equip ELAskamot

equip ELAskamot

20 Des 2015 22:05 - 20 Des 2015 22:08 #301 per mario.cat (Associat/da)

Nois, FELICITATS a tots. Ho hem tingut tot en contra: el motor-home no va arribar a temps, el braçalet groc i el segon dorsal ens els devien robar, el nostre xip era de plom, i un atac d'amnesia col.lectiva va fer que no seguissim la súper táctica. I tots i això hem fet novens i en ho hem passat de conya!!!


Hey, hey, hey Xevi. Que jo he intentat aplicar la táctica Valentino, però cada cop que ho provaba, no l'encertava de lo rapids que anaven i feia un misto al aire!!!!   :whistle: :whistle: :whistle:

I segueixo dient que el circuit era molt toboganero i trencacames !!!!  :glasses: :glasses: :glasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2015 22:17 #302 per carsobe (Visitant)
Felicidades a todo el equipo, ha sido genial  :love:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 09:35 #303 per curat (Associat/da)
Barbuts!!!

He fet un molt bon paper, 9a posició!!!  :party: :party: :party:

L'any que vé a millorar una mica més  :yes:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 13:31 - 21 Des 2015 13:34 #304 per obadia (Visitant)
Un plaer participar en aquest Equipassssso!!!

Crec que l'objectiu número 1, que era passar-ho bé, l'hem assolit sobradament.  :great:

Sobre el resultat jo voto per l'excusa del Mario.cat   :rofl: :rofl:

I segueixo dient que el circuit era molt toboganero i trencacames !!!!   :glasses: :glasses: :glasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 13:41 #305 per anrool (Associat/da)
FELICITATS A TOTS COMPANYS!!!!  :yipi: :yipi: :yipi:

Podem estar molt orgullosos del nostre relleu,donts una hora am pista es una mica dur i mes comprobar que habian equips que feian relleus curts per mantenir un bon ritme!!!

En quan al meu relleu ,una mica llarg de 63'  :whip: :whip: :whip:  tip de fer voltas i mermad de facultats per haber probat "los Brebajes Milagrosos" del Xevifisio.... :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 13:49 #306 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Gracies a tots per les felicitacions al equip, sou  :love: :love:

Amb 24 hores es impossible sortir tots, però mes o menys la meitat si, fantàstic equip :yes: :yipi:

[move]EQUIP DE ELAskamot [/move]








Salut, fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 15:42 #307 per aurelian (Associat/da)

En quan al meu relleu ,una mica llarg de 63'  :whip: :whip: :whip: 


A las 11 de la mañana nos estabamos preguntando porque el relevo se cambia a las 11:03 :D

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 15:54 #308 per dani75 (Associat/da)
Que tal nois!

Un plaer haver compartit equip. L'animació prèvia al foro ja ha valgut la pena. I a nivell esportiu tampoc ens podem queixar.

M'hagués agradat passar més estones per Can Dragó, però no és fàcil estar a tot arreu.

Sou uns caxondos! i m'ho vaig passar bé donant voltes com un ratolí!

Fins la propera!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 16:11 #309 per Grinta (Associat/da)
M'encanten les fotos!!!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 19:39 #310 per antoniu (Associat/da)
a estat fantàstic haver participat en l'equip i amb tanta gent collonuda, gràcies per la gran benvinguda que em vau donar, el que no sabre si era per les ganes de conèixer-me o que estàveu acollonits per que no apareixia, ja ja però Molt guai tot , l'any que ve més i millor.

Antoniu  :yes:

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 21:35 #311 per Del@ (Associat/da)
Enhorabona per la cursa d'ahir, una bona classificació i com vosaltres mateixos heu dit fent relleus llargs. Tot i així la mitjana es va quedar a poc menys de 13 km hora. L'any vinent a millorar-ho  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 23:52 - 22 Des 2015 00:15 #312 per pinelli (Associat/da)
quan el manu1.1 em va dir de formar un equip , no les tenia totes… pero , perque no provar .. poc a poc la gent s’anava apuntant , gent molt catxonda per cert  :666: .. la misio era clara .. passar-ho be ,independentment dels nostres ritmes, .. i recollir calerons per una bona causa .. l’investigacio de l’ELA ..
ha sigut un cap de setmana fantastic .. ara mateix no paren de venir imatges del cap de setmana i precessar-les es dificil ..  moltes emocions , moltes cares d’alegria .. he fet alguna foto amb el mobil i tots estan sonrient .. es ben curios .. he pogut posar cara a molts niks i coneixer mes gent .. i als que coneguts , coneixer-los millor .. :666:   quina gran familia som ..  :love:

la part esportiva .. dons be , que som un grup de la hostia  :yes: .. quin nivell huma que em tingut, tant al grup ,com als nostres fans animant....  als relleus animant-nos quant ens avançavem .. he pogut ser testimoni de la persecucio kilometer - r3 contra dos del picornell ,, i uffff , a sigut una batalla epica.. molt be ,nois :great:  .. tambe he pogut constatar la dureça de les proves de resistencia .. moltes felicitats als finishers  :great: .. ahh la grinta va complir la seva paraula i va anima-nos de valent .. fins i tot fent la ola a cada pas del kim ..  :love:
m’agradaria agrair a cada un del integrants de l’equip ELAskamot la seva implicacio i paciencia .. molts de nosaltres no hem dormit massa no  :whistle: .. l’any que ve , els horaris per sorteig  :he: ..  a sigut una experiencia molt enriquidora.. i que dir del resultat .. hem quedat novens  :surprised: .. tenin en compte els equipassos que hi eren .. clar , que nosaltres teniem dos cracks com el estanis i el dbs .. que a la franja horaria de 20:00 a 22:00 i tenin en compte que feien 60 min seguits .. van anar a ritme dels primers .. (l’any que ve , potser negociem la clausula ) ..   :intello:
gracies a tots i el proper any estaria be repetir-lo ..  com s’esta fent a altres grups , potser podiem fer una kedada per fer un bocata .. o despres d’un entrenillo i petar la xerrada .. que  molts de vosaltres ni ens em vist ..  :neutral:
hem rigut , hem suat , hem guanyat ..
fins la propera !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 23:57 #313 per guissona (Associat/da)
Passo per aquí a felicitar-vos pel vostre relleu i, sobretot, pels ànims que anaveu donant als companys del notre equip mentre corriem.

Personalment vaig rebre ànims de gent de vosaltres que no hi havia tingut mai cap paraula.

Moltíssimes gràcies companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 08:49 #314 per XiK3ta (Visitant)
felicitats a tot l'equipasso!  :party: vau fer un gran paper, i  les fotos desprenen mooolt bon rotllo i això és genial!!  Gràcies a tots els que anàveu animant mentres m'avançaveu

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 09:44 #315 per pinelli (Associat/da)
gracies xik3ta pels anims que ens vas donar  :yes:  :yipi: 
a tots els que he mandat foto mandeu per privat el correu o el movil .. tinc fotos d'uns quants

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 09:48 #316 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats aquipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas  :party: :party: :party: :party:


Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 10:14 #317 per pinelli (Associat/da)
gracies miguel em vas animar molt .. junt a la tropa del CNS .. :great:
tinc fotos fetes amb el movil de :
  kim , joan3 , danigoal , maria , rafa barrachina , krlos , jorfer , hansi , , ramon bdn , r3 , o'neill , aurelian , hectorh20 , antirco , ramon b , l'holandes errant , marc78 , candido ferreiro , manolo m , biel , jordi mas , jose , alfons99 , manel , grabiel ,bernaus , judith , adalpu o ipg 10 ?
si voleu , correu electronic o movil i les paso ..
no fere picassa per que no tinc internet a casa ..  :neutral: ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 17:59 #318 per Grinta (Associat/da)
Guapoooooos!!!!  :love:
I mira que falta el meu marit... Sinó la foto seria la bomba  :party:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 18:01 #319 per Danigoal (Associat/da)
Un orgull haver format part d'aquest equip  :yes:
Moltes gracies a tots per les ganes i la il·lusió, i en especial als que vàreu correr de nit i al Manu1.1 per la idea de muntar l'equip  :great:
Ens ho hem passat mooolt bé i el resultat ha estat excel·lent  :party:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 18:17 #320 per pinelli (Associat/da)

Guapoooooos!!!!  :love:
I mira que falta el meu marit... Sinó la foto seria la bomba  :party:

la meitat del equip .. a veure si fem una amb l'equip sencer ..  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.