Voluntaris per les 24h - 2016 (17-18/12/16)

Voluntaris per les 24h - 2016 (17-18/12/16)

14 Nov 2016 16:07 #1 per Debutante (Associat/da)
Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari):
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 16:18 #2 per Debutante (Associat/da)
I ara un toc d'atenció als voluntaris.

Un dels factors que més valoren els nostres participants és el tracte que reben per part de tots nosaltres, tant organitzadors com voluntaris. Sempre diuen que es nota que els que estem al darrera també som corredors. I volem que això sigui sent la nostra força, el noste valor.

Però l'any passat, tot i rebre elogis a nivell general, va ser el primer any que alguns atletes es van queixar de la disposició d'alguns voluntaris.

No volem que això torni a passar. El tracte als atletes ha de ser excelent. Es una tasca voluntaria i de molt valor. No és paga amb diners, sino amb la sensació de fer una cosa pels altres, de la mateixa manera que ens agrada que ens ho facin a nosaltes quan nosaltes som els que correm.

No obliguem a ningú a fer res. Si no voleu ajudar, no ho feu. Però si us apunteu a ajudar, esteu per la vostra tasca atenent les necessitats dels atletes i seguint les indicacions del responsable de cada tasca.

Esperem que amb la vosta ajuda tornem a rebre només felicitacions.

Moltes gràcies a tots i totes!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 16:30 #3 per pinelli (Associat/da)

Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari):
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 17:08 #4 per kim (Associat/da)

Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari):
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 19:50 #5 per Vay (Associat/da)


Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!


5 km: 19' 48" (Mediterrani Nit Run 2016)
10 km: 40´03" (Cursa Del Prat 2018)
Mitja: 1h 28' 10" (Mitja Mediterrani 2018)
Marató: 3h 09' 45"" (Valencia 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 20:28 #6 per ManoloM (Associat/da)
Repetimos como cada año. en principio estaré para el momtaje y luego seguro que ayudo en algo más, pero ya irá saliendo  ;)




Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 20:32 #7 per merce008 (Associat/da)


Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 21:09 #8 per xavher (Visitant)


Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!


[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 22:00 #9 per Richy (Associat/da)



Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 22:08 #10 per Jorfer (Associat/da)
Jo també aniré al muntatge del dissabte i després en funció del meu relleu ja m'apuntaré en altres moments
Qui pugui m'afegeix si us plau :wink2:

Per cert, a veure si omplim aquestes llistes tant ràpidament com les llistes de sorteigs de inscripcions a curses :wink2:

Gràcies per la vostra col.laboració :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 22:23 #11 per Debutante (Associat/da)

Per cert, a veure si omplim aquestes llistes tant ràpidament com les llistes de sorteigs de inscripcions a curses :wink2:


:great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 22:24 #12 per Debutante (Associat/da)
Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim,
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 22:27 - 14 Nov 2016 22:29 #13 per cristina (Associat/da)
Me apunto a mi y a Jordi del Valle.

Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2016 23:34 #14 per Sancho (Associat/da)
Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer, Kalimero,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy, Kalimero,

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.Kalimero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!

[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2016 00:57 #15 per xevifisio (Associat/da)
Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 17-18 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes a falta de més d'un més de disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat el nombre de places!! great

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir yes

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores whistle

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer, Kalimero,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari): Xevifisio
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy, Kalimero,

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.Kalimero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! love

Salu2 i kms!

[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2016 10:01 #16 per Lucius (Visitant)
Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer, Kalimero,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari): Xevifisio
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris: Lucius

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy, Kalimero,

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.Kalimero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2016 11:06 #17 per sergicb (Associat/da)
M'afegeixo i m'estreno.
He agafat avituallament de 22.00 a 24:00, ja que tinc relleu de 01:00 a 02:00


Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer, Kalimero,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari): Xevifisio
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle, SergiCB
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris: Lucius

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy, Kalimero,

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.Kalimero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2016 11:32 #18 per carbo (Visitant)
Serà la primera vegada.
Per muntar el que fagi falta  :yes:

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer, Kalimero,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari): Xevifisio
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle, SergiCB
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris: Lucius

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy, Kalimero, carbo

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.Kalimero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2016 20:21 #19 per Kiske (Associat/da)
Algú li pot posar el color vermell si us plau que queda mes curios. Soc bastant inutil per posar-ho jo. M'apunto :great: :great:

Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer, Kalimero,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari): Xevifisio
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari): Kiske

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle, SergiCB
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris: Lucius

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari): Kiske
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy, Kalimero, carbo

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.Kalimero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2016 20:40 - 15 Nov 2016 20:56 #20 per Manel59 (Visitant)
Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: pinelli31, kim, Vay, ManoloM, Xavher, Richy, Jorfer, Kalimero,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari): Xevifisio
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari): Vay
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari): Kiske

Avituallament. Responsable: Solteron
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): kim, cristina , Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): kim, cristina, Jordi del Valle.
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle, SergiCB
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):cristina, Jordi del Valle

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 21.30 a 23.30. 3 voluntaris: Lucius

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 10 a 12 (5 voluntaris): Rubens,
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari): merce008
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari): Kiske
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris: Richy, Kalimero, carbo

Servei finalització 6 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 17.45 a 18.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11.45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy
2.Kalimero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Xavher, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.