Equip CoRReCaT a les 24 hores

Equip CoRReCaT a les 24 hores

21 Des 2015 15:56 #141 per dani75 (Associat/da)
Felicitats nois! va ser un autèntic espectacle seguir-vos de tant a prop.

La matinal del diumenge serà de les que marquen punts d'inflexió!

Increïble!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 16:07 #142 per (Visitant)

En canvi sí que és el Tete Xavi, tot i que no veu Voll Damm  :rofl: :rofl: :rofl:


No m'extranya...te les vas fotre tu totes  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:



Al contrari Òscar no bec Voll Damm perquè així li quedin més a ell! :rofl:(lo siento amantes del café con leche y cocacolas :mdr:)

Gràcies a tots per venir, als que van ajudar i als que no ho van fer tant, als que van guanyar i als que van quedar darrere dels guanyadors, gràcies als que van fer fotos, gràcies als que varen animar o van fer acte de presència, gràcies als equips i els seus corredors, gràcies als patrocinadors, gràcies a tots els que varen fer possible aquesta gran festa, gràcies a tots els companys que varen posar el seu granet de sorra perquè tot sortís el millor possible. I gràcies com no a Zenón por su presencia y por sus palabras. 24 hores i alguna més de sentiments a flor de pell intentant fer a la gent una mica més feliç... Tant de bo almenys tots per una estoneta trobéssiu aquest moment de felicitat!
Parlo a títol personal però sé que hi ha molta gent que pensa el mateix i que dedica o ha dedicat moltes estones de la seva vida a fer-ho tot possible i vull donar-los les gràcies públicament!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 17:18 #143 per kilometer (Associat/da)
guissona, ho vas fer de conya. Les teves sensacions eren les que eren i tot i així vas assumir el repte i ho vas lluitar i ens vas aportar el teu granet de sorra també. Bé aixó mentre corries. Després vas contribuir més que sobradament amb els ànims, les referències i la retransmissió en directe, que estic segur que el Joan3, va lamentar que no pogués ser en audio directe  :mdr: :mdr:. Geni i figura  :yes: :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 17:25 #144 per profe (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 17:55 #145 per pinelli (Associat/da)

Ja podeu veure la primera tongada de fotos, de dissabte .

dona error profe  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 20:44 #146 per Jorfer (Associat/da)
Espectaculars cròniques dels participants: Kilo, Ruben6 i Guissona. Volem més  :yes: :yes:
Amb els vostres relats ens feu reviure l'espectacle que vam viure.

Tete Xavi totalment d'acord amb les teves paraules  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 22:20 #147 per Del@ (Associat/da)
Primer de tot donar l’enhorabona a tots els que es van encarregar de l’organització de les 24 hores, a tots els voluntaris i a la resta de persones i/o entitats que van fer-ho possible, sense vosaltres no podriem gaudir d'un ambient  com el d'aquest cap de setmana  :great:.

En segon lloc, i com ja vaig dir, per mi va ser tot un honor ser escollit per formar de l’equip de corredors.cat. i compartir les 24 hores d’ahir amb corredors de gran qualitat, tant atlètica com personal, alguns dels quals sempre he mirat amb admiració a les curses.

La veritat és que després del que havia patit a la Marató de Castelló feia dues setmanes (ho sé tinc la crònica pendent i prometo fer-la) no estava en les millors condicions per córrer ràpid. Confesso que vaig estar a un pas de cedir el meu lloc a un altre corredor, però degut a que ja teníem algunes baixes, d'altres que deien no estar al seu 100% (quan ho estiguin no els veuré passar :surprised:) que la meva hora era dolenta i que em feia il·lusió participar al relleu em vaig provar el diumenge passat a les pistes de la Marbella i vaig veure que, tot i amb molèsties, podia anar ritmes competitius :yes:, però una hora seguida era impossible :no:.

Com he dit el meu relleu era a una hora complicada (de 02 a 03 de la matinada) i el divendres nit tenia sopar amb els companys de despatx, però tot així vaig anar dissabte al matí abans de que comences la prova per fer-nos la fotografia amb els companys que farem de llebre a Nassos i veure l’inici de la cursa.

Em vaig quedar animant als companys que van córrer en aquell moment (Joan3, XaviNad i Rutxi) i ja es va veure que la cosa aniria justa i que la tàctica de córrer molts minuts seguits (en algun cas l’hora sencera) no era la bona i ho vam anar modificant sobre la marxa, però de cara a l’any vinent ho hem de millorar molt :yes:. Després em vaig anar a dinar a casa i descansar el que pogués, ja que per internet i whatsapp seguia la cursa amb molta emoció. Vaig aconseguir dormir unes hores pel vespre. Una mica abans de les 00 hores ja estava per allà.

Al arribar a les pistes la cosa era molt diferent de quan havia marxat, hi havia poca gent, sense música, no sé la cosa es veia desanimada :'(, però estic acostumat a entrenar a les pistes amb condicions semblants i totalment sol, així que no era un problema per mi, però reconec que córrer amb l’ambient que hi havia al principi o a les darreres hores de la cursa et fa donar una mica més del 100% de les teves forces. En aquells moments corrien el Chute, Guissona i el XaviNad ens va donar un cop de mà, vas córrer molts kms ahir.

Al matí vaig quedar amb l’Adalpu de partir-nos l’hora en 30’ per així rendir millor (fins i tot penso que de cara a l’any vinent s’han de fer relleus més curts :yes:), així que faria de 02.00-02.30 i 03.00-03.30. Al moment de la sortida estàvem a més de dues voltes de l’equip del Picornell, que crec que va ser la màxima diferència que vam tenir en contra durant tota la prova, però no tenia cap dubte que els cracks que anaven a córrer després ho recuperarien, com així va ser :party:.

M’agrada córrer en pista i el fet d’avançar gent constantment encara em motiva més, si això li afegim els ànims dels companys correcats que també competien i els que estaven per allà fent tasques de voluntariat doncs vaig poder donar tot el que tenia. Fa un mes ho hauria fet una mica millor, però estic satisfet de com em va sortir.

A la primera tanda em vaig trobar força bé i vaig mantenir un ritme constant durant totes les voltes (excepte la primera que surts com un coet i la darrera que forces al final). Segons el meu GPS em va sortir un primer relleu de 29’36” a 3’30” per un total de 8,47 km.

Després que l’Adalpu fes amb classe els seus els seus 30’ i vaig tornar a la càrrega. Al principi bastant bé, però al arribar al km. 6 vaig petar una mica i vaig perdre ritme. Segons el meu GPS van sortir 31’03” a 3’34” per un total de 8,70 km.

Al acabar els relleus em vaig quedar animant a l’Adalpu i el Danistal i a les 04.30 vaig començar el meu relleu amb l’Es-k-Mot Vallesa. Em tocava de 5 a 6 però al final ens ho vam partir en dues tandes de 30’ amb el MiguelSBD. Aquí ja no anava a forçar tant (tampoc podia la veritat) i la primera tanda em van sortir 30’24” a 4’09” i a la segona, de 5.30 a 6.00 31’06” a 4’14”km. En aquesta segona darrera tanda vaig començar a tenir els dolors que vaig patir a la Marató de Castelló, ja que en total vaig fer 31 km i ja veia el mur  :mdr:

Durant la meva participació a l’altre equip vaig poder veure a la pròpia pista la canya que els hi va donar el Jordi89, quina manera de córrer, com et vaig dir ja veuràs com dintre de poc faràs un registres més espectaculars dels que ara ja tens  :great:.

Un cop ja estava canviat em vaig quedar animant a l’equip i van arribar els reforços per part del Kilometer i el Rafa Pérez que van fer una gran feina, i ja estava preparat l’R3 per fer el que després seria tota una exhibició. Encara que em volia quedar per veure-ho tot estava molt cansat i com volia veure el final quan ja eren més de les 7 vaig marxar a dormir una estona a casa, on al arribar vaig veure que el R3 havia fet el que jo no en tenia cap dubte que faria.

Vaig dormir dues hores i vaig tornar a baixar cap a Can Dragó. Des de casa ja vaig veure que la cosa anava molt justa, però teníem al Marc78 al final. Encara que tenia les cames trinxades vaig baixar amb les vambes i la roba de córrer posada sota per si s’havia de donar un cop de mà, però esperant que no fos necessari, ja que no estava per gaires alegries.

Al arribar a les pistes i després de gairebé 23 hores de cursa només portàvem mitja volta de diferència, el Marc78 ja estava corrents i els del Picornell apretaven. L’ambient ara si que era espectacular i el ManoloM buscava corredors que poguessin donar descansos al Marc78. Per la meva banda li vaig dir que si calia podia fer un sprint de dues o tres voltes, però que sincerament estava molt just, per sort no va caldre que ho fes, l’HectorH2O va acabar de fer el seu relleu i l’Isaac (ara no em surt el seu nick) amb unes voltes que feien por de veure tot i que s’havia lesionat al dia anterior, i el David77 van donar aquest descans al Marc78, que juntament amb la seva classe van ser claus per guanyar la cursa.

Al final victòria per una mica més de 300m de diferència després de 24 hores corrents. Experiència brutal que espero poder repetir l’any vinent, encara que formar part de l’equip segur que no serà fàcil. No tinc cap dubte que amb relleus curts, una millor organització per part nostre i la participació de 24 corredors que en aquell moment estiguin en forma es podrà millorar el registre d’aquesta edició, però el que no crec que es pugui superar sigui l’emoció final de la cursa.     

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 22:24 - 21 Des 2015 22:32 #148 per Del@ (Associat/da)
Kilometer, encara que ja vaig dir-t'ho esperem que es millori aviat la teva dona. El que vau fer tu i el Ruben encara té més mèrit.

Guissona, tot i dir que no estaves al 100% vas fer uns molt bons relleus i després vas estar animant a la resta de participants, encara recordo la cara que vas fer quan passades les 5.30 em vas veure corrents a la pista i vas dir "encara estàs corrents, si que t'exploten"  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 22:52 #149 per socanna (Associat/da)
Felicitats a tot l'equip correcat. Les darreres hores del diumenge eren un espectacle :surprised:
Sou uns cracks :party: :party: :party:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 23:43 #150 per ManoloM (Associat/da)
Vaya crónicas, no tienen nada que envidiar a las de una maratón y se supone que solo era una hora corriendo... :surprised:, pero lo que esa hora lleva detrás tiene tela:

Kilometer, no sabíamos lo de tu mujer y aún así hiciste tu relevo como en campeón  :surprised:, siempre implicado cuando te comprometes en algo , pero lo primero es la familía recuerda, que se recupere pronto y muchas gracias  ;)

Ruben6 nos dijiste tu contartiempo, pero aún así viniste a hacer tu relevo para el equipo y que relevo  :surprised:..me quito el sombrero tío. Muchas Gracias  8)

Guissona Mario, que decir de tí. mira que hablamos hace más de un mes y claro que me dijiste que cedías tu lugar a otro, pero noté tal ilusión en la conversación que tenías que estar en el equipo.
Yo opino como vosotros, para hacer el MEJOR equipo, solo hay que ir un mes antes, buscar algunas cursas de los más rapidos correcats y coger a los 24 con mejores tiempos, pero este año se decidió así y cuando ya había votado mucha gente decidimos aplicar por orden de votación y solo en caso de que el votado no quisiera o pudiera se pasaría al siguiente. solo a ultimísima hora tuvimos que echar mano de lo que pudimos.
pero esto me lo dice todo:

A mi l'època que es corria el relleu m'anava fatal. Venia de córrer dues maratons i, a més de lent, estava molt saturat. Necessitava descansar però per preparar-me pel relleu vaig seguir entrenant.

  :surprised:
y lo hiciste genial y a un ritmo buenísimo y después seguiste ayudando durante horas de voluntario y pendiente del equipo...ves como tenías que estar?  :yes: :yes: :yes:

Del@ desde que estás en la asociación siempre has estado implicda en todo y ayudnado en lo que podís (también de liebre varias veces). En la marbella unos días antes ya te dije que te había visto rodar muy bien y que tranquilo para el relevo, además de guissona y alguno más que espero que escriban por aquí eras uno de nuestros voluntarios y eso no sabes lo que supone para preparar el horario de los 24. por eso te tocó una hora complicada. menuda maratón te pegaste la noche del sábado y aún sé que si te hubieramos necesitado hubieras salido otra vez por la mañana. Muchas gracias  8)

Chicos más crónicas, más sensaciones, mas emociones  :love: :love: :love:.




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 00:19 #151 per Antirco (Associat/da)
Que estupendo espectáculo, a algunos de vosotros ya os conocia pero a otros no, ha sido todo un placer descubriros, menuda peña de craks que tenemos !!!
Hemos vivido una competición vibrante de aquellas que sin duda crean afición.
Pasar por bóxers a cada vuelta y presenciar aquella emoción, gritos de ánimo, implicación y compañerismo fue genial.
Y leyendo vuestras crónicas aún lo hace más grande.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 01:37 #152 per rutxi (Associat/da)
Bé, després de unes 24h d'infart, aquí va la meva visió des de dintre. :whistle:
Els que em coneixeu, sabeu que no tocava asfalt competint de feia moooolt temps, i la pista l'havia vist un cop a la vida. Això era un hàndicap per mi, pq des de fora ho veia una ratonera, una trampa mortal. De totes maneres, sempre he preferit els esports en equip que els individuals, i el tema relleus em posava... Bona oportunitat per conèixer alguns companys de curses però una incògnita de què seria capaç d'aportar a aquest equipassu.
El dia abans, el Ruben6 ens comenta que ha d'endarrerir el seu relleu i li canvio, ja que per la nit tenia sopar d'empresa i ja arribava massa just. Dos dies abans m'havia cascat a muerte 15kms amb 1000d+, i em notava les cametes wapes :whip:, però no era excusa avançar cinc hores el relleu. Total, em presento al matí, ajudo al què puc, fotos amb els companys i al lio.
Ens dividirem el relleu amb el Xavi-Nad en dues mitges hores, prenent-lo d'en Joan3. Quin goig veure'l córrer, cadència, estil supereficient, mentre dos o tres equips se li posen a roda. Fan cada equip tres canvis i en Joan3 se'ls poleix als tres :bad:, quina bèstia! Això ha desgastat, però em sorpren que cap dels tres equips eren els passats campions.
Surt en Xavi-Nad i marca un bon ritme que a poc a poc els hi fa mal... Em passa el relleu a mi, i intento fer com sé, en progressió i fent la segona mitjora més ràpida que la primera. Perfecte, ja tenim els picornell segons, però a dues voltes i pico. La mitjana m'ha sortit de conya, 17k en una horeta, o sigui q guai! Dóno el meu relleu al Raul Martinez i a tirar milles... Faig una (o dues? :great:) Volls, em foto un NY cheesecake made in Miqueljardi (felicita la jefa!) i apa, a petar la xerrada amb els altres rellevistes i correcats que eren per allà. Directe cap a casa, dutxa, i en res ja tenia un Montsant al davant al sopar d'empresa... "Me l'he guanyat", penso :yes:. Però els wattsapps anaven de bòlit i no podia desconnectar; el Jaume86 ens anava retransmetent el q passava a pistes i a mitjanit pintaven bastos; errors d'estratègia en els relleus, indisposicions nostres, possibles lesions... La màquina picornell s'havia posat a rodar fent canvis sovint i nosaltres teniem menys rellevistes disponibles i menys governabilitat q l'Estat...
En aquest moment ja passo que t'hi cagues del sopar, la gent tajant-se de valent i jo començo a pensar que potser tocarà retirar d'hora q la cosa es pot posar sèria al matí següent... Vaig a dormir veient l'últim watts del Chute, on hi exposa que ho han donat tot amb en Guissona però que els altres van que volen. Casunlolla... Dormo 4h i m'aixeco ja stressat, miro el mòbil i festa grossa, l'adalpu i en Del@ han aguantat molt bé, i sembla que els matiners jordi89, Kilometer i R3 han fet mal als adversaris... :yipi: Dues voltes al nostre favor! Chapeau a tots els nocturns i al Mario per la retransmissió a base de Volls i missatges per l'esperança. Em foto un cafè ràpid, cop de moto i a pistes a les 9h... Arribo i veig que tothom està molt estressat, començant pel Manolo "MiyaguiM", que em veu i diu, vete calentando que te necesitamos!!! La reòstia! Jo que venia amb ganes de passar-m'ho bé i veig que m'acaben de sentenciar com un porc que el carreguen per anar a l'escorxador!  :oops:
De totes maneres, com q ho sabia que passaria, ja anava amb la samarreta posada i amb ganes de marxa jeje
Sembla que els altres estan posant tota la carn a la graella, i posen un paio d' 1h11 en mitjamarató que ens retalla volta i mitja... Ells roten cada deu minuts i naltros cada mitjora...impossible, es veu a venir que si seguim així palmem. Arriba el Bhryz, el David77 i l'ipg10, però el Bhryz diu q el genoll li fa figa i no pot; el David77 ens diu que dues tandes de 10' les aguanta i deixem l'sprinter ipg10 pels moments de més tensió.
El gran Messi ha arribat, en Marc78, i ja ens diu que necessitarà ajuda per poder cobrir els 3 blocs de 20' que té pensat fer a 3:20....al.lucinant!  :surprised:
El Rafa Barrachina afluixa després d'una bona estona fotent-li i ens demana canvi a la següent volta. Escalfo posant-me en paral.lel per la gespa amb el Messi de l'altre equip, joder quina màquina, hauré de donar-ho tot. Ens té a 300mts escassos i el meu objectiu és aguantar-lo per castigar-lo una mica i deixar-li a l'hectorH2O en safata. Dit i fet, surto escopetejat i em foto a 3:10 :666:, cuidaoooo que no duro ni una volta i he promès 10'!! Baixo a 3:20 i allà em quedo, vaig a la mateixa velocitat que el seu crack i visualment ens anem controlant... M'esperona pensar que el tio no pot amb mi jajaja flipant prò el ritme que dúiem adelantant a molts correcats que m'encoratjaven al pas i pel públic que ja estava veient que allò era un espectacle que duraria dues horetes més... Quan ja estic més mort que viu, demano una volta més que encara l'apreto :beurk: per retallar-li uns segonets pq el canvi de xip no ens passi factura i perfecte, feina feta, 10' i poc i 8 voltes fetes.
La resta, una joia per emmarcar; veure el patiment a la cara del David77 anant a 3:20  adolorit de la caiguda de dissabte, veure l'ipg10 sortir i volar com un putu avió a 3, i veure la senzillesa amb la que corria el Marc78 durant tota una hora de ben aprop, no té preu. Jo sincerament estava emocionat (sí, sí, ulls entelats i tot! :'().
Ja ho deia el Joan3 en un missatge d'alè per l'equip, "tranquils, el marc no falla MAI". Gallina de piel, així va ser. Però el què em queda gravat, és que cap de nosaltres ha fallat, ho hem lluitat del primer a l'últim relleu, adaptant-nos a les circumstàncies, i amb un esperit d'equip que crec, ens quedarà dins sempre. Què gran que és aquest esport, encara que sigui en una pista i sense desnivells! Una canya pertànyer a aquesta associació... El títol és per tots vosaltres, els associats, del més ràpid al més lent, dels fundadors als nous associats. :yes:
Grans tots, molt grans. Començant pel Zenon :love:, passant pels voluntaris, organitzadors, companys correcats animadors i participants (noies! Chapeau!! :party:), rivals de la talla dels picornell que ens han fet viure un duel impressionant.... L'any vinent, allà hi serem, i amb tots aquests ingredients, tornarem a vèncer!
What else? :glasses:
Pd1.- amb els tiempassos que heu/hem fet tots, a Nassos la liem parda no?
Pd2.- ManoloM, líder espiritual del grupo, gracias eternas por darme la oportunidad de ser relevista cuando casi nadie me conocía, no te podía fallar. Gracias por la confi, tio! :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 08:34 #153 per ManoloM (Associat/da)
Menuda crónica Roger (rutxi)  :surprised: has descrito las últmas horas perfectamente y con un sentimiento increible. Como no íbamos a confiar en tí? y en todos los que participasteis, porque está clarísimo que nadie falló...joder después de 388,4kms ganar por 350m eso lo dice todo.  :surprised: :love: :love: :love:




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 08:37 #154 per Joan3 (Associat/da)
Molt bones cròniques companys.

Rutxi, espectacular el teu relat. Bon humor i emoció alhora. Autèntica pell de gallina. Un plaer, company  8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 09:09 #155 per curat (Associat/da)
Deunidó quins troços de cròniques companys. Ho vàreu fer TOTS fantàstic. Molt esperit d'equip i d'estima a l'Associació i, sobretot, al Zenon  :love: :love: :love:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 09:49 #156 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a tots makines :great: :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 11:30 #157 per Adalpu (Associat/da)
La meva cronica es la crónica de qui sino el més lent era un dels components més lents del grup i gracies a l’associacio va poder viure desde dins unes 24h tan intenses, abraçant i xerrant amb cracks com si fossim amics de fa anys, que mai oblidare.  :oops:

Tot comença fa força temps, un dia entrenant trobo al ManoloM i em comenta que hi havia un nou fil per crear aquest equip, si voldria formarhi part… es clar que voldria! per mi sería un honor correr amb cracks com en Joan, Marc, … pero rapidament vaig adonarme que aixo era un altre nivel, no estava entre els 24 més rapids i no seria possible…

El métode d’eleccio va fer que fos un dels 24 seleccionats, pero com en Mario, i alguns altres, vaig oferir el meu lloc a companys més rapids… ens van dir que no, que aquest any s’havia fet aixi, que l’any vinent ja es revisaria…per tant era part de l’equip, es va crear un grup de whatsapp i es va anar fent caliu…amb  gent que quan vaig entrar a l’associacio ni somiava que algun dia sabrien qui era.

El Diumenge arribem aviat per fernos les fotos de llebres per la cursa de Nassos i es nota a l’ambient que la cosa va de debo,tot i que la meva idea era fer 1h en Del@ em diu que millor fer dos relleus de 30’, accepto tot i que no gaire convençut(que equivocat estava)… comença la cursa i en Joan fa un primer relleu fantastic, al principi van un grupet de 4, despres 3 i al final es queden nomes ell i la BC… sembla que els Picornell que havia de ser el nostre gran rival cedeix terreny… entre tant cursa d’eliminacio, el David tasta el terra i queda eliminat a les primeres de canvi  :frown: i l’Isaac, que no coneixia, guanya per segon any consecutiu…entra en Xavi Nadal per fer un primer relleu de 30’ (dels molts que va fer), entra en Roger… i es manté l’igualtat pero queda clar que Picornell fa canvis cada 20/30’… Parlo amb el Manolo i m’anima dientme que no sóc el més lent, que estic al grupet de cua pero ho fare be.

Sobre les 2 marxo cap a casa per descansar una mica pero sense poder desenganxarme del grup… la cosa segueix igualada i comencen els problemes… l’Isaac es lesiona i els que estaven allí cubreixen el seu lloc,decideixo desconectar una mica per no possarme més nervios, durant la meva desconexio grans relleus d’en Ruben,David,Boris,Ivanko, Wallaby, Uri… torno a conectar per lleguir mentre vaig cap a les pistes que en Chute i Mario amb l’ajud d´en Xavi Nadal ho estan donat tot pro Picornell segueixen a quasi 2 voltes… arribo a les pistes i la cosa esta força buida, quina diferencia a quan vaig marxar…

Entra la meva parella de ball… en Roger (Del@)  :love: que fa un relleu impresionant… tot llest…entro i començo a correr avançar gent i més gent, cada volta tant en Khryz, com Del@, en Mario, i alguns altres m’animen (inclus en Jaume86 i en Meep quan els avanço) i em donen ales per correr a un ritme superior al que tenia previst, dono el relleu al Del@ e intento recuperar...i tornemhi… el segon relleu no es tan ràpid, pero Mario i Dani em criden que vaig com un avio i que estic retallant…aixo em dona la força necesaria per acabar el meu relleu dignament i no perdre distancia respecte al Picornell, que era el meu humil objectiu…dono el relleu a Danistal i amb l’adrenalina a tope intento donar les gracies a tots els que m’han ajudat durant els meus relleus… i faig el mateix que han fet ells, animar al Danistal cada volta perque mantingui la distancia tot i que te com a rival manguitos blanc que vola!…entra en Jordi i com corre el noi, quin estil…retalla la desaventatge que teniem i es possa pel davant… quin altre crack teniem amagat :surprised:

Rafa Perez fa els seus relleus intercalantse amb en Jordi defensant l’avantatge, despres entra en Kilo que fa un altre gran relleu, Mataro ja esta oblidat! (Donar més valor al relleu per la seva situacio personal que despres ens va comentar… GRAN). l’Edu (R3) comença a obrir espai, 2 voltes per davant…decideixo marxar cap a casa son les 7:30 i porto desde abans de les 2…pero sobretot marxo perque amb les preses de la matina porto les 2 claus de casa i tinc a la jefa sense claus a casa, si es desperta i vol sortir i no pot la tenim grosa :D

Arribo a casa i m’estiro una estona amb la tranquilitat que tot semblava encarrilat…pero sobre les 9:30 llegeixo al grup que ens están retallant perque son un munt i canvien cada 15’ i que nosaltres estem en quadre … aixi que tornem cap allí!!

Arribo i el Rafa Barrachina  esta a tope, el Roger apunt per entrar (tot i que ja havia fet el seu relleu el dissabte al mati)… moments de molta tensio, Manolo em diu que em canvii, li dic que jo no puc mantenir aquests ritmes, em diu que cal donar 10’ de descans…per sort arriben Boris,David i Isaac. Boris i David es canvien pero mentre calenten Boris nota que el genoll no esta be i es pot quedar clavat, amb bon criteri diu que no pot sortir en aquestes condicións… aixi que em tornen a demanar que em canvii per si calgues… quan vaig a canviarme s’apropa l’Isaac i li diu al Manolo: “Manolo, un milqui…puedo hacer un milqui a tope, mas no, pero un milqui puedo…” li diem que no, que esta lesionat pero repeteix “un milqui puedo, mas no… solo necesito un pantalón y una camiseta” li deixo la meva camiseta neta i vec canviat desde la barrera amb moooolts nervis com tant en Rafa, Hector, Isaac (ipg10), David (quina cara de patiment pobre), ho donen tot perque el gran Marc :beurk: amb la seva calma habitual, tot i que per un moment vam conseguir estresarlo, remati la feina i ens doni una victoria tant i tant treballada per tots…

Deixem anar totes les emocions i ens abracem tots en el mateix punt on Marc ha deixat la tarjeta, gent de la qual nomes coneixem el Nick, gent amb la qual nomes havia coincidit fent de llebre, gent que ni tan sols coneixia… crec que va ser en Roger que va dir “Qui deia que l’atletisme era aburrit?”… quanta rao tenia…

Picornell ens felicita i ens fem una foto tots junts i quedem en que ho repetirem de nou l'any vinent!...tot i que molt probablement jo ho vuire desde la barrera  :whistle:

Per acabar GRACIES per tot a TOTS els components de l’equip, tant els 24 que vam correr com als que desde fora han format aquest equip ManoloM, Jaume86, Khryz, Jorfer,Junta… a l’associacio, als organitzadors i als colaboradors per fer possible aquestes 24h magiques. GRACIES!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 12:07 #158 per ManoloM (Associat/da)
Adolfo (adalpu) gallina de piel tiuuuu  :surprised:. eres muy grande y muchísimas gracias por estar ahí siempre que te necesitamos, que he de decir, que abuso un poco de lo buen tio que eres y dispuesto que estás siempre a ayudar  8) 8) 8)



:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 12:09 #159 per profe (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 12:14 #160 per OriolPA34 (Visitant)
Hola a tots i totes! Primer de tot voldria expressar la meva alegria i satisfacció per aquesta victòria de l'esport popular, per la solidaritat, per tots nosaltres correcats/es i pel Zenón que van representar les 24h a Can Dragó. Aquí va la meva vivència.

Jo venia de fer muntanya a finals d'estiu, que vaig finalitzar amb l'Ultratrail de Collserola que vaig córrer quatre setmanes abans de les 24h. Tenia les cames fortes però lentotes pel repte que suposava fer un relleu. Passades dues setmanes post ultra vaig començar a fer rodatges ràpids i algunes sèries, m'havia planificat el desembre de "pretemporada" per la marató de BCN que començaré a preparar en serio després de Reis. Arribava per la cita de les 24h sense estar a tope de ràpid però amb esperances de fer un relleu i aguantar una hora sub 3:40/km. Tenia el handicap afegit que finalment el dissabte matinada vaig haver de treballar i diumnege treballava tot el sant dia, el meu relleu era a les 23h i m'ho podia combinar però no tenia gaires més opcions.

Va començar la prova a les 12h i tot pintava favorable, començàvem amb un aventatge que anava creixent i semblava que teníem el poder de controlar els "Picos". L'ambient en el grup de watsap era molt bo i també voldria agrair a tots els locutors de luxe que vam tenir Jaume, Guissona, ManoloM i altres ocasionals, que ens anaven actualitzant marcadors, situacions en cursa i sensacions. Després de dinar van començar a arribar les males notícies, un lesionat que després van ser dos, es complicaven el pla. De manera divina els grup es va organitzar per suplir les baixes, em vaig posar a dormir 2 hores una mica intranquil (per la nit n'havia dormit 4 només). Quan em vaig despertar no havia millorat la situació. Vaig pensar que hi anirira una mica abans pel que pogués ser. Nosaltres fèiem molts relleus sencers d'una hora però els Picos feien relleus curts i ens havien passat i no hi havia manera, aguantàvem el tipus. Vaig trobar un accident de trànsit abans de la meridiana, merda! van ser només 10 minutets perduts. Arribo a les 22:20 i li pregunto al Rül que corria quan vol que li agafi el relleu, em diu que a les 22:55. Em preparo. I a les 22:54 començo.

Als 100m em noto la cinta del xip fluixa i em paro a cordar-la de nou (quina caqueta de portaxip ;). De seguida vaig desdoblar-me dels Picos ja que em va tocar un que no anava pas massa ràpid. Però encara ens portaven una volta! el meu ritme es va estabilitzar sobre 3:35, tenia dubtes si aguantaria una hora sencera. Tot i ser fosc i la gent anava marxant els gasoses no paraven d'animar-me a cada volta i altres correcats m'anaven informant de la distància que tenia el Pico :love: :love:. Vaig passar la mitja hora fent casi 8,3 kms de GPS i els 10km en un 35 alt. Començava a costar, però tot i així vaig atrapar una altre vegada el Pico, jo al.lucinava (aquí i una vegada a posteriori no estic segur si era dels Picornell "A" o dels "B", en aquell moment vaig creure que eren els "A"). Em vaig posar a roda però a un cm de les seves potes, i de seguida vaig notar-me molt alleujat, eren uns pocs segons per km de diferència però anava molt més còmode. Vaig pensar, "doncs acabo el relleu a roda controlant i ja està!" Però de seguida vaig pensar que no! que portàvem només la meitat i que no hi havia res garantit! havia d'aconseguir la màxima aventatge possible pel meu equip! Van ser només tres quarts de volta i a la recta el vaig passar i vaig tornar a patir en solitari. Vaig perdre uns segons però em van permetre recuperar alè i continuar. El Chute i Guissona ja estaven per allà, i ja havíem parlat sobre quan faríem el relleu. Els últims 10 minuts em van costar però els havia de fer i si podia ser una mica més perquè anàvem uns minuts desfassats sobre el previst. Vaig fer el relleu amb el gran Chute i em vaig anar a tapar el cos. Em vaig quedar estirant i veient-los una estona, la nit seria dura, anàvem primers però per un centenar de metres, ells eren molts i feien relleus curts. Aquesta idea l'hem de preparar per anys següents... :666:

Vaig anar seguint les notícies via watsap, i era d'esperar que perdríem una mica de gas pels relleus llargs nostres. Vaig dormir ni 4 hores, i em vaig despretar entremig per mirar el telèfon i també perquè el meu fill de dos mesos es va despertar per mamar :love: Me'n vaig anar a treballar fet un sac de nervis i emoció i intentava pensar que els ànims que tenia els arribaven; i si van arribar que de matinada les coses es van començar a girar al nostre favor i gràcies a una col.laboració i organització brutal dels nostres últims rellevistes vam recuperar i aconseguir una petita aventatge que vam mantenir fins el final, fent uns relleus curts a un ritme infernal. Anava a Alacant, vaig obrir el mòbil i eren les 11h, per sort ens van posar una regulació de sortida a les 12:15 (havíem de sortir a les 11:45) i podia seguir la "gran final" allà assegut mentre els passatgers s'avorrien com una ostra i jo flipava de l'emoció!!! Va ser apoteòsic, just a l'hora de tancar el mòbil i me n'anava amb una satisfacció orgàsmica. Vaig anar a Cardiff i de tornada a Alacant... tenia casi 300 missatges de watsapp :surprised: :surprised: :surprised: I res, molta satisfacció i orgull d'haver format part del repte i d'aquesta enorme qualitat humana junta, 24 persones, 24 vides, 24 vivències, 24 hores per recordar.

Dades del meu relleu: 40 voltes, distància GPS que coincideix bastant amb la corda del carril 4: 16,85km amb temps 1:01:05, cadència mitjana de 91 ppm i pulsacions mitjanes 162, ritme que surt 3:37min/km.

Agrair a tota l'organització de la prova, dels voluntaris... increïble!!! I als Picornells i la resta d'equips que tots ho hem fet lo millor que hem pogut, perquè era una festa solidaria de l'esport que ens agrada per sobre de la competitivitat  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.