, Belenka, ja ho tenim aquí  :party:
Ahir vaig anar al fisio, encara no em deixa córrer, però em dóna bula papal pel dissabte, a ritme superlent. Així que us convido a fotre'm un calbot si em veieu baixar de 5'20'' o que em plaqueu directament, si baixo d 4'30''. Rugbyman, m'ajudes amb el tema dels placatges?  :rofl:
Apa! El dissabte de 11:20 a 3h, per allà hi seré! Am moltes ganes de conèixer-vos personalment a moltes de vosaltres  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 11:13 #207 per danili (Associat/da)

Bon dia,
Estic preparant la lista amb les dades de totes les noies, per tal d'enviar-la demà.
Hi han dues que no localitzo o no em contesten: Luzyan54 i Rosa55. Teniu manera de contactar amb elles?
Gràcies  :love:


La Rosa55 és la Rosa Garrido Vendrell. 10-08-1955. Pel DNI faig un WhatsApp a la Judit Pla que no tinc el mòbil de la Rosa. Era això, oi?

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 11:15 - 15 Des 2015 11:27 #208 per danili (Associat/da)
La Luzyan54 es diu Luz Marina Velásquez Puentes. 23-05-1954.
També miro de contactar amb el grup Judith-Teresa Recuero-Olga Sierra-Mercè Rueda...

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 11:41 - 15 Des 2015 11:45 #209 per danili (Associat/da)
G3mma i resta de gent,
Et passo per WhatsApp el DNI de la Luzyan54.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 13:12 #210 per Grinta (Associat/da)
Quin crack estàs fet, Danili!!!  :yipi:
I les talles de sotenidor, les saps també?  :rofl:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 13:51 #211 per danili (Associat/da)
Entre mides i copes EU i US porto un embolic...

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 13:53 #212 per XiK3ta (Visitant)
Hola noies!

Com va el tema de les baixes? Al final qui no pot venir? Jo podría allargar el meu torn si fes falta o intentar fer algún altre relleu.
També tinc un porta dorsals disponible.  A mi no em toca fins dissabte tard, però seguramente em deixaré caure més d’hora.

Ja direu. ;)

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 17:01 #213 per G3mma (Associat/da)
Hello!

Ja les tenim totes menys Tresa57, que ja li he passat un mail.

Poso totes les dades juntes i les envio lo abans possible.

Mil gràcies per l'ajuda  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 17:12 #214 per Grinta (Associat/da)

Entre mides i copes EU i US porto un embolic...


No m'estranya, el porto fins i tot jo...  :rofl:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 17:12 #215 per Grinta (Associat/da)

Hello!

Ja les tenim totes menys Tresa57, que ja li he passat un mail.

Poso totes les dades juntes i les envio lo abans possible.

Mil gràcies per l'ajuda  :love:


Perfecte, guapa! Bona feina  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 17:21 #216 per Grinta (Associat/da)

Hola noies!

Com va el tema de les baixes? Al final qui no pot venir? Jo podría allargar el meu torn si fes falta o intentar fer algún altre relleu.
També tinc un porta dorsals disponible.  A mi no em toca fins dissabte tard, però seguramente em deixaré caure més d’hora.

Ja direu. ;)


L'Anrool va dir que la MontseR estava lesionada, però no han dit res més.
Jo ho podré fer. No a 4'20'' com volia, però bueno. L'important és ser-hi  :party: Així que a mi no m'ha de substituir ningú.
La resta totes bé, no? La Zaldibia i l'Olga comparteixen un torn, la Mercè i l'Olga, un altre (Olga, al final fas l'hora sencera, iupiii!) i la Mona i jo compartim un altre.
La meva idea és fer l'hora sencera de 16h a 17h. Si em fes mal, faria entrar una mica abans a la G3mma. I el relleu de les 2h, com hi ha la Mona, ja ens ho muntaríem  :yipi:
Ja ho tenim aquí, eh???  :mdr:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 17:31 #217 per Mireia684 (Associat/da)
Que be Grinta que puguis correr !!! Si veus que a les 16:00 acabes massa cansada podem allargar 5 o 10 minuts cada una o qui pugui per cobrir la tema mitja hora de la matinada .

Per mi no seria cap problema.

Ens veiem ben aviat. :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2015 16:27 #218 per G3mma (Associat/da)
Hello!!

La llista amb totes les participants ja està feta i enviada  8).

Socanna m'ha comentat que ha comprat un cinturó per el dorsal i el portarà  :love:.


Això ja està aquí noies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2015 19:49 #219 per socanna (Associat/da)

Hello!

Ja les tenim totes menys Tresa57, que ja li he passat un mail.

Poso totes les dades juntes i les envio lo abans possible.

Mil gràcies per l'ajuda  :love:


Moltes gràcies G3mma per totes les gestions 8)

Siiiii, al final he decidit comprar-me un cinturó dorsal :yes: :yes:

Ens veiem dissabte :party: :party:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2015 20:08 #220 per Grinta (Associat/da)
:yipi:
Oeeeeee! Genial.
Gràcies a les dues  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.