equip ELAskamot

equip ELAskamot

22 Des 2015 18:25 #321 per xavher (Visitant)
Vull començar donant les gràcies a tots els meus companys d'equip i especialment a Manu per tindre l´idea i encarregar-se de les gestions i del relacions publiques Pinelli
Es va crear un bon rotllo com es reflecteix en les fotos solament pel que s'ha parlat en aquest fòrum ni facebooks ni WhatsApp això diu molt de la qualitat d'aquest grup i sobretot de la gent de l'associació
Per mi encantat d'ajuntar-nos tots i així poder saludar els pocs companys de l'equip que em va faltar per conèixer
Per cert alguns quedarem per prendre cafè abans de nassos per acomiadar l' any si us fa ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 18:32 #322 per RugbyMan (Associat/da)

gracies miguel em vas animar molt .. junt a la tropa del CNS .. :great:
tinc fotos fetes amb el movil de :
  kim , joan3 , danigoal , maria , rafa barrachina , krlos , jorfer , hansi , , ramon bdn , r3 , o'neill , aurelian , hectorh20 , antirco , ramon b , l'holandes errant , marc78 , candido ferreiro , manolo m , biel , jordi mas , jose , alfons99 , manel , grabiel ,bernaus , judith , adalpu o ipg 10 ?
si voleu , correu electronic o movil i les paso ..
no fere picassa per que no tinc internet a casa ..  :neutral: ..


Seguro que no tienes fotos de nadie mas?  :666: :666: :666:

Yo tengo la que nos hicimos el sabado antes de que empezara todo...que salis unos cuantos. Ya te la pasaré (enviame un MP con tu mail y te la hago llegar)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 18:38 #323 per pinelli (Associat/da)

gracies miguel em vas animar molt .. junt a la tropa del CNS .. :great:
tinc fotos fetes amb el movil de :
  kim , joan3 , danigoal , maria , rafa barrachina , krlos , jorfer , hansi , , ramon bdn , r3 , o'neill , aurelian , hectorh20 , antirco , ramon b , l'holandes errant , marc78 , candido ferreiro , manolo m , biel , jordi mas , jose , alfons99 , manel , grabiel ,bernaus , judith , adalpu o ipg 10 ?
si voleu , correu electronic o movil i les paso ..
no fere picassa per que no tinc internet a casa ..  :neutral: ..


Seguro que no tienes fotos de nadie mas?  :666: :666: :666:

Yo tengo la que nos hicimos el sabado antes de que empezara todo...que salis unos cuantos. Ya te la pasaré (enviame un MP con tu mail y te la hago llegar)

no me digas que no te a llegado la foto??
pasame tu e mail tambien ..
ah .. te queda muy bien  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 20:41 #324 per Manu 1.1 (Associat/da)
Pufff. La pell de gallina, moltes gràcies a tots companys Correcats. Quan tingui una mica de temps i amb tranquilitat faré una mica de crónica. L'any passat va ser una bona experiència pero aquest a sigut l'hostia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 21:49 #325 per mario.cat (Associat/da)
Gràcies a tots per deixar-me formar part d’aquest grup que ens ho hem passat tan bé durant les 24 hores.

M’enrecordo quan el Pinelli en va dir d’apuntar-me al grup, que tenia els seus dubtes de si l’ompliriem !!  I ja veieu quin grupet mes maco va sortir. I han alguns que son molt bons, la resta sou bons i un es dolentot com jo, però cada un va posar el millor que va poder per deixar ELAskamot ben amunt.  :great: :great: :great:

Llàstima que per mi va ser un fi de setmana complicat per temes personals i només vaig poder estar  una estona el dissabte a la tarda/nit i el mati del diumenge per fer la meva tanda. Vaig tenir que marxar ràpidament ja que hi havia gent que m’esperava.

Moltes gràcies a tots els que heu estat al davant d’aquest grup i el proper any a millorar-ho (encara que crec que serà difícil). :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 22:32 #326 per pinelli (Associat/da)

Gràcies a tots per deixar-me formar part d’aquest grup que ens ho hem passat tan bé durant les 24 hores.

M’enrecordo quan el Pinelli en va dir d’apuntar-me al grup, que tenia els seus dubtes de si l’ompliriem !!  I ja veieu quin grupet mes maco va sortir. I han alguns que son molt bons, la resta sou bons i un es dolentot com jo, però cada un va posar el millor que va poder per deixar ELAskamot ben amunt.  :great: :great: :great:

Llàstima que per mi va ser un fi de setmana complicat per temes personals i només vaig poder estar  una estona el dissabte a la tarda/nit i el mati del diumenge per fer la meva tanda. Vaig tenir que marxar ràpidament ja que hi havia gent que m’esperava.

Moltes gràcies a tots els que heu estat al davant d’aquest grup i el proper any a millorar-ho (encara que crec que serà difícil). :great: :great: :great:

tranquil mario .. per l'any que ve , ja estem treballant  :666:  :666: :666:
coincideixo amb tu que ha sortit un grup maquisim  ... es veia a les cares de tots ..  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 23:09 #327 per wolves (Associat/da)
mario.cat no se si en pinelli31 tenia dubtes de poder formar un grup o no però... ha enserronat a més d'un per participar en un altre (segon) grup... :yes:

..pinelli31 :love:   "y lo sabes"... :mdr:

;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 16:21 #328 per Kiske (Associat/da)
L'any que ve tenim que liarla parda  :666: :666: Va ser una molt bona experiencia tot i la meva pubalgia m'ho vaig passar molt be. Per fer unes birres ja sabeu, Ho monteu els de Barcelona i els de fora intentem acoplar-nos que jo vull tenir fotu d'equip.

Per l'any que ve ja tinc varies idees, samarretes, pancartes, perruques, zona de Boxes.... Si ho fem l'any que ve intentare implicar-me mes que no sera gaire dificil..  :he:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 19:30 #329 per kim (Associat/da)

Hola penjats, hola barbuts, hola malagent, HOLA ELASKAMOT

que jo també vull dir la meva, serà curta, no patiu

Només agrair a tots que em vau deixar formar part d'aquesta boja i fantàstica oportunitat, per la meva part tot va començar al fil del repte de la marató de l'any passat, crec que va ser la Grinta (com no, es que es mala persona) va proposar de muntar un equip per les 24 hores, no teníem suficient gent per fer-ho ja que molts ja estaven a altres equips i el Capi, el gran Jorfer va ser el que va proposar que miréssim el fil d'uns penjats que es feien dir els barbuts i féssim un únic equip, quina gran idea va tenir, com es nota la experiència.

Anaven passant els dies i veia a la gent molt implicada, al Manu que es currava el tema de l'equip i la pasta, altres amb l'animació (ese Pinelli) i tots amb molt bon rotllo (menys el Dani75, que no va portar la moto), el mister, els companys, es que anomenaria als 23 i ho faria molt llarg.

Quan ja faltava un parell de dies jo estava molt nerviós, sabia que era el mes lent de tots i que estava amb 23 cracks, em preguntava ¿que faig jo amb aquesta gent? damunt sabia que aniria de cul abans de començar el meu relleu, muntatge, foto llebres, presentació i sortida, així que vaig dir-me tu fes tot el que puguis, no sabeu la pressió que tenia, vau estar al meu costat totes les voltes, no parava de sentir el meu nom per tot arreu, no sabia a on mirar, la veritat es que vaig passar vergonya, jo mirant cap al costat cada cop que sentia el nom i veia com em passava com una moto en Joan3 (quin goig poder córrer al costat d'aquestes maquines) tenia la sensació de que anava caminant i mirava el gps per si havia afluixat.

Be, no m'enrotllo mes, que moltes gràcies de tot cor, m'ho vaig passar molt be i vaig gaudir de tota la festa, sou un grup collonut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 19:44 #330 per xavher (Visitant)


Quan ja faltava un parell de dies jo estava molt nerviós, sabia que era el mes lent de tots i que estava amb 23 cracks, em preguntava ¿que faig jo amb aquesta gent? damunt sabia que aniria de cul abans de començar el meu relleu, muntatge, foto llebres, presentació i sortida, així que vaig dir-me tu fes tot el que puguis, no sabeu la pressió que tenia, vau estar al meu costat totes les voltes, no parava de sentir el meu nom per tot arreu, no sabia a on mirar, la veritat es que vaig passar vergonya, jo mirant cap al costat cada cop que sentia el nom i veia com em passava com una moto en Joan3 (quin goig poder córrer al costat d'aquestes maquines) tenia la sensació de que anava caminant i mirava el gps per si havia afluixat.

Be, no m'enrotllo mes, que moltes gràcies de tot cor, m'ho vaig passar molt be i vaig gaudir de tota la festa, sou un grup collonut.


Kim dues cosetes si m´ho permets el més lent tinc dubtes que jo vaig fer-lo a 5.15 el km i SOBRETOT matiça SOM un equipaç que tu vas obrir el relleus i per cert surts a moltes fotos  :party: :party:
ens veiem a nassos kim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 20:02 #331 per kim (Associat/da)

A fotos em penso que si que vaig guanyar, fins i tot amb aquesta que va fer en Pinelli, molt maco el detall de portar el meu nom  :rofl:  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:09 #332 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Va ser una gran festa, ho vaig passar molt bé. L'únic que el fet de ser 24 hores i no puguer estar totes les hores alli, pues no pots compartir la festa amb tot l'equip.  :beurk:

A alguns els coneixia bastant, altres una mica, altres de saludar-los, altres els vaig coneixia allí i altres ni els hi conegut. Pro lo que si esta clar, es que farem fer un gran equip, es com si fes 20 anys que hagéssim estat preparant i entrenant  les 24 hores. Encantat de formar part del mateix.  :love: :love:

Gracies a els fundadors Manu1.1 i pinelli31, que varen donar la primera empenta per fer l'equip. Se os quiere  :love:

Crònica:

Vaig sortir acollonit, després de veure amb els meus ulls,  corre davant meu al xavifisio, estanis13, dbs i cesar vaig pensar " i Jo que faig aquí Deu meu quin ridícul " . Sortiré a donar-ho tot e intentar no perdre posicions anàvem 10 ens.

Aquesta hora corria L'Oriol per el cracks, dono fe que ho va donar tot, una hora seguida sense relleus, va ser dur per Ell; UN CRACK. Per part de les correcates NO SURRENDER, amb ella ja havia acordat de bona fe  :mdr: que no podia adelantar-me, es va portar molt bé.  :love:

Vaig fer MMP de 1 km, de milla i de 5 km  :yipi: :yipi: els temps no els poso  :oops: :oops:

El pinelli31 amb va dir " afloja que ya no quedan contrincantes "   :slap:  i vaig afluixar  :mdr: la veritat es que no se perquè pensava que anava a fer 10 km i al km 6 vaig caure " osti si seran uns 12 km, aquest ritme no arribes  :rofl:

Al final rebentat però content perquè aquest equip mereixia dona-ro tot  :winktongue:

El diumenge no vaig puguer anar, la família també es important, i vaig passar molts nervis amb els cracks, per internet a la classificació posava segons i Jo no entenia res, va ser  :grrrrrr: :666: :grrrrrr:

De nou agrair a tots, els que animau, l'organització tot perfecte la meva primera experiència i espero que no sigui la ultima.
[move]
EQUIP ELASKAMOT
[/move]

        Posicio          Dorsal            Voltes                  Distància                  Nom         
            9                    708                729                307.91 Km            Equip Elaskamot


MEMBRES DEL EQUIP

12.00 / 13.00 –kim                   13.00 / 14.00 – Danigoal       14.00 / 15.00  Antoniu
15.00 / 16.00 - Homo Running 16.00 / 17.00 - Xavier_C         17.00 / 18.00 - Kiske
18.00 / 19.00 – Koose             19.00 / 20.00 – xevifisio       20.00 / 21.00 - estanis13
21.00 / 22.00 – dbs                 22.00 / 23.00 – cesar           23.00 / 24.00 - Francesc
24.00 / 01.00 – Anrool             01.00 / 02.00 – Xavher       02.00 / 03.00 - Obadia
03.00 / 04.00 – josecarnero       04.00 / 05.00 - DiegoLH   05.00 / 06.00 - ergofo
06.00 / 07.00 - Manu1.1               07.00 / 08.00 - pinelli31     08.00 / 09.00 - mario.cat
09.00 / 10.00 – aurelian               10.00 / 11.00 – carsobe     11.00 / 12.00 - Dani75

CARRECS

PRESIDENT : Manu 1.1     RELACIONS PUBLIQUES: Pinelli31       CAPITA: mario.cat
MASSATGISTA:  xevifisio         SENY: Anrool  / Antoniu                         CONTROL: Obadia
RESPONSATBLE: Xavier C     REVELACION: dbs                             IL-LUMINACIO: Xavher
INTERPRETACIO: koose       OBSERVADOR: Francesc                     IL-LUSIO: Koose
RODILLO Boliviano: Cesar     ELEGANCIA: Danigoal                     MMP: Cascobe
PROGRAMADOR: Kiske     TRANQULITAT: Kim                           LLUITA: aurelian
HOMO RUNNING: Grinta       IL-LUSIO: egorfo                                 sub PRESIO: Dani75
DiegoLH: Madrugador         YAMAJA: Josecarnero                         HONDA: estanis13

Companys l'any que be mes i millor  :great:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:16 #333 per pinelli (Associat/da)

mario.cat no se si en pinelli31 tenia dubtes de poder formar un grup o no però... ha enserronat a més d'un per participar en un altre (segon) grup... :yes:

..pinelli31 :love:   "y lo sabes"... :mdr:

;)

  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:26 #334 per pinelli (Associat/da)


Hola penjats, hola barbuts, hola malagent, HOLA ELASKAMOT

que jo també vull dir la meva, serà curta, no patiu

Només agrair a tots que em vau deixar formar part d'aquesta boja i fantàstica oportunitat, per la meva part tot va començar al fil del repte de la marató de l'any passat, crec que va ser la Grinta (com no, es que es mala persona) va proposar de muntar un equip per les 24 hores, no teníem suficient gent per fer-ho ja que molts ja estaven a altres equips i el Capi, el gran Jorfer va ser el que va proposar que miréssim el fil d'uns penjats que es feien dir els barbuts i féssim un únic equip, quina gran idea va tenir, com es nota la experiència.

Anaven passant els dies i veia a la gent molt implicada, al Manu que es currava el tema de l'equip i la pasta, altres amb l'animació (ese Pinelli) i tots amb molt bon rotllo (menys el Dani75, que no va portar la moto), el mister, els companys, es que anomenaria als 23 i ho faria molt llarg.

Quan ja faltava un parell de dies jo estava molt nerviós, sabia que era el mes lent de tots i que estava amb 23 cracks, em preguntava ¿que faig jo amb aquesta gent? damunt sabia que aniria de cul abans de començar el meu relleu, muntatge, foto llebres, presentació i sortida, així que vaig dir-me tu fes tot el que puguis, no sabeu la pressió que tenia, vau estar al meu costat totes les voltes, no parava de sentir el meu nom per tot arreu, no sabia a on mirar, la veritat es que vaig passar vergonya, jo mirant cap al costat cada cop que sentia el nom i veia com em passava com una moto en Joan3 (quin goig poder córrer al costat d'aquestes maquines) tenia la sensació de que anava caminant i mirava el gps per si havia afluixat.

Be, no m'enrotllo mes, que moltes gràcies de tot cor, m'ho vaig passar molt be i vaig gaudir de tota la festa, sou un grup collonut.

moltes gracies kim , ens ho passem molt be fent la ola al teu pas  :rofl: :rofl: :rofl: .. la culpa , de la grinta  :love:
.. l'any que ve a per el primer parcial ..  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:38 #335 per pinelli (Associat/da)


El pinelli31 amb va dir " afloja que ya no quedan contrincantes "   :slap:  i vaig afluixar  :mdr: la veritat es que no se perquè pensava que anava a fer 10 km i al km 6 vaig caure " osti si seran uns 12 km, aquest ritme no arribes  :rofl:

Al final rebentat però content perquè aquest equip mereixia dona-ro tot  :winktongue:


  :rofl: :rofl: :rofl: ..  quin crack .. nosaltres desde fora feiem porra de quan petaries  :rofl: :rofl: :rofl: .. es veia venir ..  :rofl:
..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:41 #336 per G3mma (Associat/da)
Companys!

Quin equip! Quina passada!

Ho vàreu genial, genial de veritat.



Moltíssimes felicitats  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2015 20:46 #337 per Manu 1.1 (Associat/da)
Bones festes a tots els companys de Corredors en general, tant als que heu format part de l'equip ELAsmamot com als que no.

BON NADAL  :love: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2015 21:04 #338 per pinelli (Associat/da)

Bones festes a tots els companys de Corredors en general, tant als que heu format part de l'equip ELAsmamot com als que no.

BON NADAL  :love: :party:

buena crónica manu  :great:  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2015 21:27 #339 per xavher (Visitant)
BON NADAL A TOT L´EQUIP :party: :party: :party:
i per tothom que ho llegueixi ( que no see obrir foro nou ) :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2015 17:10 #340 per Jorfer (Associat/da)
Gran feina feta per aquest equip amb gent collonuda que va gaudir molt com es pot llegir a la crònica de Francesc  :great: :great:

Felicitats

Please Entra or Crear compte to join the conversation.