Primera Setmana LLiGa2017: Cronoescalada solidària de CoRReDoRS.CaT

Primera Setmana LLiGa2017: Cronoescalada solidària de CoRReDoRS.CaT

24 Des 2016 16:49 - 24 Des 2016 16:52 #1 per piri (Associat/da)

Ja tenim aquí la vuitena edició!

El proper 31 de desembre de 2016 es farà la VIII crono-escalada solidaria a Montjuic organitzada per CoRReDoRS.CaT puntuable per la LLiGaCoRReCaT 2017 !!!

Es tracta de una prova benèfica. El recorregut és tant curt i sencill que el poden fer nens, adults i gent gran. Es pot fer corrent (si es fa a tope arribareu fàcilment al vostre màxim de pulsacions) o caminant, sols o acompanyats de pares, avis, fills, nets,amics...

El recorregut comença a la Font Màgica. Es puja per les escales (no es poden agafar les automàtiques perque això seria com retallar ) i s'arriba al MNAC. En aquell punt està ubicada la meta volant que ens permetrà saber qui es l'atleta que ha pujat mès ràpid. Després tornem a baixar fins arribar novament a la Font Màgica on a cada participant se li donarà una bossa de obsequis.

El preu de l'inscripció es una joguina nova (o en perfecte estat) que no sigui sexista ni bélica. Recordeu que no ha de venir embolicada

La prova es pot fer de 11:00 a 13:00. Arribeu quan us vagi bé. Doneu la joguina, escalfeu (optatiu) i comenceu quan estigueu preparats.Publicarem els temps de tos els participants. No hi ha premis pels guanyadors, així que la prova té un caracter no competitiu. La recompensa es haver participat en una acte benéfic com aquest. A més tots els participants tindràn obsequi fins esgotar existencies. Així que arribeu ràpid.

A les 13:00 vindrà Creu Roja a portar-se totes les joguines per la campanya de CAP NEN SENSE JOGUINA de cara a la nit de Reis.

Us hi esperem a tots el dia 31 de desembre d'11 a 13 a la Font Màgica!!

Més informació en www.corredors.cat/cronoescalada/

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2016 16:17 #2 per piri (Associat/da)

Com ja podeu comprovar ja tenim l'espai de la sisena edició de la LLiGaCoRReCaT 2017 Moltes gràcies Xeix!!!

Us esperem a tots el dia 31 de desembre en la Cronoescalada a Montjuic. Penseu que és una cursa única, organitzada per CoRReDoRS.CaT i que a més serveix perquè molts infants tinguin un regal, que potser els faci riure i ser feliços.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2016 17:46 #3 per Pere Roura (Associat/da)
Perdoneu que escrigui per aquí,

Però per apuntar-se a la "Lliga Correcat 2017" s'ha de fer alguna cosa a part d'apuntar-se a la pàgina?

I si tens alguna incidència on s'ha d'escriure? És que a la 2016 em vaig apuntar a l'octubre i no m'ha sortit cap cursa i, tot i que surt el meu perfil com a inscrit, quan cliclo el meu nick em surten dades que no corresponen amb les meves (ni per edat, ni procedència, ni per curses...), això sí surten amb el meu nick...  :oops:

A qui/on puc preguntar sobre el tema? (des de la pàgina sembla que no envia el formulari quan cliques...)

Gràcies! 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2017 23:21 - 01 Gen 2017 23:27 #4 per piri (Associat/da)

Hola Pere!

El teu perfil el pots consultar fent clic a "llistat d'inscrits" i anant a la pàgina 10. Veuràs que ets l'últim inscrit.

Per apuntar-te a la LLiGa 2017 no has de fer cap sol·licitut.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2017 10:10 #5 per Pere Roura (Associat/da)
Gràcies piri, això ja ho havia fet, però quan clico el meu perfil, dins el "llistat d'inscrits" em surten unes dades de curses que no he fet amb uns temps que ja m'agradaria a mi fer-los! :rofl:

Per això no tinc clar que el meu perfil estigui bé, o associat realment a les meves dades (si miro el perfil pel llistat d'inscrits rejoveneixo i tinc 31 anys i si el miro pel menú de "Perfil" torno a la realitat i en tinc 39).

Per la lliga 2016, si queda així, m'és igual, però de cara a la 2017 m'agradaria participar amb les meves dades de perfil i curses reals i no sé si és per aquí que ho he de demanar... (ja he dit a la primera entrada que pel formulari sembla que la cosa no funciona...)

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2017 15:56 #6 per piri (Associat/da)

I tant Pere! És el mínim que pots demanar  :clown:

Estem vinculant el perfil real amb les curses que realment haveu fet per aquest 2016. I ja quedarà així pel 2017.

Moltes gràcies!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2017 09:28 #7 per Grinta (Associat/da)
Bon Any a tothom
Una coseta... No sé la classificació dels nois, però la de les noies és incorrecta des de fa setmanes. No puc suportar que em guanyi el José Carnero  :whip:
Quan podrem saber el resultat final i les guanyadores de cada categoria?
Moltes gràcies  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2017 14:06 #8 per Jorfer (Associat/da)
Grinta el company que s'encarrega de la part informàtica ens consta que ho està mirant i depenem d'ell per a arreglar les classificscions.
Sentim la demora :arf:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2017 19:44 #9 per Grinta (Associat/da)

Grinta el company que s'encarrega de la part informàtica ens consta que ho està mirant i depenem d'ell per a arreglar les classificscions.
Sentim la demora :arf:


El problema és que el José Carnero em va per davant, si fos un altre, mira...  :rofl:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.